abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178096955
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)max-veel-performance

De vloer vd wagen van Max was beschadigd.
Maar goed die vloer raakt ook niet zomaar beschadigd natuurlijk. Hij was gewoon te hard aan het pushen achter Magnussen. Het team zat hem ook een beetje op te jagen. Ze hadden gewoon geduld moeten hebben dan was P4 zeker. Maar ze waren te gehaast omdat ze de pace hadden om iig met de Ferrari's te strijden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 13:20:46 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178097068
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar goed die vloer raakt ook niet zomaar beschadigd natuurlijk. Hij was gewoon te hard aan het pushen achter Magnussen. Het team zat hem ook een beetje op te jagen. Ze hadden gewoon geduld moeten hebben dan was P4 zeker. Maar ze waren te gehaast omdat ze de pace hadden om iig met de Ferrari's te strijden.
Het was al heel vroeg gebeurd als ik Horner mag geloven.

Probeer eens wat minder betweterig te doen, ik kan de afhakers heel goed begrijpen wat dat betreft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_178097112
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het was al in ronde 1 gebeurd als ik Horner mag geloven.

Probeer eens wat minder betweterig te doen, ik kan de afhakers heel goed begrijpen wat dat betreft.
Dat zou kunnen maar zie ik nog nergens bevestigd. Hij was wel al vanaf het begin aan het glijden iig dus zou ook goed kunnen. Horner heeft het trouwens over ronde 4-5. Daarvoor was Max al flink aan het driften.

Afhakers gaan maar lekker naar een Verstappen fan page als ze geen zin hebben in discussie of kritische meningen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjemmert op 26-03-2018 13:29:46 ]
  maandag 26 maart 2018 @ 13:30:49 #34
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178097342
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:07 schreef Fer het volgende:
https://www.autosport.com(...)ice-for-pit-blunders

Cross threaded ofwel de schroefdraad verneukt met het vastdraaien van het wiel.
Dit was wel lief!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 13:34:59 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178097468
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar zie ik nog nergens bevestigd. Hij was wel al vanaf het begin aan het glijden iig dus zou ook goed kunnen. Horner heeft het trouwens over ronde 4-5. Daarvoor was Max al flink aan het driften.

Afhakers gaan maar lekker naar een Verstappen fan page als ze geen zin hebben in discussie of kritische meningen.
Er zit een groot verschil tussen fatsoenlijk kritiek leveren en gewoon de betweter uithangen. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_178097595
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar zie ik nog nergens bevestigd. Hij was wel al vanaf het begin aan het glijden iig dus zou ook goed kunnen. Horner heeft het trouwens over ronde 4-5. Daarvoor was Max al flink aan het driften.

Afhakers gaan maar lekker naar een Verstappen fan page als ze geen zin hebben in discussie of kritische meningen.
Bocht 11/12, ronde 6:
https://www.motorsport.co(...)n-gp-horner-1018763/

quote:
Horner said Verstappen had damaged the rear of his car after running wide at the fast Turn 11/12 left-right complex on lap six, which left him struggling with sporadic losses of downforce.
En dat driften kwam door het pushen idd, overheated tires. Wat weer door de strategie en het "push" commando van het team kwam.
Zowel het team als Verstappen treft blaam, maar beiden zijn onderdeel van het team... :P
pi_178097857
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html

quote:
'De actie op het circuit dreef vooral op tactische ingrepen in de pitsstraat. Tactische bandenwissels: zogenoemde 'uppercuts' versus 'undercuts'. Oftewel posities winnen door op het ideale moment vers rubber te halen. Vettel was daar zondag weer een meester in. Hij en de leiding van Ferrari rekenden goed.'
Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
pi_178098022
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat men geen kwalificatieruns deed.

[..]

Niet in de race.
Dat heb ik al uitgelegd waarom. Als ze net zoals in 2004 zouden bijtanken en geen brandstof hoeven te sparen zouden ze er ver onder zitten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178098172
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen fatsoenlijk kritiek leveren en gewoon de betweter uithangen. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
Wat is er precies onfatsoenlijk aan als ik zeg dat een vloer niet zomaar beschadigd en Verstappen al voor ronde 4-5, waar de vloer beschadigd is, aan het driften en glijden was ?
  maandag 26 maart 2018 @ 14:01:29 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178098175
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Wuwwa het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html

[..]

Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
nos en F1 :')
pi_178098275
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Wuwwa het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html

[..]

Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
te ernstig :')
  maandag 26 maart 2018 @ 14:09:20 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178098352
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat heb ik al uitgelegd waarom. Als ze net zoals in 2004 zouden bijtanken en geen brandstof hoeven te sparen zouden ze er ver onder zitten.
Nee, want brandstof sparen kost niet zoveel. Het zijn de banden die het niet aankunnen.

De gegroefde banden waren zeer traag. Maar je kon ze in ieder geval nog pushen tijdens de race.

Met andere woorden: de auto's zijn simpelweg trager. Ze zijn zwaarder en hebben minder power, vergelijkbaare hoeveelheid downforce. Snap niet waarom je daar zo moeilijk over doet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178098467
Heeft RB de degradatie van de US overschat? Omdat zij als enige startte met de SS. Dachten ten onrechte dat de meeste teams voor de snellere tweestopper zouden gaan?
  maandag 26 maart 2018 @ 14:28:01 #44
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178098840
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft RB de degradatie van de US overschat? Omdat zij als enige startte met de SS. Dachten ten onrechte dat de meeste teams voor de snellere tweestopper zouden gaan?
Ja tactisch was dat denk ik niet de beste beslissing.
  maandag 26 maart 2018 @ 14:32:58 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178099026
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft RB de degradatie van de US overschat? Omdat zij als enige startte met de SS. Dachten ten onrechte dat de meeste teams voor de snellere tweestopper zouden gaan?
Enige dat ik kan bedenken is dat men had verwacht de Haas auto's voor te kunnen blijven, en dan in het spoor blijven van de Mercedes en Ferrari's. Misschien wat langer doorrijden dan, en dan op het eind tempo maken met versere softs. Misschien :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 26 maart 2018 @ 14:46:36 #46
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178099472
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het met Vettel te doen, mislukte ejaculatie -O-
Coitus interruptus :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178099534
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen fatsoenlijk kritiek leveren en gewoon de betweter uithangen. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
Kuch
  maandag 26 maart 2018 @ 14:48:49 #48
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178099553
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Wuwwa het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html

[..]

Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
Vettel was een meester in wat? Geluk hebben dat de VSC goed viel voor hem? :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 26 maart 2018 @ 14:49:32 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178099574
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:28 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja tactisch was dat denk ik niet de beste beslissing.
Taktiek kwam niet uit door die vervelende Haas :+
Daar is niet mee gerekend denk ik, met dit als uitkomst :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178100696
Eindconclusie:

Niet de meest spannende race

Haas heeft ons verbaasd

Van Max had iedereen toch wat meer verwacht

Droog de tranen, snuit de neus en op naar de volgende race *O*
  maandag 26 maart 2018 @ 15:40:59 #51
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178100883
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Enige dat ik kan bedenken is dat men had verwacht de Haas auto's voor te kunnen blijven, en dan in het spoor blijven van de Mercedes en Ferrari's. Misschien wat langer doorrijden dan, en dan op het eind tempo maken met versere softs. Misschien :+.
Ja dat pakte echter compleet anders uit en niet alleen door die Haas.
  maandag 26 maart 2018 @ 15:46:22 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178100999
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:40 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja dat pakte echter compleet anders uit en niet alleen door die Haas.
Volgende keer beter.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178101334
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, want brandstof sparen kost niet zoveel. Het zijn de banden die het niet aankunnen.

De gegroefde banden waren zeer traag. Maar je kon ze in ieder geval nog pushen tijdens de race.

Met andere woorden: de auto's zijn simpelweg trager. Ze zijn zwaarder en hebben minder power, vergelijkbaare hoeveelheid downforce. Snap niet waarom je daar zo moeilijk over doet.
Omdat een 1:21.1 veel sneller is dan een 1:24.1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 16:23:06 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178101713
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:31 schreef GM78 het volgende:
Eindconclusie:

Niet de meest spannende race

Haas heeft ons verbaasd

Van Max had iedereen toch wat meer verwacht

Droog de tranen, snuit de neus en op naar de volgende race *O*
Haas was echt geen verrassing :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 26 maart 2018 @ 16:26:35 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178101779
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat een 1:21.1 veel sneller is dan een 1:24.1.
En een 1:24.1 is veel sneller dan een 1:25.9.

Zoals altijd doe je weer aan cherry picking.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178102385
Ik kan niet wachten op Bahrein, vooral omdat we dan van al die McLaren fans afzijn die denken dat ze ook maar in de buurt zitten van rb..
  maandag 26 maart 2018 @ 17:04:23 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178102652
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef mikieu het volgende:
Ik kan niet wachten op Bahrein, vooral omdat we dan van al die McLaren fans afzijn die denken dat ze ook maar in de buurt zitten van rb..
En van de Vettel fans die denken dat Hamilton geen kampioen wordt.
  maandag 26 maart 2018 @ 17:06:51 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178102711
Waar zijn de Honda fanboys eigenlijk gebleven?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 26 maart 2018 @ 17:08:16 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178102743
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
Waar zijn de Honda fanboys eigenlijk gebleven?
Nog onderweg naar het topic.

Waarschijnlijk dus langs de snelweg op de vluchtstrook.
pi_178102895
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar goed die vloer raakt ook niet zomaar beschadigd natuurlijk. Hij was gewoon te hard aan het pushen achter Magnussen. Het team zat hem ook een beetje op te jagen. Ze hadden gewoon geduld moeten hebben dan was P4 zeker. Maar ze waren te gehaast omdat ze de pace hadden om iig met de Ferrari's te strijden.
Ze gingen in principe voor de overwinning. Als je dan te lang achter de Haas blijft hangen, ben je sowieso verloren. Verder kun je op voorhand ook niet bedenken dat de Haas niet in te halen is, een team wat kwa budget op niveay van Torro Rosso en Force India zit.

In de praktijk dus een goede topsnelheid en lekker veel vuile lucht erachter, toch knap gedaan van de ontwerpers.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')