Ja hoor. De twee zonnetjes gaan weer shinen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer dan dit zal er niet inzitten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
....die blijheid komt nog wel! Zij weet nu nog niet dat ze inderdaad verlost is maar als ze straks hoort wat Papi, wsch vanavond al in Almere doet is ze zo genezen! Later de beelden terug kijken...kom op Fay met zo iemand wil je toch niet aan tafel zitten...quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Fay is verlost van een kwaadaardig gezwel. Ze zou juist blij moeten zijn in plaats van verdrietig.
Zo zie je maar weer, een jaar Utopia doet rare dingen met je.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Mehmet is zoooo grappig. Hij is echt de leukste daar. Humor, grappig en nooit gezeik /drama.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. De twee zonnetjes gaan weer shinen.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De twins liggen erbij alsof iemand overleden is.
Mehmet is zoooo grappig. Hij is echt de leukste daar. Humor, grappig en nooit gezeik /drama.
Omdat het valse, roddelende t*ringbitches zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. De twee zonnetjes gaan weer shinen.![]()
Ik zou me rot lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:21 schreef Braudje het volgende:
Anna heeft de scheidingspapieren alvast aangevraagd.
De twins? Ja je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het valse, roddelende t*ringbitches zijn.
Ik had dit niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het valse, roddelende t*ringbitches zijn.
We hadden het over die speknek en die dwerg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |