Ah, VVD loopt in. Hopelijk moeten Berg-Noord en Zuid nog binnen komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:23 schreef Leandra het volgende:
Dit gaat hard; 86 van de 91 stembureaus geteld:twitter:Gem_Amersfoort twitterde op woensdag 21-03-2018 om 23:21:13Nu 86 bureaus geteld. De tussenstand in %:D66 14,8 VVD 14,7 CU 10,3 SP 6,8 PvdA 6,3 CDA 13,3 GL 12,5 BPA 6,3 A14 7,5 Chel 0,3 V&R 0,5 Act 1,1 DENK 3,5 SGP 1,4 https://t.co/yNm88Lirt3 reageer retweet
twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 21-03-2018 om 23:28:39Verkiezingen in Veendam: D66 en ChristenUnie uitgeschakeld https://t.co/r0lmMpQmB5 reageer retweet
Ik dacht vooral vertegenwoordigd in Groningen, zwarte kousen of kleden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, dat betekent wel een forse aderlating voor D66 trouwens, waar de VVD gelijk blijft.
Ik kan dat qua SGP en CU wat lastig inschatten, want hier wonen allemaal van die zwarte kousen gezinnen, dus er zal behoorlijk SGP gestemd zijn, maar ik fiets dus ook iedere dag met die moeders in rokjes een eind richting school.
Daar lopen amper allochtonen rond toch? Wellicht dat ze aan het flyeren waren op de HRO en Erasmus meepakte omdat ze in de buurt waren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op Erasmus ook het meest Denk en Nida zien flyeren, al kan dat puur toeval zijn natuurlijk.
Geen idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Opvallend voor een plattelandsgemeente. Of schat ik Wormerland dan verkeerd in?
Het ligt er idd een beetje aan welke stembureaus het eerst en welke het laatst hebben ingeleverd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, VVD loopt in. Hopelijk moeten Berg-Noord en Zuid nog binnen komen.
Dat zou kunnen, kwam ze dan ook maar 2 keer tegen, Nida 1 keer en andere partijen 0 keer, maar zoveel kom ik dan ook weer niet op de campus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:31 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Daar lopen amper allochtonen rond toch? Wellicht dat ze aan het flyeren waren op de HRO en Erasmus meepakte omdat ze in de buurt waren.
SP heeft zich jarenlang met succes geprofileerd met negatieve campagnes, maar bereikt uiteindelijk weinig.quote:
Hoop vooral dat Nieuw Goes daar straks flink wint, wel een beetje een twijfelachtige partij, maa rik moet nu voor practicum een interview voeren met een ambtenaar en met een beetje geluk komt een vriend straks daar in de gemeenteraadquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De combi PvdA/GL wint twee zetels in Veere en is nu even groot als de christencombinatie.
Met nog vier anderen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
PVV de kleinste partij in Purmerend
[ afbeelding ]
Heel zonde imo. In deze tijd van vermarkting en privatisering is het zo belangrijk dat er een goed links tegenwicht is. Dat kunnen we niet aan de PVV overlaten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
SP heeft zich jarenlang met succes geprofileerd met negatieve campagnes, maar bereikt uiteindelijk weinig.
Inderdaad, maar ook groenlinks en d66 en zelfs pvda verliezen dat een beetje uit het oog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:34 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Heel zonde imo. In deze tijd van vermarkting en privatisering is het zo belangrijk dat er een goed links tegenwicht is. Dat kunnen we niet aan de PVV overlaten.
Ja, wat wil je, met een lijsttrekker die al aangaf "geen dossierkennis" te bezitten, en het fractiestandpunt m.b.t. bouw van een controversieel lokaal project "over de verkiezingen heen te tillen".quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
PVV de kleinste partij in Purmerend
[ afbeelding ]
Niet zo raar. Was verwacht ook welquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Grootste verliezer van de gemeenteraadsverkiezingen: D66
Fvd die in de peilingen boven aan stond heeft 2 zetels in de grootste stad van Nederland.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Grootste verliezer van de gemeenteraadsverkiezingen: D66
En de meest linkse stadquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Fvd die in de peilingen boven aan stond heeft 2 zetels in de grootste stad van Nederland.
Die volgen waarschijnlijk slaafs de SGP.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Zucht, Veere in Zeeland redelijk massaal voor op het referendum, dat belooft niet veel goed voor dat klote zeeland van me.
Alsof de AIVD/MIVD alleen in Zeeland gaan tappen als ze voor stemmen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Zucht, Veere in Zeeland redelijk massaal voor op het referendum, dat belooft niet veel goed voor dat klote zeeland van me.
En ook nog een opkomst van 67%quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Voel me verantwoordelijk voor mijn Zeeuwen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof de AIVD/MIVD alleen in Zeeland gaan tappen als ze voor stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |