Mwah.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.
Ja, heb t achter doorgegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh werd er weer over mij geluld danWant nu wel weer in de klb sc
Ja de logopediste waar wij kwamen zei dat deze school het 'neusje van de zalm' was voor kinderen met TOS, moet zeggen het laatste rapport was flink gestegen het heeft mij ook best wat moeite gekost om haar op deze school te krijgen. Door die rugzakjes laat het reguliere onderwijs deze kinderen niet graag gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeite met lezen en schrijven, blij dat ze daar nu speciaal op richten. In mijn tijd werd je dan volgens mij gewoon als debieltje afgeschoven, terwijl dat dus helemaal neit zo hoeft te zijn.
Crewbash inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Chai het volgende:
Suggereren dat VK geen capabele moderator zou zijn.
Hey vriendquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.quote:
Wordt toch niks mee gedaan als je niet binnen de innercircle valtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het achter doorgegeven middels een TR
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Oke dat was niet netjesquote:
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het afvoerputje loopt even over, trekt zo wel weer bij.
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.
Ik heb niks gemod in KLB.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebt
Ik doe niet eens iets verkeerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.
Reken maar op een ban op de deurmat binnenkortquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Zosk het volgende:
Daarnaast reageer ik op een post van dinosaurus die andere user mongooltjes noemt. En ik moet me gedragen? Doe normaal Samzz.
Dit hypocriete is zo schattig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Zosk het volgende:
Daarnaast reageer ik op een post van dinosaurus die andere user mongooltjes noemt. En ik moet me gedragen? Doe normaal Samzz.
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Nee we zijn mongooltjes blijkbaar. Wellicht bestaan er ook trollende mongooltjes maar dat betwijfel ik.quote:
Ik DM je zo mijn bankrekeningnummerquote:
Ik zou een kip kopen, heb je altijd eierenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zal eens even naar de boer gaan, die eieren zullen wel niet vanzelf hier komen, hoop niet dat in tussen tijd mijn cavia overlijd, vind zo sneu, ze ligt in elk geval lekker warm
Ben benieuwd of er op Mycroft iets te vinden is waar ik mensen uit R&P mongooltjes of iets anders in die richting noem, ik denk van niet namelijk.quote:
Hey MCH we missen je.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingers
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er op Mycroft iets te vinden is waar ik mensen uit R&P mongooltjes of iets anders in die richting noem, ik denk van niet namelijk.
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingers
Dan zit ik weer met een stijfje op de zaakquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik over bonkjes en sliertjes beginnen? Misschien gaan ze dan weer weg.
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Lang weekendquote:
Leuke garp weer yvonnequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang zijn de jouwe?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?
Azpi wil er dan niet opquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoezo heb je PTSS of een open relatie?
Nee ben gewoon dik en overgevoeligquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.quote:
Subtiel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eve Online is wel de beste mmorpg die ik gespeeld heb.Complete sandbox, scams, griefing alles toegestaan.
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Datingtopic klinkt wel als jouw plek dan.
afgelopen zaterdag voor het laatstquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij gemiddeld buiten per week, Chai?
Deel je de rekeningen wel? Of ben je een profiteur?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.
In welke fora ben jij nu allemaal verbannen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Keihard verbannen dus leuk dat jullie op bezoek komen, waardeer ik
Oohhhhh.gifquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.
Ik doe vanavond boodschappen, na het werk. En dan naar de filmquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.
1,5x of zo, ik bestel alles bij picnicquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij gemiddeld buiten per week, Chai?
Ja we weten dat alle 2tjes hier elke avond een andere man uit de SC plukken om tot de nok toe gevuld te wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Flauw is dat als iemand prima in de groep past.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Keihard verbannen dus leuk dat jullie op bezoek komen, waardeer ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja we weten dat alle 2tjes hier elke avond een andere man uit de SC plukken om tot de nok toe gevuld te worden
Welke film?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe vanavond boodschappen, na het werk. En dan naar de film
Pacific Rim: Uprisingquote:
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.quote:
Vergeet lelijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.
Dinsdag heen geweest. Best kut.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pacific Rim: Uprising
Lekker popcornvermaak
Laat die moedervlekken wel bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |