abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:48:40 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178206851
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit overkomt mij vaker ;(
:D
Knuf dan maar :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:49:58 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178206866
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:48 schreef Szura het volgende:

[..]

Oprotten uit Syrië zou z’n beste beslissing tot nu toe zijn.
Hoera, een medestander *O*
pi_178206873
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mbt Syrie zie ik -wrsch als enige - meer heil in een VS die zich er niet meer mee bemoeit. Idem voor EU-landen. Heb me er jaren geleden in verdiept, en die concusie staat wat mij betreft nog steeds.
15 jaar geleden zou ik het met je eens zijn geweest. Helaas zijn we nu aan de donkere kant van de maan beland en moeten we het uitzitten vrees ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_178206881
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm, nee. Ga je m'n vorige vragen nog beantwoorden?
Waarom zou ik jouw domme straw man gaan beantwoorden? Waar heb ik geclaimd dat je zomaar een RPG of tank kunt krijgen? Dat heb ik niet geclaimd dus dat is een straw man.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2018 01:51:48 ]
pi_178206894
En ik heb het dan over het hele midden oosten. Voordat men mij wederom verkeerd begrijpt.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:52:50 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178206900
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Is een variant op dit AP artikel denk ik?

[..]

Dat zou weleens kunnen. Wat een crap staat daar richting het einde ook weer in :'). Amerikaanse tering frames die klakkeloos worden neergepend door onwetende Pentagon-volgers.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178206910
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou ik jouw domme straw man gaan beantwoorden? Waar heb ik geclaimd dat je zomaar een RPG of tank kunt krijgen? Dat heb ik niet geclaimd dus dat is een straw man.
For six fucking ways from fucking Sunday, you're so so fucking dumb. Just leave, you're lowering the iq of all of us.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:54:39 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178206916
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoera, een medestander *O*
In het Syriëtopic vind je er nog veel meer ;),
pi_178206922
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

For six fucking ways from fucking Sunday, you're so so fucking dumb. Just leave, you're lowering the iq of all of us.
Ga je er nog op in of ga je dom zitten lullen omdat je weet dat je domme straw man niet beantwoord gaat worden? Waar heb ik geclaimd dat je zomaar een RPG kon kopen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2018 01:56:39 ]
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:55:26 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178206926
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

15 jaar geleden zou ik het met je eens zijn geweest. Helaas zijn we nu aan de donkere kant van de maan beland en moeten we het uitzitten vrees ik.
Ok, niet het Syrie-topic, maar ff snel waarom ik dit vind: Assad is m.i. de minste vd kwaden, land was ondanks alles vrij progressief: hoofddoek niet verplicht, alcohol verkrijgbaar, moderne gezondheidszorg, veilig voor niet-moslims etc.
Niet dat Assad een fijne man is, maar m.i. wel de minst kwade vd alternatieven die reeele opties zijn..
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:55:38 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178206930
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat zou weleens kunnen. Wat een crap staat daar richting het einde ook weer in :'). Amerikaanse tering frames die klakkeloos worden neergepend door onwetende Pentagon-volgers.
Ik lees daar mss overheen?

De laatste 2 alinea's lijken me feitelijk gewoon juist, hoewel het wel geschreven is vanuit het perspectief van de VS:
quote:
An American withdrawal would also likely cede Syria to Russia, which along with Iran has been propping up Syrian President Bashar Assad’s forces and would surely fill the void left behind by the U.S. That prospect has alarmed countries like France, which has historic ties to the Levant.

In calling for a withdrawal “very soon,” Trump may be overly optimistic in his assessment of how quickly the anti-IS campaign can be wrapped up, the officials said. Although the group has been driven from basically all of the territory it once controlled in Iraq and 95 percent of its former territory in Syria, the remaining five percent is becoming increasingly difficult to clear and could take many months, the officials said.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:56:49 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178206942
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef Szura het volgende:

[..]

In het Syriëtopic vind je er nog veel meer ;),
Logischerwijs ook veel tegenstanders ;) Maar ik heb er jaren geleden een tijd gebivakkeerd :Y
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:58:46 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178206960
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De laatste 2 alinea's lijken me feitelijk gewoon juist, hoewel het wel geschreven is vanuit het perspectief van de VS:

[..]

Je hebt je niet verdiept in dat conflict he?
pi_178206969
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ga je er nog op in of ga je dom zitten lullen omdat je weet dat je domme straw man niet beantwoord gaat worden? Waar heb ik geclaimd dat je zomaar een RPG kon kopen?
Als jij niet op mijn vragen ingaat ga ik niet het fatsoen hebben om op jouw vragen in te gaan.
pi_178206983
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als jij niet op mijn vragen ingaat ga ik niet het fatsoen hebben om op jouw vragen in te gaan.
Kerel wat snap jij niet aan een straw man? Oké dit begint nu echt idioot te worden.

1. Toon aan waar ik heb gezegd dat Joe de plumber zomaar een tank of rpg kan kopen?
2. Gaat je niet lukken want dat zei ik niet

Ga je daar nou nog op in of ga je het dodgen?
pi_178206989
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, niet het Syrie-topic, maar ff snel waarom ik dit vind: Assad is m.i. de minste vd kwaden, land was ondanks alles vrij progressief: hoofddoek niet verplicht, alcohol verkrijgbaar, moderne gezondheidszorg, veilig voor niet-moslims etc.
Niet dat Assad een fijne man is, maar m.i. wel de minst kwade vd alternatieven die reeele opties zijn..
Is een heel begrijpelijk punt. Ik ben alleen van mening: operation desert storm 2; the damage is done, so clean it up.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:03:19 #42
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178206995
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]

Ik doel met name op dit stuk

quote:
Other nations that make up the U.S.-led coalition fighting IS fear that Trump’s impulse to pull out hastily would allow the notoriously resourceful IS militants to regroup, several European diplomats said. That concern has been heightened by the fact that U.S.-backed ground operations against remaining IS militants in Syria were put on hold earlier this month.

The ground operations had to be paused because Kurdish fighters who had been spearheading the campaign against IS shifted to a separate fight with Turkish forces, who began combat operations in the town of Afrin against Kurds who are considered by Ankara to be terrorists that threaten Turkey’s security.

“This is a serious and growing concern,” State Department spokeswoman Heather Nauert said this month.
Als die Pentagon-cheerleaders hun werk zouden doen en zich eens even in de kaartjes/bewegende frontlinies zouden verdiepen, kwamen ze erachter dat het oostelijke front van de SDF en de VS - ISIS al veel langer stilligt dan de start van de Turkse operatie in Afrin. Ze doen alsof het vertrek van Koerdische strijders vanuit Oost-Syrië naar Afrin ervoor zorgde dat de strijd tegen ISIS stilligt maar dat front is al veel langer bevroren.

Hell, die Amerikaanse ratten hebben duizenden ISIS-strijders uit Raqqa laten vertrekken naar die grensregio waarvandaan ze nu aanvallen blijven uitvoeren op Syrische troepen en hun bondgenoten. En die kunnen weinig doen omdat ze onder vuur worden genomen door Amerikanen als ze ook maar een voet over de Eufraat zetten :'). Dit is hoe het werkelijk zit: de Amerikaanse sneaks gebruiken de aanwezigheid van resterende ISIS-terroristen alleen maar om Assad/Iran/Rusland dwars te zitten en over de rug van de Koerden blijvend Syrische olievelden te koloniseren. Waarom? Minder inkomsten voor de Syrische staat en lekker Iran frustreren. Als die Amerikanen willen bombarderen ze die ISIS-lui binnen een paar weken aan gort.

Daarom ben ik zo sceptisch over die uitspraken van Trump, op de grond wijst helemaal NIKS erop dat de Amerikanen gaan vertrekken.
pi_178207019
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kerel wat snap jij niet aan een straw man? Oké dit begint nu echt idioot te worden.

1. Toon aan waar ik heb gezegd dat Joe de plumber zomaar een tank of rpg kan kopen?
2. Gaat je niet lukken want dat zei ik niet

Ga je daar nou nog op in of ga je het dodgen?
Je zei dat men een RPG of tank kon kopen. Waarop ik vroeg: hoe dan? Welke licenties en/of beperkingen? Welke je nu nog steeds ontwijkt.

Jij bent 15 of zo? Kom man, neem wat verantwoordelijkheid voor je eigen quotes.
pi_178207025
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je zei dat men een RPG of tank kon kopen. Waarop ik vroeg: hoe dan? Welke licenties en/of beperkingen? Welke je nu nog steeds ontwijkt.

Jij bent 15 of zo? Kom man, neem wat verantwoordelijkheid voor je eigen quotes.
Ik zei toch met de juiste vergunningen? Wtf zit jij te lullen dan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

RPG's zijn niet verboden mits je de juiste vergunning hebt. Je mag zelfs een tank bezitten.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2018 02:08:38 ]
pi_178207047
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik zei toch met de juiste vergunningen? Wtf zit jij te lullen dan.
Laat eens zien dan, die vergunningen? Gaat de vergelijking met een AR-15 op qua verkrijgbaarheid?
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:09:06 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207050
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is een heel begrijpelijk punt. Ik ben alleen van mening: operation desert storm 2; the damage is done, so clean it up.
Dat snapik op zich ook wel, maar ik zie juist nog radicaleen dan Assad diensplek opeisen dan. En dan wirdt het een epressuef moslimland. Wens ik niemand toe, en zeker niet de Syriers die al een bak elende over zich heen gehad hebben. Die moetenhun vrij liberale land terug (A, ik weet wat het Assad-regime deed. Dan nog)
Maar ok, off topic hier.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:10:06 #47
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178207061
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hebt je niet verdiept in dat conflict he?
Je komt echt heel pedant op me over. Inhoudelijk heb je vooralsnog niet veel aan de discussie toegevoegd, anders dan signaleren wat het juiste standpunt zou moeten zijn.

De reactie van Szura vind ik wel tof, daar kan ik wat mee. Om jouw vraag te beantwoorden: Nee, hoewel ik waarschijnlijk meer weet dan de gemiddelde persoon.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:11:33 #48
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_178207079
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kan het een tikje minder ajb?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_178207084
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat snapik op zich ook wel, maar ik zie juist nog radicaleen dan Assad diensplek opeisen dan. En dan wirdt het een epressuef moslimland. Wens ik niemand toe, en zeker niet de Syriers die al een bak elende over zich heen gehad hebben. Die moetenhun vrij liberale land terug (A, ik weet wat het Assad-regime deed. Dan nog)
Maar ok, off topic hier.
Dat wens ik ook, maar ik vrees dat niet meer gaat lukken in hun eentje. Niet meer na 6 jaar oorlog. De VS kan zich niet meer zomaar terugtrekken nu, dan wordt het alleen maar erger.
pi_178207087
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laat eens zien dan, die vergunningen? Gaat de vergelijking met een AR-15 op qua verkrijgbaarheid?
Is dat de claim? Nee. Straw man dus. Als je weet dat je iets fout zegt zeg het dan meteen ipv doen alsof je maar gelijk hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')