Ben gewoon blank dus kan je normaal doenquote:
Deze SC bestaat pas 6 jaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hadden jullie hier ook 10 jaar lang. Beetje hypocriet van je, lr.
Je komt wel uit KLB. Daar hield ik rekening mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben gewoon blank dus kan je normaal doen
Jeroen van der Veer, Hans Wijers en die zat daarvoor bij Akzo Nobel..quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, dan houdt het op. Helaas ben ik ook druk bezig met het opzoeken hoe de naam van de voorzitter van ING/Heineken/Akzo Nobel heten.
Niet echt. Ook dat was tragisch.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hadden jullie hier ook 10 jaar lang. Beetje hypocriet van je, lr.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef Vasion het volgende:
Hey jongens, zo'n opmerking hoeven we niet te pikken toch van vbl?
Wat een bak met kennis ben jij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jeroen van der Veer, Hans Wijers en die zat daarvoor bij Akzo Nobel..
Dat zijn KLB SC-users die snel op hun strepen staan. Zeg maar de gender- en racismegekkies van de linkse vleugel der Nederlanden.quote:
Heb je ping?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef xcachet het volgende:
Vasion is de reden dat we hier zijn.
[..]
wat is je hyves?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef xcachet het volgende:
Vasion is de reden dat we hier zijn.
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jeroen van der Veer, Hans Wijers en die zat daarvoor bij Akzo Nobel..
Ik sta nooit op strepen, ik ben hier gewoon omdat ik van voetbal houdquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn KLB SC-users die snel op hun strepen staan. Zeg maar de gender- en racismegekkies van de linkse vleugel der Nederlanden.
Je komt anders weinig in deze SC.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik sta nooit op strepen, ik ben hier gewoon omdat ik van voetbal houd
quote:
Voor welke club ben je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Walgelijk kliekje hier hequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |