Toppertjequote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio is kut, aan het einde wordt het wat beter .....![]()
[ afbeelding ]
De Twins tijdens de stemming - 27 maart 2018.
x6gxi9y
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6gxi9y
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
vieze hutquote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:59 schreef snetje het volgende:
Fay ligt nog steeds dood te gaan van verdriet in het kietje...
Juist niet. Er is niets leuker dan stoken.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:58 schreef maryo55 het volgende:
Heel Utopia is nep geworden.
Geen kontakt met Fam. Baldr heeft al mogen trouwen en zijn gezin daar mogen hebben. Was een mooie geste. Vervolgens komt mevrouw daar de boel op stelte gooien. Tijdens feest had ze er ook over dat dat Madi gezegd zou hebben dat ze meer voor Baldr zou voelen dan vriendschap. heb Madi dat nooit horen zeggen. Fam. moet bij het hek weg blijven.
Baldr is gewoon een slappe zak en die willen ze erin houden omdat ze zelf veilig zijn tegenover hemquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
Zo zo dus Chipp is weg, had ik niet verwacht na al die commotie van Baldr zijn vrouw
Aan het einde van een dag werken, kan ik altijd op je rekenen!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6gxi9y
Ik denk niet dat de bewoners zelf veel te willen hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Baldr is gewoon een slappe zak en die willen ze erin houden omdat ze zelf veilig zijn tegenover hem
Dat hoop ik ook, in het begin waren ze best leukquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu dat stuk darm weg is krijgen we tenminste weer leuke twinniestreams.
nou dat is te zien, komen helemaal hun kietje niet meer uit, Chipp hield Fay op het eind toe ng een beetje normaalquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
En Bo gaat haar familie en misschien Johan ook zien aanstaande donderdag, bij de uitvaart van haar oma. Geen contact is een farce!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:58 schreef maryo55 het volgende:
Heel Utopia is nep geworden.
Geen kontakt met Fam. Baldr heeft al mogen trouwen en zijn gezin daar mogen hebben. Was een mooie geste. Vervolgens komt mevrouw daar de boel op stelte gooien. Tijdens feest had ze er ook over dat dat Madi gezegd zou hebben dat ze meer voor Baldr zou voelen dan vriendschap. heb Madi dat nooit horen zeggen. Fam. moet bij het hek weg blijven.
leuk en twins in 1 zin ?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Meer dan dit zal er niet inzittenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu ze eindelijk onder de invloed van dat stuk vergif uit zijn worden ze vast wel weer zichzelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou dat is te zien, komen helemaal hyn kietje niet meer uit, Chipp hield Fay op het eind toe ng een beetje normaal
Dat gaat heel makkelijk. De twins hebben het begrip 'leuk' uitgevonden en verbeterd.quote:
twinnies in bed of achter de pcquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor. De twee zonnetjes gaan weer shinen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer dan dit zal er niet inzitten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
....die blijheid komt nog wel! Zij weet nu nog niet dat ze inderdaad verlost is maar als ze straks hoort wat Papi, wsch vanavond al in Almere doet is ze zo genezen! Later de beelden terug kijken...kom op Fay met zo iemand wil je toch niet aan tafel zitten...quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Fay is verlost van een kwaadaardig gezwel. Ze zou juist blij moeten zijn in plaats van verdrietig.
Zo zie je maar weer, een jaar Utopia doet rare dingen met je.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Mehmet is zoooo grappig. Hij is echt de leukste daar. Humor, grappig en nooit gezeik /drama.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. De twee zonnetjes gaan weer shinen.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De twins liggen erbij alsof iemand overleden is.
Mehmet is zoooo grappig. Hij is echt de leukste daar. Humor, grappig en nooit gezeik /drama.
Omdat het valse, roddelende t*ringbitches zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. De twee zonnetjes gaan weer shinen.![]()
Ik zou me rot lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:21 schreef Braudje het volgende:
Anna heeft de scheidingspapieren alvast aangevraagd.
De twins? Ja je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het valse, roddelende t*ringbitches zijn.
Ik had dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het valse, roddelende t*ringbitches zijn.
We hadden het over die speknek en die dwerg.quote:
Oh ik dacht die 2 muppetsquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hadden het over die speknek en die dwerg.O
Ja echt hèquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ze huilen wel heel erg lelijk...doe mij maar Maxima
Baldr en Mehmet?quote:
demi is echt zo'n kleuter als ze huilt en ook als ze niet huilt....Fay is een soort lelijke Joan Collins als ze huilt...quote:
Die onthoofde slangen koppen ook niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Baldr en Mehmet?
Die mogen van mij ook wel weg. Voegen niks toe.
ff mezelf quoten...foutje, Fay huilt zoals vroeger Lucille Ball,zo ontzettend erg lelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
demi is echt zo'n kleuter als ze huilt en ook als ze niet huilt....Fay is een soort lelijke Joan Collins als ze huilt...
Liggen doe je meestal horizontaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:28 schreef Abela010 het volgende:
Ow die zogenaamde decadente jonge flap -en domoor leggen weer in de hut in een verticale houding???
Bats en Beau? Nou, die zie ik voorlopig nog niet vertrekken.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die onthoofde slangen koppen ook niet!
Demi d'r kin krult driekwart rond en d'r neus wordt roodquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
demi is echt zo'n kleuter als ze huilt en ook als ze niet huilt....Fay is een soort lelijke Joan Collins als ze huilt...
Ach wat sneu.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Madi heeft nog nooit iets gewonnen in haar leven, dat zal wel zo blijven zegt Mehmet ....
Volgens mij heeft iedereen wel gestemd zoals verwacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:29 schreef Poezewoes het volgende:
Eerlijk denk ik door die actie van Anna vanmiddag, dat de stemming anders is verlopen,
De regie doet bijna nooit wat buitenstaanders willen!
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bats en Beau? Nou, die zie ik voorlopig nog niet vertrekken.
zeer jammerquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Baldr heeft schijt aan Anna die blijft zitten waar die zit
echt?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr gaat een nummer maken op We are the world met de hele groep
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:28 schreef Abela010 het volgende:
Ow die zogenaamde decadente jonge flap -en domoor leggen weer in de hut in een verticale houding???
mehmet is regelmatig goed voor een lach bij mij...mag blijven! Want laten we eerlijk zijn, wie voegt wel iets toe dan? Dan MAr een beetje humorquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Madi heeft nog nooit iets gewonnen in haar leven, dat zal wel zo blijven zegt Mehmet ....
En dan niks over de drieling die hem op de stoel heeft gezet......neem aan dat ze Linda pakt op de laatste weken want anders had ze er wel eerder gestaan. En Linda heeft hem niet de grond in geboord het enige is dat ze haar eigen haggie wilde redden. Dat is toch niet hem onderuit halen?? Ze zou hem er echt niet uitstemmen voorlopigquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat voor verschrikkelijks heeft Linda Baldr aangedaan, dat zijn vrouw zo ordinair over dat hek heeft lopen blèren over haar?
Tja het is en blijft 'n egoist, die alleen aan zijn eigen toekomst denkt. Kinderen of geen kinderenquote:
met een eigen tekst? Ikkanniewachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr gaat een nummer maken op We are the world met de hele groep
![]()
Ja, bij mij ook, en het is een gewiekste speler, blijven dus voorlopig.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:31 schreef VitaSackville het volgende:
mehmet is regelmatig goed voor een lach bij mij...mag blijven! Want laten we eerlijk zijn, wie voegt wel iets toe dan? Dan MAr een beetje humor
Neuhquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:31 schreef jopiebaco het volgende:
Mijn theorie:
Rienk veranderd van gast naar inwoner wanneer de groep bepaalt dat hij weg moet. Stel dat dit niet gebeurd tot aan de finale wordt hij automatisch finalist.
Ze heeft een paar x net zoals de rest daar gezegd dat die man lui is Altijd met zijn handen in zijn zakken staat en niets aanpakt. Moet de vrouw van Baldr thuis toch ook opgemerkt hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat voor verschrikkelijks heeft Linda Baldr aangedaan, dat zijn vrouw zo ordinair over dat hek heeft lopen blèren over haar?
nou, eerlijk gezegd denk ik dat ie erin moest................van Annaquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja het is en blijft 'n egoist, die alleen aan zijn eigen toekomst denkt. Kinderen of geen kinderen
Ik vond het woord domoor in één zin met leggen in plaats van liggen wel hilarisch. Verder had ik nog niet eens gekeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Verticaal liggen was je niet opgevallen?
Wacht, leggen.
quote:
omgquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Stelt hij net voor met Jan de zangleraar ze moeten allemaal een stukje inzingen
ik wil niet dat ie wint, dat dan weer niet...er is maar 1 winnaar # team Ivanquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, en het is een gewiekste speler, blijven dus voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |