Nee, want morgen heb ik al mezelf vrijgewaard van huiswerk maken. Denk jij dat ik op mijn verjaardag huiswerk ga makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn. Dat betekent dat we van je aanwezigheid kunnen genieten deze avond
Vroeger nam GGMM dit vaak voor zijn rekening.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Stijn laat even subtiel weten dat hij morgen jarig is.
Ik zet alvast een verjaardagstopic klaar.
Wie?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger nam GGMM dit vaak voor zijn rekening.
Van wie heb je liever een verjaardagstopic?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want morgen heb ik al mezelf vrijgewaard van huiswerk maken. Denk jij dat ik op mijn verjaardag huiswerk ga maken?
[ afbeelding ]
Ah ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik werk bij de ratten van de samenleving.
Dit is serieus een eindopdracht voor een vak.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE BROUWEN BIER, WOW! JUST WOW.
Doen ze geen frisdrank meer?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want morgen heb ik al mezelf vrijgewaard van huiswerk maken. Denk jij dat ik op mijn verjaardag huiswerk ga maken?
[ afbeelding ]
GGMMquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ziet er doodsaai uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn wel feiten overigens. Heineken, de bierbrouwerquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooi hoe Youp dat Buckler op de knieën kreeg omdat die lul van een Freddy achter z'n vrouw aan zatquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zijn wel feiten overigens. Heineken, de bierbrouwer
Tegen wie speelt Nederland?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrijdag al interlands, spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |