Jezus werd gekruisigd toen ie 0 was?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Zal leuk zijn als er een plottwist komt. Dit verhaal kennen wij nu al zo'n 2018 jaar
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zometeen wordt Gordon van een gebouw afgegooid, let maar op.
2018 jaar al joh?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Zal leuk zijn als er een plottwist komt. Dit verhaal kennen wij nu al zo'n 2018 jaar
Net andersom, wat is er met Brainpower.?.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef JanCees het volgende:
Wat is er met het microfoontje van brainpower
Nee maar daar begint het verhaal tochquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus werd gekruisigd toen ie 0 was?
Het is toch om te gierennnnnnquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik nog ff kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe oud werd De Zoon eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus werd gekruisigd toen ie 0 was?
In de bijbel mag je ze stenigen, veel mooier hehequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar denk je dat "na Christus" voor staat?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar jaartelling loopt niet gelijk met zijn geboorte toch?
En dan sms'en wie er gekruisigd moet worden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:53 schreef Joezi het volgende:
Wat kost dit grapje? Wellicht iets voor Talpa?
Combinatie denk ik. Het echte wow-gevoel heeft (inderdaad) altijd vooral in de muziek gezeten. Maar de eerste keer was het wel ook echt het nieuwe van dit alles. Heeft verder niets met traditie te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Nizno het volgende:
Ik mis wel de ECHT aansprekende nummers
Dus ik snap de opmerking van babbette wel.
Alleen gaat het niet om dat het niet verrassend zou zijn.... Ik wil de muziek er bij voelen.
Haha Koelewijn woonde hier in Soestquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je meteen een nummer er bij; kom van dat dak af.
Niet helemaal het jaar 0 bestaat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar denk je dat "na Christus" voor staat?
Dat snap ik maar historisch was dat onderzocht toch?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar denk je dat "na Christus" voor staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |