En waar denk je dat DENK voor is opgericht?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk weinig, aangezien het verspreiden van het protestantse gedachtengoed letterlijk het doel van de SGP is.
Alsnog kun je dat overigens aan de namen van de kandidaten niet afzien.
Zijn die op de kantoren?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Mag ik het raar vinden dat gewoon geen enkele pol mod aanwezig is op deze avond om het livetopic een beetje te sturen?
Mag ik een compliment geven dat het hier gewoon heel gemoedelijk isquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Mag ik het raar vinden dat gewoon geen enkele pol mod aanwezig is op deze avond om het livetopic een beetje te sturen?
Die staan natuurlijk allemaal met een biertje bij de lokale uitslagenavond.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Er gebeurt hier toch niks geks? Of heb je het over een ander topic?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Een grote chaos, dat topic.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:30 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Hier in Tilburg staat LST, een LPF/PVV/FvD-achtige partij, met oud-LPF kamerlid Hans Smolders, op ongeveer een kwart van de stemmen. Gaat dus ook lekker
Maar dit is niet het livetopicquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Mag ik een compliment geven dat het hier gewoon heel gemoedelijk is
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 21-03-2018 om 22:23:17Politieke familiestrijd in #Renswoude: zoon Sander (CU) wint fors, vader Leen (CDA) verliest. "Ik heb met 'm te doen." https://t.co/mhopcZwdbB #GR18 reageer retweet
Andere ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Er gebeurt hier toch niks geks? Of heb je het over een ander topic?
Man man wat een kortzichtige onzin.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En waar denk je dat DENK voor is opgericht?
Nee, natuurlijk kun je het niet zien. Hoeft ook niet.
Je kunt wel merken dat je lerares bentquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee.
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder.
Mag. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het praktisch niet te modereren is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Mag ik een compliment geven dat het hier gewoon heel gemoedelijk is
Ah, verklaart veel.quote:
CU wint in Hattem, D66 en VVD verliezen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
en in Valkenburg en in Bergen(Lb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |