ik ben alweer ruim een week banloosquote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel, walgelijk
JanCees mag ook wel oppassen, die krijgt al een ban als hij een letter verkeerd typt.
Klopt.quote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel, walgelijk
JanCees mag ook wel oppassen, die krijgt al een ban als hij een letter verkeerd typt.
quote:
Prima, alleen een beetje druk, daarom ben ik hier wat minder.quote:
Je bent er nooit vaak Niels. Ga ons nou geen hoop geven wat je niet na kunt komenquote:Op zondag 1 april 2018 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, alleen een beetje druk, daarom ben ik hier wat minder.
quote:Op zondag 1 april 2018 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent er nooit vaak Niels. Ga ons nou geen hoop geven wat je niet na kunt komen
Valt geloof ik nog wel mee. Lans een week langer vanwege klonen dacht ik.quote:Op zondag 1 april 2018 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoelang hebben die gasten eigenlijk gekregen?
Ik post ook echt zelden voor 18:00 maar de laatste tijd maak ik wel een flinke inhaalslag in die paar uurquote:Op zondag 1 april 2018 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Soms valt het wel mee, maar als ik er ben, dan vaak alleen in de avond.
Ik zag de Willem II doelpunten wel langskomen net. Wat een doelpunten.quote:Op zondag 1 april 2018 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb vandaag nog niet eens gezien hoe Ajax Groningen VERNEDERD heeft.
Daar ben je al een tijdje mee bezig, het moet een moeilijke zoektocht zijn.quote:
Dat heb ik in de samenvatting ook gezien, dat was wel een topshow. Ik kijk eigenlijk steeds minder voetbal, vooral de eredivisie is echt te slecht geworden om nog hele wedstrijden te kijken.quote:Op zondag 1 april 2018 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik post ook echt zelden voor 18:00 maar de laatste tijd maak ik wel een flinke inhaalslag in die paar uur
[..]
Ik zag de Willem II doelpunten wel langskomen net. Wat een doelpunten.
Ik kijk enkel voetbal als ik toevallig bij mijn ouders ben tijdens een wedstrijd en vandaag ben ik zelfs weer heel snel gestopt met Ajax.quote:Op zondag 1 april 2018 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik in de samenvatting ook gezien, dat was wel een topshow. Ik kijk eigenlijk steeds minder voetbal, vooral de eredivisie is echt te slecht geworden om nog hele wedstrijden te kijken.
Speeltuinvoetballerquote:Op zondag 1 april 2018 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk enkel voetbal als ik toevallig bij mijn ouders ben tijdens een wedstrijd en vandaag ben ik zelfs weer heel snel gestopt met Ajax.
Ik dacht dat ik hier en daar wel wat positiefs over Neres las maar die gast kan er echt helemaal niks van.
Ik laat het fijn aan mij voorbij gaanquote:Op zondag 1 april 2018 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speeltuinvoetballer
-Caland
Na Bosz vind ik Ajax wel heel hard achteruit gegaan. Onder Ten Hag is het ook niks beter geworden. Ik vraag me af hoe lang die nog de tijd krijgt.
Ik kan er ook niet wakker van liggen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat het fijn aan mij voorbij gaan
E-sport heeft de toekomst alleen vind ik Fifa totaal geen leuk kijkspelquote:Op zondag 1 april 2018 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet wakker van liggen.
Vorige week keek ik toevallig voor het eerst in jaren weer eens jupiler league samenvattingen, dat was helemaal schrikken. Verschrikkelijk spel en allemaal helemaal lege tribunes.
Daar kijk ik alleen naar als Knut speelt en dan vooral om zijn commentaar.quote:Op zondag 1 april 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
E-sport heeft de toekomst alleen vind ik Fifa totaal geen leuk kijkspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |