abonnement Unibet Coolblue
pi_178170929


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178170978
Dat klinkt leuke he dat shorten maar daar moet je wel een beetje verstand van hebben lijkt mij anders naai je jezelf vrij snel
pi_178171029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Dat klinkt leuke he dat shorten maar daar moet je wel een beetje verstand van hebben lijkt mij anders naai je jezelf vrij snel
Je hebt mensen die denken te weten wat er gaat gebeuren.

Loze woorden als je er zelf niet naar handelt imo.
  donderdag 29 maart 2018 @ 15:23:14 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178171032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Dat klinkt leuke he dat shorten maar daar moet je wel een beetje verstand van hebben lijkt mij anders naai je jezelf vrij snel
Je ziet in crypto dat meeste fibonacci gebruiken. Gewoon resistance levels buy en sell orders zetten.

Lukt niet altijd maar vaak ook wel :)

je kan 51 Percent Crew volgen op youtube heeft leuke en goede filmpjes erover.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178171148
  donderdag 29 maart 2018 @ 15:31:41 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_178171212
Nu gaan shorten is vragen om een liquidatie.
pi_178171281
Ik zou best willen traden maar de kans dat ik zelf iets fout doe waardoor ik uiteindelijk met minder coins kom te zitten is toch best groot dus ik waag me er maar niet aan. Al die TA gurus hebben ook allemaal een eigen chart en denken dingen te zien. Tot nu kan ik de personen die op zich redelijk in de buurt zitten qua voorspelling op één hand tellen
pi_178171434
quote:
Wat zegt dit? En hoe zag de grafiek er daarna uit?
pi_178171674
En hoe kan het eigenlijk dat een bubbel grafiek er altijd hetzelfde uitziet? Voelen we massaal hetzelfde?
  donderdag 29 maart 2018 @ 15:54:09 #10
131603 Afwazig
Serious business
pi_178171689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:53 schreef Apekoek het volgende:
En hoe kan het eigenlijk dat een bubbel grafiek er altijd hetzelfde uitziet? Voelen we massaal hetzelfde?
Met een beetje inzoomen en uitzoomen past er veel. Daarnaast werkt massapsychologie inderdaad zo.
pi_178171864
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat zegt dit? En hoe zag de grafiek er daarna uit?


Ok ff 15 jaar je adem inhouden.
pi_178171895
Zou het ook nog kunnen dat we in de eerste sell off zitten (lollercoasters enzo)
pi_178171931
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:20 schreef metallicelmo het volgende:
Dat klinkt leuke he dat shorten maar daar moet je wel een beetje verstand van hebben lijkt mij anders naai je jezelf vrij snel
Shorten is niet zo ingewikkeld hoor.

Als je met je euro's een bepaalde coin koopt, ga je er vanuit dat die stijgt.

als jij je ETH omruilt voor BTC hoop je dat BTC stijgt

Als jij denkt dat de koers in euro daalt, kan je shorten door alles te verkopen. Je kan ook margin traden maar dat kan je beter niet doen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_178171932
btc ziet er niet best uit
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178172112
mzs komt in de buurt met zn voorspelling. 7100 toch?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  donderdag 29 maart 2018 @ 16:28:10 #16
131603 Afwazig
Serious business
pi_178172362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:14 schreef crpytoshill het volgende:
mzs komt in de buurt met zn voorspelling. 7100 toch?
Welke van de tientallen voorspellingen?
pi_178172400
Ik ben nu mentaal wel zover dat ik denk laat maar ff een keer goed klappen zodat alle josti's eruit zijn, dan kunnen we opnieuw beginnen
pi_178172468
Ik haal niet graag mijn gelijk. Maar lage 7k wordt helaas realiteit.
pi_178172492
Double bottom 7.3k wel de wens van de bulls trouwens.
pi_178172504
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:33 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik haal niet graag mijn gelijk.
Make that the cat wise.
pi_178172547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:31 schreef Afwazig het volgende:
Nu gaan shorten is vragen om een liquidatie.
Als het doel is om de middag wat kleur te geven door wat adrenaline door je lijf te laten vloeien, is het wel aan te raden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178172567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Make that the cat wise.
Natte cat?
pi_178172597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben nu mentaal wel zover dat ik denk laat maar ff een keer goed klappen zodat alle josti's eruit zijn, dan kunnen we opnieuw beginnen
Ik dacht dat alle jostis er al uit waren, kennelijk willen mensen graag ook nu nog op sell drukken.
pi_178172621
is dit het moment dat je het spreekwoordelijke bloed in de straten moet kopen?
pi_178172668
quote:
11s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik dacht dat alle jostis er al uit waren, kennelijk willen mensen graag ook nu nog op sell drukken.
Dit zijn ook Whales heh. Het spel is begonnen zoals bij elke grens die gebroken wordt. Of het nu op 10k of 7K is. Whales voeren altijd oorlog, bulls vs bears.

Als die oorlog vandaag stopt zullen we definitief crashen en staan we morgen al op 1K. Dus zolang er een gevecht plaats blijft vinden heb ik hoop.
pi_178172696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:40 schreef metallicelmo het volgende:
is dit het moment dat je het spreekwoordelijke bloed in de straten moet kopen?
Beter wachten tot de bodem bereikt is door meteen bij opwaartse trend in te slaan. Veel lager kan je het niet oppakken. En dan maar hopen dat het deze keer écht de bodem was.
pi_178172775
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:42 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dit zijn ook Whales heh. Het spel is begonnen zoals bij elke grens die gebroken wordt. Of het nu op 10k of 7K is. Whales voeren altijd oorlog, bulls vs bears.

Als die oorlog vandaag stopt zullen we definitief crashen en staan we morgen al op 1K. Dus zolang er een gevecht plaats blijft vinden heb ik hoop.
Als de een wint verliest de ander.

Echt weer een HBO waardige analyse..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 16:48:05 #28
163650 Greys
pi_178172777
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben nu mentaal wel zover dat ik denk laat maar ff een keer goed klappen zodat alle josti's eruit zijn, dan kunnen we opnieuw beginnen
Ik heb juist liever dat er massaal weer nieuwe josti's in willen.. (Ik neem aan dat josti's gewoon nieuwe mensen zijn zoals wij ook ooit waren? :+ )

Heeft Bitonic/Bl3p eigenlijk ook nog steeds de deur op slot voor nieuwen, net als Bittrex? Voor mijn gevoel gaat het mede kut door al die dichte deuren waardoor nieuw bloedgeld minder makkelijk meedoet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 29-03-2018 17:01:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178172976
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Als de een wint verliest de ander.

Echt weer een HBO waardige analyse..
er is een battle gaande!! Het zijn de WHALES!!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_178173003
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Als de een wint verliest de ander.

Echt weer een HBO waardige analyse..
MZS: “Iets wat simpel is kan voor laagopgeleiden moeilijk klinken. Iets wat moeilijk is kan door hoogopgeleiden als simpel worden uitgelegd”

Einstein: “Grote denkers hebben vaak enorme weerstand ontmoet van simpele breinen”
pi_178173020
quote:
11s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik dacht dat alle jostis er al uit waren, kennelijk willen mensen graag ook nu nog op sell drukken.
Waarom zou iemand die vorig jaar een zut BTC gekocht heeft als speculatie voor een prijs van 1K nu niet kunnen besluiten om maar eens wat winst te pakken? Heeft ie z'n inleg keer 7 zien gaan. Ben je dan een josti?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178173041
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:59 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

MZS: “Iets wat simpel is kan voor laagopgeleiden moeilijk klinken. Iets wat moeilijk is kan door hoogopgeleiden als simpel worden uitgelegd”

Einstein: “Grote denkers hebben vaak enorme weerstand ontmoet van simpele breinen”
Ik vind wel dat jij jezelf tekort doet als je jezelf met Einstein vergelijkt mang.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178173061
Wachten tot het op een te laag niveau staat om uit te cashen in de hoop dat het weer moon gaat is ook zo iets. Dan is het nog maar de vraag wie de uiteindelijke josti is.
pi_178173066
Wat Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zegt.
pi_178173070
quote:
11s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb juist liever dat er massaal weer nieuwe josti's in willen..

Heeft Bitonic/Bl3p eigenlijk ook nog steeds de deur op slot voor nieuwen, net als Bittrex? Voor mijn gevoel gaat het mede kut door al die dichte deuren waardoor nieuw bloedgeld minder makkelijk meedoet.
Bitonic zelf kan je gewoon kopen, is een broker..

Voor hun exchange BL3P heb je momenteel een invite nodig.

De meeste verse instappers kopen toch bij brokers en sturen dan naar Wallet, het exchange verhaal komt wat later meestal.
pi_178173128
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:03 schreef hodlwave het volgende:
Wachten tot het op een te laag niveau staat om uit te cashen in de hoop dat het weer moon gaat is ook zo iets. Dan is het nog maar de vraag wie de uiteindelijke josti is.
Je kan idd ook blind zijn voor je verlies nemen. Stel, je bent in januari vol ingestapt in Verge / Tron.

Dan baal je nu ff flink en sluit je je maar aan bij de HODL gang, om samen even lekker uit te huilen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_178173146
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Je kan idd ook blind zijn voor je verlies nemen. Stel, je bent in januari vol ingestapt in Verge / Tron.

Dan baal je nu ff flink en sluit je je maar aan bij de HODL gang, om samen even lekker uit te huilen
Het verschil tussen hodlers en bagholders is dan imho ook maar flinterdun. Al werd ik voor soortgelijke uitspraken een tijdje terug wel helemaal afgemaakt. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178173153
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die vorig jaar een zut BTC gekocht heeft als speculatie voor een prijs van 1K nu niet kunnen besluiten om maar eens wat winst te pakken? Heeft ie z'n inleg keer 7 zien gaan. Ben je dan een josti?
Nee niet echt, alsnog dikke profits.

Maar je kan je wel afvragen waarom die iemand niet heeft verkocht in de neerwaartse trend bij bv 15, 11 of 9K..

Allemaal bedragen waar de Bitcoin meer dan een paar dagen op heeft gestaan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 17:09:27 #39
163650 Greys
pi_178173171
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:04 schreef TwztId het volgende:

[..]

Bitonic zelf kan je gewoon kopen, is een broker..

Voor hun exchange BL3P heb je momenteel een invite nodig.

De meeste verse instappers kopen toch bij brokers en sturen dan naar Wallet, het exchange verhaal komt wat later meestal.
Ah ja wacht, is ook zo, maar Bitonic had alleen het minimum aankoopbedrag flink verhoogd destijds op het moment dat Bl3p dicht ging voor nieuwe aanmeldingen.

Wel apart dat dat bij zowel Bittrex als Bl3p zo enorm lang moet duren voordat voor er nieuwe mensen bij mogen. Nu al maanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178173189
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:08 schreef TwztId het volgende:

[..]

Nee niet echt, alsnog dikke profits.

Maar je kan je wel afvragen waarom die iemand niet heeft verkocht in de neerwaartse trend bij bv 15, 11 of 9K..

Allemaal bedragen waar de Bitcoin meer dan een paar dagen op heeft gestaan.
Kan een hele rits aan redenen zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178173209
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah ja wacht, is ook zo, maar Bitonic had alleen het minimum aankoopbedrag flink verhoogd destijds op het moment dat Bl3p dicht ging voor nieuwe aanmeldingen.

Wel apart dat dat bij zowel Bittrex als Bl3p zo enorm lang moet duren voordat voor er nieuwe mensen bij mogen. Nu al maanden.
Ja begrijp het ook niet helemaal, ze zullen de server capaciteit en/of de mensen ervoor wel niet hebben ofzo..

Lijkt me dat het inmiddels wel weer wat rustiger is..

Maar goed de rest is volgens mij gewoon open dus mogelijkheden zat lijkt me..
pi_178173219
Welke coins zijn goed voor de toekomst
pi_178173227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:13 schreef Arba10 het volgende:
Welke coins zijn goed voor de toekomst
Vraag voor MzS, dat is de waarzegger.
pi_178173258
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:13 schreef Arba10 het volgende:
Welke coins zijn goed voor de toekomst
euro's
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178173301
Ik denk dat zolang er mogelijkheden zijn voor whales om geld te verdienen met longs en shorts dan maakt het ze weinig uit waar de prijs heen gaat denk ik. Sommige mensen verdienen altijd geld wat er ook gebeurd
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 17:20:46 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178173338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:13 schreef Arba10 het volgende:
Welke coins zijn goed voor de toekomst
DYOR :)

Coins waar ik in zit: VEN ICX AION WAN ENJ QASH NCASH MAN CPC UTN TFD

Vanaf NCASH zijn het onderbouwde gokjes. Anderen vind ik zekerheidjes. Niet dat dat bestaat in cryptowereld, maar alles is relatief.

Gewoon zelf echt even inlezen en uitvinden waar jij toekomst in ziet. Nooit iemand blind volgen. Krijg je altijd spijt van.
pi_178173413
Ik ga crypto advies geven.

Voor 1 BTC mag je in mijn Telegram groep en leer je alle fijne kneepjes hoe je zelf crypto advies kan gaan geven!

Beslis snel, want met de huidige koersdalingen is het morgen al 3 BTC!
pi_178173436
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga crypto advies geven.

Voor 1 BTC mag je in mijn Telegram groep en leer je alle fijne kneepjes hoe je zelf crypto advies kan gaan geven!
Ik doe hetzelfde aanbod, alleen dan voor maar 0.9 BTC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 17:28:55 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178173480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga crypto advies geven.

Voor 1 BTC mag je in mijn Telegram groep en leer je alle fijne kneepjes hoe je zelf crypto advies kan gaan geven!

Beslis snel, want met de huidige koersdalingen is het morgen al 3 BTC!
Ben je wel een professional trader?
pi_178173502
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben je wel een professional trader?
Koop mijn PDF, daar staat alles in!
pi_178173514
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik doe hetzelfde aanbod, alleen dan voor maar 0.9 BTC.
Goed advies is duur.
Goedkoop is duurkoop.

Moet ik doorgaan? :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 17:33:13 #52
163650 Greys
pi_178173546
Ik betaal in frettenvoer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178173560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Goed advies is duur.
Goedkoop is duurkoop.

Moet ik doorgaan? :P
You have Lambo sir?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178173583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Goed advies is duur.
Goedkoop is duurkoop.

Moet ik doorgaan? :P
Crypto Advies sell orders

0.90000000 1000
1.00000000 1000

Sell wall staat, ga je advies maar duurder verkopen d.m.v. GGZCoin.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178173591
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:33 schreef Greys het volgende:
Ik betaal in frettenvoer!
Is goed :D

Ze eten muizen en kwartels :P

Denk wel dat ik dan een nog grotere vriezer nodig heb.
pi_178173629
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

You have Lambo sir?
Het is niet echt Lambo time ;(

Maarja, alleen UNIVERSAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA hoeft maar naar ¤0,35 te gaan en ik kan weer 3 Lambo's halen.
pi_178173645
Heeft die Man Zonder Ouders eigenlijk een betaalde crypto service?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 17:40:16 #58
163650 Greys
pi_178173682
MaGNeT heeft recalcitrantjes op. _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178173725
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:40 schreef Greys het volgende:
MaGNeT heeft recalcitrantjes op. _O- _O_
Zo rauw uit de vriezer >:)
pi_178173754
Mijn fretje heeft net een overheerlijke bospaddenstoelensoep voor me meegenomen.
  donderdag 29 maart 2018 @ 17:43:48 #61
131603 Afwazig
Serious business
pi_178173757
Verge die alle andere coins overbodig maakt in play. Ik zwaai wel vanaf Jupiter straks :)
pi_178173767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:38 schreef MaGNeT het volgende:
Heeft die Man Zonder Ouders eigenlijk een betaalde crypto service?
Geef lezingen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 17:44:45 #63
163650 Greys
pi_178173773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo rauw uit de vriezer >:)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 17:45:13 #64
163650 Greys
pi_178173782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn fretje heeft net een overheerlijke bospaddenstoelensoep voor me meegenomen.
Bedruip je chest ermee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178173785
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Geef lezingen.
Dikkertje Dap? Of Rupsje Nooitgenoeg?
pi_178173864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dikkertje Dap? Of Rupsje Nooitgenoeg?
Vergis je niet in het verhaal daarachter overigens.
pi_178173909
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Langs m'n chest laten glijden met wat gefrituurde obstinaatjes.
pi_178173937
Geen vegetarische fretten hebben in 2018. :')
pi_178173973
Ik snap wel dat men wat depri is, maar we zitten nog ruim boven de piek van de eerste bullrun van 2017 ( mei:juni). Als we nu bodemen op die piek en daarna weer rustig doorklimmen is er niets aan het handje..alleen de mensen die hoog in de bull van dec2017 zijn ingestapt hebben wel echt pijn :(

Maar dat ik op 30% van mijn ath sta (ingestapt in de piek van juni) betekent nu nog steeds zijn 2.8x mijn inleg. Jammer dat ik flink wat knakn zie verdampen, ja... heb ik er nog vertrouwen in nu heel veel partijen dit jaar op het punt staan te leveren, zekers!
pi_178173993
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef Dicing het volgende:
Ik snap wel dat men wat depri is, maar we zitten nog ruim boven de piek van de eerste bullrun van 2017 ( mei:juni). Als we nu bodemen op die piek en daarna weer rustig doorklimmen is er niets aan het handje..alleen de mensen die hoog in de bull van dec2017 zijn ingestapt hebben wel echt pijn :(

Maar dat ik op 30% van mijn ath sta (ingestapt in de piek van juni) betekent nu nog steeds zijn 2.8x mijn inleg. Jammer dat ik flink wat knakn zie verdampen, ja... heb ik er nog vertrouwen in nu heel veel partijen dit jaar op het punt staan te leveren, zekers!
Volgende week:

quote:
Ik snap wel [....] we zitten nog ruim boven de piek van de eerste bullrun van 2011 [....]
pi_178174013
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:51 schreef hodlwave het volgende:
Geen vegetarische fretten hebben in 2018. :')
Heb het voorgesteld, verse blaadjes sla voor hun neus gehouden maar ze aten alleen de slak op.
pi_178174089
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb het voorgesteld, verse blaadjes sla voor hun neus gehouden maar ze aten alleen de slak op.
:D Ben je weleens gebeten door een fret?
pi_178174090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef Dicing het volgende:
Ik snap wel dat men wat depri is, maar we zitten nog ruim boven de piek van de eerste bullrun van 2017 ( mei:juni). Als we nu bodemen op die piek en daarna weer rustig doorklimmen is er niets aan het handje..alleen de mensen die hoog in de bull van dec2017 zijn ingestapt hebben wel echt pijn :(

Maar dat ik op 30% van mijn ath sta (ingestapt in de piek van juni) betekent nu nog steeds zijn 2.8x mijn inleg. Jammer dat ik flink wat knakn zie verdampen, ja... heb ik er nog vertrouwen in nu heel veel partijen dit jaar op het punt staan te leveren, zekers!
Ik ben mij gewoon rustig aan het voorbereiden op de volgende run, ik ben in augustus begonnen met 250 EUR en door een beetje traden, is dat nu zo'n 5 à 6 BTC aan holdings.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178174137
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:58 schreef hodlwave het volgende:

[..]

:D Ben je weleens gebeten door een fret?
Meerdere keren per dag. Komt er ineens een kopje tussen de kussens van m'n bank en happen ze in m'n elleboog. Of in m'n tenen in de hoop dat ik dan achter ze aan ga hollen.

Maar nooit echt hard gebeten, ze kennen hun grenzen. Ze komen ook van een goede fokker (nee, niet Danny) en die heeft ze van pup af aan iedere dag door de handen gehad.

Alleen m'n oude Spike had in het begin wat tijd nodig om te wennen en die besloot dan om z'n tanden in m'n pols te zetten. Hooguit een schrammetje maar loslaten deed hij ook niet. Koud water doet wonderen :P

Een vriendin van me heeft een fret waar ik wel eens op pas. Die hapt echt iedereen keihard en tot bloedens toe, ook haar vriend is niet veilig.
Maar zij of ik kunnen 'm zo oppakken of uitdagen om met de handen te spelen, hij is heel voorzichtig.
pi_178174197
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Meerdere keren per dag. Komt er ineens een kopje tussen de kussens van m'n bank en happen ze in m'n elleboog. Of in m'n tenen in de hoop dat ik dan achter ze aan ga hollen.

Maar nooit echt hard gebeten.

Alleen m'n oude Spike had in het begin wat tijd nodig om te wennen en die besloot dan om z'n tanden in m'n pols te zetten. Hooguit een schrammetje maar loslaten deed hij ook niet. Koud water doet wonderen :P
Ze zijn dus nog speels ook. Dat is leuk. Je had ook een kudde hamsters kunnen nemen en die massaal in een tredmolen laten rennen. Elektriciteit mee opwekken en dan uiteraard gaan minen. :P
pi_178174214
Oké, een fret gaat het niet worden, lees ik uit de edit.
pi_178174233
Zijn er mensen hier die het wachten beu zijn en de neiging tot trading krijgen?
pi_178174268
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:05 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Ze zijn dus nog speels ook. Dat is leuk. Je had ook een kudde hamsters kunnen nemen en die massaal in een tredmolen laten rennen. Elektriciteit mee opwekken en dan uiteraard gaan minen. :P
Als fretten niet eten of slapen dan zijn ze aan het spelen. Net of ze aan de RedBull zitten ook.


Helaas leven die dikke (Spike) en de witte (Yuki) al niet meer.

Teun is dat kleine monster van die goede vriendin.
Hij kan vrij goed moonwalken ook (zie rond 2m40).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 18:08:23 #79
163650 Greys
pi_178174276
Bitfinex
We are pleased to announce a fiat expansion which will see the addition of new fiat markets for BTC, ETH, NEO, EOS and IOTA, together with full support for both GBP and JPY.

https://t.co/EtdZWgyIpe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178174297
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Volgende week:

[..]

Nou nou nou magnet, niet zo kinderachtig.. er is nog steeds sprake van structurele groei...en zoals ik betoog denk ik niet dat het het einde van crypto is. Dus het casino is nog lang niet gesloten ;)
pi_178174379
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:09 schreef Dicing het volgende:

[..]

Nou nou nou magnet, niet zo kinderachtig.. er is nog steeds sprake van structurele groei...en zoals ik betoog denk ik niet dat het het einde van crypto is. Dus het casino is nog lang niet gesloten ;)
:P

HODL!

Ik geloof ook dat het wel weer herstelt, anders had ik allang verkocht.
Heb gelukkig genoeg gecasht om het even uit te zingen.
pi_178174581
Mooizo! is je gegunt ook.... is in jouw geval ook geen kinderspel.

In mijn geval moet ik wat langer mijn suzuki alto uit 2004 rondrijden ^^, nee vervelend om 100-en dollars per dag te zien verdampen....aan de andere kant ik had met mezelf afgesproken een substantiële investering te doen met een looptijd tot 2020. En nouja, zolang we niet op 0 staan is het casino nog steeds geopend :D
pi_178174621
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:08 schreef TwztId het volgende:

[..]

Nee niet echt, alsnog dikke profits.

Maar je kan je wel afvragen waarom die iemand niet heeft verkocht in de neerwaartse trend bij bv 15, 11 of 9K..

Allemaal bedragen waar de Bitcoin meer dan een paar dagen op heeft gestaan.
Jij bent wel uitgestapt toen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178174623
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat zegt dit? En hoe zag de grafiek er daarna uit?
Dat de crypto bubble dezelfde lijn volgt als andere markten. Ik geloof dat dit komt door de menselijke emotie. Ook voor BTC geld dat eerst de overgroote meerderheid het vertrouwen moet verliezen voor we weer rustig kunnen denken aan omhoog gaan
pi_178174836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als fretten niet eten of slapen dan zijn ze aan het spelen. Net of ze aan de RedBull zitten ook.


Helaas leven die dikke (Spike) en de witte (Yuki) al niet meer.

Teun is dat kleine monster van die goede vriendin.
Hij kan vrij goed moonwalken ook (zie rond 2m40).
Die auto. _O- Nooit geweten dat het zulke actieve beestjes waren als huisdier. Erg vermakelijk om te zien.
pi_178174963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Jij bent wel uitgestapt toen?
Was het maar zo'n feest, ik heb nooit de kans gehad Bitcoin te kopen bij 1000 euro en zien stijgen naar 15.000.. toen was ik er nog niet mee bezig.
pi_178175011
Soms doe je iets slims. 100 Vechain bijgekocht op 2.60
pi_178175018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:46 schreef Manzonderschouders het volgende:
Soms doe je iets slims. 100 Vechain bijgekocht op 2.60
Ja potverdorie! Eerst mij uit VEN praten en dan zelf kopen!
pi_178175082
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:42 schreef TwztId het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, ik heb nooit de kans gehad Bitcoin te kopen bij 1000 euro en zien stijgen naar 15.000.. toen was ik er nog niet mee bezig.
Ah oké, maar ik zal kan je wel verklappen dat het niet zo eenvoudig is. Want is dit het juiste moment om te kopen?

Waarom verkoopt dan iemand anders juist die Bitcoin aan mij, weet hij meer misschien?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178175442
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ah oké, maar ik zal kan je wel verklappen dat het niet zo eenvoudig is. Want is dit het juiste moment om te kopen?

Waarom verkoopt dan iemand anders juist die Bitcoin aan mij, weet hij meer misschien?
Huh, het verhaal was of iemand die vorig jaar voor 1000 euro een bitcoin had gekocht nu zou verkopen voor 7500, en of dat dom was of niet.

Ik zeg ja, aangezien je een stijgende en dalende lijn heb meegemaakt met meer dan dubbel dat bedrag. Dus 2 kansen bewust laten schieten..

Maar ook een beetje nee, omdat alsnog x7 en hij kan altijd naar 0 zakken.

Maar toch iets meer ja.. :')
pi_178175556
Het enige waar ik nu af en toe naar kijk is wat doen altcoins qua prijs tegenover de huidige bitcoin prijs en dan vergeleken met vorig jaar. Volgens mij staan de meeste alts nog steeds hoger
pi_178175578
ik kijk er steeds minder naar eigenlijk, nog een paar maandjes en ik vergeet het gewoon helemaal
ik zie het wel waar het mogelijk volgend jaar op staat
pi_178175625
Ja ik moet zeggen dat ik nu al een week mijn Delta app niet heb bekeken want het kan alleen maar slecht nieuws zijn. Ik begin bijna weer FOMO gevoelens te krijgen om hier en daar iets in nieuwe projectjes te stoppen
pi_178175649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:20 schreef metallicelmo het volgende:
Ja ik moet zeggen dat ik nu al een week mijn Delta app niet heb bekeken want het kan alleen maar slecht nieuws zijn. Ik begin bijna weer FOMO gevoelens te krijgen om hier en daar iets in nieuwe projectjes te stoppen
ik wacht het weekend nog even af, ik heb nog een paar honderd euro op gdax klaar staan
en dan is het echt klaar met inleggen
pi_178175760
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:22 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik wacht het weekend nog even af, ik heb nog een paar honderd euro op gdax klaar staan
en dan is het echt klaar met inleggen
Als je dat nu niet in VEN steekt is al je gechill voor niks geweest toch?
Heb gisteravond nog 1000 bijgekocht (jammerlijk vandaag weer verder gezakt)
Vakman pur sang
pi_178175779
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:11 schreef TwztId het volgende:

[..]

Huh, het verhaal was of iemand die vorig jaar voor 1000 euro een bitcoin had gekocht nu zou verkopen voor 7500, en of dat dom was of niet.

Ik zeg ja, aangezien je een stijgende en dalende lijn heb meegemaakt met meer dan dubbel dat bedrag. Dus 2 kansen bewust laten schieten..

Maar ook een beetje nee, omdat alsnog x7 en hij kan altijd naar 0 zakken.

Maar toch iets meer ja.. :')
Het probleem is dat je het gewoon alleen achteraf zeker weet wat het beste is.

Volgend jaar rond deze tijd zal je zeggen: Had ik vorig jaar maar een nier verkocht en was ik maar all in op BTC gegaan, die 7k was echt super goedkoop.

Of misschien toch: Had ik maar die zelfde nier verkocht om short te gaan, BTC 7k was gekkenwerk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178175788
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het probleem is dat je het gewoon alleen achteraf zeker weet wat het beste is.

Volgend jaar rond deze tijd zal je zeggen: Had ik vorig jaar maar een nier verkocht en was ik maar all in op BTC gegaan, die 7k was echt super goedkoop.

Of misschien toch: Had ik maar die zelfde nier verkocht om short te gaan, BTC 7k was gekkenwerk.
achteraf is het altijd makkelijk lullen natuurlijk vooral voor no coiners:
ja ff snel een paar ruggen pakken.....goedkoop inkopen en dan bij een stijging weer verkopen

maar zo werkt het inderdaad niet
pi_178175800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:22 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik wacht het weekend nog even af, ik heb nog een paar honderd euro op gdax klaar staan
en dan is het echt klaar met inleggen
Dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf, maar dan komt me salaris en doe ik toch liever x bedrag door 2 delen en dan 1 helft spaar en eentje Crypto in plaats van alles op spaarrekening.
pi_178175831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:30 schreef Predator38 het volgende:

[..]

achteraf is het altijd makkelijk lullen natuurlijk vooral voor no coiners:
ja ff snel een paar ruggen pakken.....goedkoop inkopen en dan bij een stijging weer verkopen

maar zo werkt het inderdaad niet

Zal BTC baghodl een goede vervanging zijn voor mijn nier eigenlijk?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178176153
Je kunt wel zien dat MaGNeT zijn baan heeft opgezegd en alle tijd heeft om in dit topique te posten :D O+ #lofit
[P]otverdorie
pi_178176516
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:47 schreef NatteBever het volgende:
Je kunt wel zien dat MaGNeT zijn baan heeft opgezegd en alle tijd heeft om in dit topique te posten :D O+ #lofit
Vandaag was een uitzondering, ik post juist minder vaak in dit topic :P

Maar true, kom wel aan andere dingen toe.
Ikea Besta mod hack TV / HiFi meubel inmiddels ook klaar en ingericht.
pi_178176732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vandaag was een uitzondering, ik post juist minder vaak in dit topic :P

Maar true, kom wel aan andere dingen toe.
Ikea Besta mod hack TV / HiFi meubel inmiddels ook klaar en ingericht.
Dan ging ik liever fijn een dagje werken 😋
Vakman pur sang
pi_178176751
Ik moet wel werken al mijn centen weg teringzooi
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178176878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik moet wel werken al mijn centen weg teringzooi
hahahahahahahahaha

ik ben ook al met pensioen :D
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:17:37 #105
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178176958
Iemand nog een Bl3p invite nodig ?
pi_178176967
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog een Bl3p invite nodig ?
yes please !

de vorigen werkten allemaal niet helaas :(
pi_178176983
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan ging ik liever fijn een dagje werken 😋
Nee joh, meer tijd voor hobby's, huisdieren en Ikea kastjes verbouwen :P
pi_178176995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee joh, meer tijd voor hobby's, huisdieren en Ikea kastjes verbouwen :P
beter dan werken idd :D
althans als je mijn werk van vroeger had....8 uur per dag verplicht tussen de ambtenaren achter het bureau :(
pi_178177022
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee joh, meer tijd voor hobby's, huisdieren en Ikea kastjes verbouwen :P
Ik ga serieus liever werken, mits voldoende tijd voor hobby en sport 😁
Vakman pur sang
pi_178177202
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ga serieus liever werken, mits voldoende tijd voor hobby en sport 😁
:P

Ben de laatste tijd ook weer wat vaker bij vrienden aan het werk.
Morgen ff 20 meter TV-kabel aanleggen door een oude boerderij.

Levert niets op, behalve dat ik hen over een maand weer hard nodig heb zodra ik m'n sleutel krijg :P

Oh ja, en hoef morgen niet te koken :P

#lammetjes O+

edit: nee, die eten we niet op

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-03-2018 20:30:38 ]
pi_178177254
dooie coins
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 20:28:44 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178177323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog een Bl3p invite nodig ?
Ik zoek ook nog steeds :D
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:37:26 #113
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178177600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zoek ook nog steeds :D
Iemand was je net voor, maar mocht ik er nog een keer 1 hebben dan stuur ik je een DM :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 20:37:40 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178177617
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Iemand was je net voor, maar mocht ik er nog een keer 1 hebben dan stuur ik je een DM :)
Thanks!
pi_178178106


nu en 2013.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178178158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:50 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

nu en 2013.
en het geloof daalt ook al naar het niveau van 2013 _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 20:55:12 #117
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178178270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:50 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

nu en 2013.
Dit zijn echt zulke nutteloze grafieken. Als je maar hard genoeg zoekt dan vind je wel vergelijken of delen die je over elkaar kan leggen.

Zelfde met die TA gasten die bepaalde stukken vergelijken beweren dat wij moon gaan of juist naar $1000 gaan ... Compleet nutteloos, compleet uit de lucht gegrepen. Niemand weet wat er gaat gebeuren en dat is moeilijk te accepteren.
pi_178178319
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit zijn echt zulke nutteloze grafieken. Als je maar hard genoeg zoekt dan vind je wel vergelijken of delen die je over elkaar kan leggen.

Zelfde met die TA gasten die bepaalde stukken vergelijken beweren dat wij moon gaan of juist naar $1000 gaan ... Compleet nutteloos, compleet uit de lucht gegrepen. Niemand weet wat er gaat gebeuren en dat is moeilijk te accepteren.
Idd; je kan de ene net zo gaan inpassen op de andere. Als je goed zoekt en vervolgens het passend gaat maken, kun je vast ook de afgelegde route van de pakjesboot van Sinterklaas plotten op BTC
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_178178347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit zijn echt zulke nutteloze grafieken. Als je maar hard genoeg zoekt dan vind je wel vergelijken of delen die je over elkaar kan leggen.

Zelfde met die TA gasten die bepaalde stukken vergelijken beweren dat wij moon gaan of juist naar $1000 gaan ... Compleet nutteloos, compleet uit de lucht gegrepen. Niemand weet wat er gaat gebeuren en dat is moeilijk te accepteren.
We gaan terug naar 4K.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178178375
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit zijn echt zulke nutteloze grafieken. Als je maar hard genoeg zoekt dan vind je wel vergelijken of delen die je over elkaar kan leggen.

Zelfde met die TA gasten die bepaalde stukken vergelijken beweren dat wij moon gaan of juist naar $1000 gaan ... Compleet nutteloos, compleet uit de lucht gegrepen. Niemand weet wat er gaat gebeuren en dat is moeilijk te accepteren.
sorry dat de prijs overeen komt. niet boos worden he?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:59:15 #121
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178178426
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

sorry dat de prijs overeen komt. niet boos worden he?
Als ook die eerste stijging overeen kwam had je nog een leuk plaatje gehad. Maar wat deed 2013 in dat eerste gedeelte?

Blijkbaar iets wat totaal niet in dat plaatje past.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 20:59:24 #122
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178178437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

sorry dat de prijs overeen komt. niet boos worden he?
Niks met boos worden te maken. Je kan overal dit soort grafieken vinden, ene legt het over A en zegt 20k andere legt het over B en zegt 2k. Gaat gewoon nergens over. Iedereen knipt, plakt, zoomt in en zoomt uit zoals het hun uitkomt om hun eigen idee / mening te bevestigen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 21:00:13 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178178468
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Als ook die eerste stijging overeen kwam had je nog een leuk plaatje gehad. Maar wat deed 2013 in dat eerste gedeelte?

Blijkbaar iets wat totaal niet in dat plaatje past.
Dit. Iedereen pakt stukken van grafieken en blijft in- en uitzoomen totdat iets overeenkomt.
pi_178178523
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Als ook die eerste stijging overeen kwam had je nog een leuk plaatje gehad. Maar wat deed 2013 in dat eerste gedeelte?

Blijkbaar iets wat totaal niet in dat plaatje past.
ook een harde stijging maar dan in een kortere tijd. nee dat kwam niet overeen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178178642
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:50 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

nu en 2013.
Potverdrie, ik heb nog 1 gevonden en dus gevalideerd. Het is vast waar!!!1

Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_178179068
De NASDAQ heeft precies hetzelfde plaatje als je even gaat passen en meten
pi_178179528
Allemaal met het vrouwtje op de bank #thepassion ?
Vakman pur sang
pi_178179734
wel op de bank geen ThePassion })
pi_178179773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal met het vrouwtje op de bank #thepassion ?
Darten jonge :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 21:43:35 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178179957
MLB is begonnen dus lekker genieten :P
pi_178180236
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_178180281
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Ligt aan de winst die je erop maakt.
pi_178180297
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:51 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ligt aan de winst die je erop maakt.
Flink verlies maar bang voor meer
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_178180299
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Kan ik niet zeggen. Wel kan ik zeggen dat ik morgen bij gaat kopen. Maar dat zegt nog niet dat het een goed idee is.

Nu verkopen is not done.
pi_178180301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
beetje te laat nu hahahaha
dat had je op 9 of 7 of 5 al moeten doen !

als je het geld niet nodig hebt zou ik het mooi laten staan

en yessss we zitten in de desert of despair inmiddels :D :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 21:53:18 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178180359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:51 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Flink verlies maar bang voor meer
Als je er geen winst op hebt zou ik het absoluut niet verkopen. Mijn mening natuurlijk, maar ik zou dat niet slim vinden.
pi_178180599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Grapje zeker? Snap sowieso niet dat er nu mensen zijn die verkopen?
Vakman pur sang
pi_178180651
Als je denkt dat dit het einde van crypto is, verkopen.

Zo niet, hodl.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 22:03:03 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178180765
Als we hier ook doorheen breken gaan wij richting 6k denk ik en hopelijk daar een bounce. Kan ook zijn dat dit het is, maar weinig volume, vertrouw support niet hier.
pi_178181016
Heel vreemd, ik krijg een mailtje van Poloniex net de bevestiging van 0.424 btc deposit. Of ik even op de bevestigingslink wil klikken.

Link verwijst naar https://poloniex.com/xxx heel veel tekens.

Iemand enig idee wat hier mee te doen?

Heb wel een account daar maar nooit iets mee gedaan.

Edit, afzender is id-2365@alpha.com.
Zal wel een scam zijn en x btc overmaken vanaf mijn Polo account. Goede scam wel..
pi_178181056
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:08 schreef tgev het volgende:
Heel vreemd, ik krijg een mailtje van Poloniex net de bevestiging van 0.424 btc deposit. Of ik even op de bevestigingslink wil klikken.

Link verwijst naar https://poloniex.com/xxx heel veel tekens.

Iemand enig idee wat hier mee te doen?

Heb wel een account daar maar nooit iets mee gedaan.
Je krijgt geen bevestigingslink voor een deposit, alleen voor een withdrawal.
En je krijgt ook niet zomaar BTC in je account gestort.

Phishing dus.
pi_178181076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je krijgt geen bevestigingslink voor een deposit, alleen voor een withdrawal.
En je krijgt ook niet zomaar BTC in je account gestort.

Phishing dus.
Dank voor je snelle reactie!
pi_178181108
oops!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178181220
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Dat is afhankelijk van het instapmoment (in BTC of EUR), maar als je in BTC of EUR op verlies staat en je doel is om een flink verlies te lijden en achteraf spijt te gaan krijgen wel.
Het moment om te verkopen om een eventueel groter verlies te voorkomen, ligt al een tijdje achter ons.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:17:26 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178181307
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:14 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van het instapmoment (in BTC of EUR), maar als je in BTC of EUR op verlies staat en je doel is om een flink verlies te lijden en achteraf spijt te gaan krijgen wel.
Het moment om te verkopen om een eventueel groter verlies te voorkomen, ligt al een tijdje achter ons.
Dit is gewoon een uitspraak die op drijfzand gebaseerd is. Het kan gemakkelijk nog door de helft, het daarna ook nog gemakkelijk een keer door de helft. Dan voorkom je dus -weer- 75% verlies door nu te verkopen. Waarom zou die tijd achter ons liggen? En zeker niet een tijdje, want het daalt gestaag door. Gisteren was je crypto nog meer waard dan vandaag.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178181366
eth ;(
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178181389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is gewoon een uitspraak die op drijfzand gebaseerd is. Het kan gemakkelijk nog door de helft, het daarna ook nog gemakkelijk een keer door de helft. Dan voorkom je dus -weer- 75% verlies door nu te verkopen. Waarom zou die tijd achter ons liggen? En zeker niet een tijdje, want het daalt gestaag door. Gisteren was je crypto nog meer waard dan vandaag.
Als je op 8 hebt gekocht dan hoef je nu ook niet meer te verkopen. Dan loop je onderhand wel aardig achter de feiten aan.
Procentueel heb je het meeste verlies al achter de rug. Veel te verliezen heb je dan toch al niet meer. Ik denk dat je beter de rit uit kan zitten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 22:20:58 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178181453
Oh, troll #2 is uit zijn hol, BTC is zeker aan het crashen.

Waar is troll #1?
pi_178181477
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Als je op 8 hebt gekocht dan hoef je nu ook niet meer te verkopen. Dan loop je onderhand wel aardig achter de feiten aan.
Procentueel heb je het meeste verlies al achter de rug. Veel te verliezen heb je dan toch al niet meer. Ik denk dat je beter de rit uit kan zitten.
dan moet je wel een goede coin bezitten want de meeste blijven laag.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:22:52 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178181531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:43 schreef Kyran het volgende:
MLB is begonnen dus lekker genieten :P
Ooh respect dat je het volhoudt.

Vorig jaar in Chicago wedstrijdje meegepakt. Fucking saai man. Wel lekker zuipen en vreten, dat dan weer wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:22:57 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178181537
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Als je op 8 hebt gekocht dan hoef je nu ook niet meer te verkopen. Dan loop je onderhand wel aardig achter de feiten aan.
Procentueel heb je het meeste verlies al achter de rug. Veel te verliezen heb je dan toch al niet meer. Ik denk dat je beter de rit uit kan zitten.
Mwah. Het staat nu op 2,60? Als je voor 8000 euro VEN gekocht hebt is het nu nog 2600 euro waard. Dat is meer als bijv. 700 euro als het nog 2x door de helft gaat, en toch nog de moeite waard.
Het hangt er echt vanaf wat je verwachtingen zijn of je moet verkopen. Er is op geen enkele wijze een magische bodem geraakt of zo. Het is ook niet onrealistisch dat de koers naar bijv 10 cent gaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 22:23:44 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178181561
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Ooh respect dat je het volhoudt.

Vorig jaar in Chicago wedstrijdje meegepakt. Fucking saai man. Wel lekker zuipen en vreten, dat dan weer wel.
Haha paar jaar geleden naar twee wedstrijd geweest, super gaaf. Gaat inderdaad meer om de gezelligheid. Als ik thuis kijk doe ik ook 10 andere dingen ondertussen :P
pi_178181602
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is gewoon een uitspraak die op drijfzand gebaseerd is. Het kan gemakkelijk nog door de helft, het daarna ook nog gemakkelijk een keer door de helft. Dan voorkom je dus -weer- 75% verlies door nu te verkopen. Waarom zou die tijd achter ons liggen? En zeker niet een tijdje, want het daalt gestaag door. Gisteren was je crypto nog meer waard dan vandaag.
Dat kan zeker, maar is dat een reële gedachte voor de lange termijn? Ik denk het niet aangezien alles er op duidt dat we hier te maken hebben met brullende beren (veroorzaakt door allerlei valide redenen en zeker vanwege de enorme hype die eraan voorafging) waar iedere bestaande markt mee te maken heeft.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178181620
Hey kijk LXIV komt weer eens buurten als de prijzen zakken. Gek genoeg zie je hem nooit als de prijzen stijgen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178181676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hey kijk LXIV komt weer eens buurten als de prijzen zakken. Gek genoeg zie je hem nooit als de prijzen stijgen.
DIT

best sneu eigenlijk
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 22:33:10 #156
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178181858
Als Klaas ook nog komt dan kunnen wij inkopen jongens ;)
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:34:45 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178181912
quote:
0s.if Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hey kijk LXIV komt weer eens buurten als de prijzen zakken. Gek genoeg zie je hem nooit als de prijzen stijgen.
Ik reageer enkel op een post met onzin, verder niet. Lees wel vaker mee. Bovendien interesseert mij de dagkoers heel weinig hoor. Ik zie de koers al maanden tussen de $7000 en de $12000 op-en-neer gaan. Dat noem ik een horizontale beweging...
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:36:11 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178181951
Lekker toch

Keertje the big short gekeken en de plattegrond van een willekeurige universiteit bestudeerd en dan de grote jongen uithangen op internet.

We zijn allemaal 14 geweest.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:36:34 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178181960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat kan zeker, maar is dat een reële gedachte voor de lange termijn? Ik denk het niet aangezien alles er op duidt dat we hier te maken hebben met brullende beren (veroorzaakt door allerlei valide redenen en zeker vanwege de enorme hype die eraan voorafging) waar iedere bestaande markt mee te maken heeft.
Het hangt er dus vanaf of jij denkt dat die coin een toekomst heeft of niet. Maar het is niet zo dat er een magische bodem is waarom hij niet verder zou kunnen dalen, waardoor je veilig zou kunnen instappen of waarom het dom zou zijn nu te verkopen.
Geloof je er niet meer in, verkopen. Geloof je er nog wel in, houden. Zo simpel is het gewoon.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178182068
Zitten we al aan dat cross of death? Of wanneer komt dat?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 22:43:31 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178182123
en weer een support dood?
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:50:31 #162
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178182282
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:
en weer een support dood?
Op naar de 6000
Hmz...
pi_178182288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het hangt er dus vanaf of jij denkt dat die coin een toekomst heeft of niet. Maar het is niet zo dat er een magische bodem is waarom hij niet verder zou kunnen dalen, waardoor je veilig zou kunnen instappen of waarom het dom zou zijn nu te verkopen.
Geloof je er niet meer in, verkopen. Geloof je er nog wel in, houden. Zo simpel is het gewoon.
Ik heb het nergens over een magische bodem gehad, wat mij betreft, sluit ik voor de korte termijn een verdere daling van 99% t.o.v. de huidige koers niet eens uit. Als je niet tegen volatiliteit kan, moet je misschien maar gaan bloemschikken i.p.v. traden en speculeren. Maar is het gezien de staat van de complete huidige markt en de jonge leeftijd van de markt reëel om te denken dat dit scenario zich ook op de lange termijn gaat voordoen? Ik denk het niet, ik vind het een vrij kinderlijke gedachte.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:56:18 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178182433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over een magische bodem gehad, wat mij betreft, sluit ik voor de korte termijn een verdere daling van 99% t.o.v. de huidige koers niet eens uit. Als je niet tegen volatiliteit kan, moet je misschien maar gaan bloemschikken i.p.v. traden en speculeren. Maar is het gezien de staat van de complete huidige markt en de jonge leeftijd van de markt reëel om te denken dat dit scenario zich ook op de lange termijn gaat voordoen? Ik denk het niet, ik vind het een vrij kinderlijke gedachte.
Ok. Ik reageerde vooral op je stelling:
Het moment om te verkopen om een eventueel groter verlies te voorkomen, ligt al een tijdje achter ons.
Dat weet je nooit, want de kans dat je coin nu daalt is feitelijk niet kleiner of groter dan gisteren. Dus verkopen om groter verlies te voorkomen kan altijd. Je 'voorkomt' hier natuurlijk ook een potentiele winst mee.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178182527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Heb je verkocht? Keilt ineens onder de 2,50$. 🤤
Vakman pur sang
pi_178182563
Bloedbad
pi_178182718
despair despair !!!! *O* *O* *O* *O*
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:06:48 #169
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178182745
Gaat hard zo :P
Hmz...
pi_178182758
Ik verlies een joint per kwartier. }:|
pi_178182794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Ik reageerde vooral op je stelling:
Het moment om te verkopen om een eventueel groter verlies te voorkomen, ligt al een tijdje achter ons.
Dat weet je nooit, want de kans dat je coin nu daalt is feitelijk niet kleiner of groter dan gisteren. Dus verkopen om groter verlies te voorkomen kan altijd. Je 'voorkomt' hier natuurlijk ook een potentiele winst mee.
Waar een markt is, zijn kopers en verkopers, dat heb je goed gezien.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178182823
This is the happening. Eindelijk!
Vakman pur sang
pi_178182870
Einde van crypto (voor komemde maanden/jaren) gebeurt nu. Dit is ongekend. Voor de zomer terug waar we voor de hype vandaan kwamen 2-4k
pi_178182881
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Einde van crypto (voor komemde maanden/jaren) gebeurt nu. Dit is ongekend. Voor de zomer terug waar we voor de hype vandaan kwamen 2-4k
Doe mij jouw glazen bol!!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_178182908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Einde van crypto (voor komemde maanden/jaren) gebeurt nu. Dit is ongekend. Voor de zomer terug waar we voor de hype vandaan kwamen 2-4k
Je post het en het begint gelijk te stijgen. :D
pi_178182925
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Einde van crypto (voor komemde maanden/jaren) gebeurt nu. Dit is ongekend. Voor de zomer terug waar we voor de hype vandaan kwamen 2-4k
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_178182932
Death kitty bounce. Pathetic haha.
pi_178182951
Haal de witte zakdoekjes maar tevoorschijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178182963
Witte zakdoekjes jongens!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:16:38 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183023
Echt mooi sommigen hier. Als de markt daalt doen ze net of ze kenners zijn door "het daalt" te roepen.

Bedankt Hans.
pi_178183028
Welke sukkels bagholden nog?

Ingestapt op Bitcoin $1k, 50% portfolio uitgecasht op $8k. Ik ben net zo'n sukkel want lang gewacht, maar blijkbaar niet te lang...
pi_178183055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:16 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Welke sukkels bagholden nog?

Ingestapt op Bitcoin $1k, 50% portfolio uitgecasht op $8k. Ik ben net zo'n sukkel want lang gewacht, maar blijkbaar niet te lang...
ik :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:18:26 #183
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:16 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Welke sukkels bagholden nog?

Ingestapt op Bitcoin $1k, 50% portfolio uitgecasht op $8k. Ik ben net zo'n sukkel want lang gewacht, maar blijkbaar niet te lang...
Heb 100BTC gekocht toen het $10 was. Alles verkocht op $19000, want was duidelijk een bubbel.

Bagholders ....

Ik mag er zijn.
pi_178183079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Double bottom 7.3k wel de wens van de bulls trouwens.
Hey jij ook nog hier? Houd je bek :)
pi_178183087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:13 schreef Predator38 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Jij lacht maar. Maar ik heb steeds gelijk en jij wordt steeds armer. Begon al met VEN (inmiddels nog net 2 dollar).
pi_178183090
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb 100BTC gekocht toen het $10 was. Alles verkocht op $19000, want was duidelijk een bubbel.

Bagholders ....

Ik mag er zijn.
Netjes netjes!

NETJES!
pi_178183107
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:18 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij lacht maar. Maar ik heb steeds gelijk en jij wordt steeds armer. Begon al met VEN (inmiddels nog net 2 dollar).
allang weer terug verdiend :D
en we zullen zien waar ven over een jaar of 2 op staat en waar Thor op staat
pi_178183122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:18 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hey jij ook nog hier? Houd je bek :)
Dat is ook de wens van de bulls knaplul. Maar dat zegt niet dat het gebeurt. 6.8k tot 7.2k heb ik al de hele week geroepen!
pi_178183133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:19 schreef Predator38 het volgende:

[..]

allang weer terug verdiend :D
en we zullen zien waar ven over een jaar of 2 op staat en waar Thor op staat
Hahahaha

Waarmee dan?
pi_178183137
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dat is ook de wens van de bulls knaplul. Maar dat zegt niet dat het gebeurt. 6.8k tot 7.2k heb ik al de hele week geroepen!
rugdekkinggggggggggggggggg _O-
pi_178183141
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hahahaha

Waarmee dan?
met werken natuurlijk
p.s simpele LBOer hier ..... :P
pi_178183206
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

rugdekkinggggggggggggggggg _O-
Niet nodig. Gelijk hebben is gelijk krijgen.
pi_178183213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

met werken natuurlijk
p.s simpele LBOer hier ..... :P
Simpel ben je zeker
pi_178183233
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:24 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Simpel ben je zeker
thnx man.... ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:30:17 #195
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:26 schreef Predator38 het volgende:

[..]

thnx man.... ;)
Van #teambbq tot #teambbq, stop aub. met reageren op die gast. Ik wil niet dat jij er straks ook aan gaat, omdat je blijft happen. Dat wil hij juist.

Please.
pi_178183350
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Van #teambbq tot #teambbq, stop aub. met reageren op die gast. Ik wil niet dat jij er straks ook aan gaat, omdat je blijft happen. Dat wil hij juist.

Please.
:* :* :*
pi_178183373
Wat een entertainment, die zogenaamde voorspellingen hier. Als ik die volg was ik allang al bankroet volgens mij. :D
pi_178183407
Bounce is niet sterk genoeg. Gaan nog wel wat lager uitkomen
pi_178183411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:32 schreef illusions het volgende:
Wat een entertainment, die zogenaamde voorspellingen hier. Als ik die volg was ik allang al bankroet volgens mij. :D
Jah, lach er maar mee, ik eet morgen weer vissticks.

:{
pi_178183451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, lach er maar mee, ik eet morgen weer vissticks.

:{
fuck crypto, ik ga lekker sushi halen :9~
pi_178183494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:07 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik verlies een joint per kwartier. }:|
Koop wat bij, voor meer dan een ons moet je ons appen. Onder een ons kunnen we onder ons wel wat fixen ;)
pi_178183538
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, lach er maar mee, ik eet morgen weer vissticks.

:{
Altijd blijven lachen. What goes up, must come down - en dat werkt 2 kanten op lijkt mij. Ik zie het niet echt somber in, goed moment juist om ETH en LTC in te kopen. Met alle coins die op ETH zijn gebaseerd blijft het volgens mij een goede investering, en als LitePay wijdverspreid gebruikt gaat worden gaat LTC ook wel flink in waarde stijgen.

Denk ik. Valt geen peil op te trekken natuurlijk. :P
pi_178183542
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Koop wat bij, voor meer dan een ons moet je ons appen. Onder een ons kunnen we onder ons wel wat fixen ;)
Wat een ons-zin! :D
  Moderator donderdag 29 maart 2018 @ 23:44:07 #204
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178183657
onsjes :') koop gelijk bakstenen man
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:44:21 #205
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183662
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, lach er maar mee, ik eet morgen weer vissticks.

:{
Niks mis met visdicks.

Gay fish.
pi_178183664
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Altijd blijven lachen. What goes up, must come down - en dat werkt 2 kanten op lijkt mij. Ik zie het niet echt somber in, goed moment juist om ETH en LTC in te kopen. Met alle coins die op ETH zijn gebaseerd blijft het volgens mij een goede investering, en als LitePay wijdverspreid gebruikt gaat worden gaat LTC ook wel flink in waarde stijgen.

Denk ik. Valt geen peil op te trekken natuurlijk. :P
Ik had het nog niet gekocht. Ik denk oprecht dat Bitcoin naar $3k - $4k gaat.

No joke.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:45:20 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183679
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:44 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik had het nog niet gekocht. Ik denk oprecht dat Bitcoin naar $3k - $4k gaat.

No joke.
Gebaseerd op?
pi_178183702
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gebaseerd op?
onderbouwingen doen we hier niet aan, weet je toch
we roepen maar wat....10 keer per dag en als 1 van die voorspellingen uitkomt hebben we gelijk 8)7
pi_178183711
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gebaseerd op?
Algemene trendverloop van hypecycles. Bitcoin is niet anders. Gevalletje 2013/2014 is dit.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

onderbouwingen doen we hier niet aan, weet je toch
we roepen maar wat....10 keer per dag en als 1 van die voorspellingen uitkomt hebben we gelijk 8)7
Ja maar ik roep dit al structureel drie kwartier achter elkaar :'-(
pi_178183726
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Algemene trendverloop van hypecycles. Bitcoin is niet anders. Gevalletje 2013/2014 is dit.
dus over 3 jaar gaan we weer naar 20k of hoger ? nice !
pi_178183738
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dus over 3 jaar gaan we weer naar 20k of hoger ? nice !
Easy zelfs.
pi_178183749
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gebaseerd op?
lol onderbouwing vragen :')

obvious troll
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:48:40 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183760
denk zelf dat 6k bodem is
pi_178183772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
denk zelf dat 6k bodem is
gebaseerd op ? :D

ik denk dat 0 de echte bodem is
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:50:38 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

gebaseerd op ? :D
Al vaker uitgelegd. Lees maar terug. Anderen hebben het ook gezien.

Kyran heeft altijd gelijk.
pi_178183808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

gebaseerd op ? :D

ik denk dat 0 de echte bodem is
Totaal niet serieus te nemen deze post, zit een smiley in
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:52:48 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183830
Bounce van $300 gewoon in 20 min weer ongedaan gemaakt. Beren zijn serieus dit keer.
pi_178183847
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:51 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Totaal niet serieus te nemen deze post, zit een smiley in
jammer dit.....

oh _O-
pi_178183855
Eind januari zeiden mensen ook dat het ging crashen, toen is het tot $6k gegaan en weer omhoog. Ik geloof niet dat dit het einde is, absoluut niet.
pi_178183865
Bitcoin gaat zo ver wegzakken omdat elke andere coin dat ook doet nadat het nieuws uit is. Futures waren het nieuws dat Bitcoin naar ongekende hoogte pumpte.

Er zijn zat altcoins geweest die pumpten omdat er nieuws uit zou komen in de nabije toekomst en na het nieuws een dikke sell off kregen. Eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering.

Waarom zou dat bij Bitcoin niet het geval zijn?
pi_178183893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin gaat zo ver wegzakken omdat elke andere coin dat ook doet nadat het nieuws uit is. Futures waren het nieuws dat Bitcoin naar ongekende hoogte pumpte.

Er zijn zat altcoins geweest die pumpten omdat er nieuws uit zou komen in de nabije toekomst en na het nieuws een dikke sell off kregen. Eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering.

Waarom zou dat bij Bitcoin niet het geval zijn?
Omdat het een enorm volatiele en totaal onvoorspelbare markt is.
pi_178183900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin gaat zo ver wegzakken omdat elke andere coin dat ook doet nadat het nieuws uit is. Futures waren het nieuws dat Bitcoin naar ongekende hoogte pumpte.

Er zijn zat altcoins geweest die pumpten omdat er nieuws uit zou komen in de nabije toekomst en na het nieuws een dikke sell off kregen. Eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering.

Waarom zou dat bij Bitcoin niet het geval zijn?
het komt ooit wel weer goed
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 23:57:09 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178183919
volume neemt flink toe, echte bounce incoming?
pi_178183947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:52 schreef Kyran het volgende:
Bounce van $300 gewoon in 20 min weer ongedaan gemaakt. Beren zijn serieus dit keer.
These bears brought their momma this time...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178183986
Alles gaat loos en Waves is gewoon rustig wat onderhoud aan het plegen.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sasha in een dronken bui met volle kracht allerlei kabeltjes eruit heeft getrokken en dat nu niemand meer weet waarin ze horen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178184003
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Omdat het een enorm volatiele en totaal onvoorspelbare markt is.
Dit noem ik ontkennen en hoop hebben. Hopen op een stijging die snel komt, maar komt niet. Dat gaan pijnlijke maanden worden voor de hopers.
pi_178184028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dit noem ik ontkennen en hoop hebben. Hopen op een stijging die snel komt, maar komt niet. Dat gaan pijnlijke maanden worden voor de hopers.
http://bircoin.top/

ik hou gewoon deze aan

niks aan het handje
pi_178184030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dit noem ik ontkennen en hoop hebben. Hopen op een stijging die snel komt, maar komt niet. Dat gaan pijnlijke maanden worden voor de hopers.
Dat noem je dan onterecht zo, want ik zeg alleen dat er geen peil op te trekken is.
pi_178184071
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef Weissmania het volgende:

[..]

http://bircoin.top/

ik hou gewoon deze aan

niks aan het handje
Ik vind 'm niet eens onrealistisch.
pi_178184096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef Weissmania het volgende:

[..]

http://bircoin.top/

ik hou gewoon deze aan

niks aan het handje
Mot ie zun piemol opeten :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178184110
We zijn er voor elkaar. Jij. Wij. Ik. Heerlijk gekruid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2018 00:10:43 ]
pi_178184140
Bounce op SMA200.
pi_178184312
:)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 00:25:34 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178184319
Fomooo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 00:26:25 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178184325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:57 schreef Kyran het volgende:
volume neemt flink toe, echte bounce incoming?
Kan zo weer omslaan want lijkt echt willekeurig allemaal. Rollercoaster.
pi_178184385
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan zo weer omslaan want lijkt echt willekeurig allemaal. Rollercoaster.
Het verkeerde account MzS.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178184408
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef Weissmania het volgende:

[..]

http://bircoin.top/

ik hou gewoon deze aan

niks aan het handje
Als je hem op all log zet valt die bubbel van december eingelijk ook nog wel mee.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 00:36:37 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178184429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:32 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het verkeerde account MzS.
Thank you WaltonChain. So happy with the price I won!
pi_178184440
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Thank you WaltonChain. So happy with the price I won!
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 00:41:18 #240
163650 Greys
pi_178184489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef Weissmania het volgende:

[..]

http://bircoin.top/

ik hou gewoon deze aan

niks aan het handje
Ha! Goed voor de nachtrust deze. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178184600


Heb ook even een berekening er op los gelaten!!!

Voel me volwassen. Mijn voorspellingen mogen er zijn.
pi_178184648
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:52 schreef Weissmania het volgende:
[ afbeelding ]

Heb ook even een berekening er op los gelaten!!!

Voel me volwassen. Mijn voorspellingen mogen er zijn.
Ah, eindelijk een grafiek waar ik iets mee kan! _O_
pi_178184649
gekte op okex
pi_178184906
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:52 schreef Weissmania het volgende:
[ afbeelding ]

Heb ook even een berekening er op los gelaten!!!

Voel me volwassen. Mijn voorspellingen mogen er zijn.
Kijk hier kunnen we tenminste wat mee.
pi_178185115
Dit gaat niet goed jongens.
pi_178185129
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 02:36 schreef BadVlad het volgende:
Dit gaat niet goed jongens.
hahahaha jij zit zeker nieT IN UNIVERSAAA AHAHAHHAHAHAAA MOONNN
pi_178185643
man man wat een niveau hier.. Sluit de slowchat topic over crypto toch.. even 5 min wat gelezen hier en weet nu al dat ik de rest skip. Pure onzin dit.
pi_178186210
lijkt me duidelijk dat crypto de komende maanden/jaar in een bear market zit.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178186288
6k, damn. Ben benieuwd hoe laag het gaat, 5/4k misschien?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 06:43:51 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178186292
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 04:34 schreef noobcrypto het volgende:
man man wat een niveau hier.. Sluit de slowchat topic over crypto toch.. even 5 min wat gelezen hier en weet nu al dat ik de rest skip. Pure onzin dit.
Ga dan naar die andere reeks :|W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178186386
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 06:41 schreef Jed1Gam het volgende:
6k, damn. Ben benieuwd hoe laag het gaat, 5/4k misschien?
4K.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178186510
* dimmak pakt zijn glazen bol

Ik voorzie een bounce vanmiddag.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178186513
Morguh!

Lekker weer de loonslaaf uithangen en doorwerken tot je 80e!
Vervroegd pensioen is gone!
pi_178186514
Gewoon lekker vergeten. Dit jaar wordt het niks mis meer. Kap ook is met dat vergelijken met voorgaande jaren. Nu is nu en trendlijn is weinig hoopgevend. Geen herstel vandaag betekent 5K. Weinig support levels in de 6K namelijk
pi_178186541
Waar blijft die dode kat?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 30 maart 2018 @ 07:44:03 #258
61320 TwztId
ja toch..
pi_178186558
Hebben we de buy orders al klaar staan ?

3800 en 3500 euro hier..
pi_178186579
En weer harde klappen. Bizar. Bitcoin is deaud.
Love is in the air!
  vrijdag 30 maart 2018 @ 07:51:36 #260
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178186599
In euro's rekenen :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178186609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:44 schreef TwztId het volgende:
Hebben we de buy orders al klaar staan ?

3800 en 3500 euro hier..
Veel te hoog. 2500 en 2000 hier.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178186610
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:51 schreef genakt het volgende:
In euro's rekenen :')
Mjah, van relatieve winsten koop je ook geen biefstuk.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 07:59:14 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178186643
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:51 schreef genakt het volgende:
In euro's rekenen :')
Juist in ¤ rekenen
pi_178186651
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:51 schreef genakt het volgende:
In euro's rekenen :')
Altijd in sat rekenen toch. Bitcoinbois be like:"We has stable coin!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 30 maart 2018 @ 08:00:20 #265
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178186654
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mjah, van relatieve winsten koop je ook geen biefstuk.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Juist in ¤ rekenen
Dollars G
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178186655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mjah, van relatieve winsten koop je ook geen biefstuk.
Het wordt voorlopig sowieso geen biefstuk als ik zo naar de koers kijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 30 maart 2018 @ 08:02:33 #267
61320 TwztId
ja toch..
pi_178186659
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:51 schreef genakt het volgende:
In euro's rekenen :')
Ik reken niks, ik heb een buy order staan van 3500 euro, BL3P accepteerd geen andere valuta en handelt dus in euro's. En ik heb hier in Nederland ook alleen euro's op mijn rekening staan dus..

Ik weet niet waarom je wilt of verwacht dat ik buiten de Euro ga "rekenen".. :{
  vrijdag 30 maart 2018 @ 08:03:51 #268
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178186661
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:02 schreef TwztId het volgende:
BL3P
BL3P :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178186663
Het handelsvolume is ontzettend hoog nu. Kan 2 kanten op (joh?).
Ik voorspel een herstel vandaag.

Maar wat moeten we toch met deze koers?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 08:04:44 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178186670
pi_178186676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het handelsvolume is ontzettend hoog nu. Kan 2 kanten op (joh?).
Ik voorspel een herstel vandaag.

Maar wat moeten we toch met deze koers?
Veel te veel hoop op herstel, dus nog geen desert of despair.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 30 maart 2018 @ 08:07:13 #272
61320 TwztId
ja toch..
pi_178186681
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:03 schreef genakt het volgende:

[..]

BL3P :')
Zoveelste wannabe troll in dit topic :')
  vrijdag 30 maart 2018 @ 08:07:48 #273
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178186684
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:07 schreef TwztId het volgende:

[..]

Zoveelste wannabe troll in dit topic :')
Mij niet kennen :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 30 maart 2018 @ 08:09:56 #274
61320 TwztId
ja toch..
pi_178186697
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:07 schreef genakt het volgende:

[..]

Mij niet kennen :')
Wou ik graag houden zo. :')
pi_178186706
Gaat helemaal moon weer nu. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 08:13:07 #276
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178186715
Volume wel goed toegenomen nu. Ben benieuwd wat het nu gaat doen. Herstel met groot volume zou een goed teken zijn. Volume tijdens de daling was ongeveer de helft.
pi_178186732
Fomoooooo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178186766
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:36 schreef dimmak het volgende:
* dimmak pakt zijn glazen bol

Ik voorzie een bounce vanmiddag.
Kwam wat eerder dus. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178186778
Dooie kat of rent de bull straight moon?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178186790
Laatste paar weken elke keer op vrijdag omhoog en dinsdag omlaag.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178186927
Lekker scalpen :9
pi_178187339
Hebben jullie ergens een goed overzicht van het actuele volume?
pi_178187390
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:19 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie ergens een goed overzicht van het actuele volume?
https://coinmarketcap.com/currencies/volume/24-hour/
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:23:47 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178187404
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:00 schreef genakt het volgende:

[..]

[..]

Dollars G
Mijn slager accepteert geen dollars helaas.
pi_178187704
Is klaas er al geweest? Kan ik bijkopen?

Even terug lezen :)
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 09:46:17 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178187733
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:44 schreef ITrade het volgende:
Is klaas er al geweest? Kan ik bijkopen?

Even terug lezen :)
LXIV wel, Klaas niet, dus twijfel twijfel ....
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:49:36 #287
61320 TwztId
ja toch..
pi_178187798
Nog een fijne stijgende candle..
pi_178187805
toch wel spannunt heh johguns het kan alle kanten opp! waaww
pi_178187809
Herstel is nodig vandaag. Afsluiten boven 7.8 en ik ben bullish
pi_178187821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Herstel is nodig vandaag. Afsluiten boven 7.8 en ik ben bullish
We gaan dus naar 0. Bedankt Hans.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178187845
Ik voorspel dat de koers vandaag alle kanten op kan.
Thank me later.
pi_178187849
misschien kan de Paus nog wat nuttigs zeggen over Bitcoin dit weekend
pi_178187863
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef TwztId het volgende:
Nog een fijne stijgende candle..
Hij komt wel vaker, Klaas komt echt alleen als in lettertype 300 op de frontpage van de Telegraaf "Bitcoin is dood" staat geschreven.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:54:10 #294
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178187868
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:52 schreef metallicelmo het volgende:
misschien kan de Paus nog wat nuttigs zeggen over Bitcoin dit weekend
Biedaaaaaaank vuur die daling.
pi_178187902
Iemand nog een nieuwe iPad nodig? bol.com heeft ook een price dip van 21% ofzo
pi_178187968
Dat het paasweekend ons mogelijk wat moois zou gaan opleveren heb ik een week geleden al geroepen.

Het Paasweekend is vanoudsher een dag waarop Crypto een soort van nieuw seizoen op de Crypto jaarkalender inslaat. Zegmaar, het Crypto zomer seizoen gaat van start.

Of het dit jaar weet gaat gebeuren? Wie weet. Feit is wel dat het opvallend is dat juist deze week de prijs enorm gedrukt is. Doel om nog even goedkoop in te slaan voordat de Crypto zomer start? Who knows!
pi_178187972
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:56 schreef metallicelmo het volgende:
Iemand nog een nieuwe iPad nodig? bol.com heeft ook een price dip van 21% ofzo
https://tweakers.net/pricewatch/748813/apple-ipad-wi-fi-32gb-(2017)-grijs.html

https://www.bol.com/nl/p/(...)/?s2a=#product_title

Scheelt ¤14 *O*

Hmm, da's geen 21% -O-
pi_178187991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
Dat het paasweekend ons mogelijk wat moois zou gaan opleveren heb ik een week geleden al geroepen.

Het Paasweekend is vanoudsher een dag waarop Crypto een soort van nieuw seizoen op de Crypto jaarkalender inslaat. Zegmaar, het Crypto zomer seizoen gaat van start.

Of het dit jaar weet gaat gebeuren? Wie weet. Feit is wel dat het opvallend is dat juist deze week de prijs enorm gedrukt is. Doel om nog even goedkoop in te slaan voordat de Crypto zomer start? Who knows!
Amen to that
pi_178187997
quote:
gek, de spread is wel groot daar haha
pi_178188009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:02 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

gek, de spread is wel groot daar haha
:P
pi_178188016
Marketcap alsnog 10x zo hoog als een jaar geleden. Altijd meer dan de bankrente :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')