Ja, ik merk het. Wat kunnen we na Den Bosch nog verwachten dit seizoen? Ga ik de OP wel vernieuwenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:53 schreef golfer het volgende:
De OP klopt voor geen meter meer, dus die moet je maar even bijwerken.
https://www.ntr.nl/Hier-zijn-de-Van-Rossems/50quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:55 schreef Joosie200 het volgende:
Ja, ik merk het. Wat kunnen we na Den Bosch nog verwachten dit seizoen? Ga ik de OP wel vernieuwen
OP aangepast en wat foto's toegevoegd. Oké zo?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:56 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.ntr.nl/Hier-zijn-de-Van-Rossems/50
Deze keer bezoeken ze achtereenvolgens Groningen, 's-Hertogenbosch, Gent, Amersfoort, Aken en Eindhoven.
Uitzendschema ook svp even aanpassen.
Top!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
OP aangepast en wat foto's toegevoegd. Oké zo?
Nooit geweest? Gent en Amersfoort hebben beiden een heel erg historische binnenstad. Gent is de grootste studentenstad van Vlaanderen, genoeg kroegjes om lekker biertjes te drinken dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
Ben benieuwd naar de afleveringen van Gent en Amersfoort. Geen idee wat beide nu echt te bieden hebben
Ja Amersfoort ben ik vaak zat geweest. Leuke stad en ik ben er zo met de treinquote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit geweest? Gent en Amersfoort hebben beiden een heel erg historische binnenstad. Gent is de grootste studentenstad van Vlaanderen, genoeg kroegjes om lekker biertjes te drinken dus.
Beide mooie steden. Vraag je eerder maar eens af wat Eindhoven als afsluiter te bieden heeft. Grafstad.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
Ben benieuwd naar de afleveringen van Gent en Amersfoort. Geen idee wat beide nu echt te bieden hebben
Vond ik bij Enschede ookquote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beide mooie steden. Vraag je eerder maar eens af wat Eindhoven als afsluiter te bieden heeft. Grafstad.
Die textielgeschiedenis was nog wel interessant. Voor de rest ook saai, vorig jaar toevallig nog geweest net als in Eindhoven.quote:
Groningen toch? Lijkt me wel interessant ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:29 schreef luukert het volgende:
Eindhoven is echt loeilelijk zeg ik zelfs als inwoner, Gent daarentegen juist een van de mooiere in de lage landen vind ik persoonlijk. Benieuwd naar vanavond
Haha die van ons had opeens heel veel aandacht aan de tv.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:39 schreef MrSoreto het volgende:
M'n hond begon te blaffen toen Maarten in dat kanon aan het boehoe'en was.
Zeker. Het is een beetjr het zelfde als een studentenvereniging.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:55 schreef MrSoreto het volgende:
Ik denk dat Sis wel gelijk heeft hoor, dit soort ballenclubjes zijn niet echt fris.
Tochtje over de Binnendieze is ook erg leuk. Moet je meestal wel reserveren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 21:04 schreef Joosie200 het volgende:
Dus voor de Sint Jan, Heyenrode en de Bossche bol ga ik nog een keer naar Den Bosch. Die bolwoniningen zijn wel lekker apart als je als student daar in kunt wonen.
Ja lijkt me hardstikke leuk!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 21:06 schreef Moonah het volgende:
Tochtje over de Binnendieze is ook erg leuk. Moet je meestal wel reserveren.
Is gewoon prima slow TV, ik word wel uitgelachen dat ik het kijk (want 60+) maar het is een leuke mengel van alles en nog wat. Ik ben meer van de Architectuur kant.quote:
Ik vindt het allemaal wel interessant, maar architectuur staat wel op kop denk ik. Ben het ook bijna altijd met Vincent eens, zeker als het gaat om de nu vaak verguisde wederopbouw architectuur. Let maar op, als het allemaal tegen de vlakte ligt vind iedereen het opeens zonde dat het weg is, zoals met de gebouwen van rond +/- 1890-1920 die in de jaren '60/'70 massaal zijn plat gegooid.quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is gewoon prima slow TV, ik word wel uitgelachen dat ik het kijk (want 60+) maar het is een leuke mengel van alles en nog wat. Ik ben meer van de Architectuur kant.
Je hebt niet gekeken? Want er werd geen schilderij van hem besproken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef Ik2 het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor die wanstaltige schilderijen van Jheronimus Bosch in dat 's-Hertogenbosch.
Spuuglelijke troep.
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken? Want er werd geen schilderij van hem besproken.
Dus het was gewoon een willekeurige opmerking? Die woede jegens Jheronimus Bosch zit wel diep, of niet?quote:
Je zei naar aanleiding van dit programma:quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef Ik2 het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor die wanstaltige schilderijen van Jheronimus Bosch in dat 's-Hertogenbosch.
Spuuglelijke troep.
woede?quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:19 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Dus het was gewoon een willekeurige opmerking? Die woede jegens Jheronimus Bosch zit wel diep, of niet?
jaquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zei naar aanleiding van dit programma:
[..]
Troll.quote:
Wtfquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef Ik2 het volgende:
Spuuglelijke troep.
Ik dacht daarom zeg ik het nog maar eens.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WtfZe gingen het er juist expres niet over hebben.
Is ook zo, maar ik vind het contrast ook wel weer wat hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij zal niet misstaan in Rotterdam. Gent is een rare plek voor zon toren.
Juist mooi, we leven niet meer volgens de wetten van religie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Te klein voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zal het onthouden, staat op de planning.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:39 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Leuke stad voor een weekendje weg, weet ik uit ervaring.
Mua ik vind nieuw ook niet erg maar dan moet het doorgevoerd worden. Zo krijgt de toren meer aandacht dat het verdiend alleen maar door dr hoogte.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Juist mooi, we leven niet meer volgens de wetten van religie.
Irritant is dat voor beidenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:43 schreef MrSoreto het volgende:
Ik loop ook altijd het verkeerde tempo..
Ja, Fransen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Die gestolen kunst ligt in het Louvre?
Alle kunst is bijna wel een keer gestolen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Die gestolen kunst ligt in het Louvre?
Zou dat niet gewoon terug moetrn komen?quote:
En dan is het niet gebruikelijk dat terug te keren? Dat gebeurd bij kust gedtolen van de joden wel toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle kunst is bijna wel een keer gestolen.
Wij hebben ook heel veel 'geleende' kunst van Indonesiequote:Op dinsdag 3 april 2018 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon terug moetrn komen?
Als dat moet dan moet elk land dat doen, is geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon terug moetrn komen?
Dat is ook niet fraai.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wij hebben ook heel veel 'geleende' kunst van Indonesie
Ah oké.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Als dat moet dan moet elk land dat doen, is geen beginnen aan.
Je wil niet weten wat de Britten allemaal hebben gejat. Het hele British Museum blijft niks van over.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wij hebben ook heel veel 'geleende' kunst van Indonesie
Zeker ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Gent ziet er wel uit als een prima stadje ja
Na de van Rossums is mijn zin wat dat betreft een beetje over, maar het was een aardige uitzending en Gent is een leuk stadje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
De maagd van Gent. Daar kunnen we iets aan doen hoor.
Je kon het stukje over Jheronimus Bosch wel hebben?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:01 schreef Ik2 het volgende:
[..]
Na de van Rossums is mijn zin wat dat betreft een beetje over, maar het was een aardige uitzending en Gent is een leuk stadje.
Begin er maar niet over.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Je kon het stukje over Jheronimus Bosch wel hebben?
en anders vertel ik het gewoon nog een keertje..quote:
Gent is een leuke stad om een keertje een weekendje naartoe te gaan. Meer dan genoeg te zien en vrijwel alles op loopafstand.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Gent ziet er wel uit als een prima stadje ja
???quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef Ik2 het volgende:
en anders vertel ik het gewoon nog een keertje..
dan ben je 50 jaar samen
mooi
Verlof was tot maandag he.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef Ik2 het volgende:
[..]
en anders vertel ik het gewoon nog een keertje..
dan ben je 50 jaar samen
mooi
Toen de guillotine uitgevonden werd , was die Karel al en paar eeuwen doodquote:Op donderdag 5 april 2018 15:10 schreef Joosie200 het volgende:
Vanochtend gekeken. Gent is idd best een alleraardigst plaatsje. Wel belachelijk dat ze niet de kop van Karel eraf hielpen met de guillotine als het toch zo'n opstandig volk was. Want om alles in te leveren...![]()
Het kasteel wil ik zeker eens bezoeken. Zelfs al is het maar een nepperd. Leuk ding wel
Naja maakt niet uit hoe maar dat ze geeneens een poging hebben ondernomen verbaasde niet alleen Sis maar ook mijquote:Op donderdag 5 april 2018 15:16 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Toen de guillotine uitgevonden werd , was die Karel al en paar eeuwen dood
Het verbaast mij niet, die Karel was in die tijd nogal een machtig man.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja maakt niet uit hoe maar dat ze geeneens een poging hebben ondernomen verbaasde niet alleen Sis maar ook mij
Gent onder andere moest dus belastingen betalen louter ter meerdere glorie van Karel V, niet zo verrassend dat ze weer in opstand kwamen in 1540...quote:Op donderdag 5 april 2018 15:55 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Het verbaast mij niet, die Karel was in die tijd nogal een machtig man.
Hij regeerde een wereldrijk en had de beschikking over veel geld en dus leger en oorlogsmiddelen.
Best interresant :https://nl.wikipedia.org/wiki/Keizer_Karel_V
Sis had voor de fans in deze reeks nog even de Keisnijder van Bosch kunnen noemen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:58 schreef xzaz het volgende:
Een keisnijder is geen figuur uit de werkelijkheid, maar bestond in de late middeleeuwen alleen in het spraakgebruik.
Majesteitsschennis! Maarten pas maar opquote:Op dinsdag 24 april 2018 23:43 schreef Arcee het volgende:
'Kennelijk waren ze nogal zwaar in de reet.'
Mary. Als je haar hoort en ziet vind ik Sis veel leuker bij haar passen. Ik kijk graag naar dit programma, hoop dat ze ooit inderdaad Rome zullen filmen op hun manier.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:56 schreef Radegast het volgende:
Het is een keer ter sprake gekomen in een aflevering (ik weet niet meer welke) maar weet iemand nog de echte naam van Sis?
Dat zou vet zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:27 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Mary. Als je haar hoort en ziet vind ik Sis veel leuker bij haar passen. Ik kijk graag naar dit programma, hoop dat ze ooit inderdaad Rome zullen filmen op hun manier.
En waarom nu Sis?? (niet meegekregen)quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:27 schreef TomDooley het volgende:
Mary. Als je haar hoort en ziet vind ik Sis veel leuker bij haar passen. Ik kijk graag naar dit programma, hoop dat ze ooit inderdaad Rome zullen filmen op hun manier.
Als ik het goed herinner, omdat ze van (half) Engelse afkomst zijn en ze vaak Sis (als in sister) werd genoemd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom nu Sis?? (niet meegekregen)
Ze schrijft nu ook leuke stukjes voor de Maarten:
https://www.maartenonline(...)n-van-onze-tijd.html
quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:58 schreef TomDooley het volgende:
Als ik het goed herinner, omdat ze van (half) Engelse afkomst zijn en ze vaak Sis (als in sister) werd genoemd.
twitter:Maartenblad twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:35:46#vanrossems Sis heet geen Sis! Oma zei tegen Maarten: 'you have a sister now', en dat is zo gebleven. Maarten: 'Beter dan Mary'. reageer retweet
Niet slecht herinnerd haha, dank Golferquote:Op donderdag 3 mei 2018 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]twitter:Maartenblad twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:35:46#vanrossems Sis heet geen Sis! Oma zei tegen Maarten: 'you have a sister now', en dat is zo gebleven. Maarten: 'Beter dan Mary'. reageer retweet
Herhalingenquote:
22 jan. 20.25uur. NL2.quote:Op het eerste gezicht is Almere misschien niet de meest voor de hand liggende keuze voor een bezoek door de Van Rossems. Het is immers een nieuwe stad, waar de geschiedenis en kunst van vervlogen eeuwen niet voor het oprapen liggen. Toch valt er meer dan genoeg te zien en meer dan genoeg over te vertellen. Maarten heeft het bijvoorbeeld over de tijd dat de zeespiegel meters lager lag dan nu en er ook al mensen woonden in Almere. Sis ontdekt spectaculaire, nieuwe landschapskunst die toch aan vroeger doen denken. En voor Vincent is Almere helemaal een feest want op het gebied van architectuur is er veel geëxperimenteerd in de stad. Elk decennium bracht weer nieuw inzichten voort over wonen en bouwen. Soms heel geslaagd, soms totaal mislukt. Wat dat betreft is Almere nu al een fascinerende staalkaart van moderne architectuur.
Bredaquote:Op maandag 21 januari 2019 18:46 schreef borisz het volgende:
22 jan: Almere
29 jan: Zwolle
5 feb: Düsseldorf
12 feb: Breda
19 feb: Alkmaar
26 feb: Luik
Ow almere, dat wordt leuk!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:46 schreef borisz het volgende:
Eindelijk mijn woonplaats.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:46 schreef borisz het volgende:
Die blijft inderdaad fascinerend.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:41 schreef Martinello het volgende:
Wat een rare pens heeft die Vincent toch.
Heerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is weer gezellig bij de familie Van Rossem.
En toch eindigde Maarten gematigd positief. Wel eens met het uitzicht in Almere Haven. Breek die flats en toren af. Bij een haven wil je een open wijds uitzicht tot aan de horizon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef golfer het volgende:
Haha, ze lieten niet veel positiefs horen over Almere.
Veel denigrerende opmerkingen tussendoor ook.
Ze vallen goed bij demente ouderen. Wat ze zelf natuurlijk ook worden. En dan komt er een dementen talkshow maar daar ben jij te jong voor.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:09 schreef thabit het volgende:
Ze zaten ook bij Jinek van de week:
https://evajinek.kro-ncrv(...)-zijn-de-van-rossems
Jinek is voor demente bejaarden? Jij bent 12?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ze vallen goed bij demente ouderen. Wat ze zelf natuurlijk ook worden. En dan komt er een dementen talkshow maar daar ben jij te jong voor.
Nee ik typ wat Maarten zei tegen Jinekquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Jinek is voor demente bejaarden? Jij bent 12?
Gedrocht?! Prachtig zo vanuit de Koestraatquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende week kijk ik live. Eens zien wat ze van mijn stad zeggen. Ben benieuwd naar hun commentaar op het gedrocht op de Fundatie en Stadshagen als wijkMaar Sis ging in op het spreekgebaar bij de grote kerk. Wie weet leer ik nog iets nieuws.
Ik vind het wel gaaf, is weer eens wat anders.quote:
Ik blijf het een lelijk misbaksel van heb ik jou daar vinden. Vormt wel een handig navigatiepunt als dagjesmensen vragen hoe ze het beste kunnen lopenquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Gedrocht?! Prachtig zo vanuit de Koestraat![]()
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd naar Zwollywood
Heeft iemand een golfballetje in de horizon geshopped?quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Gedrocht?! Prachtig zo vanuit de Koestraat![]()
[ afbeelding ]
Zien ze gelukkig dat walgelijke winkelcentrum nietquote:
True, true.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Zien ze gelukkig dat walgelijke winkelcentrum niet
'Dat belachelijke ge-eet op straat bijvoorbeeld, zoals Maarten die stroopwafels eet; schandelijk. Mijn moeder zei altijd: ‘‘Alleen varkens eten op straat’’, en daar heeft ze gelijk in. Die stroopwafels komen trouwens niet terug, Maarten is op een strikt anti-snoepdieet. 'quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:01 schreef Bluezz het volgende:
Sis over dit programma: https://www.maartenonline(...)MA_2301_sisvanrossem
Ik schater Ha ha ha.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
'Dat belachelijke ge-eet op straat bijvoorbeeld, zoals Maarten die stroopwafels eet; schandelijk. Mijn moeder zei altijd: ‘‘Alleen varkens eten op straat’’, en daar heeft ze gelijk in. Die stroopwafels komen trouwens niet terug, Maarten is op een strikt anti-snoepdieet. '
En waarom ineens een heel stuk in Hattemquote:
Vanwege Voerman jr en Anton Pieck. Snap ik wel want vooral die verkade albums zijn prachtig. Plus je pakt een stukje ijssellandschap mee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En waarom ineens een heel stuk in Hattem
Vond het wel vermakelijk ze hadden het makkelijk kunnen afzeikenquote:Op woensdag 30 januari 2019 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vanwege Voerman jr en Anton Pieck. Snap ik wel want vooral die verkade albums zijn prachtig. Plus je pakt een stukje ijssellandschap mee.
De overgang van de fundatie naar Hattem was wel hap snap. Zo van oh we kunnen geen Voerman vinden dus laten we naar Hattem gaan. Alsof de fundatie geen werk van Voerman heeft hangen..
Ze hadden nog zoveel meer kunnen afzeiken op hun manier.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vond het wel vermakelijk ze hadden het makkelijk kunnen afzeiken
quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze hadden nog zoveel meer kunnen afzeiken op hun manier.
https://www.televizier.nl(...)-zijn-de-van-rossems
Gewoon 950.000 kijkers. Zwolle scoort beter dan Almere
Die lieten ze juist zien, dat was ook het bruggetje naar het museum in Hattem.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
Alsof de fundatie geen werk van Voerman heeft hangen..
Ben ik geweest in m'n diensttijd. Je wil er niet dood gevonden worden.quote:
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2019 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik geweest in m'n diensttijd. Je wil er niet dood gevonden worden.
Dikke rookwolken door beeldquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
Krampachtig een sigaret achter de rug houden. Zowel Vincent als Sis doen hetEn in hun zwarte tv kostuum in hartje zomer door Düsseldorf lopen. Slim!
Prachtig, die kop van haar daarbij.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef yosander het volgende:
Die mini ventilator en de afkeur van de producent
Geweldig moment. Ook gewoon lekker erin laten. Ik denk dat de van rossems geen tweede take doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef yosander het volgende:
Ik doe er elke week boodschappen. Lekker snel geen gedoe aan de kassa.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:01[turl] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/6990]golfer het volgende:
[..]
Prachtig, die kop van haar daarbij.![]()
En ik blijf lekker wel mijn rug naar Duitsland keren.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef yosander het volgende:
Fantastisch wat een tvquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef yosander het volgende:
het is dat ik wat te ver van de grens zit om er regelmatig mijn boodschappen daar te doen. Maar ideaal om amandelmeel en bakspullen te kopen. Stuk goedkoper dan Nederlandquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig, die kop van haar daarbij.![]()
En ik blijf lekker wel mijn rug naar Duitsland keren.
Alleen geen basterd suikerquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
het is dat ik wat te ver van de grens zit om er regelmatig mijn boodschappen daar te doen. Maar ideaal om amandelmeel en bakspullen te kopen. Stuk goedkoper dan Nederland
Voor Bea is nog wel een plekje vrij in Delft, ze komt naast Claus te liggen.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:46 schreef sportfreak het volgende:
'Last van toeristen, ze pissen door je brievenbus'
Maarten: "Dat zijn alleen PVV'ers"
Heb ik ook nog jaaaren gedaan na de invoering van de euro. Had altijd een stuiver in mn binnenzak.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:33 schreef Oscar. het volgende:
ouwe lul heeft ouwe stuiver in zijn zak
ouwe lulquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb ik ook nog jaaaren gedaan na de invoering van de euro. Had altijd een stuiver in mn binnenzak.
Ze hebben dus de toekomst.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef Joosie200 het volgende:
De demente doelgroep daarbij valt het programma in de smaak. Nou en bedankt Maarten
Heb er jaren gewerkt en had er een apartement, geweldige leuke stad. Goed bier, goede restaurants, geweldige muziek scènequote:
Ik geef toe tokkies was niet de juiste omschrijving maar met name Maarten wil nog wel eens neerbuigend doen naar anderen en leeft wat in een eigen bubbel. Hyperintelligente valt trouwens wel mee.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef Tuned22 het volgende:
Ze zijn het tegenovergestelde van tokkies![]()
Hyperintelligente mensen met niveau en humor
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-op-npo2-a3971297quote:Broeders in Berlijn.
Historici Maarten en Vincent van Rossum verlaten Nederland en gaan naar Berlijn – helaas zonder hun zuster Sis. Wat heeft de val van de Muur in 1989 de Duitse hoofdstad gebracht? Voorspoed, maar ook onvrede, die zich onder meer uit in de groei van extreem-rechts. Vanaf 24 oktober, NPO2.
Denk dat ze gewoon geen zin had in de reis naar Duitsland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-op-npo2-a3971297
Wat zou er gebeurd zijn nu Sis niet meer te zien is?
In Zutphen ook. Wordt volgens mij uitgezonden in januariquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon geen zin had in de reis naar Duitsland.
Bij opnames in Bergen op Zoom vorige maand was ze er gewoon bij.
[ afbeelding ]
quote:Sis van Rossem ontbreekt in de nieuwe NTR-serie van de Van Rossems, omdat ze al een tijdje ziek is. Ze kampt met een longemfyseem, zo vertelde broer Maarten woensdag in RTL Boulevard.
„Sis kon niet mee met de opnames omdat ze ziek was”, aldus Maarten. „Het gaat nu redelijk met haar, maar nog niet geweldig. We wachten nu af of ze de laatste aflevering van ons programma van ons drieën kan meemaken.”
De Van Rossems scoren al enkele jaren met hun serie Hier zijn de Van Rossems. Maarten en Vincent maken het nieuwe programma met z’n tweeën, zo werd eerder woensdag duidelijk. Hierin gaat ze naar Duitsland om daar de invloed van de val van de Berlijnse Muur op het land te onderzoeken. De eerste aflevering is op 24 oktober te zien op NPO 2.
In Leeuwarden is ze niet te zien wegens gezondheidsredenen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon geen zin had in de reis naar Duitsland.
Bij opnames in Bergen op Zoom vorige maand was ze er gewoon bij.
[ afbeelding ]
https://www.lc.nl/friesla(...)ttps://www.bing.com/quote:Het zesde seizoen van het NTR-programma ‘Hier zijn de Van Rossems’ begint op dinsdag 4 februari met een aflevering vanuit Zutphen. De aflevering over Leeuwarden is te zien op 10 maart om 20:30 uur bij NPO2.
De Van Rossems bekijken ook Gouda, Bergen op Zoom, Antwerpen en Leiden.
Vincent gaat volgens niet meer naar late night talk shows omdat de laatste boot naar Texel dan al is geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
In Leeuwarden is ze niet te zien wegens gezondheidsredenen.
Plan de campagne:
[..]
https://www.lc.nl/friesla(...)ttps://www.bing.com/
Hier zat Vincent trouwens dan weer niet bij, maar dat was gewoon wegens niet tegen verveling kunnen.
Ja, dat was weer een mooie opmerking van Sis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |