abonnement Unibet Coolblue
pi_180552426
Wat is nou het punt van deze patch?

Was eerst onder de indruk dat we dat hele teldrassil gebeuren zouden krijgen, maar zover ik kan zien is het vooral artifact wapens "deactivated" en talent reset voor de class overhauls, zover daar sprake van is.

Zie wel twee nieuwe raids, maar die kun je niet selecteren dus dat zal wel een lekker makertje zijn of iets.
pi_180552594
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is nou het punt van deze patch?

Was eerst onder de indruk dat we dat hele teldrassil gebeuren zouden krijgen, maar zover ik kan zien is het vooral artifact wapens "deactivated" en talent reset voor de class overhauls, zover daar sprake van is.

Zie wel twee nieuwe raids, maar die kun je niet selecteren dus dat zal wel een lekker makertje zijn of iets.
Teldrassil komt volgende week. Het is een doorlopend verhaal t/m de expansion.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 10:13:44 #203
159966 lifeblind
pi_180553317
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is nou het punt van deze patch?

Was eerst onder de indruk dat we dat hele teldrassil gebeuren zouden krijgen, maar zover ik kan zien is het vooral artifact wapens "deactivated" en talent reset voor de class overhauls, zover daar sprake van is.

Zie wel twee nieuwe raids, maar die kun je niet selecteren dus dat zal wel een lekker makertje zijn of iets.
Het is de welbekende pre-patch. Oftewel, de veranderingen qua talents, abilities e.d. voor alle classes en specs zijn er in verwerkt, zoals ze in de volgende expansion zullen zijn. Ook een hoop anderee aanpassingen zijn al verwerkt. En dit wordt vaak met een soort pre-expansion event (zoals in dit geval dus de Burning Of Teldrasil en later nog Undercity/Lordaeron gedaan, om spelers tot de launch van de expansion bezig te houden.

Ik neem aan dat de 2 raids die er nu in zitten alvast BfA raids zijn? Die zou je sowieso nog niet kunnen doen, want je bent nog geen lvl 120.

EDIT: Uiteindelijk is het dus gewoon een manier om te zorgen dat iedereen, ruim op tijd, de nieuwe update binnen heeft op z'n eigen PC
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:29:04 #204
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_180553489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is nou het punt van deze patch?

Was eerst onder de indruk dat we dat hele teldrassil gebeuren zouden krijgen, maar zover ik kan zien is het vooral artifact wapens "deactivated" en talent reset voor de class overhauls, zover daar sprake van is.

Zie wel twee nieuwe raids, maar die kun je niet selecteren dus dat zal wel een lekker makertje zijn of iets.
Troll much? Eerste week = Mensen laten wennen aan de veranderingen aan hun karakter. Zoals ze het al een aantal jaar doen, in plaats van alle veranderingen op dezelfde dag als de uitbreiding.

Op Wowhead e.d. had je al kunnen lezen dat we nog geen Teldrassil krijgen deze week.
pi_180553799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:29 schreef Bienelientjee het volgende:

Troll much? Eerste week = Mensen laten wennen aan de veranderingen aan hun karakter. Zoals ze het al een aantal jaar doen, in plaats van alle veranderingen op dezelfde dag als de uitbreiding.

Op Wowhead e.d. had je al kunnen lezen dat we nog geen Teldrassil krijgen deze week.
Gisteren en eergisteren ook de hele dag mensen in trade die vragen of de patch er al is. En als iemand dan nee zei, dan zeiden ze dat het volgens dieendiewebsite er al wel was. Na meer dan 10 jaar wow nog geen benul hebben dat er Amerikaanse en Europese (en andere) servergroepen zijn die niet het begin van een week op dezelfde dag hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180554838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:29 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Troll much? Eerste week = Mensen laten wennen aan de veranderingen aan hun karakter. Zoals ze het al een aantal jaar doen, in plaats van alle veranderingen op dezelfde dag als de uitbreiding.

Op Wowhead e.d. had je al kunnen lezen dat we nog geen Teldrassil krijgen deze week.
Hoezo nou meteen troll roepen?
Zo had ik het gelezen sinds ik recent weer eens een kijkje nam in wow.
Is alweer tijdje geleden immers.

Sorry hoor, maar goed later nerd.
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 12:42:16 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_180556066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Teldrassil komt volgende week. Het is een doorlopend verhaal t/m de expansion.
Damn moet ik dat ook weer 10x doen :')

/moet het eigenlijk?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2018 @ 12:50:04 #208
159966 lifeblind
pi_180556246
Ligt er aan, met dit soort events zijn er altijd items die je tijdelijk kan krijgen totdat de expansion live gaat, en vaak is 't een makkelijke manier om low-geared alts nog van wat fatsoenlijks te voorzien.

Ik ga in BfA in ieder geval weer gewoon voor mn protectin paladin als main, zoals alle voorgaande jaren, en die hobbelt al een tijdje op 964 ilvl rond (oke, da's vanaf vandaag gesquished :P ), dus ben in ieder geval voorbereid op BfA
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 13:10:15 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_180556696
Als het alleen een raid/dungeon is doe ik het sowieso niet, die doe ik nooit. Als het quests zijn is het wel leuk (maar niet 10x :P ).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 13:14:03 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180556756
Het begint toch weer te kriebelen, ookal weet ik nog hoe saai ik Legion vond (iig dat eerste gebied, en het steeds terug moeten keren naar de Class Hall oid) :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_180556939
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:10 schreef Karina het volgende:
Als het alleen een raid/dungeon is doe ik het sowieso niet, die doe ik nooit. Als het quests zijn is het wel leuk (maar niet 10x :P ).
Soms kan je er voor kiezen om iets over te slaan als je het al hebt gedaan. Dus misschien hierbij ook 8-)

Volgens mij nu nog geen questline; alleen wennen aan nieuwe talents en zo.

Oh ja, dat je pet charms niet meer gebruikt kunnen worden voor die lvl 25 token boosts was een beetje een domper aangezien ik er wel 1000 of zo heb _O- (je kan er nog de pets en toys mee kopen, maar die heb ik allemaal al)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 13:37:37 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180557268
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms kan je er voor kiezen om iets over te slaan als je het al hebt gedaan. Dus misschien hierbij ook 8-)

Volgens mij nu nog geen questline; alleen wennen aan nieuwe talents en zo.

Oh ja, dat je pet charms niet meer gebruikt kunnen worden voor die lvl 25 token boosts was een beetje een domper aangezien ik er wel 1000 of zo heb _O- (je kan er nog de pets en toys mee kopen, maar die heb ik allemaal al)
Och ja, die pet battles _O- Heb er een aantal gedaan en toen was ik het weer beu.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 14:12:20 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_180557871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms kan je er voor kiezen om iets over te slaan als je het al hebt gedaan. Dus misschien hierbij ook 8-)

Volgens mij nu nog geen questline; alleen wennen aan nieuwe talents en zo.

Oh ja, dat je pet charms niet meer gebruikt kunnen worden voor die lvl 25 token boosts was een beetje een domper aangezien ik er wel 1000 of zo heb _O- (je kan er nog de pets en toys mee kopen, maar die heb ik allemaal al)
serieus :') Ik heb er ook een stuk of 1000. Komen er geen nieuwe pets waar je ze mee kunt kopen? Ik moet even de patchnotes lezen geloof ik.

Oh zo te zien worden ze wel omgezet.

quote:
Pet charms obtained during Legion will be converted to a new currency called Shiny Pet Charm. These charms will continue to be acquired by doing pre-BFA battle pet content, and will be used to buy unique pets and toys from Draemus, Giada Goldleash and Tiffy Trapspring.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180560042
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:12 schreef Karina het volgende:

serieus :') Ik heb er ook een stuk of 1000. Komen er geen nieuwe pets waar je ze mee kunt kopen? Ik moet even de patchnotes lezen geloof ik.

Oh zo te zien worden ze wel omgezet.
Nee hoor, zijn niet omgezet en je kan er nog wel de 'oude' pets mee kopen, maar niet meer de tokens om bijv een pet rare te maken of levels te geven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180560084
En als dat nog gaat gebeuren dan baal ik 2x, want heb ze voor een groot deel gebruikt om alle pets die je kon cagen (allemaal op 1 na) voor mijn vriend te kopen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 16:09:20 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_180560222
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, zijn niet omgezet en je kan er nog wel de 'oude' pets mee kopen, maar niet meer de tokens om bijv een pet rare te maken of levels te geven.
Ik bedoel in BFA worden ze omgezet, je bent ze dus niet kwijt. Die van mij zijn gelukkig allemaal lvl 25 en rare, behalve de dubbele. Ik hoop trouwens dat er ook weer een pet dungeon komt, dat vond ik wel leuk om te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180560739
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:09 schreef Karina het volgende:

Ik bedoel in BFA worden ze omgezet, je bent ze dus niet kwijt. Die van mij zijn gelukkig allemaal lvl 25 en rare, behalve de dubbele. Ik hoop trouwens dat er ook weer een pet dungeon komt, dat vond ik wel leuk om te doen.
Ze zijn wel allemaal rare. Een paar zijn er nog geen level 25.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 19:57:29 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_180566166
Mijn hele interface is verneukt :') En ik moet weer alles re-arrangen. Dammit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180567289
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:57 schreef Karina het volgende:
Mijn hele interface is verneukt :') En ik moet weer alles re-arrangen. Dammit.
ik heb alles via twitch geupdated, en zag er weer netjes ^O^
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 20:41:56 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_180567352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:39 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik heb alles via twitch geupdated, en zag er weer netjes ^O^
Ik ook net alleen mijn supervillain ui geeft nog errors helaas. maar hopelijk komt daar nog een update van :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 18 juli 2018 @ 21:32:12 #221
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180568472
8.0.1 is hier! en er is geen fuck te doen! /logout
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_180570883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het begint toch weer te kriebelen, ookal weet ik nog hoe saai ik Legion vond (iig dat eerste gebied, en het steeds terug moeten keren naar de Class Hall oid) :')
Nieuwe zones zien er fantastisch uit. Heel Zandalar voor de Horde en helaas alleen Drustvar voor Alliance, maar als je Legion saai vond kan je het gewoon overslaan.
Je bent in twee dagen alweer level 120 (of als echte die-hard met een beetje gas geven in één dag) en tja, dat is het dan wel weer zo'n beetje ;)
pi_180576032
Ik vond Legion echt fantastisch :o Daarom wat huiverig voor Battle for Azeroth.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180576472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Legion echt fantastisch :o Daarom wat huiverig voor Battle for Azeroth.
BFA gaat toch in grote lijn verder op de manier die Legion is ingeslagen. Of doelde je alleen maar op het verhaal? want ja, dat is ineens wel anders :P
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:26:15 #225
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_180579879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:42 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

BFA gaat toch in grote lijn verder op de manier die Legion is ingeslagen. Of doelde je alleen maar op het verhaal? want ja, dat is ineens wel anders :P
Alleen jammer dat je zoveel traits bent verloren omdat je je Artifact weapon kwijt bent.
Lekker van level 60 tot 120 levelen en dan 1 of 2 skills erbij krijgen. :') Dat levelen mogen ze ook wel eens squishen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')