Zodat het lekker door de gleuf schuurt bij het bukken.quote:Op zondag 1 april 2018 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Waarom koopt die vrouw een te kleine outfit
Gemorst met de chocola?quote:Op zondag 1 april 2018 17:36 schreef MissMSX het volgende:
Misschien wel eerst even m'n gezicht wassen.
Nee, geen anaal dit keerquote:
Anale seks en appelcider anders meurt het enorm... Juist...quote:Op zondag 1 april 2018 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er moest appelcider azijn door het eten van het recept.
Het meurt nu enorm.
Als het mislukt, ga ik doner halen.
Weet jij het verschil tussen een stukje döner en een tarrel?quote:Op zondag 1 april 2018 17:43 schreef Belsezar het volgende:
Anale seks en appelcider anders meurt het enorm... Juist...
Wat ben je aan het maken?quote:Op zondag 1 april 2018 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er moest appelcider azijn door het eten van het recept.
Het meurt nu enorm.
Als het mislukt, ga ik doner halen.
Fattylifequote:Op zondag 1 april 2018 18:17 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens een pizza in de magnetron gooien
Ik ook van jou hoor, Missquote:
quote:
Gelukkig is er dönerquote:Op zondag 1 april 2018 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is mislukt.
Het was zwarte bonen en rijst.
Dan komen jullie toch gewoon gezellig langs?quote:Op zondag 1 april 2018 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon gemeen. Wij zitten in de grijzigheid
Wil best nog eens naar Malta. Genoeg te zien daarquote:Op zondag 1 april 2018 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan komen jullie toch gewoon gezellig langs?#justontopicthings
En wat ga je na dat uurtje doen?quote:Op zondag 1 april 2018 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil best nog eens naar Malta. Genoeg te zien daar
Pizza uit de magnetron?quote:Op zondag 1 april 2018 18:17 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens een pizza in de magnetron gooien
Deze lawaaiige stoffige rots is inderdaad best mooi.quote:Op zondag 1 april 2018 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil best nog eens naar Malta. Genoeg te zien daar
Biertjes doen in het zonnetje.quote:
Drankjes doen in een fatsoenlijk zonnetje.quote:
Neuken met Barb natuurlijk.quote:
quote:
OK, dat is 1 uur 2 min gecoverdquote:
Als het bijna 40 graden is raad ik watermelon man aan.quote:
quote:
HA! Het regent niet en ik heb geen zolderquote:Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier met fappen op je regenachtige zolderkamer
Gewoon geen diepvriespizza eten.quote:Op zondag 1 april 2018 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee zo'n ding een half uur in de oven laten zitten![]()
Heb een combi met pizzafunctie
Dit gelooft echt niemand, HW.quote:Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HA! Het regent niet en ik heb geen zolderl
Alles is kwetsendquote:Op zondag 1 april 2018 18:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-niet-om-te-lachen
Godverdomme. Mag ook niks meer.
Eet ze Faxquote:
Daarom. Eten waar je trek in hebt. Ik ga ook zo pizza etenquote:Op zondag 1 april 2018 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb niks fatsoenlijks in huis dus ach. Niks mis met pizza
Laat aeque maar miepen hoorquote:Op zondag 1 april 2018 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom. Eten waar je trek in hebt. Ik ga ook zo pizza eten
Daar is hij toch ook voor?quote:
Ach wordt er tenminste nog iets over mij gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |