En madingetje die zich in alle bochten wringt om er wat negatiefs uit te krijgenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:33 schreef rowan634 het volgende:
schattig
die houding die de twins aannemen
natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:36 schreef yaello het volgende:
Chipp vindt het allemaal wel leuk stiekem
Niet als iemand zo gemaakt in dat hok ziet en gewoon gaat eten en drinken.....quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je schijnt hier om te moeten lachen
Komt hij is op een andere manier in de picture........quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
natuurlijk
die geniet van dit momentje
bas is chipp zijn bitchquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
En de mensen die de streams volgen weten dat Chip Bas zijn bitch was om een verloren weddenschap
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bas is chipp zijn bitch
dit is een opstand
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:38 schreef Gooddeal het volgende:
Voor het eerst dat ik Chip grappig vind.
Vind het ook geen humor, als het nu een schone dixie was was het wat andersquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als iemand zo gemaakt in dat hok ziet en gewoon gaat eten en drinken.....
Ja, ik ben van terugkijken als ik daar zin in hebquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je hebt Linda pottenbakken gemist.
Ja, waar bemoeien ze zich toch mee. Hun zitten er toch niet in.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:42 schreef humpty het volgende:
Linda en Madi vinden het niet kunnen
wat kunnen die zeuren zeg
linda zeikt om het zeikenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:42 schreef humpty het volgende:
Linda en Madi vinden het niet kunnen
wat kunnen die zeuren zeg
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:46 schreef DeKenau het volgende:
Fay is er misselijk van
Wij van die emmers stront van haar door de gootsteen
Lijkt me juist gezond om dit geen humor te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:48 schreef formule het volgende:
Ik hou zo niet van grapjes, ik lijk Linda wel
Daaromquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me juist gezond om dit geen humor te vinden
Ze mogen blij zijn als ze een paar duizend euro ontvangen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:54 schreef Raskolnikow het volgende:
Ze hebben iemand gevonden die hele bedrijfsinboedels inkoopt en dan denken ze een goede deal te krijgen.
Morgen alles ophalen graagquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:56 schreef mazaru het volgende:
Ze denken een goede prijs te krijgen als ze alles in 1 keer verkopen aan een opkoper
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef humpty het volgende:
Degen die het op wil kopen heeft net zo`n achternaam als Billy haar ex
v/d Graaf?quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef humpty het volgende:
Dat wijf lult weer een stuk in de ruimte maar het staat zo wijs als je doet alsof je het allemaal al weet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze failliet zijn.
En daar gaan we weer.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:57 schreef humpty het volgende:
Dat kan de helft van het telefoonboek zijnquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wijf lult weer een stuk in de ruimte maar het staat zo wijs als je doet alsof je het allemaal al weet.
Een curator is iemand die Marjet straks bij de poort staat op te wachten.
Gezien de hoeveelheid exen die ze schijnt te hebben beslaat dat inderdaad een half telefoonboek.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan de helft van het telefoonboek zijn
Maar Romy is niet bezig met de stemmingen. Hoe kan dat nou?quote:
Dat is bil.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Romy is niet bezig met de stemmingen. Hoe kan dat nou?
Romy zegt dat ook iedere dag. Ze praat niet over de stemming want zo zit ze niet in elkaar. En de twins zijn slecht want die hebben dat wel gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |