In het Frysk nog beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Haten = verlatenquote:
Vanavond komt de nieuwe CD van Tool uit!quote:Op zondag 1 april 2018 09:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Genoeg van dat draaien en je ligt lekker vroeg te neuken.
EIKEL!quote:Op zondag 1 april 2018 09:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vanavond komt de nieuwe CD van Tool uit!
Veel vrienden/kennissen en grote familie. Dan heb je er al snel veel.quote:Op zondag 1 april 2018 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel trouwerijen heb jij wel niet
Ik ken het fenomeen wel van uitgaansgelegenheden. Het zijn altijd dezelfde nummers in de medley, luv u more, I want to be a hippie, rainbow high in the sky... er zijn wel meer/betere nummers in het genre
Derhalve terechte klacht
Ik voel met je meequote:Op zondag 1 april 2018 09:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik trap er goddomme ook gewoon in hè.
De laatste bruiloft was alleen carnaval/skihut en op het eind ging de bruidegom nog zijn hobby uitoefenen op het podium: hardstyle draaienquote:Op zondag 1 april 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van die Skihut hits hoor je ook veel te vaak
Oh het is ook zeker goede muziek hoor, mag het graag horen, ook al is het op een bruiloft.quote:Op zondag 1 april 2018 10:48 schreef Eightyone het volgende:
M'n warme gevoelens voor de nummers van Charly Lownoise en Mental Theo beperken zich ook slechts tot hun eerste twee hits (Live at London, Wonderful days).
Van Wonderful days snap ik nog wel dat je die maar blijft horen, het heeft gewoon wat.
Ik was 13/14/15. Ook nog te jong om uit te gaan, maar iig wel een puber. Maar heel spectaculair was die puberteit niet. Ik snapte voor m'n leeftijd te weinig van 'het leven', was echt een kuiken. Als je een échte puber was, is er meer om jeugdsentimenteel over te doen.quote:Op zondag 1 april 2018 10:57 schreef Night__Stalker het volgende:
En uiteindelijk zijn het toch ook nummers die goede herinneringen met zich meebrengen? Ik was net iets te jong tijdens de hoogtijdagen van happy hardcore, maar als je in die jaren je uitgaansperiode had, kan ik me prima voorstellen dat je het graag op je bruiloft gedraaid wil hebben,
Zie het onderliggende verband niet echt tussen muziek uit je jeugd al dan niet nog steeds leuk vinden en persoonlijke groei, maar dat is weer een andere discussiequote:Op zondag 1 april 2018 11:07 schreef Eightyone het volgende:
Het zal ook verschil maken of je aan de standaardregel 'rond je achttiende is je smaak min of meer voor de rest van je leven vastgelegd' voldoet, of dat je later alsnog bent gaan 'groeien' (zoals ik).
Die zijn ook niet meer intact. Dus als je die tegenwoordig boekt, krijg je ook maar voor 50% nostalgie. Tenzij je rond 2001 een zwak voor Dance Nation had.quote:
Scooter trekt nog steeds volle zalen wereldwijd.quote:Op zondag 1 april 2018 11:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben met een vriend twee keer naar een 90's party geweest. Elke keer in de hoop dat ze ook eens wat anders dan de geijkte nummers draaien.
Erger is het nog er artiesten optreden waarbij je gelijk al snapt waarom ze nu geen hits meer hebben.
Captain Jack (terwijl die al dood is)
Party Animals (door jochies die gemaakt zijn toen de echte Party Animals een hit hadden)
2 brothers on the 4th floor
Al moet ik zeggen dat ik ook wel 90's artiesten heb gezien die nog steeds goed zijn.
2 unlimited
Snap
DJ Paul Elstak kan heel goed draaien.
Maar we hadden wel zoiets van: dit moeten we maar niet meer doen.
Dit ja, altijd die paar nummers weer.quote:Op zondag 1 april 2018 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel trouwerijen heb jij wel niet
Ik ken het fenomeen wel van uitgaansgelegenheden. Het zijn altijd dezelfde nummers in de medley, luv u more, I want to be a hippie, rainbow high in the sky... er zijn wel meer/betere nummers in het genre
Derhalve terechte klacht
quote:Op zondag 1 april 2018 09:27 schreef Fer het volgende:
Is toch grappig zoiets, toch een miljoen views op je trouwdansje.
Ik heb een paar jaar geleden Ray en Anita nog gezien, dat was iig wel okquote:Op zondag 1 april 2018 14:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die zijn ook niet meer intact. Dus als je die tegenwoordig boekt, krijg je ook maar voor 50% nostalgie. Tenzij je rond 2001 een zwak voor Dance Nation had.
Maar hopelijk kan Kim wél met Ray door één deur.
Wacht verwacht jij dan met het verstrijken van de tijd ???quote:Op zondag 1 april 2018 08:53 schreef Hexagon het volgende:Klacht: Happy hardcore is van leuke jeugdherinnering verworden tot muziek voor gezapige trouwfeesten en is nu net zo burgerlijk als een stationcar met hondenrek of op zondag een uitje naar de meubelboulevard.
En wat is nu eigenlijk burgerlijk?quote:Op zondag 1 april 2018 22:45 schreef Anthonie1 het volgende:
Alsof bruiloften niet per definitie burgerlijk zijn. Als je daar niet tegen kan moet je gewoon niet gaan denk ik dan...
Alles is burgerlijk. Uiteindelijk is drugs gebruiken net zo goed burgerlijk. Juist omdat het wordt gezien als niet burgerlijk.quote:Op zondag 1 april 2018 22:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
En wat is nu eigenlijk burgerlijk?
Moeten we dan allemaal vrijgezelle basejumpers van 40 + zijn die ontbijten met een lijntje coke en ons iedere week kapot neuken in de parenclub?
Wel leuk als er échte 'oh ja die' momenten zijn ipv telkens dezelfdequote:Op zondag 1 april 2018 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit ja, altijd die paar nummers weer.![]()
Happy hardcore is sowieso ruk daar niet van.
Ik heb ook wel eens bruiloften meegemaakt waar ik naderhand niet meer wist waar ik me bevond en hoe ik er terecht ben gekomen toen ik de volgende dag wakker werd.quote:Op zondag 1 april 2018 22:45 schreef Anthonie1 het volgende:
Alsof bruiloften niet per definitie burgerlijk zijn. Als je daar niet tegen kan moet je gewoon niet gaan denk ik dan...
quote:Op zondag 1 april 2018 23:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Ah ja straks de 1e jumpstyle trouwerijen (2005-2007)
Wtf is datquote:Op zondag 1 april 2018 09:25 schreef halfway het volgende:
Alles beter dan de vogeltjesdans of Alosie
GHB in de punch?quote:Op zondag 1 april 2018 23:53 schreef macuscam het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bruiloften meegemaakt waar ik naderhand niet meer wist waar ik me bevond en hoe ik er terecht ben gekomen toen ik de volgende dag wakker werd.
En naderhand te horen kreeg dat voor bruid en bruidegom hetzelfde gold
Ik zou alles wat daar plaats heeft gevonden niet bepaald bestempelen als burgerlijk
Leeft die sjappie nog, ja!?quote:Op zondag 1 april 2018 10:52 schreef Plompzakker het volgende:
Niet rapper steen als live artiest hebben op je bruiloft
Zou jij juist moeten weten. Komt redelijk ruraal op mij over namelijk.quote:
Gewoon swingen tijdens de trouwerij al!? Okay...quote:Op zondag 1 april 2018 23:53 schreef macuscam het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens bruiloften meegemaakt waar ik naderhand niet meer wist waar ik me bevond en hoe ik er terecht ben gekomen toen ik de volgende dag wakker werd.
Ik zou alles wat daar plaats heeft gevonden niet bepaald bestempelen als burgerlijk
Haha nee die twee werden nog wel op dezelfde plek wakkerquote:Op maandag 2 april 2018 00:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gewoon swingen tijdens de trouwerij al!? Okay...
Duurde nog lang die eerste persoonlijke aanvalquote:Op zondag 1 april 2018 23:11 schreef spiritusbus het volgende:
TS is viesmad dat hij geen vrouw voor het altaar heeft weten te sleuren.
Ik denk dat dat vaker het geval was bij de liefhebbers van de 'vader' van dit genre, de échte gabber/hardcore.quote:Op zondag 1 april 2018 23:04 schreef Anthonie1 het volgende:
Ik associeer Happy Hardcore altijd met mensen die in de jaren negentig rond de twintig waren en toen zoveel XTC gebruikt hebben dat ze er tegenwoordig bij lopen als crackverslaafden met fors hersenletsel.
Met zulke prachtteksten als:quote:
Nah de echte gabbers vonden happy hardcore juist kut omdat het van echte hardcore mainstream slappe hap maakte. Maar goed Mental Theo en Elstak en consorten hadden ook wel door dat ze camp aan het maken warenquote:Op zondag 1 april 2018 23:04 schreef Anthonie1 het volgende:
Ik associeer Happy Hardcore altijd met mensen die in de jaren negentig rond de twintig waren en toen zoveel XTC gebruikt hebben dat ze er tegenwoordig bij lopen als crackverslaafden met fors hersenletsel.
En de tekst is heel toepasselijk voor een trouwerij.quote:
En hele groep campinggasten die enthousiast 'alosie' dansen.. wat ging in hemelsnaam vooraf?quote:
De bruiloft was niet op een vaste voorafgesproken plek gevierd?quote:Op zondag 1 april 2018 23:53 schreef macuscam het volgende:
[..]
Bruiloft 'sochtends vroeg, daarna in een café van een bekende met open bar zonder restricties tot 3 uur 'snachts oid.quote:Op maandag 2 april 2018 10:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De bruiloft was niet op een vaste voorafgesproken plek gevierd?
Tijdens de bruiloft zijn jullie met de hele groep, bruid en bruidegom inclusief, gaan stappen of elders verder gaan zuipen?
Anders snap ik namelijk niet echt hoe dat wat jij beschrijft mogelijk is![]()
Moet je juist om juichen, lekker een vrij man blijvenquote:Op zondag 1 april 2018 23:11 schreef spiritusbus het volgende:
TS is viesmad dat hij geen vrouw voor het altaar heeft weten te sleuren.
Wat zou dr nog meer in staan? Vraag me af wat nou echt zwaar outdated is straks in de jaren 30.quote:Op maandag 2 april 2018 09:40 schreef Eightyone het volgende:
Drank & drugs?
Edit: Het nummer met dezelfde titel zit vast standaard in het fout-nostalgische blokje op trouwerijen +/- 2030/2035.
quote:Op maandag 2 april 2018 05:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met zulke prachtteksten als:
"Je moet je muil houwe. Hardcore verspreidt zich sneller, dan builenpest". En de klassieker: "Sterf, met een gezwel aan je kontgat".
Ik zou het wel weten. Fraai stuk proza voor op de bruiloft.
Godverdomme ik haat je. Mijn hersenen gingen in meltdown en toen zag ik de postdatum.quote:Op zondag 1 april 2018 09:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vanavond komt de nieuwe CD van Tool uit!
Jij merkt dat je ook ouder wordt, Krijg je dit soort gedrag. Maar wat is dan voor jou een alternatief?quote:Op zondag 1 april 2018 08:53 schreef Hexagon het volgende:
Wie de laatste jaren op trouwerijen komt zal vast wel het fenomeen dat er op een geven moment vijftien minuutjes lang een medley van oude Happy hardcore platen, ok dan weer over te gaan op suffe top 40 muziek. Dit omdat het stel opgegroeid is in de tijd dat dat hits waren en ze er in de kinderdisco op hebben lopen springen.
Nou kon ik die oude plaatjes ook altijd wel met een glimlach beluisteren. Maar helaas begint het me steeds meer tegen te staan door al die trouwerijen waar dit een ongelofelijk uitgekauwd en treurig cliche aan het worden is. Een beetje zoals ze Grease medley of Paradise by the dashboard light. Het voorspelbare karakter en het idee dat mensen nog geprikkeld worden van dat soort gezapigheid halen de lol er helemaal vanaf.
Klacht: Happy hardcore is van leuke jeugdherinnering verworden tot muziek voor gezapige trouwfeesten en is nu net zo burgerlijk als een stationcar met hondenrek of op zondag een uitje naar de meubelboulevard.
Minder uitgekauwde cliche's gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij merkt dat je ook ouder wordt, Krijg je dit soort gedrag. Maar wat is dan voor jou een alternatief?
quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Eightyone het volgende:
Habiba zou ook weleens zo'n nummer kunnen zijn.
Een Nazi-thema op je bruiloft is wel minder clichematig.quote:
Je zult zien dat bij je nazi themabruiloft een 'leuke nostalgische' medley komt van nazi hardcorequote:Op woensdag 4 april 2018 08:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een Nazi-thema op je bruiloft is wel minder clichematig.
Het panzerlied vind ik ook wel een leuke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |