abonnement Unibet Coolblue
pi_178024456
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douche-Eendje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 30-06-2018 19:29:57 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178024486
Ik kijk morgen even of we nog mensen hebben uitgezwaaid want wil eigenlijk slapen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178028750
Die van een etos zien er inderdaad anders uit, maar waren twee weken geleden gewoon nog verkrijgbaar ^O^

https://www.etos.nl/binar(...)anger-worden-min.png
pi_178053907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:47 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Ik plof neer op het wachtbankje. Ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad én we hebben het erg leuk gehad de afgelopen dagen. *) Nu afwachten of dat ook daadwerkelijk zo was.

@Stippel: vervelend dat je je verwaarloosd voelt. Zou je lief een beetje koudwatervrees hebben?

@Bertha: martelgang van een uur? Kon je de volgende dag nog lopen?
Nee (en ja) , werkdruk (een 40H baan en een brouwerij) is wat veel denk ik zo.
En hij is altijd lekker makkelijk. Soms zegt hij gewoon.. Pffff maar daar word je zo moe van :')

Ja, omdat het al een aantal keer mis is gegaan en dat hakt er ook in.
Schudden voor gebruik
pi_178054268
Miskramen hakken er zeker in. :* Misschien eerst elkaar en de lol in bed weer terugvinden? Dan wordt het hopelijk minder een moetje.
pi_178055300
Daar hebben we al dik 4 maanden "pauze" voor...
Schudden voor gebruik
pi_178055318
komt wel weer hoor.. Alleen ik wil gewoon graag verder. :')

Frustratie eruit laten lopen hier ;)

Ik wil geen topic kaper worden hoor :*
Schudden voor gebruik
pi_178061407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kijk morgen even of we nog mensen hebben uitgezwaaid want wil eigenlijk slapen :@
Wijzig mijn naam maar in de OP ;) :* (Ik was Camac). Je mag de leeftijd van mijn (8> ook aanpassen trouwens :D. Ik post nu ook mee in de 'wat als zwanger worden/blijven' reeks, maar ik vind het wel prettig om ook nog hier te blijven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:55 schreef Stippelrientje het volgende:
komt wel weer hoor.. Alleen ik wil gewoon graag verder. :')

Frustratie eruit laten lopen hier ;)

Ik wil geen topic kaper worden hoor :*
Herkenbaar. Ik wil ook gewoon.... Zit nu op CD45, testen blijven negatief. Stom lijf 8)7.
  zondag 25 maart 2018 @ 19:33:15 #9
208890 June.
Seriously?
pi_178083345
Hier alweer bruin bloed op 7dpo. Zucht. Nu afwachten tot het doorzet (in theorie kan het nog een innesteling zijn, maar dat was 2 maanden geleden ook niet zo..).

Als het komende 2 maanden nog zo blijft dan maar eens een afspraak met de gyn maken voor wat progesteron oid. Dan zitten we ook al bijna aan een jaar, dus tja.

-O-
Shine bright like a diamond.
pi_178083835
Ik vind dit wachtbankje na de miskraam ook maar stom en ingewikkeld }:|
♥ J & S
pi_178086304
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:33 schreef June. het volgende:
Hier alweer bruin bloed op 7dpo. Zucht. Nu afwachten tot het doorzet (in theorie kan het nog een innesteling zijn, maar dat was 2 maanden geleden ook niet zo..).

Als het komende 2 maanden nog zo blijft dan maar eens een afspraak met de gyn maken voor wat progesteron oid. Dan zitten we ook al bijna aan een jaar, dus tja.

-O-
Is dat slecht nieuws? Sorry ik ken je geschiedenis nog niet helemaal. Ik hoop gewoon op een innesteling voor je.
pi_178087253
Werd je twee maanden geleden op je nod ongesteld, June? Weet je al dat er probleem is met je progesteronlevel?

:* Klap! Eerste menstruatie na je curettage? Ik vond dat toen zo moeilijk, je weet net niet waar je aan toe bent. Enig idee wanneer je nod is?
pi_178087647
June het kan dus nog even alle kanten op. Hoop op goed nieuws voor jou!

Klap, voor jou gewoon even een dikke knuffel :* hopenlijk snel duidelijkheid!

Douche eendje uit de kast haha! Succes met het traject waar jullie in gaan, en hopenlijk ook voor jou snel duidelijkheid :*
  zondag 25 maart 2018 @ 23:10:00 #14
208890 June.
Seriously?
pi_178088725
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:53 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Werd je twee maanden geleden op je nod ongesteld, June? Weet je al dat er probleem is met je progesteronlevel?

:* Klap! Eerste menstruatie na je curettage? Ik vond dat toen zo moeilijk, je weet net niet waar je aan toe bent. Enig idee wanneer je nod is?
Ja, mijn cyclus is wel regelmatig, ongeveer 31 dagen alleen de tijd tussen mijn positieve ovulatietest en menstruatie is kort (8-10 dagen ofzo). En 2 maanden terug dus ook al week voor nod wat spotting, dus vermoed te weinig progesteron maar dat weet ik niet zeker.

@newbalance, dat hoeft op zich geen probleem te zijn, alleen nog korter en een eventueel eitje heeft dan geen tijd meer om in te nestelen.

En klap :* Hopelijk doet je lijf snel weer wat het al eens heeft laten zien O+
Shine bright like a diamond.
pi_178091978
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:10 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, mijn cyclus is wel regelmatig, ongeveer 31 dagen alleen de tijd tussen mijn positieve ovulatietest en menstruatie is kort (8-10 dagen ofzo). En 2 maanden terug dus ook al week voor nod wat spotting, dus vermoed te weinig progesteron maar dat weet ik niet zeker.

@newbalance, dat hoeft op zich geen probleem te zijn, alleen nog korter en een eventueel eitje heeft dan geen tijd meer om in te nestelen.

En klap :* Hopelijk doet je lijf snel weer wat het al eens heeft laten zien O+
Jeetje. Hopelijk kan er wat aan je progesteron worden gedaan. Sterkte!

Klaproos ook veel sterkte.
pi_178095495
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wijzig mijn naam maar in de OP ;) :* (Ik was Camac). Je mag de leeftijd van mijn (8> ook aanpassen trouwens :D. Ik post nu ook mee in de 'wat als zwanger worden/blijven' reeks, maar ik vind het wel prettig om ook nog hier te blijven.

[..]

Herkenbaar. Ik wil ook gewoon.... Zit nu op CD45, testen blijven negatief. Stom lijf 8)7.
:o omschakeling en wennen aan nieuwe namen vind mijn vermoeiende brein pittig :')

Overigens dat wachten is ellendig he? ;)
Schudden voor gebruik
pi_178095504
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:51 schreef klaprooss het volgende:
Ik vind dit wachtbankje na de miskraam ook maar stom en ingewikkeld }:|
Dat is het ook :*
Schudden voor gebruik
pi_178104436
Dank lieverds.

Volgens mij ben ik ongesteld, als het doorzet dan.
Op cd 12 had ik een positieve ovulatietest maar ook nog positieve zwangerschapstesten dus ik dacht dat het te vroeg zou zijn voor een ei. Voorheen had ik mn ei op cd 17. Nu dus toch bloed. Cyclus van 26 dagen nu voorheen altijd 32. Ben benieuwd of dat zo blijft
♥ J & S
pi_178106985
Bluh Klaprooss! Had je verwacht dat het raak zou zijn? :*
pi_178107146
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 22:11 schreef aapieannie het volgende:

Douche eendje uit de kast haha! Succes met het traject waar jullie in gaan, en hopenlijk ook voor jou snel duidelijkheid :*
Jup mijn fijne kloon maar weggestopt. Alhoewel mijn kloonnaam leuker is dan deze :P
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:o omschakeling en wennen aan nieuwe namen vind mijn vermoeiende brein pittig :')

Overigens dat wachten is ellendig he? ;)
Sorry :*

Ja dat wachten is best vervelend. Nog niet ongesteld, niet zwanger, doorverwezen worden en voordat je daadwerkelijk iets kunt doen ben je ook zo weer 2 maanden verder. Vandaag de eerste afspraak gehad in het ziekenhuis, gynaecoloog was in ieder geval optimistisch dat als de testen de komende weken geen andere gekke dingen laten zien, het ons met een klein beetje hulp wel zou moeten lukken. 16 april weer een afspraak, dan krijgen we te horen hoe en wat verder.
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:10 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, mijn cyclus is wel regelmatig, ongeveer 31 dagen alleen de tijd tussen mijn positieve ovulatietest en menstruatie is kort (8-10 dagen ofzo). En 2 maanden terug dus ook al week voor nod wat spotting, dus vermoed te weinig progesteron maar dat weet ik niet zeker.

@newbalance, dat hoeft op zich geen probleem te zijn, alleen nog korter en een eventueel eitje heeft dan geen tijd meer om in te nestelen.

En klap :* Hopelijk doet je lijf snel weer wat het al eens heeft laten zien O+
June :* Niet te lang blijven wachten he :*
pi_178107597
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:15 schreef klaprooss het volgende:
Dank lieverds.

Volgens mij ben ik ongesteld, als het doorzet dan.
Op cd 12 had ik een positieve ovulatietest maar ook nog positieve zwangerschapstesten dus ik dacht dat het te vroeg zou zijn voor een ei. Voorheen had ik mn ei op cd 17. Nu dus toch bloed. Cyclus van 26 dagen nu voorheen altijd 32. Ben benieuwd of dat zo blijft
Misschien toch nog een kleine nabrander van de miskraam? Dat je nu ongesteld bent na je laatste positieve test betekent dan tenminste nog dat je nu zeker weer door kunt..
pi_178109977
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:06 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Bluh Klaprooss! Had je verwacht dat het raak zou zijn? :*
Neuh, ik had gehoopt mijn ei te spotten, dat heb ik waarschijnlijk dus ook gedaan maar ik dacht dat hij positief uitsloeg vanwege het hcg nog in mn lijf. Ik had eerder gehoopt dat we deze ronde gericht actief konden zijn. Achja ;)

Ook wel fijn hoor, nu een normale cyclus periode ipv een hele lange. Het zet nog niet echt door dus eerst even kijken of het morgen wat gaat doen.
♥ J & S
pi_178110032
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:10 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, mijn cyclus is wel regelmatig, ongeveer 31 dagen alleen de tijd tussen mijn positieve ovulatietest en menstruatie is kort (8-10 dagen ofzo). En 2 maanden terug dus ook al week voor nod wat spotting, dus vermoed te weinig progesteron maar dat weet ik niet zeker.

@newbalance, dat hoeft op zich geen probleem te zijn, alleen nog korter en een eventueel eitje heeft dan geen tijd meer om in te nestelen.

En klap :* Hopelijk doet je lijf snel weer wat het al eens heeft laten zien O+
Idd niet te lang wachten, gewoon aan de bel trekken beter al gekeken dan wat maanden door gaan met vermoeden.

Stippel :* hopelijk komt de actie snel terug. Even een goede date night in gaan plannen?! Lekker samen weg en dan hoppa?!
♥ J & S
  maandag 26 maart 2018 @ 22:14:37 #24
208890 June.
Seriously?
pi_178110852
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:47 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Idd niet te lang wachten, gewoon aan de bel trekken beter al gekeken dan wat maanden door gaan met vermoeden.

Stippel :* hopelijk komt de actie snel terug. Even een goede date night in gaan plannen?! Lekker samen weg en dan hoppa?!
Thanks ladies.

Ik vind het lastig, dan is het ook meteen zo definitief “medisch”. We hebben nu iets van 8 ronden kunnen benutten dus denk dat ik begin mei een afspraak ga plannen als het zo blijft.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:19:53 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178118507
Ik ga mee met de dames voor me: trek aan de bel als je het niet vertrouwt... :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_178120860
Eens met de rest June. En ook: als je in mei belt met je huisarts, duurt het al met al nog wel een paar maanden eer je aan de medicijnen zit. Dus daar kun je misschien vast op voorsorteren door nu al te bellen :)
pi_178157537
Hoe gaat het nu met je, June?

Ik ben een beetje aan het hypochonderen... Ik ruik alles beter (zo lijkt het in ieder geval) en mijn borsten voelen 'anders'. Het zou van alles kunnen zeggen, maar ik zit een week na mijn eisprong dus ik denk dat het voornamelijk in mijn hoofd zit. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door OnitsukaTiger op 28-03-2018 23:42:27 ]
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:01:27 #28
208890 June.
Seriously?
pi_178164452
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:06 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Hoe gaat het nu met je, June?

Ik ben een beetje aan het hypochonderen... Ik ruik alles beter (zo lijkt het in ieder geval) en mijn borsten voelen 'anders'. Het zou van alles kunnen zeggen, maar ik zit een week na mijn eisprong dus ik denk dat het voornamelijk in mijn hoofd zit. :')
Veel gemixte signalen. Bloeden zet iets meer door, maar niet zoals een ongesteldheid nog. Borsten doen nog pijn.. test negatief vandaag (morgen nod). Denk dat ik gewoon flink ongesteld ga worden morgen.

En spannend voor jou, hopelijk zeggen die signalen bij jou meer dan mijn troll lijf :D
Shine bright like a diamond.
pi_178166045
Blijft toch nog een beetje spannend dus. Succes!

Ik moest gisteren huilen om een compliment, heel stom! :')
pi_178169380
Wat rot he die laatste dagen tot nod June. Hopelijk snel duidelijkheid en het liefst met streepjes!

Ik dacht dus van de week ongesteld te worden maar heb nu nog steeds alleen last van oud bloed afscheiding :{ . Lijf, ga is wat duidelijks doen!
En ik zit vandaag in de ‘ik nu wil ook een baaaahaaaby’ repeat :') o|O
♥ J & S
pi_178169650
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:06 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Hoe gaat het nu met je, June?

Ik ben een beetje aan het hypochonderen... Ik ruik alles beter (zo lijkt het in ieder geval) en mijn borsten voelen 'anders'. Het zou van alles kunnen zeggen, maar ik zit een week na mijn eisprong dus ik denk dat het voornamelijk in mijn hoofd zit. :')
Had ik van de week ook (symptomen) en nu mijn laatste menstruatiedag. En dan maar kijken wanneer ik weer vruchtbaar ben en vriendlief ook beschikbaar is. :)
pi_178209213
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:47 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Idd niet te lang wachten, gewoon aan de bel trekken beter al gekeken dan wat maanden door gaan met vermoeden.

Stippel :* hopelijk komt de actie snel terug. Even een goede date night in gaan plannen?! Lekker samen weg en dan hoppa?!
Wij zijn een beetje afhankelijk van onze eerste. Die kan niet logeren enz... Dus overdag datemiddag :P maar we hebben het wat druk op onze planning momenteel met werk, brouwerij en zulks.

Mijn meneer was van mijn ontluchting van ongenoegen wat geschrokken en doet beter zijn best O+ We gaan het zien komende maand :P

bedankt :*
Schudden voor gebruik
pi_178209249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:10 schreef OnitsukaTiger het volgende:
Blijft toch nog een beetje spannend dus. Succes!

Ik moest gisteren huilen om een compliment, heel stom! :')
als het een over de top vreselijk lief en fijn compliment was... ontzettend begrijpelijk :P
Schudden voor gebruik
pi_178214853
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:31 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

als het een over de top vreselijk lief en fijn compliment was... ontzettend begrijpelijk :P
Mijn lief gaf door dat een andere vrouw mij zo'n mooie vrouw vond.

Also, blood. 9dpo en ik ben een tikje teleurgesteld. :{
pi_178219407
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:30 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wij zijn een beetje afhankelijk van onze eerste. Die kan niet logeren enz... Dus overdag datemiddag :P maar we hebben het wat druk op onze planning momenteel met werk, brouwerij en zulks.

Mijn meneer was van mijn ontluchting van ongenoegen wat geschrokken en doet beter zijn best O+ We gaan het zien komende maand :P

bedankt :*
Je kan ook daten en dan gewoon naar huis he ;). Niet overnachten. Oppas in de avond, desnoods breng je m pas naar bed na dat je thuis bent maar de tijd die je dan al samen hebt gehad is wel al een warm maker. Kind slaapt en daarna een fijn plekje zoeken voor samen :+
♥ J & S
pi_178241466
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 20:09 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Je kan ook daten en dan gewoon naar huis he ;). Niet overnachten. Oppas in de avond, desnoods breng je m pas naar bed na dat je thuis bent maar de tijd die je dan al samen hebt gehad is wel al een warm maker. Kind slaapt en daarna een fijn plekje zoeken voor samen :+
Dat lukt hier gewoon nog niet.

Ik ben ontzettend aan het trainen dat hij los van borstvoeding in slaap kan vallen en dan ook nog eens minstens 2 uur slapen als blok. ipv elk uur a 1,5 uur.

bedankt voor de tip tho :*


_O-

Dat zijn wij gewoon :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Stippelrientje op 01-04-2018 19:08:53 ]
Schudden voor gebruik
pi_178241473
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:24 schreef OnitsukaTiger het volgende:

[..]

Mijn lief gaf door dat een andere vrouw mij zo'n mooie vrouw vond.

Also, blood. 9dpo en ik ben een tikje teleurgesteld. :{
he bah! En dan nog wel zo hoopvol!
Schudden voor gebruik
  zondag 1 april 2018 @ 20:50:03 #38
208890 June.
Seriously?
pi_178243847
Hier ook de sluizen al een tijdje doorgebroken, dus het was toch niets. Borsten blijven vreemd genoeg wel pijn doen, dus zal morgen er nog wel even een test tegenaan gooien (heb er toch nog zat van klackstar :') ).
Shine bright like a diamond.
pi_178261481
Vervelend dat je borsten nog pijn blijven doen, June. Op naar de volgende ronde!

Ik had inderdaad wel wat hoop, Stippel. Aan de andere kant lijkt mijn cyclus iets te normaliseren. Dat is ook wel wat waard. Ik richt mijn pijlen op de volgende ronde. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door OnitsukaTiger op 02-04-2018 18:55:13 ]
pi_178261653
Normalere Cyclus is sowieso fijn!
Schudden voor gebruik
pi_178262354
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:24 schreef OnitsukaTiger het volgende:

[..]

Mijn lief gaf door dat een andere vrouw mij zo'n mooie vrouw vond.

Also, blood. 9dpo en ik ben een tikje teleurgesteld. :{
Dat is een leuk compliment! :Y
pi_178264158
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:12 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Dat is een leuk compliment! :Y
Dat was het zeker! Achteraf had die jankbui meen lichtje moeten laten branden bij me. Janken om zoiets is toch wel een duidelijk signaal dat ik ongesteld ga worden. _O-
pi_178267890
Jammer June!
Waren er meer met hun nod in aantocht?!
Ik duim :Y

Ik moet morgen naar de gyn, nacontrole van de curettage. En nog steeds geen bloed hier :{
♥ J & S
pi_178289168
Je lichaam heeft dan ook even wat te verwerken gehad Klaproos.

Wat rot tho!

succes bij de gyn.
Schudden voor gebruik
pi_178289182
Hier vandaag gestart aan de nieuwe ronde.
Mijn meneer heeft wel motivatie gevonden de laatste dagen. Niks te klagen O+
Schudden voor gebruik
pi_178307458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier vandaag gestart aan de nieuwe ronde.
Mijn meneer heeft wel motivatie gevonden de laatste dagen. Niks te klagen O+
Fijn voor je!!

Ik heb even een dippie. We zijn net verhuisd vanwege werk van vriendlief. Alleen mijn werk moet nog verhuisd worden dus tot ik ander werk heb leven we door de weeks gescheiden vanwege de reisafstand... :( Al 3 weken dit door de weekse alleen zijn daar raak ik ook niet zwanger van.
pi_178320393
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:52 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Fijn voor je!!

Ik heb even een dippie. We zijn net verhuisd vanwege werk van vriendlief. Alleen mijn werk moet nog verhuisd worden dus tot ik ander werk heb leven we door de weeks gescheiden vanwege de reisafstand... :( Al 3 weken dit door de weekse alleen zijn daar raak ik ook niet zwanger van.
Oh wat rot! Lijkt mij erg lastig dat door de weeks ergens anders zijn.

Woon je nu nog in je oude huisje?

Heb je al een idee wanneer daar het eind in zicht komt?
Schudden voor gebruik
pi_178321478
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:52 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Fijn voor je!!

Ik heb even een dippie. We zijn net verhuisd vanwege werk van vriendlief. Alleen mijn werk moet nog verhuisd worden dus tot ik ander werk heb leven we door de weeks gescheiden vanwege de reisafstand... :( Al 3 weken dit door de weekse alleen zijn daar raak ik ook niet zwanger van.
Ik heb een tijd intern gezeten voor mijn vorige werk. Ik reed dan doordeweeks een keer naar huis toe om met mijn man te kunnen eten en samen te kunnen slapen. Als ik mijn eisprong had dan reed ik een keer extra naar huis. Ik lag dan vaak om half tien in bed omdat de volgende dag om kwart voor vijf de wekker ging.

Het was 130 kilometer enkele reis en voor ons werkte het goed op deze manier. Misschien is zoiets ook te doen voor jullie, afhankelijk van de afstand uiteraard. Succes, het is gewoon stom als je niet bij elkaar kunt zijn. :*
pi_178334602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Oh wat rot! Lijkt mij erg lastig dat door de weeks ergens anders zijn.

Woon je nu nog in je oude huisje?

Heb je al een idee wanneer daar het eind in zicht komt?
Ik heb mijn huis verkocht en woon door de weeks bij mijn ouders. Weet niet hoelang het solliciteren gaat duren. Heb me er sinds een week in verdiept. Hopelijk gaat het vlot.
pi_178334660
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:37 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ik heb een tijd intern gezeten voor mijn vorige werk. Ik reed dan doordeweeks een keer naar huis toe om met mijn man te kunnen eten en samen te kunnen slapen. Als ik mijn eisprong had dan reed ik een keer extra naar huis. Ik lag dan vaak om half tien in bed omdat de volgende dag om kwart voor vijf de wekker ging.

Het was 130 kilometer enkele reis en voor ons werkte het goed op deze manier. Misschien is zoiets ook te doen voor jullie, afhankelijk van de afstand uiteraard. Succes, het is gewoon stom als je niet bij elkaar kunt zijn. :*
Ik ben afhankelijk van het OV en ben 2,5 uur aan het reizen voor een enkele rit. Vriendlief maakt lange dagen door het land heen. Als ie in mijn omgeving is dan zijn we samen maar dat is nog niet gebeurd.

Heb van het weekend mijn vruchtbare periode maar hij zit nu in het buitenland. We zíen elkaar nu 2 weken niet...byebye ei...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')