abonnement Unibet Coolblue
pi_178154088
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:19 schreef Missladybug het volgende:
Over tosti's gesproken (ja ik loop wat achter) bij de weight watchers zijn we weg van dit spul:

[ afbeelding ]

Doe het met mosterd tussen twee boterhammen in een tosti-ijzer en je hebt een krokettosti *O* *;
We noemen het een krosti.
Heb net de voedingswaarde even bekeken, en die zijn best prima ! _O_ Ga het eens een keer uitproberen !
pi_178155467
Weinig actieve dag, lang in de auto gezeten, onderzoeksactiviteiten en overleg gehad.. Helemaal gesloopt nu :+

lijstje:
O: kwark met banaan en kale muesli
L: 3 bruine bolletjes met kaas, ham, boterhamworst, soepje en salade er bij (stevige lunch dus)
T: 2 rijstwafels met smeerkaas
D: viscurry met een ietsiepietsie rijst
T: kwarkje toe met gebakken peer en koekkruiden denk ik..
pi_178156214
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

(Lurker hier...)
Wat ik lekker vind en best vind vullen is een havermoutpap met appel en kaneel. 200ml melk, 40g havermout, halve appel, 10g rozijnen en wat kaneel. Kan ook met ander (diepvries)fruit als je dat lekkerder vind. Ik maak het dan in 1x voor twee dagen (dus die hoeveelheden verdubbelen) en bewaar het dan in de koelkast. Sommige mensen vinden het juist warm lekker, ikzelf vind het alleen lekker na een nacht in de koelkast (structuur is dan wat fijner vind ik).
Even nog een quote hierop, maar dan valt het tenminste op. Ontbijt is een succes, alleen s'ochtends vind ik het te veel werk (moet om 6 uur op). Dus wilde het vanavond alvast maken voor morgenvroeg. Alleen nu een domme vraag, moet ik dan evengoed de melk gewoon koken? Of wordt het dan meer als overnight oats zo in de koelkast gezet?
pi_178156497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:11 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Even nog een quote hierop, maar dan valt het tenminste op. Ontbijt is een succes, alleen s'ochtends vind ik het te veel werk (moet om 6 uur op). Dus wilde het vanavond alvast maken voor morgenvroeg. Alleen nu een domme vraag, moet ik dan evengoed de melk gewoon koken? Of wordt het dan meer als overnight oats zo in de koelkast gezet?
Fijn dat het goed bevalt! Hielp het inderdaad om naar verhouding wat meer havermout toe te voegen of gewoon wat grotere hoeveelheid te maken?

Ik maak het ook altijd de avond van tevoren, ik kook het dan inderdaad ook gewoon. Dus ik maak hem exact hetzelfde als ik 'm de avond van tevoren al maak als wanneer ik 'm in de ochtend maak. Ik vind m na een nacht in de koelkast ook het lekkerst :). Maar dat zal per persoon verschillen, je zou 't altijd op beide manieren een keer kunnen proberen om te kijken wat jij het lekkerst vindt!
pi_178156802
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:22 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Fijn dat het goed bevalt! Hielp het inderdaad om naar verhouding wat meer havermout toe te voegen of gewoon wat grotere hoeveelheid te maken?

Ik maak het ook altijd de avond van tevoren, ik kook het dan inderdaad ook gewoon. Dus ik maak hem exact hetzelfde als ik 'm de avond van tevoren al maak als wanneer ik 'm in de ochtend maak. Ik vind m na een nacht in de koelkast ook het lekkerst :). Maar dat zal per persoon verschillen, je zou 't altijd op beide manieren een keer kunnen proberen om te kijken wat jij het lekkerst vindt!
Doe nu 50 gram havermout, 200 ml melk en een hele appel. Dan vult ie beter :) Ga inderdaad morgen proberen hoe ik heb 'koud' vind. Zou s'ochtends een hoop werk schelen :P Kan desnoods nog even 1 minuut in de magnetron ofzo als ik het warm toch lekkerder vind.
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:10:58 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178157656
Mijn lieftallige maakt ook soms dubbele porties en warmt dan een deel de volgende dag op. :Y
***
pi_178157749
Bedankt nog voor je tip trouwens BE van de body&fit fine oats (dat was jij toch?)! Bij een volgende bestelling probeer ik die ook eens.

Idd Pinuts, opwarmen kan altijd nog!

Ik heb net ook weer een dubbele portie gemaakt, dit keer met havermout, Quaker super grains en diepvries bosbessen. Ik vind die super grains wel handig, zitten ook wat besjes en andere granen en zo in voor de afwisseling. Maar vind t te duur om alleen die te gebruiken, dus doe meestal half havermout en half super grains.
pi_178158075
Die fine oats zijn inderdaad super ideaal om mee te bakken of om door een smoothie te gooien.
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:30:15 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178158149
Ja, ik ben groot fine oats fan. :Y
Ik ga er binnenkort ook eens die befaamde bananenpannekoekjes van LT mee maken. Volgens mij moet dan ook wel kunnen.

Damn, daar heb ik ineens echt veel trek in zeg! Met blauwe bessen! O+
***
pi_178158714
Gisteren en vandaag gewoon netjes binnen mijn calorieën gebleven. Ben een echt zo blij mee. Hopelijk kan ik deze flow vasthouden ook na het scouting weekend van aankomend weekend vaak vergallen dat soort weekenden mijn flow.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178158900
Lekker bezig Thinkk!

Ik kom denk ik hier ook maar meepraten ipv alleen lurken en soms eens iets posten, hier is het wat actiever dan in gezond slank :) en ik herken veel van de struggles als open=leeg en één=geen die de laatste tijd voorbij komen, dus zal me maar eens voorstellen.

Ben 28, 1.58m klein. Na half jaar ziekte waarbij ik veel afviel (tot ondergewicht) en de eerste drie jaar daarna alles kunnen eten zonder aan te komen, daarna geleidelijk toch steeds wat meer kilo's erbij, wat mislukte kortdurende afvalpogingen, tot ik in december 64.3 kg woog en een BMI van 25.75 had en ik besloot dat het nu wel klaar was.

Sinds eind december ben ik van 64.3 naar vanmorgen 55.4 gegaan met horten en stoten, af en toe een terugval en vooral veel meer bewegen en minder eten.

Mijn doel is in principe 54kg, dan zit ik wat BMI betreft net onder het midden van een gezond BMI. Alles tussen 51 en 54 ben ik tevreden mee, lichter wil ik echt niet en ik ga ook niet echt mijn best doen om echt verder onder die 54 te komen, wil vooral graag langdurig niet boven die 54 komen. Dus geen gejojo dit keer. Hopelijk gaat dat lukken :) .

Ik hoop dat jullie het oké vinden als ik hier mee kom posten ondanks dat ik misschien al wel op een gezond BMI zit nu, als ik toch meer thuis hoor in de gezond slank reeks dan ga ik daar gewoon weer heen en blijf ik hier weer lurken :) .
pi_178158996
Iemand met ongeveer mijn maat! *O* Ik ben 1m61 en het doel voor mij is zo tussen de 54-56 te gaan zitten/blijven zitten met gezond eten en een meer fatsoenlijk eetpatroon aanleren.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 maart 2018 @ 22:06:30 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178159030
Kwark met hagelslag-tijd. O+

Sporten was weer lekker, nu douchen en vegeteren. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 maart 2018 @ 22:07:37 #164
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178159069
En iedereen gewoon lekker posten waar ze het prettig vinden. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178159357
Oh nog meer kleintjes O+

Ik ben 1,57.. En woog afgelopen maandag 84 kilo :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178159551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nog meer kleintjes O+

Ik ben 1,57.. En woog afgelopen maandag 84 kilo :'(
Maar je bent wel hartstikke goed bezig :*

Spuit11 op de smart protein nog voor Cue: zijn idd zakjes van één portie. Ik hou ook van zoet en ik vind ze wel erg lekker, haha. Niet alle smaken. Berry blast is toevallig dan weer één van m'n favorieten. Maar ik hou dan ook van kauwgomballenzoet :P. Ik maak het aan met half melk half water.
  woensdag 28 maart 2018 @ 22:23:12 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178159579
1.65 hier😂
pi_178159582
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:22 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Maar je bent wel hartstikke goed bezig :*

Spuit11 op de smart protein nog voor Cue: zijn idd zakjes van één portie. Ik hou ook van zoet en ik vind ze wel erg lekker, haha. Niet alle smaken. Berry blast is toevallig dan weer één van m'n favorieten. Maar ik hou dan ook van kauwgomballenzoet :P. Ik maak het aan met half melk half water.
Brrrrr. ;( Ik vond de Cookies & Cream nog wel semi te doen met water. Semi. Niet echt, eigenlijk. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 maart 2018 @ 22:23:27 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178159590
Geen idee wat voor smilie men nu ziet vanuit m'n post haha
pi_178159751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Brrrrr. ;( Ik vond de Cookies & Cream nog wel semi te doen met water. Semi. Niet echt, eigenlijk. _O-
De cookies&cream heb ik alleen van de whey perfection een proefzakje gehad, niet van de smart proteïn. Ik vind de whey perfection sowieso minder lekker want voor mij te dun, de structuur van smart protein vind ik lekkerder met zo'n meer "foam"achtige structuur. Maar de smaak ook mwoah, teveel cream te weinig cookies. Heb die na twee slokken weggegooid..
pi_178161881
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker bezig Thinkk!

Ik kom denk ik hier ook maar meepraten ipv alleen lurken en soms eens iets posten, hier is het wat actiever dan in gezond slank :) en ik herken veel van de struggles als open=leeg en één=geen die de laatste tijd voorbij komen, dus zal me maar eens voorstellen.

Ben 28, 1.58m klein. Na half jaar ziekte waarbij ik veel afviel (tot ondergewicht) en de eerste drie jaar daarna alles kunnen eten zonder aan te komen, daarna geleidelijk toch steeds wat meer kilo's erbij, wat mislukte kortdurende afvalpogingen, tot ik in december 64.3 kg woog en een BMI van 25.75 had en ik besloot dat het nu wel klaar was.

Sinds eind december ben ik van 64.3 naar vanmorgen 55.4 gegaan met horten en stoten, af en toe een terugval en vooral veel meer bewegen en minder eten.

Mijn doel is in principe 54kg, dan zit ik wat BMI betreft net onder het midden van een gezond BMI. Alles tussen 51 en 54 ben ik tevreden mee, lichter wil ik echt niet en ik ga ook niet echt mijn best doen om echt verder onder die 54 te komen, wil vooral graag langdurig niet boven die 54 komen. Dus geen gejojo dit keer. Hopelijk gaat dat lukken :) .

Ik hoop dat jullie het oké vinden als ik hier mee kom posten ondanks dat ik misschien al wel op een gezond BMI zit nu, als ik toch meer thuis hoor in de gezond slank reeks dan ga ik daar gewoon weer heen en blijf ik hier weer lurken :) .
Geinig, hier hetzelfde verhaal ongeveer (1m59) en ik woog dan altijd ook iets van 55. Alleen ben ik nu 66 kilo, dus ja, sowieso wat te zwaar. Maar hoe ben je in 3 maanden tijd zoveel afgevallen? Hoeveel calorieën at/eet je op een dag? En ik neem aan dat het bij jou nu voornamelijk gaat om de lifestyle van nu vast te houden qua beweging en gezond eten?
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:07:22 #172
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_178164472
Sinds kerst al aan t struggelen met mn 3 feestdagenkilo's.

Er is er nu 1tje vanaf, met een paar dagen 'normaal' eten en plannen. En 'normaal' is dan 2100 kcal per dag, behalve op wedstrijddagen. Wedstrijddagen eet ik zoveel ik wil, maar probeer ik wel slimme keuzes te maken.

Zou fijn zijn als die 2 kilo er voor 20ish april af is. Dat reist toch met een lekkerder gevoel af naar mn WK.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_178164513
MF waar is je Wk eigenlijk? Wel ongelooflijk vet hoor! Komt het ook bij ons op tv?
pi_178164517
Ik zal trouwens een tandje omhoog moeten. Wil graag wedstrijden gaan boksen, dus dan moet je topfit zijn. Dus die extra kg zullen er dan toch af moeten.
pi_178164845
Kleine mensjes hier. Ik ben 1.88.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')