Ik hoorde vandaag een item over Hoeksche waard op de radio over de mensen op de stembureau's die daar enkel voor het referendum zitten omdat er geen gemeenteraadsverkiezingen zijn.quote:
Ik ook niet #WEGMETGROENPOPULISMEquote:
Omdat landelijke partijen er zelf voor kiezen met lijsttrekkers op tv te komen inclusief de landelijke problematiekquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou men eigenlijk in de gemeente weglopen van D66? Klaver-effect?
geen idee, maar als ik vrienden vraag die ook studenten zijn zeggen ze dat ze al genaaid zijn door D66 dankzij dat leenstelsel. Dat gaan zij nooit vergetenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben niet rechts, ik ben niet links.
Daarom lokaal stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat landelijke partijen er zelf voor kiezen met lijsttrekkers op tv te komen inclusief de landelijke problematiek
Ik denk dat heel veel mensen hun lokale stem laten afhangen van hoe een partij zich landelijk manifesteert.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Probeer daar maar eens iets op tegen te hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Met die autobranden moet het maar eens afgelopen te zijn.
Wat een standpunt
Lucille Werner heeft met haar vingers in de blender gezeten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van het showbizznieuws dan politiek merk ik toch
Omdat Pechtold een lul is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik met m'n vingers in Lucille Werner..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lucille Werner heeft met haar vingers in de blender gezeten.
Is een zeer gemiddelde gemeente.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, een exitpoll van Weert is heel interessant.
Lange_Lans..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Welke flapdrol woont er nou in fucking Weert
Het zit haar niet mee qua ledematenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lucille Werner heeft met haar vingers in de blender gezeten.
Het Pechtold-effect. In Amsterdam gaan ze ook wat klappen krijgen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Lans er wel gaan wonenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Welke flapdrol woont er nou in fucking Weert
Verstandige jongen die ver gaat komen Rensquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb tijdens de landelijke verkiezingen op D66 gestemd. Zolang Pechtold er zit nooit meer
Toch bewonder ik haar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit haar niet mee qua ledematen
Er komt een Men in Black spin-off zonder Will Smith en Tommy Lee Jones, Napo. Hoe voel jij je hierbij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Pechtold-effect. In Amsterdam gaan ze ook wat klappen krijgen.
GroenLinks is dat nu Napo. Bijna iedereen die ik ken stemt op GL of op FvDquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Pechtold-effect. In Amsterdam gaan ze ook wat klappen krijgen.
Jij slaapt dan ook voornamelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GroenLinks is dat nu Napo. Bijna iedereen die ik ken stemt op GL of op FvD
was het maar zo een feestquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook voornamelijk.
Oh jammer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er komt een Men in Black spin-off zonder Will Smith en Tommy Lee Jones, Napo. Hoe voel jij je hierbij?
Ik bied je wat alternatieve onderwerpen om je over op te winden.
Ik moet morgen om 6:00 op een olie terminal in Amsterdam zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was het maar zo een feest
ik ben morgen wel vrij
twitter:APechtold twitterde op woensdag 21-03-2018 om 21:28:03Met deze prognoses is de lol er wel vanaf.
reageer retweet
Je gaat maar in je eentje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal naar POL?
Even rellen met vbl
Jammer. Is Amsterdam nou nog steeds de grootste olie opslaghaven?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6:00 op een olie terminal in Amsterdam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |