Dus Weert is een afsplitsing van de PvdA. Daarnaast is Weert Lokaal ook wat linksig begrijp ik?quote:
Juist daarom. Amsterdam ís erg links, dus er is een rechtse minderheid die niet goed bediend wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, vond ik toen ook. Daar was amsterdam te links voor ofzo.
Wat ik tot nu toe zie:quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat wisselend allemaal zeg. Ik zie geen landelijke trend.
Oh dat had ik gemist.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:35 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Dus Weert is een afsplitsing van de PvdA. Daarnaast is Weert Lokaal ook wat linksig begrijp ik?
Nu ga ik even voor Josse spelen: Dat speelt vooral in de dorpen, en middelgrote steden, en niet in de grote steden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Lokaal nog groter dan vier jaar terug (en dat was al een recorduitslag).
Klopt. Maar er zijn véél meer dorpen dan grote steden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:37 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nu ga ik even voor Josse spelen: Dat speelt vooral in de dorpen, en middelgrote steden, en niet in de grote steden.
Denk het ook. Tukkers zijn best rechts.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik verwacht bij Enschede een soort Rotterdam.
Rotterdam wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:37 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nu ga ik even voor Josse spelen: Dat speelt vooral in de dorpen, en middelgrote steden, en niet in de grote steden.
Vroeger was het PvdA volgens mij, maar dat is inderdaad niet langer zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Denk het ook. Tukkers zijn best rechts.
Boris!quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog een opvolger opsnorren.
Het is al lang en breed bekend dat D66 (en PvdA) waarschijnlijk verlies zou gaan lijden, dat is ook gewoon de trend namelijkquote:
Bij grote steden wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is al lang en breed bekend dat D66 waarschijnlijk verlies zou gaan lijden, dat is ook gewoon de trend namelijk
Gaan we dit nu bij elke gemeente doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |