quote:
Ach meid Romy, straks is ze weg, kun je het vergetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zenuwachtig om haar backstabstem te geven straks.
Dat is al een tijdje zoquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Beau trekt wel opvallend naar die twins toe............Valt ook niet op zeg maar.........
voegt wel een soort spelelement toe aan de cosquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeheee! Maar er zijn elke dag nieuwe bijnamen. Asociale en minder asociale. Maar het is soms niet meer bij te benen.
Romy: heel goor dit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hot tube
vol met rot water en algen
Twin en Romy rommelen
loods
receptie
Bo , Twin,Linda
Bar ; Baldr,Jett , Bas
uit moskou..quote:
Al een week of 2.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Beau trekt wel opvallend naar die twins toe............Valt ook niet op zeg maar.........
Maag Reumy mag dah heus bij, ghoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet ook niet wie matrashoes is, las het in de TT.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeheee! Maar er zijn elke dag nieuwe bijnamen. Asociale en minder asociale. Maar het is soms niet meer bij te benen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar goed ik ga het terras op, weinig zin om een exit van Mady te zien met Team haat en de kloontjes
cos is een grote slangenkuilquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
prima sfeertje in de Cos
pogingen de laatste weken weer een rel te maken
gesjellugh heur
Das al een tijdje is niet van vandaag of gisterenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze zal wel denken, dat zijn 6 stemmen.........quote:
Echte vriendschapquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zal wel denken, dat zijn 6 stemmen.........
deze week was het perfecte moment om de tweeling te scheidenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef Chanel5 het volgende:
Dan hoop je dat die tweeling uit elkaar gehaald wordt en eindelijk eens een keer oprot,....vinden ze aan alle kanten anschluss
laatste weken met 4/5 man gaat wel saai worden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das al een tijdje is niet van vandaag of gisteren
Ik in ieder geval niet, ben er mee gestoptquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zit er al een cosser klaar om een SV te tikken
voor er dubbel werk wrd gedaan
en wordt er niets mee gedaan, nee het gaat juist de andere kant op, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
deze week was het perfecte moment om de tweeling te scheiden
jij toch ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zit er al een cosser klaar om een SV te tikken
voor er dubbel werk wrd gedaan
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]We zijn allemaal nette mensen hoor............
logischquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, ben er mee gestopt
door de positieve stemming konden ze er deze week niks aan doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en wordt er niets mee gedaan, nee het gaat juist de andere kant op, onbegrijpelijk.
maar ik denk cemal ook wel , hij heeft toch ook oudere dames verwendquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteren gemist in de COS, Billy wil wel een keer met Cemal naar bed, schaamteloze slet .....![]()
[ afbeelding ]
Billy over Cemal - 2 april 2018.
x6h96tr
die zijn volgende week gewoon de Sjaakquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
door de positieve stemming konden ze er deze week niks aan doen
tweeling heeft zichzelf gered
Dat heeft ze gisteren kunnen zienquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zal wel denken, dat zijn 6 stemmen.........
oh ja, heb de hele tijd beau vs madi in mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mehmet is genomineerd
die stemt niet mee
Ik denk dat als ze normaal gestemd hadden, er wel eentje op de bank had gezeten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en wordt er niets mee gedaan, nee het gaat juist de andere kant op, onbegrijpelijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
door de positieve stemming konden ze er deze week niks aan doen
tweeling heeft zichzelf gered
dat hoop ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
die zijn volgende week gewoon de Sjaak
Gisteren was het positief, dus dachten ze even aan zichzelf............Volgende week zal het blijken, want Beau heeft zich redelijk in gelikt bij meerdere bewoners, dus die blijft zeker vandaag......quote:
onbegrijpelijk als dat zo isquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze kregen het in de schoot geworpen.....heel toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |