Kijk, daar gaat Simons' zetel al.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:mcouzy twitterde op woensdag 21-03-2018 om 22:57:25eerste voorlopige uitslag vanuit Stopera: GL: 11D66:9PvdA: 4VVD 7SP 3PvdD 3CDA 2PvdO 1Bij1 0Denk 2FvD: 3 reageer retweet
Ik dacht dus enkel Stopera.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stopera als apart stembureau of voor heel Amsterdam?
Zal wel heel Amsterdam zijn aan diversiteit te zien. Hier dus DENK en FvD omgedraaid.
Dus echt alleen stopera als stemlokaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:07 schreef Tchock het volgende:
De Stopera is in dit geval een pars pro toto voor de gemeente Amsterdam natuurlijk. Resultaten van één stembureau plaatsen is zo nutteloos als wat.
Vraag maar aan Ryon als hij hier weer eens post.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:04 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Echt? Het aantal christenen lijkt me nogal bovengemiddeld, gezien de zetels voor de CU en CDA.
Het is al laat hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kweet t ook niet he, maar dan zou het wel heel mooi gelijk lopen aan de exit polls
Haha, ik geloof je wel hoor. Interessant! Eigenlijk zouden ze daar dus de exit polls moeten houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ryon als hij hier weer eens post.Het gaat dan eigenlijk wel over de sociaal-economische positie van mensen. Er is een Vogelaar-wijk, maar ook een wijk waar veelal milionairs wonen. Amersfoort heeft in dat opzicht van alles wat.
Ik heb SGP gestemd vanwege de medisch-ethische thema's en hun standpunten over de EU. Ik zou ook nu nog voor de SGP kiezen, landelijk. Maar lokaal spelen die thema's natuurlijk niet. En lokaal doet Elbert Dijkgraaf niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:03 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Vanwaar de overstap van de VVD naar de SGP en weer terug naar de VVD? Zijn naar mijn idee toch fundamenteel andere partijen tenzij je je volledig richt op economische thema's.
Ze krijgen de kleur paars van de NOS, dat is wel een beetje pijnlijk. Maar wel mooi dat ze toch nog deze gemeente konden behouden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
De PVDA de grootste in Midden-Drenthe
Nouuuu, of dat ligt aan de campagne weet ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen fans, maar respect wel voor hun campagne.
Knappe uitslagen.
Nah, die golft een beetje om Amersfoort en Leusden heen zeg maar, zowel aan de onderkant als aan de bovenkant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:00 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Valt Amersfoort nog onder de Bijbelbelt, eigenlijk? (Of stel ik nu een heel domme vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |