SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Hier heb je er nog eenquote:Op woensdag 28 maart 2018 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon oprecht niet wat ik bestel bij de snackbar.
....quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een
Ik wilde hier een grote patat bestellen en die vrouw zat me schaapachtig aan te kijken. "Hebben we niet." Dus ik vroeg hoe ze dat dan oplossen voor mensen die meer dan een 'normale' portie willen maar minder dan een gezinszak. "Dat is een dubbele patat."![]()
Zag er overigens niet uit als meer dan een normale, maar goed
Wat is dat voor bullshit.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een
Ik wilde hier een grote patat bestellen en die vrouw zat me schaapachtig aan te kijken. "Hebben we niet." Dus ik vroeg hoe ze dat dan oplossen voor mensen die meer dan een 'normale' portie willen maar minder dan een gezinszak. "Dat is een dubbele patat."![]()
Zag er overigens niet uit als meer dan een normale, maar goed
Was ook niet 2 x 1 normale of zoquote:Op woensdag 28 maart 2018 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Nee, want een grote patat hoeft geen dubbele normale te zijn. Dus snap wel dat ze die niet hebben, want qua bedrag is dat dus niet te doen
Dit klinkt fucking lekker.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:19 schreef Missladybug het volgende:
Doe het met mosterd tussen twee boterhammen in een tosti-ijzer en je hebt een krokettosti![]()
![]()
We noemen het een krosti.
PUNTJES ZIJN BROODJES.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit klinkt fucking lekker.
Maar 4 sneeën op elkaar is wel machtig voor de puntjes denk ik!
Ben ik dan de enige die mijn Bapao (ook een broodje) plat sla?quote:
En dan zo ff tussen de contactgrill?quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die mijn Bapao (ook een broodje) plat sla?
Is een bapao ook een kadetje dan?quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:23 schreef Rauw. het volgende:
Als je een kadetje met achterham eet eet je eigenlijk dubbelop kont....
Mind = blown.
HET IS PATAT GODVERDOMME.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:26 schreef Sarasi het volgende:
Tevens heb ik nu zin in friet van de Belg.
Nee dat is Vlaamse frietquote:Op woensdag 28 maart 2018 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Belsche friet is toch van die dikke patat?
Franse frietjes
Ik zie nu een echt enorme aardappel voor me.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Belsche friet is toch van die dikke patat?
Franse frietjes
Ik ben een heel normale eter, doe geen gekke dingen of rare combinatiesquote:Op woensdag 28 maart 2018 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Eet iemand van jullie ook wel eens patat op brood? sommige mensen doen dat.
Wel gebakken aardappelen of (D..... T..... )kartoffelsalat.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Franse frietjes
Kadetjes
Dat is meestal waarom ik uiteindelijk toch maar naar de pilates ga op dinsdag. Rug is wel redelijk ok nu.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:23 schreef Sarasi het volgende:
Oké mijn nek zit zo vast dat ik 'm niet eens meer helemaal naar rechts kan draaien, dus ik MOET vanavond naar power yoga.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is meestal waarom ik uiteindelijk toch maar naar de pilates ga op dinsdag. Rug is wel redelijk ok nu.
En ik kon de kaars.Tot ik ondersteboven stond en eerst kramp kreeg in m'n rechtervoet en direct daarna in m'n linkerkuit.
Lenig is iets wat ik nooit echt ga zijn, maar ik merk wel dat het helpt. Ik kom dieper in m'n squat, bijvoorbeeld. En een laag-tempo ding tussendoor is wel lekker, normale week heeft wel genoeg hoog-tempo-workouts verder.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]Power Yoga is altijd wel lekker op tempo hier dus het voelt absoluut als een workout. Ik ben relatief lenig van mezelf, maar ik merk dat de sportschool er wel inhakt wat dat betreft, dus ik wil sowieso weer vaker naar power yoga.
Weet je al wat voor soortje yoga je gaat doen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik straks weer in Eindhoven woon ga ik samen met een vriendin op Yoga.. Ben benieuwd.. Heb de flexibiliteit van een stuk beton.
Vinyasa of poweryoga denk ik. Die lijken mij wel het leukste. Even kijken welke er gegeven wordtquote:Op woensdag 28 maart 2018 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je al wat voor soortje yoga je gaat doen?
quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Weet iemand wat sachet is?
Kan ergens gratis Smar Protein Sachet krijgen.. maar geen idee wat het is
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2018 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Of is dat gewoon een benaming voor een klein zakje ofzo?
ja is zo'n 1 portie zakje van Body & Fit dacht ik.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Of is dat gewoon een benaming voor een klein zakje ofzo?
Nee, maar ik doe dat wel met witbrood met pure hageslag!quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja godver doe dat niet op mijn vrije dag zegquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef Rauw. het volgende:
De brood discussie is mijn favoriet.![]()
Ik kan niet wachten tot SQ er is.
geeneens kipkwark met wheyquote:Op woensdag 28 maart 2018 12:51 schreef Rauw. het volgende:
Ik had geen boterhammen.
Ik had kip met rijst.
Dat was m'n ontbijt. Pindakaas erdoor en ook nog schuddebuikjes die in mijn kast terecht waren gekomen door omstandigheden.quote:
Deed er nog wel eens cacaonibs overheen (die van de Aldi). Zalig!quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Omnomnomkipkwark.
Ik mag vanavond ook nog kwark (met pure hagelslag) na het sporten.Omnomnomchoco.
Ik denk dat ik hetzelfde topic zie.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag weer een mooi dikkemensenbashtopic voorbij komen.
En een kant van mij wil reageren, maar een andere kant ook helemaal niet. Ik klik het maar weer weg.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Deed er nog wel eens cacaonibs overheen (die van de Aldi). Zalig!
ja, jij bent al verleid zag ik.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde topic zie.
Men snapt niet helemaal dat dergelijk gedrag ook niet bepaald gezond is.
Ik hoop dat de energie die ik in het reflecteren steek zich ooit uit in een beter mens.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij bent al verleid zag ik.![]()
Nee, ik spaar mijn energie. Woensdag rustdag.
fruit, snoeptomaatjes, losse boterhammen zonder saus, om maar eens wat opties te nemen. Of een soepje, yoghurt, etc.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:41 schreef Rauw. het volgende:
Wat zou een gezondere keus zijn geweest in jouw optiek?
Mijn schoonzus bestelde bij de snackbar gewoon bolletjes met patat er op. Dus. Ik heb het afgeslagen. Ik vond de mushy peas al een hele uitdaging. Het was vies.quote:Op woensdag 28 maart 2018 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Franse frietjes
Kadetjes
Ja. Eens.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, wel een beetje aanhakend op de discussie: ik was vanmorgen in een indoor speeltuin met de kinderen, en de gezonde keuzes beperkten zich tot:
- water
- thee
- vers sinaasappelsap
Helemaal NIETS eetbaars wat dus in de buurt van gezond eten kwam. Snoep, chips, ijs, koek, friet en tostis. Da was het. Ik word daar dus serieus droevig van.
Ik vraag mij wel af hoeveel mensen die producten zouden kiezen op zo'n moment.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fruit, snoeptomaatjes, losse boterhammen zonder saus, om maar eens wat opties te nemen. Of een soepje, yoghurt, etc.
En eigen meegebracht eten nuttigen ist verboten!quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, natuurlijk willen kinderen alleen snoep en friet. Maar ík zit daar ook de hele ochtend verdomme
ja. Óf ze moeten mij toestemming geven om mijn eigen komkommer mee te nemen. Vind ik ook best, maar dat ist dus verboten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoeveel mensen die producten zouden kiezen op zo'n moment.
Wil je het echt veranderen zou je deze producten moeten nemen in plaats van de ongezondere keuzes want anders verkopen ze niet en bederven ze allemaal.
ja dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En eigen meegebracht eten nuttigen ist verboten!
Smokkelenquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Óf ze moeten mij toestemming geven om mijn eigen komkommer mee te nemen. Vind ik ook best, maar dat ist dus verboten.
Weet ik veel waar, laat me nou geen dingen bedenken...quote:
ja, denk dat ik dat de volgende keer maar doe. En als ze gaan piepen krijgen ze een komkommer tegen hun bakkes.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weet ik veel waar, laat me nou geen dingen bedenken...
Nee maar meeste moeders hebben een tas bij zich toch?
Fuck authority.
Op dat moment kun je de discussie mooi aan gaan tot ze de manager langs sturen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, denk dat ik dat de volgende keer maar doe. En als ze gaan piepen krijgen ze een komkommer tegen hun bakkes.
"Het zit niet in jullie assortiment, anders had ik 'm wel bij jullie gekocht"quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, denk dat ik dat de volgende keer maar doe. En als ze gaan piepen krijgen ze een komkommer tegen hun bakkes.
Ik geloof dat vruchtensap (dus ook vers sinaasappelsap) niet in de categorie 'gezond' valtquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, wel een beetje aanhakend op de discussie: ik was vanmorgen in een indoor speeltuin met de kinderen, en de gezonde keuzes beperkten zich tot:
- water
- thee
- vers sinaasappelsap
Helemaal NIETS eetbaars wat dus in de buurt van gezond eten kwam. Snoep, chips, ijs, koek, friet en tostis. Da was het. Ik word daar dus serieus droevig van.
Ongezond zal het niet zijn toch.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat vruchtensap (dus ook vers sinaasappelsap) niet in de categorie 'gezond' valt
ligt er aan. 1 glas sap is prima gezond. Het probleem zit vooral bij mensen die liters sap per dag wegtikken en dan denken dat ze gezond bezig zijnquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat vruchtensap (dus ook vers sinaasappelsap) niet in de categorie 'gezond' valt
da's ook zo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe dat wel hoor. Neem meestal mijn eigen sloot thee mee en idd iets van komkommer en zulks.
Meestal lopen er toch half uitgeslapen studenten rond die nergens naar kijken.
Of nog niet zoveel ervaring met indoor speelhellen. Bij welke was je?quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
De conclusie is dus eigenlijk dat ik te braaf ben
ballorig! Bij monkeytown hadden ze iig nog fruitquote:Op woensdag 28 maart 2018 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of nog niet zoveel ervaring met indoor speelhellen. Bij welke was je?
Een portiezakje inderdaad. Al ben ik zelf geen fan van de Smart Protein, is me veel te zoet allemaal. Ik had laatst de Berry Blast bij m'n bestelling gekregen, dat was echt kauwgomballen roze, zo smaakte 't ook, en zelfs met de beste wil van de wereld (ik had niet genoeg melk om een nieuwe shake te maken) kreeg ik 't niet weg.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Weet iemand wat sachet is?
Kan ergens gratis Smar Protein Sachet krijgen.. maar geen idee wat het is
Ballorig ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ballorig! Bij monkeytown hadden ze iig nog fruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |