neequote:
okquote:Op zondag 1 april 2018 17:45 schreef Klummie het volgende:
Vroeger had je gewoon een dubbel programma op zaterdag en tweede Paasdag. Zelfs een keer de Klassieker.
#leukefeitjes
quote:Op zondag 1 april 2018 19:30 schreef Typisch het volgende:
goed gesprek
over deep state, fale flags, murica, rusland, may enzo
leuk spul
kijk nou maarquote:
ohquote:Op zondag 1 april 2018 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Terpstra heeft Knut een hoogtepunt bezorgd.
Jep.quote:Op zondag 1 april 2018 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
er heeft weer iemand op een fiets over een streep gereden
Nee, ik had andere ‘verplichtingen’quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik had andere ‘verplichtingen’
Moet vaker niet gaan zo te zien
Dan stond je bij onlogisch, happel en hmfquote:Op zondag 1 april 2018 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond op vak Z, voor me een kerel die precies op matsoematsoe leek.
Ben maar niet gaan vragen of hij toevallig Caland van fokforum was.
Genoeg rare figuren gezien.quote:Op zondag 1 april 2018 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan stond je bij onlogisch, happel en hmf
Ik hoef die Linda niet te zienquote:Op zondag 1 april 2018 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Holy moly wat een lelijk decolleté bij Linda.
@RTL4
Soms moet je opkomen voor de communityquote:Op zondag 1 april 2018 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
Doublepain heeft m’n zwangere back in FB. Ik beschouw hem vanaf nu als goede vriend.
Ben niet wit, ben niet zwart..quote:Op zondag 1 april 2018 20:41 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar denken mensen dat ik rechts ben, maar ik zeg het nog 1 keer
ik ben NIET links en ik ben NIET rechts
Oke kingfloplandquote:Op zondag 1 april 2018 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Je bent gehandicapt?quote:Op zondag 1 april 2018 20:41 schreef KingRoland het volgende:
spannondtwitter:
Vroeger werd je daarvoor in dit topic hard mee aangepakt maar tegenwoordig is het normaal en dus kan ik alleen zeggen om ervan te genietenquote:
klopt, vroeger zeiden mensen meteen dat je de kanker kon krijgen als je dat dronk.quote:Op zondag 1 april 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger werd je daarvoor in dit topic hard mee aangepakt maar tegenwoordig is het normaal en dus kan ik alleen zeggen om ervan te genieten
of viesdik, maar ik heb al wat op de afgelopen weken dus ik ga niet hypocriet doen nu --> Onlogischquote:Op zondag 1 april 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt, vroeger zeiden mensen meteen dat je de kanker kon krijgen als je dat dronk.
Sushi?quote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Net wezen uiteten. Ik mocht 75% van de gerechten niet.
Hoiquote:Op zondag 1 april 2018 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee zeer veel visgerechten en mals, rood vlees.
Wie zijn de slachtoffers?quote:
Jammer is dat he.quote:Op zondag 1 april 2018 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee zeer veel visgerechten en mals, rood vlees.
Ik heb toen in de kraamweek ook veel filet american gegeten. Lekker joh.quote:Op zondag 1 april 2018 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer is dat he.
Mijn zus wilde daags na haar bevalling ook meteen broodje filet americain.
Qua zuivel mag je ook veel niet.
Sow, wie geeft Lans nou een ban, dan moet er iets mis zijn gegaan.quote:
BLIJKBAAR was er een NSB’er in ons midden.quote:Op zondag 1 april 2018 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sow, wie geeft Lans nou een ban, dan moet er iets mis zijn gegaan.
Dat moet wel, walgelijkquote:Op zondag 1 april 2018 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BLIJKBAAR was er een NSB’er in ons midden.
ik ben alweer ruim een week banloosquote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel, walgelijk
JanCees mag ook wel oppassen, die krijgt al een ban als hij een letter verkeerd typt.
Klopt.quote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel, walgelijk
JanCees mag ook wel oppassen, die krijgt al een ban als hij een letter verkeerd typt.
quote:
Prima, alleen een beetje druk, daarom ben ik hier wat minder.quote:
Je bent er nooit vaak Niels. Ga ons nou geen hoop geven wat je niet na kunt komenquote:Op zondag 1 april 2018 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, alleen een beetje druk, daarom ben ik hier wat minder.
quote:Op zondag 1 april 2018 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent er nooit vaak Niels. Ga ons nou geen hoop geven wat je niet na kunt komen
Valt geloof ik nog wel mee. Lans een week langer vanwege klonen dacht ik.quote:Op zondag 1 april 2018 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoelang hebben die gasten eigenlijk gekregen?
Ik post ook echt zelden voor 18:00 maar de laatste tijd maak ik wel een flinke inhaalslag in die paar uurquote:Op zondag 1 april 2018 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Soms valt het wel mee, maar als ik er ben, dan vaak alleen in de avond.
Ik zag de Willem II doelpunten wel langskomen net. Wat een doelpunten.quote:Op zondag 1 april 2018 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb vandaag nog niet eens gezien hoe Ajax Groningen VERNEDERD heeft.
Daar ben je al een tijdje mee bezig, het moet een moeilijke zoektocht zijn.quote:
Dat heb ik in de samenvatting ook gezien, dat was wel een topshow. Ik kijk eigenlijk steeds minder voetbal, vooral de eredivisie is echt te slecht geworden om nog hele wedstrijden te kijken.quote:Op zondag 1 april 2018 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik post ook echt zelden voor 18:00 maar de laatste tijd maak ik wel een flinke inhaalslag in die paar uur
[..]
Ik zag de Willem II doelpunten wel langskomen net. Wat een doelpunten.
Ik kijk enkel voetbal als ik toevallig bij mijn ouders ben tijdens een wedstrijd en vandaag ben ik zelfs weer heel snel gestopt met Ajax.quote:Op zondag 1 april 2018 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik in de samenvatting ook gezien, dat was wel een topshow. Ik kijk eigenlijk steeds minder voetbal, vooral de eredivisie is echt te slecht geworden om nog hele wedstrijden te kijken.
Speeltuinvoetballerquote:Op zondag 1 april 2018 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk enkel voetbal als ik toevallig bij mijn ouders ben tijdens een wedstrijd en vandaag ben ik zelfs weer heel snel gestopt met Ajax.
Ik dacht dat ik hier en daar wel wat positiefs over Neres las maar die gast kan er echt helemaal niks van.
Ik laat het fijn aan mij voorbij gaanquote:Op zondag 1 april 2018 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speeltuinvoetballer
-Caland
Na Bosz vind ik Ajax wel heel hard achteruit gegaan. Onder Ten Hag is het ook niks beter geworden. Ik vraag me af hoe lang die nog de tijd krijgt.
Ik kan er ook niet wakker van liggen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat het fijn aan mij voorbij gaan
E-sport heeft de toekomst alleen vind ik Fifa totaal geen leuk kijkspelquote:Op zondag 1 april 2018 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet wakker van liggen.
Vorige week keek ik toevallig voor het eerst in jaren weer eens jupiler league samenvattingen, dat was helemaal schrikken. Verschrikkelijk spel en allemaal helemaal lege tribunes.
Daar kijk ik alleen naar als Knut speelt en dan vooral om zijn commentaar.quote:Op zondag 1 april 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
E-sport heeft de toekomst alleen vind ik Fifa totaal geen leuk kijkspel
fcvdquote:Op zondag 1 april 2018 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet wakker van liggen.
Vorige week keek ik toevallig voor het eerst in jaren weer eens jupiler league samenvattingen, dat was helemaal schrikken. Verschrikkelijk spel en allemaal helemaal lege tribunes.
Die trekken als een van de weinigen nog wel veel publiek heb ik het idee.quote:
neequote:Op zondag 1 april 2018 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die trekken als een van de weinigen nog wel veel publiek heb ik het idee.
Ik heb net gedoucht.quote:Op zondag 1 april 2018 22:33 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu een
Kolk Sumin honey tripel uit Estland
#untappd
Werd vroeger vaak gepest om flaporen, dan is dit een goed statementquote:Op zondag 1 april 2018 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vingers in de oren is zijn nieuwe ding kennelijk, ludiek!
Hmm?quote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef Elan het volgende:
Volendam kreeg pakkkie van Jong Ajax
Niet normaal
4-5 uurtjesquote:Op maandag 2 april 2018 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap jij gemiddeld in een nacht?
Raak je daar niet depressief van dan?quote:
nee.quote:Op maandag 2 april 2018 00:37 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Raak je daar niet depressief van dan?
6-7 is prima te doen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
8 uur slaap, daar word ik pas moe van.
Lekker bezig. Ik probeer meer te slapen de laatste tijd maar het levert enkel een hoop Posts op fok opquote:
doe het al jaren zo. 1x in de week, meestal woensdag vermoeider dan normaal en dan slaap ik vroeger maar ook vroeger wakker.quote:Op maandag 2 april 2018 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
6-7 is prima te doen.
4-5 is wel extreem.
lolquote:Op maandag 2 april 2018 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik probeer meer te slapen de laatste tijd maar het levert enkel een hoop Posts op fok op
6 uur slaap is wel lastig met een wekker voor 6 uur of 6 uur. Dan houd je echt geen avond over na werk.quote:Op maandag 2 april 2018 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
6-7 is prima te doen.
4-5 is wel extreem.
helemaal als je laat thuis bentquote:Op maandag 2 april 2018 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 uur slaap is wel lastig met een wekker voor 6 uur of 6 uur. Dan houd je echt geen avond over na werk.
Ze bleven kloppen maar niet ooen gedaan en het heeft geholpen. Wel een kleine hartaanval gehad.quote:
Jij ook vrindquote:
???quote:Op maandag 2 april 2018 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
Roland zit aan Saind zn toverzegeltjes
Wat ga je doen?quote:Op maandag 2 april 2018 08:19 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK
GEREEDSCHAP CHECK
BOUWHELM CHECK
Wat ben je eigenlijk aan het verbouwen?quote:Op maandag 2 april 2018 08:19 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK
GEREEDSCHAP CHECK
BOUWHELM CHECK
Er is nergens een godquote:
De persoon die het dichtst bij god staat is iemand in Thailand.quote:Op maandag 2 april 2018 09:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is nergens een god
Behalve in films en boeken enzo maar dat is fictie
Al zou het theoretisch kunnen dat er in een parallelle dimensie wel een god bestaat
En volgens star trek waren de Griekse goden aliens die nog steeds bestaan
woon jij in mexicoquote:Op maandag 2 april 2018 09:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is nergens een god
Behalve in films en boeken enzo maar dat is fictie
Al zou het theoretisch kunnen dat er in een parallelle dimensie wel een god bestaat
En volgens star trek waren de Griekse goden aliens die nog steeds bestaan
tedgodquote:Op maandag 2 april 2018 09:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De persoon die het dichtst bij god staat is iemand in Thailand.
Hij heet Ted.
Tedgod.
hier schijnt het zonnetje maar is het koud?quote:Op maandag 2 april 2018 10:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Net buiten geweest dat doe ik ook niet meer vandaag.
Hier regent het en regent het.quote:Op maandag 2 april 2018 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier schijnt het zonnetje maar is het koud?
Tis kut hequote:Op maandag 2 april 2018 10:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Net buiten geweest dat doe ik ook niet meer vandaag.
Rachel wie?quote:Op maandag 2 april 2018 10:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Rachel vertrekt naar parijs en neemt één voor één afscheid van haar vrienden. Zo emotioneel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |