Zoals Europeanen ook zeuren over Europese verslaggeving en mensen uit land X ook zeuren over de verslaggeving in land X, inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs Amerikanen heb ik zien zeuren.
https://www.gpupdate.net/(...)akste-race-van-2018/quote:Alonso: "Australië wordt onze zwakste race van 2018"
Geen enkel probleem. Ik heb na vandaag weekendquote:Op donderdag 22 maart 2018 08:34 schreef Geralt het volgende:
Bijkomend nadeel; ik was dus in de veronderstelling dat het nu vrijdag is. Is het goddomme pas donderdag
Ik denk dat er weinig Argentijnen klagen over hun sportverslaggeversquote:Op donderdag 22 maart 2018 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals Europeanen ook zeuren over Europese verslaggeving en mensen uit land X ook zeuren over de verslaggeving in land X, inderdaad.
Tijdens de Winterspelen wel, maar goed, dat is ze vergeven, het land heeft in het algemeen toch nét iets meer met F1quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig Argentijnen klagen over hun sportverslaggeversZelfde zal voor Brazilianen gelden
Beetje behelpen; ik heb de hele week al weekendquote:Op donderdag 22 maart 2018 11:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik heb na vandaag weekend
Vind je dat nou leuk om te zeggen?quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje behelpen; ik heb de hele week al weekend![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje behelpen; ik heb de hele week al weekend![]()
benieuwd hoeveel minder Brazilianen gaan kijken dit jaarquote:Op donderdag 22 maart 2018 11:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig Argentijnen klagen over hun sportverslaggeversZelfde zal voor Brazilianen gelden
Ik moet over een half uur naar mn werk. Collega's op hun flikker geven. Lijkt soms wel een kleuterschool.quote:
M'n weekend is net uitgesteldquote:
Dat ken ik helaasquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet over een half uur naar mn werk. Collega's op hun flikker geven. Lijkt soms wel een kleuterschool.
valt nog mee toch? Kep wel eens 5 weken gedaan met een halve zondag vrij, of 8 met drie dagen vrij, 12 dagen (van 10 - 16 uur is hier redelijk normaalquote:Op donderdag 22 maart 2018 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
Ben er ook wel een beetje aan toe moet ik zeggen, negen dagen gewerkt na vandaag.
Vreselijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
valt nog mee toch? Kep wel eens 5 weken gedaan met een halve zondag vrij, of 8 met drie dagen vrij, 12 dagen (van 10 - 16 uur is hier redelijk normaal
Gewoon verstand op 0, kalender achterstevoren hangen en gááán tot iemand zegt dat je naar huis mag
wel leuk, ik heb een andere van passerende F1 auto's maar al zo lang dat ik niet eens meer weet hoe ik er aan komquote:Op donderdag 22 maart 2018 16:47 schreef GM78 het volgende:
Nieuwe ringtone voor de telefoon![]()
https://www.zedge.net/rin(...)14-8235-81f6ccfd3b8a
twitter:OllieBarstow twitterde op donderdag 22-03-2018 om 09:51:59I love a good hard stat... and this is a great one from @LukeSmithF1 & @CRASH_NET_F1 "Heading into his fifth full season in Formula 1, Marcus Ericsson still holds the rather damning record of having scored more penalty points in the sport than actual points..." reageer retweet
Dat is toch morgen om half elf pas?quote:
Is hij er vannacht niet bij? Wat een nagemaaktequote:Op donderdag 22 maart 2018 18:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is toch morgen om half elf pas?
quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:OllieBarstow twitterde op donderdag 22-03-2018 om 09:51:59I love a good hard stat... and this is a great one from @LukeSmithF1 & @CRASH_NET_F1 "Heading into his fifth full season in Formula 1, Marcus Ericsson still holds the rather damning record of having scored more penalty points in the sport than actual points..." reageer retweet
![]()
![]()
Je bedoelt zonder extra pakket. Want ik heb gewoon abi waar ik voor betaal en waar kanaal 14 in zit. Niks gratis.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:28 schreef YokiKater het volgende:
Ziggo zend de VT gewoon uit op het normale sportkanaal, dus zonder abo. Kom ik net achter nadat ik een abo heb genomen.
Ja, ik was in de war met die kanaalnummers. Op 14 is er inderdaad niets. Ik zat op 401 te kijken en dat is dus dat extra pakket. Wel stom van ze om het begin van het seizoen niet ff gratis te gooien als promostunt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder extra pakket. Want ik heb gewoon abi waar ik voor betaal en waar kanaal 14 in zit. Niks gratis.
Deden ze vorig jaar. Helaas dit jaar niet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik was in de war met die kanaalnummers. Op 14 is er inderdaad niets. Ik zat op 401 te kijken en dat is dus dat extra pakket. Wel stom van ze om het begin van het seizoen niet ff gratis te gooien als promostunt.
fijn dat Buxton is ingelijfd door Libertyquote:
Ik wil best geloven dat het in Somalië inderdaad nog slechter isquote:Op donderdag 22 maart 2018 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ernstig overdreven, maar dat mag.
Ik heb vertrouwen in de topicpointer.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:02 schreef tralalala het volgende:
Over een paar uur weer zoeken naar een acestreamGenot.
Bwoahquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:02 schreef tralalala het volgende:
Over een paar uur weer zoeken naar een acestreamGenot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2018 19:57:53 ]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:57 schreef CrashO het volgende:
[..]Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:57 schreef CrashO het volgende:
[..]Weet je ook minder zware? die AUS GP kijk ik vaak in bed, en daar heb ik geen device die 1080 lekker trektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Komen vast wel online als we dichter bij de FP komen. Nu iig nog niet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Weet je ook minder zware? die AUS GP kijk ik vaak in bed, en daar heb ik geen device die 1080 lekker trekt
Ik kan Ziggo wel streamen als ze het uitzenden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Weet je ook minder zware? die AUS GP kijk ik vaak in bed, en daar heb ik geen device die 1080 lekker trekt
Dan slaap je toch vier uurtjes tot het begint, en dan tussendoor nog weer 2.5 uur en na afloop naar werkquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:43 schreef SnowOokami het volgende:
Denk dat ik FP1 toch oversla... net pas thuis /gaar /mietje
Ben vrij morgenquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dan slaap je toch vier uurtjes tot het begint, en dan tussendoor nog weer 2.5 uur en na afloop naar werk
Volgens mij alleen maar dit korte intro en geen theme song. Dat is nieuw.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Had de F1 al een officiële 'theme song' en is dit een nieuwe, of is het hele concept van een theme song nieuw?
Voelt een beetje als de soundtrack van een slechte pretparkshow...quote:
booquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:06 schreef Nattekat het volgende:
En het beloofde livetopic: F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1
whoo!quote:
Krijgen we ook eindelijk een zero tolerance beleid op trollende VBL hooligans in de live reeks?quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Zal even sleutelen worden nu en de komende raceweekenden,
Was dat niet al zo dan?quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Krijgen we ook eindelijk een zero tolerance beleid op trollende VBL hooligans in de live reeks?
Mweh. Ik weet dat jij en Zoem jezelf een slag in de ronde modereerdenquote:
Nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mweh. Ik weet dat jij en Zoem jezelf een slag in de ronde modereerden, maar vooral bij de middag races waren de trollen vaak donders irritant en in grote getale aanwezig; en makkelijk herkenbaar, aangezien het een vaste lijst was (en zelfs met de blocking functie van een PIMP account blijven ze zichtbaar bij live threads
)
Gaan we alle 3 doorhalen tot 3:30?quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuw jaar nieuwe kansen
En nieuwe bezem.
Ik ga nu plat en hoop dat ik niet door de wekker heen slaap straksquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gaan we alle 3 doorhalen tot 3:30?
Lol! ggquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu plat en hoop dat ik niet door de wekker heen slaap straks
Ben net al per ongeluk in slaap gevallen, dus nu gaat dat een uitdaging worden
scrumquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:25 schreef CrashO het volgende:
Ik pak alleen fp2 mee , anders ben Ik morgen een zombie tijdens de sprint demo (scrum)
2e anders ben je echt gaar... ik ga ook zo naar bedquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:45 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel een beetje wat te doen.
Ik kom nu net thuis van mn werk.
Morgenochtend moet ik om 07:30 uur met Jimmy uit. Daarna om 15:00 uur weer naar mn werk.
Zal ik vanavond FP1 meepakken en dan naar bed en morgenochtend FP2 kijken of zal ik NU naar bed gaan, de wekker zetten voor FP2 en aansluitend de hond uit en dan ff naar bed terug en daarna FP1 terugkijken en dan werken?
Mja; hoe laat was die alweer, 5 uur ofzo toch?quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
2e anders ben je echt gaar... ik ga ook zo naar bed
Vind persoonlijk de 1e training niet meer interessant als ik de 2e al heb gezien... maar ga zo naar bed, als ik me echt gaar voel tijdens de wekker ga ik gewoon weer slapen denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:56 schreef ondeugend het volgende:
Mja ik zit ook wat in twijfel.. wakker blijven?, wekker zetten 2 keer? of toch maar gaan slapen en terug kijken
6:00 tot 7:30quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mja; hoe laat was die alweer, 5 uur ofzo toch?
Alonso, met een geplofte motor.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg Vettel als eerste in de grindbak
McLaren gun ik niks meer sinds de wintertests.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Zeg heren, er is een gunfactor die meespeelt natuurlijk.
Bad hair is bad karma!
Het blijft natuurlijk wel een Duitser, daar kan je dat soort dingen wel van verwachten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:07 schreef ondeugend het volgende:
Zeg heren, er is een gunfactor die meespeelt natuurlijk.
Bad hair is bad karma!
Nee daar kan ik inkomen, maar Alonso toch wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
McLaren gun ik niks meer sinds de wintertests.
Koorstlip!quote:
Nee Stoffel niet nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee daar kan ik inkomen, maar Alonso toch wel?
En Stoffel gun ik ook weer geen brommerpech
Dat is een powernap of schoonheidsslaapjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:23 schreef SnowOokami het volgende:
ik ga slapen.. wekker staat wel voor 1:55
Tis op zigg o race channel tochquote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:41 schreef Pagan het volgende:
Streampje iemand, ik betaal ¤35/maand voor CD+Ziggo maar FP1 uitzenden is blijkbaar teveel moeite.
Yep, en CD zendt ziggo race niet uit, helaas.quote:
Wat is CD?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Yep, en CD zendt ziggo race niet uit, helaas.
https://www.reddit.com/r/motorsportsstreams/quote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Yep, en CD zendt ziggo race niet uit, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CanalDigitaal, ik kijk via de schotel. Geen kabel/glasvezel hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |