SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 02-04-2018 21:45:42 ]
Diaan zegt: Ja.quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Moet die Efteling oproep nog in de OP blijven staan?
Wat had je getypt?quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
En waarom staat mijn eigen TT er nu niet?
Ik vind de plek op peaceman z'n lijst beterquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Dat dit zo hoog staat in de top 2000Ik vind het zo bijzonder nou ook weer niet.
Daarom? Maar misschien kan hij er ook wel uit en zetten we hem er over een tijdje weer in.quote:
Als je nog aanmeldingen verwacht, dan lijkt het me prima om 'm te laten staan.quote:Op maandag 2 april 2018 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom? Maar misschien kan hij er ook wel uit en zetten we hem er over een tijdje weer in.
quote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 2 april 2018 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind de plek op peaceman z'n lijst beter
Volgens mij heeft nog niet iedereen gereageerd. Maar gooi hem er voor nu maar uit. Dan plaatsen we hem wel weer over een maand ofzo als reminder.quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nog aanmeldingen verwacht, dan lijkt het me prima om 'm te laten staan.
Geen idee wie wel/niet gereageerd heeft, vandaar mijn vraag.
Als iedereen al gereageerd heeft, dan kan 'ie er volgens mij wel uit...
Ik dacht eigenlijk dat je gezegd had dat je vandaag helemaal niet zou draaien.quote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
En vandaag gaat deze meneer niet meer uren verlengen, dus idd niet heel veel langer dan 20 minuten zal het zijn.
Prima, dan valt het waarschijnlijk ook weer wat meer op.quote:Op maandag 2 april 2018 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog niet iedereen gereageerd. Maar gooi hem er voor nu maar uit. Dan plaatsen we hem wel weer over een maand ofzo als reminder.
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je gezegd had dat je vandaag helemaal niet zou draaien.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je gezegd had dat je vandaag helemaal niet zou draaien.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan valt het waarschijnlijk ook weer wat meer op.
Nu kent iedereen hier het wel...
Je bent in de ban van de lijstquote:
Hij moest toch wat... ik ben Netflix aan het kijken, Lennon en Twan waren op de iPad een spel aan het doen.quote:
Ja dat klopt wel een beetje.. en het is nog best een eindquote:Op maandag 2 april 2018 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent in de ban van de lijst![]()
Je hoort mij niet klagen hoor.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij moest toch wat... ik ben Netflix aan het kijken, Lennon en Twan waren op de iPad een spel aan het doen.
Gelijk heb je. Het is niet alsof je te weinig hebt gedraaidquote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
En vandaag gaat deze meneer niet meer uren verlengen, dus idd niet heel veel langer dan 20 minuten zal het zijn.
quote:Op maandag 2 april 2018 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Het is niet alsof je te weinig hebt gedraaid
Hoeveel uur nog te gaan?quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef peaceman het volgende:
Hier alvast de playlist van iets meer dan twee uur uitzending:
756 Barry Ryan - Eloise
755 Fugees - Killing Me Softly With His Song
754 Olive - You are not alone
753 Chickenpox - Pretty face
752 David Bowie - My death
751 Animals - We gotta get out of this place
750 Di-rect - Hold on
749 Living Colour - This is the life
748 Don Henley - New York minute
747 Ph.D - I won't let you down
746 Sleepy Sun - Sandstorm Woman
745 Melissa Etheridge - Like the way I do
744 Extreme - Peacemaker die
743 Hollies - Bus stop
742 Live - Lakini's Juice
741 Lynyrd Skynyrd - Freebird
740 Prince - Purple rain
739 R.E.M. - World leader pretend
738 Stiltskin - Inside
737 Ray LaMontagne - Homecoming
Geen idee. Ik zoek ze per uitzending op. Maar nog heel wat in elk geval. En dan moet je eigenlijk niet teveel van dit soort uurtjes hebben. Dat houdt wel op...quote:
Ah, zometeen even Melissa Etheridge draaien.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef peaceman het volgende:
Hier alvast de playlist van iets meer dan twee uur uitzending:
756 Barry Ryan - Eloise
755 Fugees - Killing Me Softly With His Song
754 Olive - You are not alone
753 Chickenpox - Pretty face
752 David Bowie - My death
751 Animals - We gotta get out of this place
750 Di-rect - Hold on
749 Living Colour - This is the life
748 Don Henley - New York minute
747 Ph.D - I won't let you down
746 Sleepy Sun - Sandstorm Woman
745 Melissa Etheridge - Like the way I do
744 Extreme - Peacemaker die
743 Hollies - Bus stop
742 Live - Lakini's Juice
741 Lynyrd Skynyrd - Freebird
740 Prince - Purple rain
739 R.E.M. - World leader pretend
738 Stiltskin - Inside
737 Ray LaMontagne - Homecoming
ik snap je associatie. Daarom vind ik het waarschijnlijk ook mooi.quote:Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Mooi lijstje weerEn dit nummer had zomaar van Radiohead kunnen zijn
Wat ik wel kan zien is dat we nu 20 uur hebben gehad.quote:
Thanks! Latersquote:Op maandag 2 april 2018 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Goede muziek weer Peaceman. Tot de volgende keer. Ik ga ook weg. Hond uitlaten en dan![]()
quote:Op maandag 2 april 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik wel kan zien is dat we nu 20 uur hebben gehad.
Mooi stemmig nummer, inderdaadquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap je associatie. Daarom vind ik het waarschijnlijk ook mooi.
732 * gem. 3,5 minuten = ongeveer 43 uur.quote:Op maandag 2 april 2018 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zoek ze per uitzending op. Maar nog heel wat in elk geval. En dan moet je eigenlijk niet teveel van dit soort uurtjes hebben. Dat houdt wel op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |