Ja maar soms zitten er steden bij waarvan ik denk: wat moet je daar nouquote:
Ja geen idee.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar soms zitten er steden bij waarvan ik denk: wat moet je daar nou
Idd, moet je sociaal enzo doen...bahquote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zou mij echt zo ongemakkelijk voelen met bijvoorbeeld zo'n gezamenlijk ontbijt aan één tafel.
Maar ik ben FOK!ker, doe mij dan maar een nog beter ontbijt gewoon in een hotel.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar Schiedam willen bekijken komt niet snel in je op....
wereldvreemdquote:Op donderdag 5 april 2018 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusBen er nooit geweest maar ik weet wel waar het is.
Hadden ze er ook niet nog een huiskamer bij? Het was toch niet alleen dat slaapkamertje (mag ik hopen voor dat geld).quote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een verdomd klein kamertje hoor, voor ¤ 105.
De heren hebben denk ik mazzel dat mevrouw M en haar moeder zo positief ingesteld zijn, want een beetje een pietluttige zeikerd had daar drama van gemaakt.
Echt belachelijk, 105 euro voor het bezemhokquote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een verdomd klein kamertje hoor, voor ¤ 105.
De heren hebben denk ik mazzel dat mevrouw M en haar moeder zo positief ingesteld zijn, want een beetje een pietluttige zeikerd had daar drama van gemaakt.
Die was voor algemeen gebruik toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze er ook niet nog een huiskamer bij? Het was toch niet alleen dat slaapkamertje (mag ik hopen voor dat geld).
Het moet je ding zijn zeg ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, moet je sociaal enzo doen...bah
Ow dan zat ik niet op te letten zekerquote:Op donderdag 5 april 2018 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was voor algemeen gebruik toch?
ja preciesquote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Karina het volgende:
Uitzicht op het parkeerterrein en een of andere toren, tof hoor.
Ah oké dat maakt wel een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Marsenal het volgende:
Hun b&b was eigenlijk bedoeld voor een gezin. De kamer waar mijn vrouw en schoonmoeder in zitten is eigenlijk voor kinderen bedoeld.
quote:
Dus eigenlijk een B&B met 1 kamer?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Marsenal het volgende:
Hun b&b was eigenlijk bedoeld voor een gezin. De kamer waar mijn vrouw en schoonmoeder in zitten is eigenlijk voor kinderen bedoeld.
Ah de dunne blonde is jouw vrouw.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Je mag van mn schoonmoeder zeggen wat je wilt, ik heb het allemaal eens gehoord.![]()
Ik hoorde wel dat ze vertelden van het kamertje voor de kinderen maar het viel me niet op dat de twee dames dus in DAT kamertje sliepenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:08 schreef ddx het volgende:
[..]
ja dat vertelden ze in het begin
anders teveel geluid van elkaar en maar 1 badkamer
ik ook niet, doet me aan een bunker denken.quote:
Nah, het lijkt me een positief mens, geen zure zeikerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Je mag van mn schoonmoeder zeggen wat je wilt, ik heb het allemaal eens gehoord.![]()
"Ruige natuur".quote:Op donderdag 5 april 2018 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
en heuvel met kale plekken en onkruid
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Het ziet er sowieso uit als een paar gestapelde containers met wat hout aan de zijkant.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Het is wat kil bij Inge en Theo. Dan liever teksten en action meuk.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]. Als ze maar lief is voor jou.
Heb gewoon een pleurishekel aan bont.
Oh, dat is wel handig als ze er toch nog stopcontacten bij moeten maken naast de nachtkastjes.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het beton nog niet helemaal uitgedroogd op de muur.
Met die kamerprijzen? Neuh....quote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Karina het volgende:
Oh ik had gedacht dat die homo's zouden winnen eigenlijk.
eensquote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou het nog leuker zijn als ze niet weten wat de vraagprijs is...nu werken ze vaak richting de vraagprijs.
Ik ook. Wilde het zelf bijna doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Vond het trouwens wel grappig dat de mannen hier opeens niet riepen: lekker wijf die blonde
Ik zou haar gevenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Vond het trouwens wel grappig dat de mannen hier opeens niet riepen: lekker wijf die blonde
Dat zou idd een goede aanpassing in het programma zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou het nog leuker zijn als ze niet weten wat de vraagprijs is...nu werken ze vaak richting de vraagprijs.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Meestal roepen ze wat andersquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Ja, deze was ook duur, maar dat kamertje van 105 vond ik echt bizar duur.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was toch ook best duur? Vond die andere er leuker uitzien.
Die van die homo's was toch niet zo klein? Die vond ik hadden moeten winnen (al ben ik alweer vergeten wat die kostte eerlijk gezegd).quote:Op donderdag 5 april 2018 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, deze was ook duur, maar dat kamertje van 105 vond ik echt bizar duur.
Nadeel is wel dat al die kamerprijzen online zijn te vinden...dan moet je ze verbieden die dag te surfen op het WWW...gaat ook wat ver.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd een goede aanpassing in het programma zijn.
Zeker als je ziet wat ze zelf soms voor kamers vragen en dan bij een ander doen alsof het allemaal wel flink aan de prijs is.
Dan moeten ze hun eigen kamers als referentie nemen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van die homo's was toch niet zo klein? Die vond ik hadden moeten winnen (al ben ik alweer vergeten wat die kostte eerlijk gezegd).
Waar is Geerd als je m nodig hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Ja dat is wel gek. Gooi dan de prijs omhoog, want waar moet je dan ontbijten.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:27 schreef ddx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zoals eerste b&b losse prijzen voor ontbijt (vreemd wat het heet toch niet voor niets b&b?)
Dat kan ik wel verduidelijken: De meeste gasten in de b&b willen geen ontbijt. Die willen gewoon vroeg weg omdat ze iets te doen hebben in de omgeving. Best gek, maar daarom krijg je steeds vaker prijzen exclusief ontbijt te zien.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel gek. Gooi dan de prijs omhoog, want waar moet je dan ontbijten.
Sowieso; met zulke prijzen zou ik niet weten waarom ik nog naar een B&B zou gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:27 schreef ddx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zoals eerste b&b losse prijzen voor ontbijt (vreemd wat het heet toch niet voor niets b&b?)
Persoonlijker dan een hotel ?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso; met zulke prijzen zou ik niet weten waarom ik nog naar een B&B zou gaan.
Jouw vrouw heeft wel humor, dat scheelt al een slok op een borrel.quote:
I knowquote:Op donderdag 5 april 2018 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft wel humor, dat scheelt al een slok op een borrel.
Veel sterkte met jouw schoonmoeder.
Wat een type.
quote:De B&B-houders overnachten in Friesland en Drenthe.
De deelnemers slapen in een oude pastorie in Friesland. Daarna belanden ze in Drenthe, bij een plek met historie: verpauperde gezinnen uit de grote steden werden in dit gebied vroeger een nieuw bestaan geboden. In diezelfde provincie trekken de deelnemers voor hun laatste logeerpartij het bos in, om te overnachten in een Mongoolse ‘yurt’.
Dit is een herhaling van 28 mei 2017.
zag het net, dacht dat het gestopt was, geen herhaling?quote:
Tis idd een herhalingquote:Op zondag 27 mei 2018 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zag het net, dacht dat het gestopt was, geen herhaling?
ah oké, weet niet of ik deze gezien heb.quote:
Ik heb deze volgens mij ook nog niet gezien.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, weet niet of ik deze gezien heb.
mooi zoquote:Op zondag 27 mei 2018 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb deze volgens mij ook nog niet gezien.
ik neem standaard mijn usb accu mee. Stopcontacten zitten toch altijd kutquote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Wat een bende. Je wilt toch minimaal je telefoon even kunnen opladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |