SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Een torrent cliënt (bijvoorbeeld) kan onbewust al veel van je upload bezig houden. En die gebruikt dan vaak al meerdere "verbindingen" waardoor als je hier geen limiet aan koppelt je al snel bijna je hele bandbreedte gebruiktquote:
ik zou niet weten waarom ik een torrent aan zou moeten hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een torrent cliënt (bijvoorbeeld) kan onbewust al veel van je upload bezig houden. En die gebruikt dan vaak al meerdere "verbindingen" waardoor als je hier geen limiet aan koppelt je al snel bijna je hele bandbreedte gebruikt
Eén van de kinderen wellicht?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik een torrent aan zou moeten hebben![]()
het is ook niet elke keer. dat is wel vreemd.
dat eerste lijkt me dan het meest waarschijnlijk, maar die gaat wel via de wifiquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eén van de kinderen wellicht?
Of veel gebruik maken van de cloud.
Kan echt iets lulligs zijn, maar streamen kost erg weinig bandbreedte of computerkracht.
Bandbreedte is bandbreedte.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat eerste lijkt me dan het meest waarschijnlijk, maar die gaat wel via de wifi
Ik dacht dat ie dood was?quote:
Twan zit boven op PlayStation te spelen en wrs telefoon. Ik zit beneden een beetje te internetten. Verder niets bijzonders.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bandbreedte is bandbreedte.
Log eens in op de router en kijk eens naar het dataverkeer.
Lijkt me een goed plan tijdens een draaibeurt...quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bandbreedte is bandbreedte.
Log eens in op de router en kijk eens naar het dataverkeer.
Symph komt er dan maar bekaaid vanaf, die krijgt een kaartje voor een concert, waar hij ook nog alleen heen moet. Hij weet ook nooit ietsquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan andere verjaardagswensen...
Welk concert is het deze keer?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph komt er dan maar bekaaid vanaf, die krijgt een kaartje voor een concert, waar hij ook nog alleen heen moet. Hij weet ook nooit iets
Ah, tja, ik verdiep mij verder niet in criminelen. Laat ik wel aan Peter Rrrrrrrrrr de Fries overquote:
Jij snapt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan tijdens een draaibeurt...
Concertkaartje krijgt hij ook.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph komt er dan maar bekaaid vanaf, die krijgt een kaartje voor een concert, waar hij ook nog alleen heen moet. Hij weet ook nooit iets
Doe maar! luxequote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Concertkaartje krijgt hij ook.We gaan naar Doe Maar! Maar dat is voor ons samen en zie ik in dit geval niet echt als cadeautje.
En pc wil hij al echt langer hebben.
Nee, maar wel tijd en zo...quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij snapt wel wat ik bedoel
inloggen op 192.168.*.* kost niet veel verkeer.
Dat is het ookquote:
Ga het wel een keer doen hoor.. wat je zei. maar niet nuquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar moet ook wel wat nuilen af en toe, anders val ik weer zo stil.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
943 Franz Ferdinand - The Dark of the Matinée
die is toch deud?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
wat is nuilen??quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar moet ook wel wat nuilen af en toe, anders val ik weer zo stil.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
Ook ingetuned![]()
Peace alweer bijna jarig? Heb je die microfoon dan al bijna een jaar?
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
Ook ingetuned![]()
Peace alweer bijna jarig? Heb je die microfoon dan al bijna een jaar?
Ah, ik dacht al.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee die had ik beloofd en heeft hij in januari ofzo pas gekregen.
![]()
ik heb de hint begrepen hoor mevrouw verlegenquote:
Dakpanne?quote:
Hmm, ik denk dat "dom lullen" het redelijk behelst. Niet persé het domme, maar het niet al te boeiend praten over iets.quote:
Ik heb al best vaak gezegd dat ik het dapper vind van dj's met microfoon. Ik zou het vast en zeker niet durven. Maar het lijkt me nog steeds wel leuk om jou te horen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb de hint begrepen hoor mevrouw verlegen
het komt zeker nog wel. Ik wil dit voorjaar nog een keer de omgekeerde bingoshow doen daar komt ie goed van pas.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak gezegd dat ik het dapper vind van dj's met microfoon. Ik zou het vast en zeker niet durven. Maar het lijkt me nog steeds wel leuk om jou te horen.
tot morgenavond 20.00 uurquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Melting het volgende:
Peaceman... bedankt voor de muziek tot zover.![]()
Ik ga douchen en dan plat.
Fijne avond nog allemaal.
Was Ted vd Panne niet zo'n sterkste man figuur? (beetje offtopic)quote:
Parre...quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was Ted vd Panne niet zo'n sterkste man figuur? (beetje offtopic)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Melting het volgende:
Ik wist dat ik iets fout hadquote:
Ja, ik heb er eigenlijk niet veel over gehoord, behalve dat hij skieën makkelijker vond dan snowboarden. Maar dus ook niks negatiefs, dus dat is fijn.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe heeft je zoon het gehad vandaag livelink?
Mazzel!quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Melting het volgende:
MadMaster is een wandelende encyclopediequote:Op woensdag 28 maart 2018 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets fout had
Maar wel grappig dat er zo snel een correctie is.
dat klinkt goedquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb er eigenlijk niet veel over gehoord, behalve dat hij skieën makkelijker vond dan snowboarden. Maar dus ook niks negatiefs, dus dat is fijn.
Welterustenquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Melting het volgende:
Ach, details...quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets fout had
Maar wel grappig dat er zo snel een correctie is.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb er eigenlijk niet veel over gehoord, behalve dat hij skieën makkelijker vond dan snowboarden. Maar dus ook niks negatiefs, dus dat is fijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]MadMaster is een wandelende encyclopedie
Ja, dat is inderdaad fijn.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vaak een iets dunnere versie denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MadMaster is een wandelende encyclopedie
Morgen naar Artis en daar lijkt hij nu ook wel wat relaxter onder te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad fijn.En dan morgen of vrijdag naar Artis? Kijkt hij daar nu ook nog tegenop?
ik ken nooit iemand van dat soort showsquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik ken die Sjors van der Panne helemaal niet. Kennelijk in 2014 helemaal niks meegekregen van TVOH
Geef 'm z'n zwemvliezen mee, het wordt noodweer...quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen naar Artis en daar lijkt hij nu ook wel wat relaxter onder te zijn.
ach je moet veel weten om te weten dat je weinig weet.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vaak een iets dunnere versie denk ik.
Niet fysiek, maar in het van heel veel dingen een beetje weten
Irritant om te weten dat je van heel veel dingen een beetje weet, maar nergens echt veel van.
ik win altijd met triviant omdat ik de meest nutteloze feitjes onthou. Verder heb je er niks aanquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vaak een iets dunnere versie denk ik.
Niet fysiek, maar in het van heel veel dingen een beetje weten
Irritant om te weten dat je van heel veel dingen een beetje weet, maar nergens echt veel van.
het wordt de derde keer dat ik een optreden van hem ga zien.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik ken die Sjors van der Panne helemaal niet. Kennelijk in 2014 helemaal niks meegekregen van TVOH
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen naar Artis en daar lijkt hij nu ook wel wat relaxter onder te zijn.
5:21quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
De lange versie van Pat Benatar![]()
(of vergis ik me?)
Stupid is as stupid does...quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
People are downloading their Facebook data and are surprised by what Facebook all knows
http://www.iflscience.com(...)what-theyre-finding/
Joh!
Nog steeds blij als deze week voorbij isquote:
+1quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
Tis woensdagquote:
snap ik! Hou je taai!quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds blij als deze week voorbij is
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik ken die Sjors van der Panne helemaal niet. Nog nooit iets meegekregen van TVOH
bedankt voor het luisteren en ciaoquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Peaceman, dank voor de muziekjes.
Ik ga even mijn eigen set samenstellen voor binnenkort aan boord van het voormalige Veronica schip...![]()
![]()
![]()
oh ja, dat wordt vast heel tofquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even mijn eigen set samenstellen voor binnenkort aan boord van het voormalige Veronica schip...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ben toch maar even ingeschakeld. Was met de eigen band bezig, maar daar ben ik inmiddels aardig gaar van.quote:
Voor het eerst sinds tijden weer live draaien voor een live publiek.quote:
En nou is Spijkerbroek er nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:01 schreef peaceman het volgende:
938 Barry White - Can't Get Enough Of Your Love, Babe
gezelligquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben toch maar even ingeschakeld. Was met de eigen band bezig, maar daar ben ik inmiddels aardig gaar van.
zit die in de was?quote:
Ach ja, maar het is kut om niet normaal aan het werk te zijn terwijl iedereen zegt maar dat je alles kan en van alles wat weet. En ik wil zo graag gewoon werkenquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach je moet veel weten om te weten dat je weinig weet.
Gaat vast helemaal goedkomen. Leuk zeg!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden weer live draaien voor een live publiek.
Een goede voorbereiding is wel weer even nodig. Heb de afgelopen weken al wat geoefend, ook hier...
Of in de droger, dat kan natuurlijk ook.quote:
altijd goed op jezelf passen! (ja, goed advies kan ik wel gevenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, maar het is kut om niet normaal aan het werk te zijn terwijl iedereen zegt maar dat je alles kan en van alles wat weet. En ik wil zo graag gewoon werkenHeb nu een training afgerond en wil zo graag, meer moet dus ook geremd worden (iedereen is het hier over eens (behalve ik soms)).
Dat is ook mijn valkuil, ik zou zo weer 50+ uur per week werken en dan weer op de SEH belanden. haha.
in tig uitzendingen ja..quote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, maar het is kut om niet normaal aan het werk te zijn terwijl iedereen zegt maar dat je alles kan en van alles wat weet. En ik wil zo graag gewoon werkenHeb nu een training afgerond en wil zo graag, maar moet dus ook geremd worden (iedereen is het hier over eens (behalve ik soms)).
Dat is ook mijn valkuil, ik zou zo weer 50+ uur per week werken en dan weer op de SEH belanden. haha.
Ach ja, eerst maar een weekje wachten op de uitslag van mn MRI.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
altijd goed op jezelf passen! (ja, goed advies kan ik wel geven)
Leukquote:
Goed genoeg hoorquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:05 schreef peaceman het volgende:
937 FR David - Words
(hopelijk is de MP3 goed)
Begrijpelijk. Je wilt toch zekerheid!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, eerst maar een weekje wachten op de uitslag van mn MRI.
Gezeur met ontsteking en geen tumor waarschijnlijk. Maar ook wel irritant in mn kop.
bovenste helft bewaar ik voor de omgekeerde bingo showquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LeukIk was dat t.z.t ook met mijn nieuwe Top 200 van plan (die ik eerst nog moet samenstellen).
Dit nummer zit dicht tegen die Top 200 aan
tja vooral onderin de lijst is de volgorde soms best dubieus hoor... maar ja toch leuk om te doen en een enorme klus ook.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
Toch vraag ik me altijd of hoe je tot zo'n lijst komt. Wat maakt het ene nummer net iets leuker/beter dan de andere?
Voor de Top2000 heb ik als enig criterium dat het nummers zijn die ik blijf herbeluisteren, maar dan hoef ik ze verder niet eens te rangschikken.
Het is bijna onmogelijk om een statische lijst te maken die jaren geldig blijft; het is altijd een momentopname. Mijn Top 2000 stamt uit 2014 en diverse nummers zouden nu op een heel andere plek staan. Sommige groeien, anderen zakken wat weg. En niet te vergeten: er komt ook nog nieuwe muziek uit (of muziek die jaren te laat wordt ontdektquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
Toch vraag ik me altijd of hoe je tot zo'n lijst komt. Wat maakt het ene nummer net iets leuker/beter dan de andere?
Voor de Top2000 heb ik als enig criterium dat het nummers zijn die ik blijf herbeluisteren, maar dan hoef ik ze verder niet eens te rangschikken.
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, eerst maar een weekje wachten op de uitslag van mn MRI.
Gezeur met ontsteking en geen tumor waarschijnlijk. Maar ook wel irritant in mn kop.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om een statische lijst te maken die jaren geldig blijft; het is altijd een momentopname. Mijn Top 2000 stamt uit 2014 en diverse nummers zouden nu op een heel andere plek staan. Sommige groeien, anderen zakken wat weg. En niet te vergeten: er komt ook nog nieuwe muziek uit (of muziek die jaren te laat wordt ontdekt)
Precies.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om een statische lijst te maken die jaren geldig blijft; het is altijd een momentopname. Mijn Top 2000 stamt uit 2014 en diverse nummers zouden nu op een heel andere plek staan. Sommige groeien, anderen zakken wat weg. En niet te vergeten: er komt ook nog nieuwe muziek uit (of muziek die jaren te laat wordt ontdekt)
Die band kan ik dus helemaal niks meequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef peaceman het volgende:
935 De Staat - Old MacDonald Don't Have No Farm No More
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef peaceman het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht dat mijn telefoon (op trilstand) over ging....
Ze zijn zo goed livequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die band kan ik dus helemaal niks mee
Die muziek kan ik gewoon niks meequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn zo goed liveEn zulke gevarieerde albums.
dit hoor ik echt voor het eerst.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef peaceman het volgende:
mocht je veel van mijn top 1000 shows gaan meemaken, dan zal je dat vermoedelijk wel vaker overkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit hoor ik echt voor het eerst.
Geinig
Ik zou dat, zoals door anderen reeds genoemd, echt nooit kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
mocht je veel van mijn top 1000 shows gaan meemaken, dan zal je dat vermoedelijk wel vaker overkomen.
Ben wel nieuwsgierig nu. Zal haast onmogelijk worden om alles te horen, maar zeker iets om voor in te schakelen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
mocht je veel van mijn top 1000 shows gaan meemaken, dan zal je dat vermoedelijk wel vaker overkomen.
Elk album van ze is weer anders. Maar het raakt je of niet. Ik vind ze vanaf mijn eerste kennismaking in januari 2009 al goed.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die muziek kan ik gewoon niks mee
snap ik, maar leuk! Jouw bandje komt ook nog wel een paar keer langs, maar ik weet zo niet precies wanneer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig nu. Zal haast onmogelijk worden om alles te horen, maar zeker iets om voor in te schakelen.
Inderdaad hoorde ik het ook voor het eerst, maar ik kon het niet direct waarderen. Moet misschien wennen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit hoor ik echt voor het eerst.
Geinig
Het scheelt dat de lijstjes hier gepost wordenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig nu. Zal haast onmogelijk worden om alles te horen, maar zeker iets om voor in te schakelen.
Dit was niet hun beste nummer hoor. Daarom ook zo laag. Ze hebben veel betere.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad hoorde ik het ook voor het eerst, maar ik kon het niet direct waarderen. Moet misschien wennen.
Eén van de mooiere van the Rolling Stonesquote:
ik kan er helemaal niks mee, en dat gaat ook niet komen, ook niet met andere nummers van zequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad hoorde ik het ook voor het eerst, maar ik kon het niet direct waarderen. Moet misschien wennen.
Jannes dan weer niet, maar ik kan het ook niet hoor, zo'n lijstje makenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou Cypress Hill - Dr. Greenthumb af en toe op 1 kunnen hebben staan, of Ben van Michael, of desnoods iets van Jannes. Alles puur per dag/uur/minuut.
ach het kost je maar een paar maanden werk...quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jannes dan weer niet, maar ik kan het ook niet hoor, zo'n lijstje maken
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
snap ik, maar leuk! Jouw bandje komt ook nog wel een paar keer langs, maar ik weet zo niet precies wanneer.
Altijd goed, DJ's die hun playlist postenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het scheelt dat de lijstjes hier gepost worden
Iets chargeren moet kunnen toch?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jannes dan weer niet, maar ik kan het ook niet hoor, zo'n lijstje maken
ik haak gewoon rustig door aan mijn dekentje. Ook maanden werk, maar dan heb je ook wel watquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach het kost je maar een paar maanden werk...
aansteller!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ooit een top375 gemaakt. Drama om te doen, vond ik. Echt niet leuk.
Ik zou geen top 3 kunnen makenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wat stond er op 1?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij pik je vaak een traantje weg he?!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
All I Need van Radiohead. Dat is sinds 2008 mijn alltime favorite.
neequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:30 schreef livelink het volgende:
Heb je nog regels over een maximaal aantal per artiest voor je lijst, peaceman?
Standaardquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarbij pik je vaak een traantje weg he?!
misschien komt ie nog wel een keer langsquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien komt ie nog wel een keer langs
Jokkebrok! Dat kan jij niet tegen Diaanquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef peaceman het volgende:
930 Red Hot Chili Peppers - I Could have lied
Ken ik niet, maar begin al mooi.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef peaceman het volgende:
tot morgen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar zaten hele fijne muziekjes tussen, tnx. Bedtijd hier
Okéquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
All I Need van Radiohead. Dat is sinds 2008 mijn alltime favorite.
kloptquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jokkebrok! Dat kan jij niet tegen Diaan
Welterusten doedezemaarquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
gezellig! trusten!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grote kans dat ik zeker een deel luister
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga Shadow Hunters kijken. Tijdje geleden seizoen 1 gezien, alle boeken ervan gelezen en vanmiddag met seizoen 2 begonnen. Moet er nog een beetje inkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Welke serie/film gaat diaan kijken?
Even zien of ik spoilers moet binnenhouden
Zanger Rinus komt vast nog langsquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:36 schreef Bos81 het volgende:
Als deze nummers al zo mooi zijn. Hoe goed moeten die overige 929 nummers wel niet zijn![]()
![]()
precies!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:36 schreef Bos81 het volgende:
Als deze nummers al zo mooi zijn. Hoe goed moeten die overige 929 nummers wel niet zijn![]()
![]()
Oeh e2 van s3 is net uit.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga Shadow Hunters kijken. Tijdje geleden seizoen 1 gezien, alle boeken ervan gelezen en vanmiddag begonnen met seizoen 2 begonnen. Moet er nog een beetje inkomen.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:37 schreef peaceman het volgende:
929 Fun Lovin' Criminals - The fun lovin' criminal
er komen ook nog wel onbekendere nummers en artiesten naarmate we hoger in de lijst komen, worden dat er meer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:36 schreef Bos81 het volgende:
![]()
ik geloof dat dit het nummer is wat hij over Sinead o Connor schreef, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef peaceman het volgende:
Wel leuke serie thoughquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]weet ik. Daarom nu ook S2 kijken, kan ik daarna door met S3.
In de boeken alquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel leuke serie though
Magnus is wel een soort van held.
De lijst is al klaar he? Die wordt niet meer aangepast.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien dat Peaceman net op tijd het licht gaat zien.
Durfde enkel de naam te noemen doordat je aangaf al gelezen hadquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In de boeken alSerie vind ik wel iets minder, maar dat is vaak zo.
Haar dochter Mabel is tegenwoordig ook artiestquote:
daar mag ik niets over zeggen van de notaris.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Haar dochter Mabel is tegenwoordig ook artiest
(Ik mag hopen dat we Manchild later ook nog krijgen te horen?)
Kan er ook 5 uur van makenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik moet ongeveer 5 minuutjes verlengen ivm de problemen aan het begin om de playlist voor vandaag af te maken.
nee want werk enzoquote:
Nou, niet helemaal moet ik eerlijk zeggen.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bedankt voor de muziek en tot morgen
nee, vrouwen luisteren niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat neemt Diaan niet "even" over voor je?
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal moet ik eerlijk zeggen.
Ook ik moet morgen werken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat neemt Diaan niet "even" over voor je?
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar mag ik niets over zeggen van de notaris.
Zo nog maar even een lieve knuffel dan maar. Omdat het moet van ome Raf, of omdat het sowieso fijn isquote:
Mooie titelquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:50 schreef peaceman het volgende:
925 Ane Brun - Where Friend Rhymes with End
dat is jammer.. maar je kan de lijst wel teruglezen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:03 schreef DJ11 het volgende:
Fijne muziekHelaas kan ik morgenavond niet luisteren.
![]()
Bedankt voor het draaien.
Was fijn. 924 niet het standaard nummer om mee af te sluiten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:00 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
950 Romantics - What I like about you
949 Bad English - Time stood still
948 Last shadow puppets - Bad habbits
947 Band Of Horses - Factory
946 Deep Purple - Smoke on the water
945 Guns 'N' Roses - Coma
944 Abba - Chiquitita
942 Spoon - Hot thoughts
941 Jimi Hendrix Experience - Red House
940 Pat Benatar - Love is a battlefield
939 Herman Brood - Saturday night
938 Barry White - Can't Get Enough Of Your Love, Babe
937 FR David - Words
936 Canned Heat - On the road again
934 Neil Young - Keep on rocking in the free world
933 Rolling Stones - Wild Horses
932 Simon & Garfunkel - I am a rock
931 Abba - Eagle
929 Fun Lovin' Criminals - The fun lovin' criminal
928 ZZ Top - Gimme all your lovin'
927 Neneh Cherry - Buffalo stance
926 Ane Brun - Where Friend Rhymes with End
925 Tom Tom Club - Wordy Rappinghood
924 Spinvis - Voor ik vergeet
Net even gecheckt... nee niet iets geks, alhoewel de titel wel een beetje gek is.quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was fijn. 924 niet het standaard nummer om mee af te sluiten.
9-2+4 = 11
Het gekken getal.
Begin je morgen met wat geks?
quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Dit smaakt wel naar meer. Ik hoop morgen te kunnen luisteren.
Ik hoop het mysterie morgen te ontrafelenquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Net even gecheckt... nee niet iets geks, alhoewel de titel wel een beetje gek is.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik hoop het mysterie morgen te ontrafelen
Ik kom niet verder dan Crazy van Gnarls Barkley, maar daarvan klinkt de artiest gekker dan de titel.quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik hoop het mysterie morgen te ontrafelen
Goedemorgen Melting. Iets beter uitgerust dan gisteren?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 29 maart 2018 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Iets beter uitgerust dan gisteren?
Wow, als zelfs je baas al aangeeft dat je te veel uren hebt gemaakt, moet het wel heel erg zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Niet echt.
Maar laatste werkdag van deze week.
Heb morgen een vrije dag genomen, en ik moet van mijn baas vandaag eerder naar huis, omdat ik deze week al veel te veel uren heb gemaakt.
Veel plezier! Hopelijk hou je het een beetje droog.quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:05 schreef just me het volgende:
goedemorgen allemaal
![]()
vandaag 1e competitiedag golf
Geniet van je vrije dag.quote:Op donderdag 29 maart 2018 06:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, als zelfs je baas al aangeeft dat je te veel uren hebt gemaakt, moet het wel heel erg zijn.
Ik ga denk ik vandaag eens vrij nemen. Heb net even gechecked dat mijn agenda leeg is en dat er geen dringende werkzaamheden zijn. Morgen moet ik wel werken.
Het is hier nu nog droog...quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopelijk hou je het een beetje droog.
Is ze nog niet beter?quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
Het is hier nu nog droog...
Vandaag is opa ingeschakeld om op de kabouter te passen ! Meisje moet toch maar snel beter worden
PostNL, rare snuiters. Beetje pakketjes in een trein leggen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Verdacht Pakketje in de trein in Almelo. Ik zit er niet in, maar daardoor geen treinen. Ik heb een plekje bemachtigd in de bus naar Hengelo!
Goedemorgen
Irritant zeg. Waarschijnlijk loos alarm, maar jij zit er maar mee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Verdacht Pakketje in de trein in Almelo. Ik zit er niet in, maar daardoor geen treinen. Ik heb een plekje bemachtigd in de bus naar Hengelo!
Goedemorgen
quote:Op donderdag 29 maart 2018 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Uiteindelijk met de stadsbus vanuit Enschede naar Hengelo, dan met busje van Hengelo naar Almelo. Ik was uiteindelijk rond 09:40 uur op mijn werk.
mooie tijd om te beginnenquote:Op donderdag 29 maart 2018 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Uiteindelijk met de stadsbus vanuit Enschede naar Hengelo, dan met busje van Hengelo naar Almelo. Ik was uiteindelijk rond 09:40 uur op mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 29 maart 2018 11:23 schreef Fogel het volgende:
Werken op een vrije dag
Mogen ze hier ook wel invoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Werken op een vrije dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wij doen ook veel met Roemenen; biertje drinken, op pad gaan voor fotografie enz.quote:Op donderdag 29 maart 2018 12:21 schreef livelink het volgende:
Wij doen veel zaken met Roemenen (ict van tegenwoordig, je ontkomt niet meer aan de Wit-Russen en Roemen) en daar vieren ze orthodox Pasen. Dat is een week later dan ons Pasen dit jaar. Dus dat wordt een week waarin we weinig gedaan krijgen. Maandag zijn wij vrij, en vanaf vrijdag zijn zij vrij.
U deed Jezus na?quote:
40 minuten korter, valt op zich mee.quote:
Alleen jammer dat ik om 09:00 uur gesprek had waar ik niet naartoe kon. Maar degene met wie ik een gesprek had, zat in dezelfde bus... we gaan het gesprek verplaatsen naar volgende week.quote:
Als een stomdronken student weer herrezen uit de as. Lekker om 11 uur al in de hema voor commissievergadering geweestquote:
Werken op een vrije dag
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |