Simone Weimans waardeerde dat stuk niet zo.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meneer heeft de column van Luyendijk gelezen?
Dit was op /pol/ ook al toen ik er 5 jaar geleden ofzo voor het eerst wel eens keek.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:50 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik keek laatst weer even en ben toch echte geschokt vertrokken.
Volgens mijn zijn ze in allerlei threads genocides te bespreken op een scala aan volkeren en slaven en Europese blanken zaten elkaar de tent uit te vechten wie de echte blanken zijn.
Ja, NWS is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:50 schreef Volkorenbrood het volgende:
Volgens mijn zijn ze in allerlei threads genocides te bespreken op een scala aan volkeren en slaven en Europese blanken zaten elkaar de tent uit te vechten wie de echte blanken zijn.
Nee dat was dus 4chan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, NWS is niet meer wat het geweest is.
Ik ben geen 4chanexpert maar dat was toch altijd al zo?quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:50 schreef Volkorenbrood het volgende:
Hm wellicht had ik een te positief beeld dan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit was op /pol/ ook al toen ik er 5 jaar geleden ofzo voor het eerst wel eens keek.
Zijn nog wel boards die vgm niet doordrenkt zijn van nazi's, maar door de matige van layout van 4chan en het concept dat threads weer verdwijnen en dat iedereen anonymous is nooit echt leuk gevonden.
Alleen tijdens de amerikaanse verkiezingen een beetje gevolgd.
Hij heeft dan ook een totaal verknipt gedachtegoed over politiek en religie. Zo is hij onder meer raciaal seperatist en creationist. Desondanks is hij een hele goede vriend.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:50 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dat is wel echt een beetje sneu dan.
Volgens mij was het vroeger minder extreem en wat breder georiënteerd.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben geen 4chanexpert maar dat was toch altijd al zo?
Hoe doe je dat? Krijgt een van jullie niet loyaliteitsconflicten?quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:54 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een totaal verknipt gedachtegoed over politiek en religie. Zo is hij onder meer raciaal seperatist en creationist. Desondanks is hij een hele goede vriend.
Klopt wel dat er vroeger ook over communisme enzo werd gepraat, maar alle serieuze posts zijn daar wel wat weg, nu idd een grote nazimeme circle jerk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger minder extreem en wat breder georiënteerd.
Wel altijd met excessen vanwege het anonieme en verdwijnende karakter.
Nu is het gewoon stromfromt.
Geen idee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt wel dat er vroeger ook over communisme enzo werd gepraat, maar alle serieuze posts zijn daar wel wat weg, nu idd een grote nazimeme circle jerk.
Enige wat nog wel grappig was, is dat vlag veroveren wat ze met Shia deden. Maar geen idee of je dan weet wt ik bedoel.
Ik vond het ook niet echt sterk nee. Al maakte hij in die zin wel een terecht punt dat de hele aandacht voor wat de 'boze blanke kiezer' wil de laatste jaren wil wat overtrokken is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Simone Weimans waardeerde dat stuk niet zo.
Ik vind de kritiek ook een beetje blah, DENK deed precies wat iedereen al dacht en ze zijn en blijven toch een partijtje in de marge.
Oh dat was wel grappig, die acteur shia laboeuf ofzo had een of ander he will not divide us project, waar hij een camera ophing die 24/7 ging livestreamen. Eerst vooral aanhangers van hem die voor de camera kwamen, maar daarna vooral 4channers die kwamen trollen. Vandaar dat hij daar mee stopte en in plaats daarvan een nieuwe livestream maakte en een vlag ophing, waar alleen de vlag en lucht zichtbaar was (op de vlag stond he will not divide us).quote:
Gelezen, leuke column over Engeland inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt sterk nee. Al maakte hij in die zin wel een terecht punt dat de hele aandacht voor wat de 'boze blanke kiezer' wil de laatste jaren wil wat overtrokken is.
Het vervolg van de column over fragmentatie was sterker.
Heb meer dan eens de vriendschap heroverwogen maar ben altijd tot de conclusie gekomen dat het nergens op slaat om een vriendschap te verbreken vanwege politieke tegenstellingen. Heb echter wel besloten om geen discussies over religie meer te initiëren met 'm. Het is wel grappig dat hij zoveel is gaan lijken op de groep waar hij zich zo tegen afzet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Krijgt een van jullie niet loyaliteitsconflicten?
waar?quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dijkhoff lijkt moeite hebben met goede argumenten aandragen. De wat flauwe grapjes vervelen snel.
Hebben wel meer Brabanders last van.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dijkhoff lijkt moeite hebben met goede argumenten aandragen. De wat flauwe grapjes vervelen snel.
Is wel vaker ja. Hij heeft de rol van Zijlstra gekregen en mag nu niet meer normaal op vragen antwoorden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Begint idd te storen, merk het ook. Dat je gevat kan antwoorden is prima, maar soms mag je ook gewoon concreet en inhoudelijk eens antwoord gaan geven.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is wel vaker ja. Hij heeft de rol van Zijlstra gekregen en mag nu niet meer normaal op vragen antwoorden.
Echt jammer, want als Staats was hij altijd erg welbespraakt en genuanceerd. Nu is het inderdaad vooral comic relief .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |