Mwah.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.
Ja, heb t achter doorgegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh werd er weer over mij geluld danWant nu wel weer in de klb sc
Ja de logopediste waar wij kwamen zei dat deze school het 'neusje van de zalm' was voor kinderen met TOS, moet zeggen het laatste rapport was flink gestegen het heeft mij ook best wat moeite gekost om haar op deze school te krijgen. Door die rugzakjes laat het reguliere onderwijs deze kinderen niet graag gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeite met lezen en schrijven, blij dat ze daar nu speciaal op richten. In mijn tijd werd je dan volgens mij gewoon als debieltje afgeschoven, terwijl dat dus helemaal neit zo hoeft te zijn.
Crewbash inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Chai het volgende:
Suggereren dat VK geen capabele moderator zou zijn.
Hey vriendquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.quote:
Wordt toch niks mee gedaan als je niet binnen de innercircle valtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het achter doorgegeven middels een TR
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Oke dat was niet netjesquote:
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het afvoerputje loopt even over, trekt zo wel weer bij.
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.
Ik heb niks gemod in KLB.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebt
Ik doe niet eens iets verkeerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.
Reken maar op een ban op de deurmat binnenkortquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Zosk het volgende:
Daarnaast reageer ik op een post van dinosaurus die andere user mongooltjes noemt. En ik moet me gedragen? Doe normaal Samzz.
Dit hypocriete is zo schattig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Zosk het volgende:
Daarnaast reageer ik op een post van dinosaurus die andere user mongooltjes noemt. En ik moet me gedragen? Doe normaal Samzz.
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Nee we zijn mongooltjes blijkbaar. Wellicht bestaan er ook trollende mongooltjes maar dat betwijfel ik.quote:
Ik DM je zo mijn bankrekeningnummerquote:
Ik zou een kip kopen, heb je altijd eierenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zal eens even naar de boer gaan, die eieren zullen wel niet vanzelf hier komen, hoop niet dat in tussen tijd mijn cavia overlijd, vind zo sneu, ze ligt in elk geval lekker warm
Ben benieuwd of er op Mycroft iets te vinden is waar ik mensen uit R&P mongooltjes of iets anders in die richting noem, ik denk van niet namelijk.quote:
Hey MCH we missen je.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingers
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er op Mycroft iets te vinden is waar ik mensen uit R&P mongooltjes of iets anders in die richting noem, ik denk van niet namelijk.
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |