xDquote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal niet van het werken komen (lol)
Ik heb niks tegen die aa, uhm neger, zolang hij maar van haar afblijft.quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Coco. het volgende:
Rustig met de grappen jongens, Stabiel is er.
StekelenburgGodquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Spanje kreeg ook de grootste kansen
Altijd dat expres vergetengenot
Hoe weet jij dit?quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij de VI redactie?
Ja dus?quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Spanje kreeg ook de grootste kansen
Altijd dat expres vergetengenot
Ties en ik wisten dat al.quote:Op maandag 2 april 2018 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb onderzoek verricht en het blijkt ene Elsa Jean te zijn.
Dat kan.quote:Op maandag 2 april 2018 21:40 schreef Ingolstadt het volgende:
't Is toch nog heel pijnlijk om die kans te zien.
Tiesquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Caland het volgende:
Wie is toch die Ties waar jullie het steeds over hebben
Trauma.quote:Op maandag 2 april 2018 21:40 schreef Ingolstadt het volgende:
't Is toch nog heel pijnlijk om die kans te zien.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Caland het volgende:
Wie is toch die Ties waar jullie het steeds over hebben
Als je weet dat iets niet mag, en je doet het dan toch kan dat gebeurenquote:Op maandag 2 april 2018 21:43 schreef JanCees het volgende:
Shit Sked heeft mijn post aangepast
Ban incoming
Noem mij 1 goede zwarte trainerquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Hasselbaink na zeven maanden al ontslagen bij Northampton Town
https://www.ad.nl/buitenl(...)mpton-town~a3be0801/
Negers kunnen niet trainen.
Pele was zongebruindquote:Op maandag 2 april 2018 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De goeiste voetballers aller tijden waren ook allemaal blank, op Pelé na.
Slotje.
Je vergeet Sjaak Swartquote:Op maandag 2 april 2018 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Slotje.
Voorzitter van de fanclub GODquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
https://vipergirls.to/thr(...)ock-x226-3000x2000px
Met weer een vraag in de uitzending vandaag... net als vrijdag.quote:
SACKEDquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Hasselbaink na zeven maanden al ontslagen bij Northampton Town
https://www.ad.nl/buitenl(...)mpton-town~a3be0801/
Negers kunnen niet trainen.
Geen WiFi in Grolloo allen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Niets over de jarige Nouri in de uitzending?
Ze hebben hem gebeld maar hij nam niet opquote:Op maandag 2 april 2018 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Niets over de jarige Nouri in de uitzending?
Er zijn dus echt maar 10 mensen die een vraag instellen via de app.quote:Op maandag 2 april 2018 21:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Met weer een vraag in de uitzending vandaag... net als vrijdag.
18 Years Old Addicted to Black Cockquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
https://vipergirls.to/thr(...)ock-x226-3000x2000px
Dit is dus gewoon verkrachting. Je ziet het verdriet in haar ogen terwijl ze wordt meegesleurd door die criminelen.quote:
Gemiddeld 3000 vragen per uitzending.quote:Op maandag 2 april 2018 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn dus echt maar 10 mensen die een vraag instellen via de app.
Mafkeesquote:Op maandag 2 april 2018 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben hem gebeld maar hij nam niet op
Die Jillian lust ook wel witte volgens mij dus die titel klopt niet helemaal.quote:Op maandag 2 april 2018 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
18 Years Old Addicted to Black Cock
Hoe zou zo'n verslaving er uit zien? Hoe vaak zou ze behoefte hebben? Eens per week, eens per dag, meerdere keren per dag?
Dat soort dingen ga je je toch afvragen.
Verslavingen zijn zelden gewenst.quote:Op maandag 2 april 2018 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
18 Years Old Addicted to Black Cock
Hoe zou zo'n verslaving er uit zien? Hoe vaak zou ze behoefte hebben? Eens per week, eens per dag, meerdere keren per dag?
Dat soort dingen ga je je toch afvragen.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Slotje.
Beetje cru dat mensen geld verdienen over haar rug met haar verslaving.quote:Op maandag 2 april 2018 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verslavingen zijn zelden gewenst.
Daar was zelfs aad niet succesvol.quote:Op maandag 2 april 2018 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Spangen zijn ze het niet eens met je.
Die mannen zijn dan ook gewoon dealers, typisch weer.quote:Op maandag 2 april 2018 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje cru dat mensen geld verdienen over haar rug met haar verslaving.
Ik heb ooit de Timberland nog wat gekeken omdat ze kennelijk bomen verzagen na een doelpunt.quote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit een MLS wedstrijd gezien.
Ik wel, best leuk op de late zondagavondquote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
'S nachts weleens toen Pirlogod er net was.quote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is de trainer die Sparta voor het eerst in de clubgeschiedenis liet degraderenquote:
Leuk dat je komt gastmodden.quote:Op maandag 2 april 2018 21:53 schreef Klummie het volgende:
De Nouri "grappen"mogen achterwege blijven. Dank.
Bedankt Calandquote:Op maandag 2 april 2018 21:53 schreef Klummie het volgende:
laten hem doodzwijgen op zijn verjaardagquote:Op maandag 2 april 2018 21:53 schreef Klummie het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 21:53 schreef Klummie het volgende:
Nou Ard van Peppen kan ik nog wel wat bijbrengen hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof hoofdtrainers van Eredivisieclubs die spelers nog moeten leren voetballen lol
Zo danquote:Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
Die Scrummie of zo is echt een waardeloze mod.
Dit gaat vast niet over telspelletjes op een forumquote:Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is maar een spelletje
- Haags_kwartiertje
Jeetjequote:Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is maar een spelletje
- Haags_kwartiertje
Wat een mongolen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Bij Veronica zijn ze gehandicapt.
Romaquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat gaat mijn toekomstige favoriete zender Veronica uitzenden qua CL?
Juve- Real en Barca- Roma.quote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barca vs Romaquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Strootman en die kamper van Feyenoordquote:Op maandag 2 april 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barça - Roma
Dat boeit echt niemand
Strootman gaat mondjes snoeren.quote:Op maandag 2 april 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barça - Roma
Dat boeit echt niemand
Karsvillage is altijd geblesseerdquote:Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman en die kamper van Feyenoord
Karsdorp, ik kon er oprecht niet opkomenquote:Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karsvillage is altijd geblesseerd
*Carsvillagequote:Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karsvillage is altijd geblesseerd
Die heeft 82 minuten gespeeld dit seizoen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman en die kamper van Feyenoord
Alles aan die jongen is tokkie.quote:Op maandag 2 april 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
Waarom is Karsdorp nou weer een kamper
Alleen omdat hij levensgroot het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen heeft getatoeëerd zeker
Wel fijn dat hij de ware liefde heeft gevonden en geen vrouw die enkel op zijn geld en status uit is.quote:
Alleen proleten die onder aan de sociale ladder bungelen zetten het gezicht van hun familieleden op hun ledematen.quote:Op maandag 2 april 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
Waarom is Karsdorp nou weer een kamper
Alleen omdat hij levensgroot het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen heeft getatoeëerd zeker
Nouja als je het als vrouw al pikt dat telkens als je je vriend pijpt je tegen het hoofd van je schoonvader aan moet kijken dan is het toch wel ware liefdequote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij de ware liefde heeft gevonden en geen vrouw die enkel op zijn geld en status uit is.
In ieder geval een shirtje (lol)quote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zouden ze die gasten betalen in shirtje ruilen om aan dat programma mee te werken
Denk je in ieder geval even niet aan de inhoudelijke gesprekken die je later moet proberen te voeren.quote:Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je het als vrouw al pikt dat telkens als je je vriend pijpt je tegen het hoofd van je schoonvader aan moet kijken dan is het toch wel ware liefde
quote:Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Alleen proleten die onder aan de sociale ladder bungelen zetten het gezicht van hun familieleden op hun ledematen.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij de ware liefde heeft gevonden en geen vrouw die enkel op zijn geld en status uit is.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch nog 7 views vandaag. Dat zijn de echten.quote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ettend_voor_lul.html
Blijft actueel dit filmpje
90 uuuuuro voor een shirtje
Zijn ook achterlijke prijzen.quote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ettend_voor_lul.html
Blijft actueel dit filmpje
90 uuuuuro voor een shirtje
Die blinde met z’n stok die ruzie gaat zoekenquote:Op maandag 2 april 2018 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toch nog 7 views vandaag. Dat zijn de echten.
lol zie dat nu pasquote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die blinde met z’n stok die ruzie gaat zoeken
Echt een prachtfilmpje is het
quote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Haha dat had ik ook gemist.quote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Word nog altijd ongemakkelijk als dat hoofd die arm aanraakt.quote:
HIHI.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:12 schreef Parafernalia het volgende:
Van wie is dat nummer uit rabo reclame ook weer
Oh wel mooi voor die man dat die kampioenschap en CL nog keer heeft mogen meemaken dan. Held.quote:
Dat wordt weer een kwart eeuw wachten inderdaad..quote:Op woensdag 4 april 2018 17:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh wel mooi voor die man dat die kampioenschap en CL nog keer heeft mogen meemaken dan. Held.
Tegen die tijd is iedereen alweer vergeten dat er ooit een betaald voetbalclub in Enschede was.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:38 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat wordt weer een kwart eeuw wachten inderdaad..
Daar moest een camera bij.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hapje eten met Michel, Casper, Directeurtje, Lili en natuurlijk Willibrord
Niks mis mee.
Ik mis Bossie en Hansie op de fotosquote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hapje eten met Michel, Casper, Directeurtje, Lili en natuurlijk Willibrord
Niks mis mee.
Liverpoolquote:Op woensdag 4 april 2018 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik mis Bossie en Hansie op de fotos
Ik dacht dat ze nooit bij elkaar op de verjaardag kwamen.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
René.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat doet Willibrord daartussen? Met wie is hij bevriend?
Heerlijk tafeltjequote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Johan zijn vrouw niet eens mee?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Waar zijn Maarten Spanjer en Mario Been? En Antonie Kamerling?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Zullen we nou krijgen? Eh? Dat is een bekende vriend van de show.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Maarten Spanjer was te druk met de grote Jan Paparazzi lentespecial, krijgen BN'ers vlinders in de buik als de bloemen open gaan?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zijn Maarten Spanjer en Mario Been? En Antonie Kamerling?
Ik weet nog steeds niet of Jeroen Krabbé de auto heeft gehaald.quote:Op donderdag 5 april 2018 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maarten Spanjer was te druk met de grote Jan Paparazzi lentespecial, krijgen BN'ers vlinders in de buik als de bloemen open gaan?
Misschien zat die naast Johan alleen niet op de fotoquote:
Er moet weer een nieuw kleurspoelinkje door die gladde kuif van Genee.quote:
Weer een zwartkleurtje? BLACKED.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er moet weer een nieuw kleurspoelinkje door die gladde kuif van Genee.
Hij laat het gewoon helemaal grijs worden.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er moet weer een nieuw kleurspoelinkje door die gladde kuif van Genee.
Grijze dakduif genotquote:
Lily als enigste vrouw, waar was Jan Boskamp?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Lily als enigste vrouw, waar was Jan Boskamp?
Doorslapertje genomen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:30 schreef Wuwwa het volgende:
Die oogleden zaten al bijna dicht, die chauffeur mag er wel snel komen, voordat Johan z'n landrover de vangrail in dommelt.
Jezusquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:30 schreef Wuwwa het volgende:
Die oogleden zaten al bijna dicht, die chauffeur mag er wel snel komen, voordat Johan z'n landrover de vangrail in dommelt.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:30 schreef Wuwwa het volgende:
Ik woon in de USA en hier werkt het niet. Ik kijk tegenwoordig terug via youtube. Er is een kanaal media nederland en rtlgemist die de uitzendingen upload. MP4 werkt niet meer inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:00 schreef -J-D- het volgende:
werkt RTL XL ook in het buitenland? Zit een weekje in Engeland en wil dinsdagavond in het hotel wel VI van maandag terugkijken.
Mp4 werkt toch niet meer?
Is dit bij de blokhut van Gertjan?quote:
Die heeft al eerder gehandicapten voetbal gepresenteerd dus dat komt vast goed.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend seizoen kan Genee lekker het vrouwenvoetbal presenteren op Veronica
nee joh dat was de Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 6 april 2018 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft al eerder gehandicapten voetbal gepresenteerd dus dat komt vast goed.
Echte NEK hooliganquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Derksen pislink :
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat LOS trouwens hier.
Lekker druk ook
Of kijkt Jupiter Liek voetbalquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt vrouwenvoetbal.(of heeft een ban)
Degene die een ban hebben mis ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen kijkt vrouwenvoetbal.(of heeft een ban)
Oke Badder, dank je.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Degene die een ban hebben mis ik niet
Juinse humorquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:33 schreef Klummie het volgende:
Wethouder Hekking noemde hem Willibrord Frequent.
Fortuna wordt kampioen,.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Excelsior - Willem II is een genotspot
of Jong Ajaxquote:
😂quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
of Jong Ajax
Valt er toch nog wat te juichen in het Ajaxtopic HA HA HA HA LOL
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het werkt wel goed op Facebook die schijtlolligheden. Daar gaan ze niet mee stoppen.
Oliseh verdient een standbeeld.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens gaat ons op de hoogte houden van die rellen
Maar die doen mee voor spek en bonen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
of Jong Ajax
Valt er toch nog wat te juichen in het Ajaxtopic HA HA HA HA LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |