geweldig nieuwsquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:09 schreef yaello het volgende:
Romy over Billy. Dom dom dom. Mehmet gelooft Billy ook helemaal
Die 2 gaan vast eerst 'n maand uitslapenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:08 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlog wat de Utopiane als eerste gaan doen als ze thuis zijn.....
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:09 schreef mazaru het volgende:
Bats is chill en eerlijk en laat zien hoeveel ze om Romy geeft zegt romy
Ik hoop dat ze volgende week optyfen...........quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 2 gaan vast eerst 'n maand uitslapen
Hoop ik ook 1 van de 2 Dinsdag wegquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgende week optyfen...........
Nee joh. Die heeft nog met geen woord over de stemmingen gepraat. Daar is ze te eerlijk voor volgens eigen zeggenquote:
ik hoor hetquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh. Die heeft nog met geen woord over de stemmingen gepraat. Daar is ze te eerlijk voor volgens eigen zeggen
Ik denk als de één moet gaan, gaat de ander ook...........quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop ik ook 1 van de 2 Dinsdag weg
Ze leert het nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:10 schreef formule het volgende:
Romy heeft een goed gevoel bij Marjet, daar gaat ze de fout in, volgens mij
is van haarzelf denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
Smerig wijf!![]()
Melk met slomospeeksel voor de volgende
.
[ afbeelding ]
Marjet dusquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
Smerig wijf!![]()
Melk met slomospeeksel voor de volgende
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja want Bil vroeg of ze ook een beetje ervan mocht
neeeeeeeeeeeeee alle gesprekken gaan over de twinsquote:
lekker vaagquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Als zondag iets gebeurd dan wordt het een hel van een stemming, zegt Linda
Romy nu weer met Bil, lekker lullen over de tweeling
Linda gaat zondag alles vertellen, zegt ze
Ja, das lindaquote:
Ja ... kunnen we weer speculaasjes gaan bakken ...wat zou het zijn ..in ieder geval 2 van die zij Linda...een nagemaakte ruzie?..Zodat iedereen denkt dat ze niet op de 3ling hoeven te stemmen omdat ze band toch zogenaamd al kapot is?...quote:
sws 2 zei zequote:Op donderdag 22 maart 2018 14:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ... kunnen we weer speculaasjes gaan bakken ...wat zou het zijn ..in ieder geval 2 van die zij Linda...een nagemaakte ruzie?..Zodat iedereen denkt dat ze niet op de 3ling hoeven te stemmen omdat ze band toch zogenaamd al kapot is?...
Lekker, met drie kindjes aan dr rokken en boven de pannenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:28 schreef formule het volgende:
Madi is na haar dertigste zo rond als een tonnentje
aah thnx.. pf zondag alweeeeeer markt ? dacht 1 aprilquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Linda gaat zondag pas praten na de markt want dan kunnen bezoekers niks meer doorlullen voor de stemming.
Ook 1 aprilquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aah thnx.. pf zondag alweeeeeer markt ? dacht 1 april
Ze gaat 100% op 1 van de 3lingquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Linda gaat zondag pas praten na de markt want dan kunnen bezoekers niks meer doorlullen voor de stemming.
Zondag en 1 April ook.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lekker, met drie kindjes aan dr rokken en boven de pannen
2 weekenden achter elkaarquote:
Markten zijn uitverkochtquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
2 weekenden achter elkaarsaaie streams. Zijn de kaarten al uitverkocht of zijn het half gevulde markten?
Mooi ...dan kan er nog even doorgegeven worden dat de 3ling wat met hun geld willen doen..quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geld, geld en geldquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
waarom hebben ze 2 markten achter elkaar gedaan? is daar een bepaalde reden voor?
aanstelster...quote:
Of dat Linda en Madi net zo vies spelletje spelenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Mooi ...dan kan er nog even doorgegeven worden dat de 3ling wat met hun geld willen doen..
Geen idee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
waarom hebben ze 2 markten achter elkaar gedaan? is daar een bepaalde reden voor?
Geldquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
Wordt bepaald door de FEBO< datums krijgen de Utopianen gewoon door. Geen idee waarom zo kort op elkaarquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef a_b het volgende:
[..]
Paasmarkt toch?quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt bepaald door de FEBO< datums krijgen de Utopianen gewoon door. Geen idee waarom zo kort op elkaar
Nee hoor ligt niet aan jouquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:34 schreef formule het volgende:
Ik ben ook zo'n kluns, ik heb weer iets verkeerds gedaan
ik ook op 1 , dus je kun niett naar een andere stream?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:38 schreef chufi het volgende:
Zijn de Miss verkiezingen geschrapt? Ik wou net 10 kaarten kopen is er niets meer beschikbaar
was zeker weer hetzelfde als begrafenis en zo, ze willen reakties maar ze doen er uiteindelijk niets meequote:Op donderdag 22 maart 2018 14:38 schreef chufi het volgende:
Zijn de Miss verkiezingen geschrapt? Ik wou net 10 kaarten kopen is er niets meer beschikbaar
Ach man, heeft er verder ook geen punt van gemaakt hoor toen ze doorhad dat t een tv momentje was en dat chip het gewoon meespeelde en weigerde om op te geven. Die heeft karakter getoond. Bam, weten ze dat ook weer in die loods. Geen opgever in ieder geval.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
aanstelster...
Hij komt eruit, gaat een half uur onder de douche staan, kleding in de was en chippie is weer het ventje
laten we dat doen jaquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw. 1 juni
ze moet in de finale komen denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
iedereen die zegt dat er niets gescript wordt, hoe kan het zijn dat iedereen billy weer omarmd?
dat denk ik ook , dit is niet de realiteit daar, anders was ze er al lang uitquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze moet in de finale komen denk ik
Omdat iedereen in dat shit verhaal trapt dat ze het spel niet gaat spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
iedereen die zegt dat er niets gescript wordt, hoe kan het zijn dat iedereen billy weer omarmd?
Ik denk dat ze niet op haar mogen stemmen, ja een paar wel, maar niet dat ze op de stoel komtquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat iedereen in dat shit verhaal trapt dat ze het spel niet gaat spelen.
Alleen Baldr en Cemal nogquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet op haar mogen stemmen, ja een paar wel, maar niet dat ze op de stoel komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |