En madingetje die zich in alle bochten wringt om er wat negatiefs uit te krijgenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:33 schreef rowan634 het volgende:
schattig
die houding die de twins aannemen
natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:36 schreef yaello het volgende:
Chipp vindt het allemaal wel leuk stiekem
Niet als iemand zo gemaakt in dat hok ziet en gewoon gaat eten en drinken.....quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je schijnt hier om te moeten lachen
Komt hij is op een andere manier in de picture........quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
natuurlijk
die geniet van dit momentje
bas is chipp zijn bitchquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
En de mensen die de streams volgen weten dat Chip Bas zijn bitch was om een verloren weddenschap
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bas is chipp zijn bitch
dit is een opstand
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:38 schreef Gooddeal het volgende:
Voor het eerst dat ik Chip grappig vind.
Vind het ook geen humor, als het nu een schone dixie was was het wat andersquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als iemand zo gemaakt in dat hok ziet en gewoon gaat eten en drinken.....
Ja, ik ben van terugkijken als ik daar zin in hebquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je hebt Linda pottenbakken gemist.
Ja, waar bemoeien ze zich toch mee. Hun zitten er toch niet in.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:42 schreef humpty het volgende:
Linda en Madi vinden het niet kunnen
wat kunnen die zeuren zeg
linda zeikt om het zeikenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:42 schreef humpty het volgende:
Linda en Madi vinden het niet kunnen
wat kunnen die zeuren zeg
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:46 schreef DeKenau het volgende:
Fay is er misselijk van
Wij van die emmers stront van haar door de gootsteen
Lijkt me juist gezond om dit geen humor te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:48 schreef formule het volgende:
Ik hou zo niet van grapjes, ik lijk Linda wel
Daaromquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me juist gezond om dit geen humor te vinden
Ze mogen blij zijn als ze een paar duizend euro ontvangen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:54 schreef Raskolnikow het volgende:
Ze hebben iemand gevonden die hele bedrijfsinboedels inkoopt en dan denken ze een goede deal te krijgen.
Morgen alles ophalen graagquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:56 schreef mazaru het volgende:
Ze denken een goede prijs te krijgen als ze alles in 1 keer verkopen aan een opkoper
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef humpty het volgende:
Degen die het op wil kopen heeft net zo`n achternaam als Billy haar ex
v/d Graaf?quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef humpty het volgende:
Dat wijf lult weer een stuk in de ruimte maar het staat zo wijs als je doet alsof je het allemaal al weet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze failliet zijn.
En daar gaan we weer.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef humpty het volgende:
Dat kan de helft van het telefoonboek zijnquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wijf lult weer een stuk in de ruimte maar het staat zo wijs als je doet alsof je het allemaal al weet.
Een curator is iemand die Marjet straks bij de poort staat op te wachten.
Gezien de hoeveelheid exen die ze schijnt te hebben beslaat dat inderdaad een half telefoonboek.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan de helft van het telefoonboek zijn
Maar Romy is niet bezig met de stemmingen. Hoe kan dat nou?quote:
Dat is bil.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Romy is niet bezig met de stemmingen. Hoe kan dat nou?
Romy zegt dat ook iedere dag. Ze praat niet over de stemming want zo zit ze niet in elkaar. En de twins zijn slecht want die hebben dat wel gedaan.quote:
geweldig nieuwsquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:09 schreef yaello het volgende:
Romy over Billy. Dom dom dom. Mehmet gelooft Billy ook helemaal
Die 2 gaan vast eerst 'n maand uitslapenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:08 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlog wat de Utopiane als eerste gaan doen als ze thuis zijn.....
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:09 schreef mazaru het volgende:
Bats is chill en eerlijk en laat zien hoeveel ze om Romy geeft zegt romy
Ik hoop dat ze volgende week optyfen...........quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 2 gaan vast eerst 'n maand uitslapen
Hoop ik ook 1 van de 2 Dinsdag wegquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgende week optyfen...........
Nee joh. Die heeft nog met geen woord over de stemmingen gepraat. Daar is ze te eerlijk voor volgens eigen zeggenquote:
ik hoor hetquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh. Die heeft nog met geen woord over de stemmingen gepraat. Daar is ze te eerlijk voor volgens eigen zeggen
Ik denk als de één moet gaan, gaat de ander ook...........quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop ik ook 1 van de 2 Dinsdag weg
Ze leert het nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:10 schreef formule het volgende:
Romy heeft een goed gevoel bij Marjet, daar gaat ze de fout in, volgens mij
is van haarzelf denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
Smerig wijf!![]()
Melk met slomospeeksel voor de volgende
.
[ afbeelding ]
Marjet dusquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
Smerig wijf!![]()
Melk met slomospeeksel voor de volgende
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja want Bil vroeg of ze ook een beetje ervan mocht
neeeeeeeeeeeeee alle gesprekken gaan over de twinsquote:
lekker vaagquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Als zondag iets gebeurd dan wordt het een hel van een stemming, zegt Linda
Romy nu weer met Bil, lekker lullen over de tweeling
Linda gaat zondag alles vertellen, zegt ze
Ja, das lindaquote:
Ja ... kunnen we weer speculaasjes gaan bakken ...wat zou het zijn ..in ieder geval 2 van die zij Linda...een nagemaakte ruzie?..Zodat iedereen denkt dat ze niet op de 3ling hoeven te stemmen omdat ze band toch zogenaamd al kapot is?...quote:
sws 2 zei zequote:Op donderdag 22 maart 2018 14:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ... kunnen we weer speculaasjes gaan bakken ...wat zou het zijn ..in ieder geval 2 van die zij Linda...een nagemaakte ruzie?..Zodat iedereen denkt dat ze niet op de 3ling hoeven te stemmen omdat ze band toch zogenaamd al kapot is?...
Lekker, met drie kindjes aan dr rokken en boven de pannenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:28 schreef formule het volgende:
Madi is na haar dertigste zo rond als een tonnentje
aah thnx.. pf zondag alweeeeeer markt ? dacht 1 aprilquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Linda gaat zondag pas praten na de markt want dan kunnen bezoekers niks meer doorlullen voor de stemming.
Ook 1 aprilquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aah thnx.. pf zondag alweeeeeer markt ? dacht 1 april
Ze gaat 100% op 1 van de 3lingquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Linda gaat zondag pas praten na de markt want dan kunnen bezoekers niks meer doorlullen voor de stemming.
Zondag en 1 April ook.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lekker, met drie kindjes aan dr rokken en boven de pannen
2 weekenden achter elkaarquote:
Markten zijn uitverkochtquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
2 weekenden achter elkaarsaaie streams. Zijn de kaarten al uitverkocht of zijn het half gevulde markten?
Mooi ...dan kan er nog even doorgegeven worden dat de 3ling wat met hun geld willen doen..quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geld, geld en geldquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
waarom hebben ze 2 markten achter elkaar gedaan? is daar een bepaalde reden voor?
aanstelster...quote:
Of dat Linda en Madi net zo vies spelletje spelenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Mooi ...dan kan er nog even doorgegeven worden dat de 3ling wat met hun geld willen doen..
Geen idee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
waarom hebben ze 2 markten achter elkaar gedaan? is daar een bepaalde reden voor?
Geldquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
Wordt bepaald door de FEBO< datums krijgen de Utopianen gewoon door. Geen idee waarom zo kort op elkaarquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
Paasmarkt toch?quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt bepaald door de FEBO< datums krijgen de Utopianen gewoon door. Geen idee waarom zo kort op elkaar
Nee hoor ligt niet aan jouquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:34 schreef formule het volgende:
Ik ben ook zo'n kluns, ik heb weer iets verkeerds gedaan
ik ook op 1 , dus je kun niett naar een andere stream?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:38 schreef chufi het volgende:
Zijn de Miss verkiezingen geschrapt? Ik wou net 10 kaarten kopen is er niets meer beschikbaar
was zeker weer hetzelfde als begrafenis en zo, ze willen reakties maar ze doen er uiteindelijk niets meequote:Op donderdag 22 maart 2018 14:38 schreef chufi het volgende:
Zijn de Miss verkiezingen geschrapt? Ik wou net 10 kaarten kopen is er niets meer beschikbaar
Ach man, heeft er verder ook geen punt van gemaakt hoor toen ze doorhad dat t een tv momentje was en dat chip het gewoon meespeelde en weigerde om op te geven. Die heeft karakter getoond. Bam, weten ze dat ook weer in die loods. Geen opgever in ieder geval.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
aanstelster...
Hij komt eruit, gaat een half uur onder de douche staan, kleding in de was en chippie is weer het ventje
laten we dat doen jaquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw. 1 juni
ze moet in de finale komen denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
iedereen die zegt dat er niets gescript wordt, hoe kan het zijn dat iedereen billy weer omarmd?
dat denk ik ook , dit is niet de realiteit daar, anders was ze er al lang uitquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze moet in de finale komen denk ik
Omdat iedereen in dat shit verhaal trapt dat ze het spel niet gaat spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
iedereen die zegt dat er niets gescript wordt, hoe kan het zijn dat iedereen billy weer omarmd?
Ik denk dat ze niet op haar mogen stemmen, ja een paar wel, maar niet dat ze op de stoel komtquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat iedereen in dat shit verhaal trapt dat ze het spel niet gaat spelen.
Alleen Baldr en Cemal nogquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet op haar mogen stemmen, ja een paar wel, maar niet dat ze op de stoel komt
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
Hoiiiiiii madi huhuhuhu
pff geen kracht meer voor
knip en plak m'n kotsberichten tot juni maar over bil en room
dat dus.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Het is toch overduidelijk dat ze allemaal toneelstukjes spelen, ik kan mijn haat naar iemand niet uit of aan zitten, je maakt mij dat niet wijs dat ze dat daar allemaal zonder uitzondering kunnen
Precies dat gevoel heb ik dus ook. Ik kan mij ook niet voorstellen dat 'volwassen' mensen zo kunnen zijn. Dat groepjes vormen en buitensluiten etc. Of ik ben te naief, kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Het is toch overduidelijk dat ze allemaal toneelstukjes spelen, ik kan mijn haat naar iemand niet uit of aan zitten, je maakt mij dat niet wijs dat ze dat daar allemaal zonder uitzondering kunnen
Van voor naar achter gescript. Het is geen RLS maar Scripted Reality en doen gewoon niet onder voor een programma als Temptation Island wat dit ook is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Precies dat gevoel heb ik dus ook. Ik kan mij ook niet voorstellen dat 'volwassen' mensen zo kunnen zijn. Dat groepjes vormen en buitensluiten etc. Of ik ben te naief, kan ook natuurlijk
ze leven niet in een normale situatiequote:Op donderdag 22 maart 2018 14:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Precies dat gevoel heb ik dus ook. Ik kan mij ook niet voorstellen dat 'volwassen' mensen zo kunnen zijn. Dat groepjes vormen en buitensluiten etc. Of ik ben te naief, kan ook natuurlijk
wij ook , volgens mijquote:
nee , je bent niet naief, het is allemaal nep, moet je maar opletten hoe leuk ze nu kunnen doen tegen elkaarquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:54 schreef yaello het volgende:
[..]
ja dit is hetzelfde, ik ben blij dat het stopt , want ik irriteer mij eraan dat we bij de benen genomen wordenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van voor naar achter gescript. Het is geen RLS maar Scripted Reality en doen gewoon niet onder voor een programma als Temptation Island wat dit ook is.
We krijgen er House of Talent voor terug, zelfde format.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dit is hetzelfde, ik ben blij dat het stopt , want ik irriteer mij eraan dat we bij de benen genomen worden
Ik heb 1 keer in dezelfde ruimte gezeten met iemand waar ik echt ruzie mee had , mijn schoonzuster, dat was geen succes , is daarna ook nooit weer gebeurt, zij hebben zgn ruzie met iemand en even later kunnen ze er weer leuk mee doen, dat kan nooitquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze leven niet in een normale situatie
maar zelfs afgezien van dat, groepsvorming/buitensluiting komt bij volwassenen zelfs nog op de werkvloer voor
even verversenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:00 schreef yaello het volgende:
Bij mij zijn de streams nog steeds niet ok. Heb vaststaand beeld
Ik ga daar al helemaal niet aan beginnenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We krijgen er House of Talent voor terug, zelfde format.
ze leven 24/7 met elkaar.. al maandenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in dezelfde ruimte gezeten met iemand waar ik echt ruzie mee had , mijn schoonzuster, dat was geen succes , is daarna ook nooit weer gebeurt, zij hebben zgn ruzie met iemand en even later kunnen ze er weer leuk mee doen, dat kan nooit
Al gedaan. Heb een apple, weet niet of dat de reden is?quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
even verversen
of opnieuw inloggen
je zou een andere stream kunnen proberenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:00 schreef yaello het volgende:
Bij mij zijn de streams nog steeds niet ok. Heb vaststaand beeld
geen ideequote:Op donderdag 22 maart 2018 15:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Al gedaan. Heb een apple, weet niet of dat de reden is?
quote:
Maar dat snap ik op zich wel, maar nu is het einde te overzien, dus nu zou het niet meer kunnen , dat je tegen iedereen leuk kan blijven doenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze leven 24/7 met elkaar.. al maanden
met je broer/zus heb je ook wel eens ruzie en dan is het na een uur weer goed
ze hebben alleen elkaar, dus ze moeten door
Alleen als het met streams is, anders moet ik het nog zien.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik ga daar al helemaal niet aan beginnen
ik hoorde de drieling afgelopen dinsdag wel zeggen dat ze op Billy wilden gaan aankomende verkiezingen, maar of ze dat daadwerkelijk gaan doen weet ik nietquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet op haar mogen stemmen, ja een paar wel, maar niet dat ze op de stoel komt
apple sucksquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Al gedaan. Heb een apple, weet niet of dat de reden is?
We zullen zien, iedereen wil altijd op billy maar niemand doet het toevalligquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik hoorde de drieling afgelopen dinsdag wel zeggen dat ze op Billy wilden gaan aankomende verkiezingen, maar of ze dat daadwerkelijk gaan doen weet ik niet
heb je dan interesse?quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als je dat huisje van Beau koopt, krijg je Beau er dan bij of niet?
dat is voor debieltjesquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:03 schreef a_b het volgende:
Zag net even snel iets voorbij komen.
Rood = 250 tot 500
spuit 11
quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:06 schreef Vinamp het volgende:
Laten ze Billy maar in de uitverkoop gooien
Is al ingereden
Daar moet geld bij.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:06 schreef Vinamp het volgende:
Is al ingereden
quote:
De Tosti-bandquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is voor debieltjes
net als piano spelen
rood-wit-blauw-rood
maar de voering is eruit , en sleets tot en metquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:06 schreef Vinamp het volgende:
Is al ingereden
Precies zo duidelijk dat die in de finale moet komenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
We zullen zien, iedereen wil altijd op billy maar niemand doet het toevallig
zingen ?quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
isa is live nu op vleesboek
off topic![]()
.. Loods gespuis
blauw rood
Oransje .. meuk Veiling
Dan was het wel mooier inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:10 schreef humpty het volgende:
[..]
Precies zo duidelijk dat die in de finale moet komen
het is mij allemaal te voorspelbaar.
Was er maar geen script dan kregen we veel leukere streams
en was Marjet Bakker al lang naar haar moeder
nee..zit in de otow ..onderweg naar fam /duitslandquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zingen ?
heb streams uit, dom gelul over hun ouwe meuk . Graaiers
Schijnt een tafel te zijn die Rienk heeft gemaaktquote:
ze ze spullen aan het prijzen die ze willen verkopenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik snap werkelijk geen hol van wat ze nu aan het doen zijn.
En ze willen overal de hoofdprijs voorquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:17 schreef a_b het volgende:
[..]
ze ze spullen aan het prijzen die ze willen verkopen
Ja zoiets dacht ik al.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:17 schreef a_b het volgende:
[..]
ze ze spullen aan het prijzen die ze willen verkopen
Origineel antiek!quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:26 schreef mazaru het volgende:
Niet even schoonmaken voor de foto. Niet belangrijk. Prachtding! Veel geld waard
[ afbeelding ]
En dit is design volgens bats. Kun je de hoofdprijs voor krijgen. Was ooit wit. Maar nu noemen we het de grijze stoelquote:
'kom em halen'quote:
Incl. event valt mee toch...quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Alweer een gepeperde rekening
En graag binnen twee weken aftikken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaat dat salsafeestje nog wel door danquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Alweer een gepeperde rekening
En graag binnen twee weken aftikken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ event...wel je brilletje opdoen opaquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:34 schreef opabakema2 het volgende:
GM cos
worksjop 1500 eurie
zijn ze er een hele week geweest ?
heb ik opquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
+ event...wel je brilletje opdoen opa
Op de brandstapel met dat ding.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:36 schreef Charmian het volgende:
die stoel waar linda inzit vind ik wel leuk...maar van hun hoef ik ze niet, heeft bats vast wel een keer met d'r blote zuignap opgezeten
1000,- euro dan, de lessen waren volgens mij 500.-quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:36 schreef DKUp het volgende:
De kosten voor het evenement waren niet hoog volgens René
je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
+ event...wel je brilletje opdoen opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |