Mwah. Het staat nu op 2,60? Als je voor 8000 euro VEN gekocht hebt is het nu nog 2600 euro waard. Dat is meer als bijv. 700 euro als het nog 2x door de helft gaat, en toch nog de moeite waard.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Als je op 8 hebt gekocht dan hoef je nu ook niet meer te verkopen. Dan loop je onderhand wel aardig achter de feiten aan.
Procentueel heb je het meeste verlies al achter de rug. Veel te verliezen heb je dan toch al niet meer. Ik denk dat je beter de rit uit kan zitten.
Haha paar jaar geleden naar twee wedstrijd geweest, super gaaf. Gaat inderdaad meer om de gezelligheid. Als ik thuis kijk doe ik ook 10 andere dingen ondertussenquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ooh respect dat je het volhoudt.
Vorig jaar in Chicago wedstrijdje meegepakt. Fucking saai man. Wel lekker zuipen en vreten, dat dan weer wel.
Dat kan zeker, maar is dat een reële gedachte voor de lange termijn? Ik denk het niet aangezien alles er op duidt dat we hier te maken hebben met brullende beren (veroorzaakt door allerlei valide redenen en zeker vanwege de enorme hype die eraan voorafging) waar iedere bestaande markt mee te maken heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is gewoon een uitspraak die op drijfzand gebaseerd is. Het kan gemakkelijk nog door de helft, het daarna ook nog gemakkelijk een keer door de helft. Dan voorkom je dus -weer- 75% verlies door nu te verkopen. Waarom zou die tijd achter ons liggen? En zeker niet een tijdje, want het daalt gestaag door. Gisteren was je crypto nog meer waard dan vandaag.
DITquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hey kijk LXIV komt weer eens buurten als de prijzen zakken. Gek genoeg zie je hem nooit als de prijzen stijgen.
Ik reageer enkel op een post met onzin, verder niet. Lees wel vaker mee. Bovendien interesseert mij de dagkoers heel weinig hoor. Ik zie de koers al maanden tussen de $7000 en de $12000 op-en-neer gaan. Dat noem ik een horizontale beweging...quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hey kijk LXIV komt weer eens buurten als de prijzen zakken. Gek genoeg zie je hem nooit als de prijzen stijgen.
Het hangt er dus vanaf of jij denkt dat die coin een toekomst heeft of niet. Maar het is niet zo dat er een magische bodem is waarom hij niet verder zou kunnen dalen, waardoor je veilig zou kunnen instappen of waarom het dom zou zijn nu te verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar is dat een reële gedachte voor de lange termijn? Ik denk het niet aangezien alles er op duidt dat we hier te maken hebben met brullende beren (veroorzaakt door allerlei valide redenen en zeker vanwege de enorme hype die eraan voorafging) waar iedere bestaande markt mee te maken heeft.
Ik heb het nergens over een magische bodem gehad, wat mij betreft, sluit ik voor de korte termijn een verdere daling van 99% t.o.v. de huidige koers niet eens uit. Als je niet tegen volatiliteit kan, moet je misschien maar gaan bloemschikken i.p.v. traden en speculeren. Maar is het gezien de staat van de complete huidige markt en de jonge leeftijd van de markt reëel om te denken dat dit scenario zich ook op de lange termijn gaat voordoen? Ik denk het niet, ik vind het een vrij kinderlijke gedachte.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het hangt er dus vanaf of jij denkt dat die coin een toekomst heeft of niet. Maar het is niet zo dat er een magische bodem is waarom hij niet verder zou kunnen dalen, waardoor je veilig zou kunnen instappen of waarom het dom zou zijn nu te verkopen.
Geloof je er niet meer in, verkopen. Geloof je er nog wel in, houden. Zo simpel is het gewoon.
Ok. Ik reageerde vooral op je stelling:quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een magische bodem gehad, wat mij betreft, sluit ik voor de korte termijn een verdere daling van 99% t.o.v. de huidige koers niet eens uit. Als je niet tegen volatiliteit kan, moet je misschien maar gaan bloemschikken i.p.v. traden en speculeren. Maar is het gezien de staat van de complete huidige markt en de jonge leeftijd van de markt reëel om te denken dat dit scenario zich ook op de lange termijn gaat voordoen? Ik denk het niet, ik vind het een vrij kinderlijke gedachte.
Heb je verkocht? Keilt ineens onder de 2,50$. 🤤quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Even benieuwd naar jullie mening: Doe ik er goed aan om 2000 VEN te verkopen?
Waar een markt is, zijn kopers en verkopers, dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Ik reageerde vooral op je stelling:
Het moment om te verkopen om een eventueel groter verlies te voorkomen, ligt al een tijdje achter ons.
Dat weet je nooit, want de kans dat je coin nu daalt is feitelijk niet kleiner of groter dan gisteren. Dus verkopen om groter verlies te voorkomen kan altijd. Je 'voorkomt' hier natuurlijk ook een potentiele winst mee.
Doe mij jouw glazen bol!!quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Einde van crypto (voor komemde maanden/jaren) gebeurt nu. Dit is ongekend. Voor de zomer terug waar we voor de hype vandaan kwamen 2-4k
Je post het en het begint gelijk te stijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
Einde van crypto (voor komemde maanden/jaren) gebeurt nu. Dit is ongekend. Voor de zomer terug waar we voor de hype vandaan kwamen 2-4k
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
ikquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:16 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Welke sukkels bagholden nog?
Ingestapt op Bitcoin $1k, 50% portfolio uitgecasht op $8k. Ik ben net zo'n sukkel want lang gewacht, maar blijkbaar niet te lang...
Heb 100BTC gekocht toen het $10 was. Alles verkocht op $19000, want was duidelijk een bubbel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:16 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Welke sukkels bagholden nog?
Ingestapt op Bitcoin $1k, 50% portfolio uitgecasht op $8k. Ik ben net zo'n sukkel want lang gewacht, maar blijkbaar niet te lang...
Hey jij ook nog hier? Houd je bekquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Double bottom 7.3k wel de wens van de bulls trouwens.
Jij lacht maar. Maar ik heb steeds gelijk en jij wordt steeds armer. Begon al met VEN (inmiddels nog net 2 dollar).quote:
Netjes netjes!quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb 100BTC gekocht toen het $10 was. Alles verkocht op $19000, want was duidelijk een bubbel.
Bagholders ....
Ik mag er zijn.
allang weer terug verdiendquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij lacht maar. Maar ik heb steeds gelijk en jij wordt steeds armer. Begon al met VEN (inmiddels nog net 2 dollar).
Dat is ook de wens van de bulls knaplul. Maar dat zegt niet dat het gebeurt. 6.8k tot 7.2k heb ik al de hele week geroepen!quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:18 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hey jij ook nog hier? Houd je bek
Hahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
allang weer terug verdiend
en we zullen zien waar ven over een jaar of 2 op staat en waar Thor op staat
rugdekkingggggggggggggggggquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:20 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dat is ook de wens van de bulls knaplul. Maar dat zegt niet dat het gebeurt. 6.8k tot 7.2k heb ik al de hele week geroepen!
Simpel ben je zekerquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
met werken natuurlijk
p.s simpele LBOer hier .....![]()
Van #teambbq tot #teambbq, stop aub. met reageren op die gast. Ik wil niet dat jij er straks ook aan gaat, omdat je blijft happen. Dat wil hij juist.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van #teambbq tot #teambbq, stop aub. met reageren op die gast. Ik wil niet dat jij er straks ook aan gaat, omdat je blijft happen. Dat wil hij juist.
Please.
Jah, lach er maar mee, ik eet morgen weer vissticks.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:32 schreef illusions het volgende:
Wat een entertainment, die zogenaamde voorspellingen hier. Als ik die volg was ik allang al bankroet volgens mij.
fuck crypto, ik ga lekker sushi halenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, lach er maar mee, ik eet morgen weer vissticks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |