Dagelijks. Sterker nog, vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spreek jij Charmed_angel nog wel eens?
Kon het proberen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat een ongelofelijk debiel voorstel.
Was hier paar weken terug nogquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens normaal manquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar vraag je ook om met die KLB-mongolenslowchat van je.
Oh, gemist.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was hier paar weken terug nog
Lol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan dagelijks
Mongool
Is inmiddels geëmigreerdquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan dagelijks
Mongool
De vorige keer dat de KLB zich massaal verzamelde in dit topic was toen Caland een ludieke username had. Spastisch doen als een stel idioten, niet normaal. Aan dat soort mongolen wil ik mijn handen absoluut niet branden. KLB is een gehandicaptenzorgforum, de VBL SC is gelukkig al wat verder ontwikkeld dan de primaten daar die alleen oneliners als ''Goed topic weer Vogeltjesdans'' uit hun bek krijgen. Waar gáát het over.quote:
Zij zelf vroeger ook.. Ik heb een boek over haar Vogue-tour gelezen.. Op het manische af..quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die dochter van haar is wel helemaal van het padje af.
Wat een puurschuimhoofd heeft die, de tering.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer dat de KLB zich massaal verzamelde in dit topic was toen Caland een ludieke username had. Spastisch doen als een stel idioten, niet normaal. Aan dat soort mongolen wil ik mijn handen absoluut niet branden. KLB is een gehandicaptenzorgforum, de VBL SC is gelukkig al wat verder ontwikkeld dan de primaten daar die alleen oneliners als ''Goed topic weer Vogeltjesdans'' uit hun bek krijgen. Waar gáát het over.
Goed verhaal doen we niks mee Hans.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer dat de KLB zich massaal verzamelde in dit topic was toen Caland een ludieke username had. Spastisch doen als een stel idioten, niet normaal. Aan dat soort mongolen wil ik mijn handen absoluut niet branden. KLB is een gehandicaptenzorgforum, de VBL SC is gelukkig al wat verder ontwikkeld dan de primaten daar die alleen oneliners als ''Goed topic weer Vogeltjesdans'' uit hun bek krijgen. Waar gáát het over.
Je hebt KLB en KLB SC.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Je was er de vorige keer ook al als de kippen bij. Wat heb je nu weer te janken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed verhaal doen we niks mee Hans.
Goeie post vogeltjesdansquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ja weinig verder waar jij bij kan helpen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Je was er de vorige keer ook al als de kippen bij. Wat heb je nu weer te janken?
[..]
OPTYVUH NAAR JUH EIGUH TOPIK TOGquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weinig verder waar jij bij kan helpen.
Oké, dan houdt het op. Helaas ben ik ook druk bezig met het opzoeken hoe de naam van de voorzitter van ING/Heineken/Akzo Nobel hetenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weinig verder waar jij bij kan helpen.
In deze SC ben je ook amper.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:48 schreef Coco. het volgende:
Ik kom nooit in KLB.
Maar goed ook zo te horen.
Dat hadden jullie hier ook 10 jaar lang. Beetje hypocriet van je, lr.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SC's met een openingspost met o.a. de UI's van users neem ik bij voorbaat niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |