SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
De reden waarom je zoveel zeegeluiden hoort (= zgn. white noise) is omdat hij alles thuis in de keuken opgenomen heeft en de kwaliteit van de opnames niet al te best was.
Dat heeft hij proberen te verhullen met die zeegeluiden...
whehehequote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man, ik schrok me rot en zocht al naar rode lampjes hier...
Ik had die...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:51 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een geruft in die opname zeg, had ie bruine bonen gehad?
Trusten just me!!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:51 schreef just me het volgende:
Bedankt voor de muziek Mad, ik ga mijn bed in, ik heb koude rillingen over mijn rug en een warm hoofd en ik weet niet of het door de muziek komt
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:51 schreef just me het volgende:
Bedankt voor de muziek Mad, ik ga mijn bed in, ik heb koude rillingen over mijn rug en een warm hoofd en ik weet niet of het door de muziek komt
Slaap lekker, rust goed uit just mequote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:51 schreef just me het volgende:
Ik knip niet in de opnames...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben ook voor een goed applaus maar dit duurde wel heel lang
Oh maakt verder niet uit hoorquote:
Die lucht!!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:15 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes Mad. Genoeg zuurstof voor vandaag
Mmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
Was een mooie avondIs dit de laatste ronde?
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmmmmm
Ergens denk ik, bed... Ergens anders denk ik dan weer... Zal ik
Hoe lang heb je nodig?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegenMaar in dat geval ga ik dan nog ff een jointje halen
Ah checkquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
Net thuis, ff roken en dan ben ik er weer
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
Zoals een wijze spons in een ananas ooit zei: Ik ben er klaar voor
quote:
Ik ook. Heb ik nog tijdje geleden met mijn toenmalige band gespeeld (wel de cover van Joss Stone)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor een sample uit Son Of A Preacherman
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor een sample uit Son Of A Preacherman
Je speelt ook in een coverband? Welk instrument?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ik nog tijdje geleden met mijn toenmalige band gespeeld (wel de cover van Joss Stone)
Joss Stonequote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ik nog tijdje geleden met mijn toenmalige band gespeeld (wel de cover van Joss Stone)
Was bandje van de muziekschool in Enschede in mijn tienerjaren, nu lukt dat niet meer ivm studie en werk, maar ik ben bassist.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je speelt ook in een coverband? Welk instrument?
quote:
quote:
Duh...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was bandje van de muziekschool in Enschede in mijn tienerjaren, nu lukt dat niet meer ivm studie en werk, maar ik ben bassist.
Ja ik ben zelf ook niet altijd de scherpste dus ik snap misschien als je het eerst niet had kunnen gokkenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Duh...Dat had ik natuurlijk ook wel kunnen zien aan je username...
Ik dacht weer mister Bassmanquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf ook niet altijd de scherpste dus ik snap misschien als je het eerst niet had kunnen gokkenIk had ook een baarsman kunnen zijn
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen.
hhhhhhhaN ?noitciddAquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:04 schreef knokkels het volgende:
Ik realiseer me net dat die showtitel 2 kanten op kan
stonerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Om eerlijk te zijn heb ik een hele lange tijd nauwelijks gesmoked, vanaf deze week ben ik weer een beetje mijn gewoonlijke drie keer per week smoken gewend. Het komt in fasesquote:
Ik ken het, laatste keer dat ik een joint had is ehhh, 2, 3 maanden terug?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik een hele lange tijd nauwelijks gesmoked, vanaf deze week ben ik weer een beetje mijn gewoonlijke drie keer per week smoken gewend. Het komt in fasesStudie draagt sowieso bij aan het minder smoken laatste jaren.
Logischquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:14 schreef knokkels het volgende:
SOwieso nooit op de dag dat ik verkeer moet regelen
Je zou het denkenquote:
Kennelijk zit 'm iets dwars. In metalnummers klinkt de zanger altijd alsof -ie last heeft van de stoelgang...quote:
2 Live Crew was beter met iets ranzigere tekstenquote:
Gelukkig luister ik goeie metalquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kennelijk zit 'm iets dwars. In metalnummers klinkt de zanger altijd alsof -ie last heeft van de stoelgang...
Echt waar?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:27 schreef MTheBassman het volgende:
Iets zegt me dat dit nummer over drugs gaat.
Ergens wel hequote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb ook veel wiet gerookt op een dag maar dit gaat wel iets te ver
Voel je je high, zo high?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister nog wel hoor, maar ben niet meer zo spraakzaam
Wat de fuck. Ik moet ook eens een keer naar Japan toequote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ergens wel he![]()
Ik heb een keer japanse weed gerookt. Like, damn. Ik zou toen gaan draaien. (online radio, nvdr).
Klein detail:
De letters gleden van mijn scherm
Ik zag de muzieknoten uit de speakers komen
Keyboard smolt voor mijn ogen
Oh mij lukt het altijd wel (zoals je ook wel kan zien) maar ik word ook soms iets minder spraakzaam.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voel je je high, zo high?![]()
Ik kan nooit goed typen wanneer ik stoned ben
Ik rook niks. Ben puur natuur in relax-modusquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voel je je high, zo high?![]()
Ik kan nooit goed typen wanneer ik stoned ben
High as a mofo.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat de fuck. Ik moet ook eens een keer naar Japan toe![]()
Dan moest je wel bizar high geweest zijn.
Dat snap ik dan ook nog welquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik zou niet IN Japan gaan smoken. Tenzij je 5 jaar wil doorbrengen op kosten van de Japanse regering.
Wel jammer dat ze zonder jou weg zijn gegaan, wel beter dat ze wat voor je achtergelaten haddenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:43 schreef knokkels het volgende:
Jaren later in Amsterdam naar een shop geweest. Zelf 2 voorgedraaide gehaald, had geen zin om te gaan draaien. Gedeeld met wat lui daar. Die deelden ook weer. In gesprek geraakt met een huuuuge rugby speler uit Wales. Ik naar de wc, iedereen weg. Lagen er dus nog 2 joints en een halve spacecake. en NOG was ik niet zo stoned als toen
Ach ja, ik moest ook nog terug richting Den Helder.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook nog wel
[..]
Wel jammer dat ze zonder jou weg zijn gegaan, wel beter dat ze wat voor je achtergelaten hadden
Ik was eerst in de war met Seether, lijkt ook een beetje op deze band.quote:
Hinder is er zéker een die in mijn Stoffige Archieven van DJ Knokkels hoortquote:
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was eerst in de war met Seether, lijkt ook een beetje op deze band.
Oh shit, dan weet je ook echt niet wat te zeggen en zeg je gewoon: 'ik ruik niks hoor'quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, ik moest ook nog terug richting Den Helder.
Vrouw naast me:
*snif* Zo hee, vindt u het hier ook zo naar wiet ruiken?
buzzbuzzbuzzbuzz
Ik ken alleen geluidshinderquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hinder is er zéker een die in mijn Stoffige Archieven van DJ Knokkels hoort
Het ging allemaal toch een beetje langs mequote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh shit, dan weet je ook echt niet wat te zeggen en zeg je gewoon: 'ik ruik niks hoor'
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
Je hebt wel echt een speciaal playlistje voor me gemaakt volgens mij
Ze hebben Careless Whisper van George Michael gecoverd.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:51 schreef knokkels het volgende:
Welk nummer van Seether kénde ik nou ook weer
Yep, alleen het was / waren (een) andere(n)quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben Careless Whisper van George Michael gecoverd.
quote:
Ja ik ben erg, I knowquote:
Daar heb je dan ook weer compleet gelijk in. Op zichquote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ben erg, I know
Muziek luisteren vind ik verreweg het leukste onder invloed van Mary Jane
Pizzaquote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:13 schreef MTheBassman het volgende:
Straks even pizzatje in de oven flikkeren![]()
#viesdik
Wie ziet hemquote:Shpongle - Around The World In A Tea Daze
Jouw lijstje wordt érg lang wanneer Eggs weer eens gaat draaienquote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
Panfluitgenot![]()
![]()
![]()
Deze zet ik op m'n lijstje!
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw lijstje wordt érg lang wanneer Eggs weer eens gaat draaien
Eigen keusquote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:29 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik weer eens kijken.
Zou ik zo wel kunnen doen, maar misschien is het handiger om gewoon weer eens in mijn bed in slaap te vallen.
Niet Arabisch, maar wel heel tof:quote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer is oprecht geweldig, ik hou van Arabische invloeden in muziek![]()
![]()
Cosmo Sheldrake, nice!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:32 schreef DJ11 het volgende:
Knokkels, bedankt voor de fijne en aparte muziek. Je moet trouwens eens naar Cosmo Sheldrake gaan luisteren als je dit leuk vindt
Welterusten allen
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ja het was weer eens een mooi stoner avontuurtje vandaag![]()
Bedankt voor de muziek Knokkels!
Coldplay is inderdaad ieks......quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net een concert voorbij komen : Niels G. sings Coldplay... Ieks.![]()
dat te lezen, doet al zeer aan mijn ogen.
Ik vind Niels ook ieks. Ik kan niet zo goed tegen zijn stem. De combinatie is ieks in het kwadraat voor mij.quote:
Ik ken Niels niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Niels ook ieks. Ik kan niet zo goed tegen zijn stem. De combinatie is ieks in het kwadraat voor mij.
quote:
zelfs ik ken hem, dus jij herkent hem ook als je hem hoortquote:
Succes!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoef ik dan ook niet te gaan luisteren.
Nu boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs ik ken hem, dus jij herkent hem ook als je hem hoort
Joh, ik dacht: wij zijn de vroege vogels vandaag... Zit iedereen hier al
quote:50 Jaar Paradiso Amsterdam, waarvan ik er zo'n 40 actief heb mogen meemaken. Waar ik als puber soms dagelijks te vinden was en waar ik honderden concerten heb beleefd. Van Motorhead tot Adele, van de Dixowankers tot Nine Inch Nails, van U2 tot Katzenjammer en vele, vele anderen.
Onder andere Kraftwerk met een week lang hun integrale vertolking van al hun albums, maar ook de synthpop van o.a. The Human League, Ultravox, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Bronski Beat, opvolger The Communards en Gary Numan.
Het afscheid van bands en personen als The Tapes, The Lau (verplaatst naar de HMH, maar op mijn kaartje staat 'Paradiso'), Herman Brood en ook het concert van De Dijk dat met de even daarvoor overleden Solomon Burke had moeten plaatsvinden, maar wat een memorial concert werd.
Dagen achter elkaar The Black Crowes, Blondie met Debbie Harry eerst als opkomend artiest en decennia later als oma op sloffen, The Bob Color...
Ska, punk, new wave, rock, metal, Nederpop, blues, hitmachines, wat heb ik er niet gehoord en gezien?
Het standaard voorgeprogrammeerde Casio VL-1 deuntje voorafgaande aan de concerten in de jaren ’80 dat door de zaal klonk, ik zal het nooit meer uit mijn hoofd krijgen.
Vele kaartjes van al die happenings hangen aan de muur en ik koester de bijbehorende herinneringen aan al die muzikale momenten.
Happy birthday, Paradiso!
klinkt als een goed middel tegen slapeloosheid.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net een concert voorbij komen : Niels G. sings Coldplay... Ieks.![]()
dat te lezen, doet al zeer aan mijn ogen.
Ow ja, ik moet nog een afspraak met de kapper makenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga over een uurtje. Ik heb nu mijn haar in de verf zitten.
Ook dat wekt bij mij sentimenten op...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet nog een afspraak met de kapper maken
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat wekt bij mij sentimenten op...
Ja, dat is het mooie van in Amsterdam wonen.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:31 schreef cafca het volgende:
[..]
klinkt als een goed middel tegen slapeloosheid.
Goedemorgen trouwens!
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Welke kleur wil je gaan doen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik overweeg om volgende week mijn haar ook weer eens te verven, ik ben mijn eigen blonde kleur na een paar jaar toch wel beu
Neeeeej!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik overweeg om volgende week mijn haar ook weer eens te verven, ik ben mijn eigen blonde kleur na een paar jaar toch wel beu
Wat dat betreft heb ik inderdaad niks te klagen met Paradiso, De Melkweg en later de HMH en ZiggoDome.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooie van in Amsterdam wonen.
Ik heb wel een beetje hetzelfde met Noorderligt en in mindere mate de Effenaar, maar die bestaan allebei niet meer
Voor wat voor kleur zou je dan gaan ?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Paars schijnt tegenwoordig heel hip te zijn!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Voor wat voor kleur zou je dan gaan ?
ieks. Dan is perzik mooier.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Paars schijnt tegenwoordig heel hip te zijn!
[ afbeelding ]
En Môgguh!
Ja haar voorganger zag er wel iets knapper uit!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ieks. Dan is perzik mooier.
Boodschappen binnen, nu taart maken en woonkamer aan kant.
- Schrobbelèrquote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:05 schreef just me het volgende:
Boodschappenlijstje gemaakt, nu geen excuus meer om boodschappen te doen
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
- Schrobbelèr
- Wijn
- Melk
- Wijn
- Koffie
- Wijn
Die chick met de rekels geloof ikquote:
Ik meld me af voor vanavond, mijn echtgenote wil vanavond niet zelf koken...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
- Schrobbelèr
- Wijn
- Melk
- Wijn
- Koffie
- Wijn
Ik zal deze weghalen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is niet Alan Parsons
Uhm Melting... wat is deze?
Of de juiste naam gevenquote:
Last Jedi?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Paars schijnt tegenwoordig heel hip te zijn!
[ afbeelding ]
En Môgguh!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de film zelf nog niet gezien, maar wel een aantal reviews, en misschien moet ik het gewoon gaan kijken omdat-ie zo ongelooflijk slecht is!![]()
Niet de beste film ooit iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Niet bepaald nee!quote:
Leukquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook prima hoor!Mevrouw ToT's buikje groeit aardig!
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
LeukThe Miracle is aardig toepasselijk
zo'n mirakel is dat niet hoor. Er zijn al miljarden mensen geboren.... dus om zwangerschap en een kind krijgen nog een klein wonder te noemenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
LeukThe Miracle is aardig toepasselijk
Hoi Oscarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
zo'n mirakel is dat niet hoor. Er zijn al miljarden mensen geboren.... dus om zwangerschap en een kind krijgen nog een klein wonder te noemen
Middagquote:
Een vogel die Spruitje heetquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Vogels sporen niet
Pino zit heel suf op zijn/haar kooi naar me te loeren en Spruitje zit op de "deur" van haar kooi naar me te staren. Oh wacht Spruitje gaat slapen
Spruitje is daar te lief voorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Een vogel die Spruitje heetik zou me dan als vogel zijnde toch afvragen of ik niet ooit in de stamppot zou belanden
Fijne middag met je bezoek toegewenstquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:40 schreef ToT het volgende:
Ik krijg binnen 5 minuten bezoek. Misschien dat we de radio op de achtergrond aan houden!
Als het nog niet in de planning stond mag anders wel iets van hinoi teamquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Verzoekjes mogen zoals altijd uiteraard ook weer.
Goede timingquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:44 schreef Melting het volgende:
Ik ben ook ingetuned even, voor muziek tijdens het poetsen.
Ik zie hem niet, maar het zou zo kunnen. Die glimmende schedel verblind een hoopquote:
ingetuned....voor carnaval?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, maar het zou zo kunnen. Die glimmende schedel verblind een hoop
Raf stottert.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:08 schreef livelink het volgende:
Rafeiro, stotter jij of ligt het aan mijn koptelefoon?
Oh kak ja, was ff pissenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro had je mijn verzoekje nog gezien of niet
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak ja, was ff pissen![]()
Ga mijn best doen
Het minpuntquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:20 schreef livelink het volgende:
Ik dacht al dat ik Justin Timberlake herkende
Nee deze is ook helemaal prima hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ike Ike kan evt ook hoor, maar wou even niet het standaard nummer
Hoe vaak heb je normale muziek gehoord bij mijquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:28 schreef Melting het volgende:
Je muziek doet de showtitel wel eer aan.
Justin Timberlake is tof, die andere uiteraard nietquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:29 schreef livelink het volgende:
Eerst Justin Timberlake en dan ook nog Justin Bieber. Wou je ze maar gehad hebben?
Eens natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Justin Timberlake is tof, die andere uiteraard niet
Ik had gehoopt dat die in het half uur dat ik gemist had, zat.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:34 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh Jordy van Loon heb ik nog niet gehad
Zal ik hem dan maar skippen?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die in het half uur dat ik gemist had, zat.
Ach, ik wil geen fans voor het hoofd stoten.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde net intunen, maar helaas...
Veel plezier en succes met de schoenen jachtquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:38 schreef livelink het volgende:
En dan te bedenken dat ik nu ook ga afsluiten. Ik wil schoenen kopen en ik kan een lift krijgen naar de stad
enjoy. Ik kocht vandaag ook schoenen: een paar zo goed als nieuwe zwarte cowboy enkellaarsjes van Celliniquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:38 schreef livelink het volgende:
En dan te bedenken dat ik nu ook ga afsluiten. Ik wil schoenen kopen en ik kan een lift krijgen naar de stad
Ik ben jaloers. Ik kan maar niet slagen en de schoenen waar ik nu op loop zijn compleet versleten. Lopen doet zelfs pijn. Wat is dat tegenwoordig toch met die schoenenzaken?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enjoy. Ik kocht vandaag ook schoenen: een paar zo goed als nieuwe zwarte cowboy enkellaarsjes van Cellini
Gewoon sneakers kopenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik kan maar niet slagen en de schoenen waar ik nu op loop zijn compleet versleten. Lopen doet zelfs pijn. Wat is dat tegenwoordig toch met die schoenenzaken?
Alone Againquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:20 schreef just me het volgende:
dubbel elpee gekocht
![]()
was wel 3,00 en klinkt heerijk![]()
[ afbeelding ]
Zo ver ben ik nog niet met luisteren, ben pas bij Randy Newmanquote:
niet hier in ieder gevalquote:
als ik nieuwe schoenen/laarzen koop, dan alleen van het merk Rieker, die zitten eigenlijk altijd fijn. Op of andere manier slaag ik bij de kringloop ook nogal eens voor compleet nieuwe of zo goed als nieuwe schoenen en voor ¤1,50 zoals vandaag laat ik ze niet staan. Ondanks dat ik echt heeeel veel schoenen heb. Toen ik Symph leerde kennen had hij maar 1 paar schoenen, inmiddels iets van 8 paarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik kan maar niet slagen en de schoenen waar ik nu op loop zijn compleet versleten. Lopen doet zelfs pijn. Wat is dat tegenwoordig toch met die schoenenzaken?
staan erg mooie liedjes opquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:20 schreef just me het volgende:
dubbel elpee gekocht
![]()
was wel 3,00 en klinkt heerijk![]()
[ afbeelding ]
Vaasjes bier?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:28 schreef just me het volgende:
DDM ik heb ook een handige potjes opener gescoord
en als een echte pro de vaasjes omgedraaid
![]()
goed bezig. We hebben vandaag ook voor je gekeken voor zo'n opener, die kan dus nu van het lijstjequote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:28 schreef just me het volgende:
DDM ik heb ook een handige potjes opener gescoord
en als een echte pro de vaasjes omgedraaid
![]()
nee speciale vaasjes die DDM en Symph sparenquote:
er was weinig hoor bij Rataplan hier maar leuk om even gekeken te hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed bezig. We hebben vandaag ook voor je gekeken voor zo'n opener, die kan dus nu van het lijstje
hier staan de aanwinsten van de afgelopen weken bij, alles fotograferen is niet te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:48 schreef sacha het volgende:
ik wil wel graag een foto van de vazen verzameling, dan weet ik welke ik mag laten staan
Archeologische vondsten, wat enigquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier staan de aanwinsten van de afgelopen weken bij, alles fotograferen is niet te doen
[ afbeelding ]
ik heb een halve kast vol Arcopal, dus: ja. Dat motiefje is mijn favoriet, ik heb er naast die sapkan alleen nog maar 6 diepe borden van in dezelfde kleur en de beker op de foto. Ik heb vooral het fruitdecor, ben dat gaan verzamelen omdat het het servies is wat mijn opa en oma vroeger hadden. Ik koop het alleen voor echt kleine prijsjes en gebruik het ook gewoon en het gaat in de vaatwasser. Ik zal morgen mijn verzameling eens fotograferenquote:
twitter:bryanfreriks_27 twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 19:53:17@NOS ehh lieve redactie, het is vandaag de 24e #NosJournaal ? reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze hebben het aangepast![]()
We krijgen tóch het nieuws van vandaag
Ja, en dat is vaak al oud nieuwsquote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze hebben het aangepast![]()
We krijgen tóch het nieuws van vandaag
Eigenlijk is 'oud nieuws' een soort van contradictio in terminisquote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en dat is vaak al oud nieuws
Ik stel de term "ouds" voor.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Eigenlijk is 'oud nieuws' een soort van contradictio in terminis
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stel de term "ouds" voor.
Met zijn eigen subforum op FOK!. Ik stel OUD voor als afkorting.
Kom eens een kijkje nemen om te zien dat je het fout hebtquote:
Al eens gedaan, ben er hard gillend weer weggerend. Humor level is daar wel -0,0%quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Kom eens een kijkje nemen om te zien dat je het fout hebt
Een zure pruim is wat anders dan een mopperkontquote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar zou jij je dan toch als een vis in het water moeten voelen, als Mopperkont zijnde
Jij wordt wel heel erg geregeerd door al je (voor)oordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al eens gedaan, ben er hard gillend weer weggerend. Humor level is daar wel -0,0%
Nee hoor, zoals gezegd, ervaring van toen ik daar ging neuzen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij wordt wel heel erg geregeerd door al je (voor)oordelen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:37 schreef Tuned22 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat als je op Streetview een doodlopend straatje in gaat, je er soms niet meer uit komt..? Tamelijk bloeddrukverhogendof heb ik nu eindelijk
iets raars aan mezelf ontdekt?
De besturing van StreetView is sowieso al ergerlijk. Ik gebruik het ook nooit meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:37 schreef Tuned22 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat als je op Streetview een doodlopend straatje in gaat, je er soms niet meer uit komt..? Tamelijk bloeddrukverhogendof heb ik nu eindelijk
iets raars aan mezelf ontdekt?
quote:
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn al geprepareerd.
Moet nog wel even de kaas snijden.
Dank voor de reminder.
zeg je nu dat the hype schimmel isquote:
quote:
En wat te drinken erbij ?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:49 schreef Melting het volgende:
Kaas is gesneden en olijven staan klaar. Ik kan er tegen aan.
quote:
Vanavond visite?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, we hadden kaasjes in huis gehaald voor de visite...
Whisky met saucijzenbroodjes...... ik kan me een betere combi voorstellen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont pakt er straks een glas whisky bij en mini saucijzenbroodjes uit de oven
Zaterdagavondschransenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont pakt er straks een glas whisky bij en mini saucijzenbroodjes uit de oven
Als je je daarover schaamt moet je het hier niet postenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |