abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2018 @ 06:41:29 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177976156

Hier vind je de OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177979851
Loopt Boetius nou weer te janken als een wijf :')
blablablabla
pi_177979973
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:18 schreef Elan het volgende:
Loopt Boetius nou weer te janken als een wijf :')
Wat meer informatie zou fijn zijn.
  woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:18 #4
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_177979991
Op de site van Viagogo, kaartjes beker finale voor 250 euro :)
pi_177979992
Ah gevonden. Wat zegt hij precies fout, Elan?
pi_177980149
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Ah gevonden. Wat zegt hij precies fout, Elan?
Roepen dat je blokkeert door het gefluit vanuit het publiek terwijl de reden dat men fluit ligt in het feit dat je continu een wanprestatie levert.
Beetje de omgekeerde wereld eh?
blablablabla
pi_177980165
Ik bedoel: Hij blokkeert eigenlijk constant, ongeacht of je hem toejuicht of uitfluit.
blablablabla
pi_177980177
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Roepen dat je blokkeert door het gefluit vanuit het publiek terwijl de reden dat men fluit ligt in het feit dat je continu een wanprestatie levert.
Beetje de omgekeerde wereld eh?
Nee, natuurlijk niet domme koe. Tijd dat je weer eens een cursus lezen gaat volgen.
pi_177980183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Elan het volgende:
Ik bedoel: Hij blokkeert eigenlijk constant, ongeacht of je hem toejuicht of uitfluit.
Speelt redelijk laatste 2 wedstrijden.
pi_177980232
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Speelt redelijk laatste 2 wedstrijden.
Ja en dan hoor je vervolgens dus ook niemand meer fluiten. Misschien moet ie dat wat vaker doen, in plaats van janken in de media?.

Zegt veel over een speler die zo matig speelt en vervolgens druk is met wat een (paar) mensen op de tribune doen of niet doen.
blablablabla
pi_177980271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet domme koe. Tijd dat je weer eens een cursus lezen gaat volgen.
"Ja, als speler krijg je het gemor op de tribunes heus wel mee", vertelt de 23-jarige Rotterdammers over de fluitconcerten. "En ik snap ook dat de mensen meer verwachten, dat is terecht. Alleen gefluit helpt niemand verder, ik blokkeerde echt een beetje. "

Staat er toch echt gewoon letterlijk, idioot.
blablablabla
pi_177980279
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en dan hoor je vervolgens dus ook niemand meer fluiten. Misschien moet ie dat wat vaker doen, in plaats van janken in de media?.

Zegt veel over een speler die zo matig speelt en vervolgens druk is met wat een (paar) mensen op de tribune doen of niet doen.
Tering, jij snapt er echt helemaal geen tering van he. Denk je dat hij de media opzoekt? Of zou de media hem opzoeken en vragen naar het 1 en ander?
  woensdag 21 maart 2018 @ 11:42:14 #13
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177980306
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tering, jij snapt er echt helemaal geen tering van he. Denk je dat hij de media opzoekt? Of zou de media hem opzoeken en vragen naar het 1 en ander?
hoort bij zijn baan.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177980352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar beweer ik exact ik dat hij de media op heeft gezocht in plaats van andersom? Daar gaat het ook helemaal niet over, Scrummiegod :')

Je kan zelf wel een cursusje begrijpend lezen volgen als ik dit weer zo zie.... volledig blindstaren op je adept maar kritisch ho maar.
Als je zo sensitief bent voor wat een klein deel van het publiek doet kun je beter niet in De Kuip spelen, of gewoon beter presteren...
blablablabla
pi_177980396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef govie het volgende:

[..]

hoort bij zijn baan.
Lekker relevant.
pi_177980438
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar beweer ik exact ik dat hij de media op heeft gezocht in plaats van andersom? Daar gaat het ook helemaal niet over, Scrummiegod :')

Je kan zelf wel een cursusje begrijpend lezen volgen als ik dit weer zo zie.... volledig blindstaren op je adept maar kritisch ho maar.
Als je zo sensitief bent voor wat een klein deel van het publiek doet kun je beter niet in De Kuip spelen, of gewoon beter presteren...
Jij hebt het over 'janken in de media'. Daarmee zeg je dus dat Boetius het initiatief neemt, vrij simpel.

Dus omdat ik je domme opmerkingen tegenspreek en nuanceer, staar ik mij blind op mijn 'adept'? Aha. Elangod.
pi_177980527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij hebt het over 'janken in de media'. Daarmee zeg je dus dat Boetius het initiatief neemt, vrij simpel.

Het is een interview.. Hij hoeft het toch helemaal niet over de mensen op de tribunes te hebben joh, hij moet daar überhaupt niet mee bezig zijn.

Aan de andere kant: Het verhaal raakt aardig de kern van het probleem, zolang het leuk is, gezellig, het weer een beetje meezit kan hij prima voetballen. Heeft hij ook allang bewezen in zijn eerste periode.
Maar zodra er kritiek komt of het regent, laat staan dat 20 mensen fluiten is die jongen geen schim meer van de voetballer die we graag zien met z'n allen.... Mentaal is hij echt te zwak voor Feyenoord.
blablablabla
pi_177980573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Elan het volgende:
Hij praat alsof hij beter kan terwijl dat gekut van hem gewoon zijn niveau is. Spelers hebben vaak een iets te rooskleurig beeld van hun eigen kwaliteiten
pi_177980687
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij praat alsof hij beter kan terwijl dat gekut van hem gewoon zijn niveau is. Spelers hebben vaak een iets te rooskleurig beeld van hun eigen kwaliteiten
Hij kan echt wel heel goed voetballen, heeft een seizoen gehad dat hij echt tegen de WK-selectie aan zat te hikken en echt hele leuke dingen laten zien bij Feyenoord .

Daarna is het volledig misgegaan, nog steeds eeuwig zonde maar het zal bij hem wel iets mentaal zijn. Kan er de vinger ook niet exact opleggen maar het lijkt alsof hij bij alles wat men schrijft en doet richting zijn persoon direct volledig choked op het veld ofzo.

Het ligt in elk geval niet aan zijn voetballende kwaliteiten want die zijn echt wel aanwezig.
blablablabla
pi_177980703
Mja, ik geef het op. Pleun én Elan én govie.

Nu klaasweetalles nog.
pi_177980736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Mja, ik geef het op. Pleun én Elan én govie.

Nu klaasweetalles nog.
blablablabla
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:27:29 #22
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177981204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus omdat ik je domme opmerkingen tegenspreek en nuanceer, staar ik mij blind op mijn 'adept'? Aha. Elangod.
wij kunnen toch niet voor hem janken. stop die speler in bescherming te nemen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177981242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:27 schreef govie het volgende:

[..]

wij kunnen toch niet voor hem janken. stop die speler in bescherming te nemen.
Het is Scrummie, die kan niet objectief naar Boetius kijken.
Aan het einde van het seizoen gaat hij de prijs betalen voor zijn kortzichtigheid :)
blablablabla
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:40:57 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177981428
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij kan echt wel heel goed voetballen, heeft een seizoen gehad dat hij echt tegen de WK-selectie aan zat te hikken en echt hele leuke dingen laten zien bij Feyenoord .

Daarna is het volledig misgegaan, nog steeds eeuwig zonde maar het zal bij hem wel iets mentaal zijn. Kan er de vinger ook niet exact opleggen maar het lijkt alsof hij bij alles wat men schrijft en doet richting zijn persoon direct volledig choked op het veld ofzo.

Het ligt in elk geval niet aan zijn voetballende kwaliteiten want die zijn echt wel aanwezig.
Ja en jammer dat hij nog steeds de fysiek heeft van een 14-jarige malariapatient. Dat helpt ook niet echt mee zeg maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177981443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is Scrummie, die kan niet objectief naar Boetius kijken.
Aan het einde van het seizoen gaat hij de prijs betalen voor zijn kortzichtigheid :)
Jammer dat je weer een leugen loopt te verkondigen. Laatste maanden was ik net zo kritisch als iedereen hier op Boetius.
pi_177981536
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja en jammer dat hij nog steeds de fysiek heeft van een 14-jarige malariapatient. Dat helpt ook niet echt mee zeg maar.
:D

Ook dat een stukje eigen verantwoording, of eigenlijk het nalaten van krachttraining.
Al was hij in zijn eerste seizoenen zo mogelijk nog meer ecto dus zou dat geen doorslaggevende rol hoeven hebben in het al dan niet goed spelen of zo.
blablablabla
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:49:01 #27
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177981569
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:49:13 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177981573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook dat een stukje eigen verantwoording, of eigenlijk het nalaten van krachttraining.
Al was hij in zijn eerste seizoenen zo mogelijk nog meer ecto dus zou dat geen doorslaggevende rol hoeven hebben in het al dan niet goed spelen of zo.
Het is vaak zo met talenten dat ze snel komen maar net zo hard weer van het voetstuk afdonderen. Het is dan ook veel moeilijker om een constant niveau te halen dan door te breken. En dat is echt niet altijd iets mentaals ofzo, veel vaker een kwaliteitsprobleem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177981583
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jammer dat je weer een leugen loopt te verkondigen. Laatste maanden was ik net zo kritisch als iedereen hier op Boetius.
Dat siert je enorm :)
Laatste wat ik hier in dit topic van je las was dat je compleet tegen de realiteit in hem bleef verdedigen na weer een wanprestatie.

Maar goed, je roept wel meer idiote dingen natuurlijk o.a. over Elia, dus heel serieus hoeven we jou verder niet te nemen ...
blablablabla
pi_177981607
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat siert je enorm :)
Laatste wat ik hier in dit topic van je las was dat je compleet tegen de realiteit in hem bleef verdedigen na weer een wanprestatie.

Maar goed, je roept wel meer idiote dingen natuurlijk o.a. over Elia, dus heel serieus hoeven we jou verder niet te nemen ...
:')
pi_177981614
Ik twijfel erover Elan weer op mijn shitlist te gooien.
pi_177981657
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is vaak zo met talenten dat ze snel komen maar net zo hard weer van het voetstuk afdonderen. Het is dan ook veel moeilijker om een constant niveau te halen dan door te breken. En dat is echt niet altijd iets mentaals ofzo, veel vaker een kwaliteitsprobleem.
In tegenstelling tot de Cabrals van deze wereld begon die aftakeling bij hem eigenlijk pas na 50 wedstrijden, de eerste 2 seizoenen (zeker het tweede seizoen) zat er constant een stijgende lijn in zijn spel...

Zijn derde seizoen bij Feyenoord was ronduit drama, werd ook alleen nog maar opgesteld omdat er geen alternatieven waren en men gezien de financiële toestanden hoopte op een contractverlening door hem maar speeltijd te geven. Kwam eigenlijk uit het niets die aftakeling. Iedereen was lovend over hem.
blablablabla
pi_177981671
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel erover Elan weer op mijn shitlist te gooien.
Ik vind je verder een sympathieke gozer maar qua voetbal praat ik nog liever met Klaas.
blablablabla
pi_177981687
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind je verder een sympathieke gozer maar qua voetbal praat ik nog liever met Klaas.
Kan ik me voorstellen, die zit meer op je eigen belachelijk lage niveau :).
pi_177981708
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klaas ziet tenminste in dat Elia kan voetballen. Over bedenkelijke niveautjes gesproken.
blablablabla
pi_177981721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Klaas ziet tenminste in dat Elia kan voetballen. Over bedenkelijke niveautjes gesproken.
^O^
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 14:11:52 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177983087
#ALLESWEG
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 21 maart 2018 @ 14:46:41 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177983910
quote:
'Soms denk ik: dat voetbal van ons is op sterven na dood'

Hij heeft zijn laatste bestraling achter de rug en schreef samen met Frans van den Nieuwenhof het boek Buitenkant Links. Voor even zoekt Willem van Hanegem (74) de schijnwerpers op, ook in VI. Niet uit ijdelheid, maar omdat hij het spel dat hem zo dierbaar is steeds verder ziet afdrijven van waar het om zou moeten gaan. ‘Ons voetbal wordt gekaapt door wijsneuzen, uitvinders, inspanningsfysiologen, professoren, diëtisten en mental coaches.’

‘Wat ik wilde, is het voetbal langs mijn meetlat leggen’

Willem van Hanegem: ‘Vind je het een mooi boek geworden, ja? Ik heb het zelf niet gelezen. Ik hoop voor Frans van den Nieuwenhof dat we er 200 duizend verkopen, maar twee is wat mij betreft ook goed. Het gaat mij niet om geld of aandacht en ijdel ben ik ook al niet. Wat ik wilde, is het voetbal langs mijn meetlat leggen. En dan moet ik concluderen dat ik niet heel optimistisch kan zijn.’

DIE ZIEKTE
‘Kanker. Ik dacht alleen maar: Zo, hé!’

‘Ik voelde me goed, niks aan de hand, maar de dokter zei na mijn jaarlijkse bezoek: “Uw bloedwaarden zien er niet helemaal normaal uit, die gaan we verder onderzoeken”. In het Anthony van Leeuwenhoek Ziekenhuis wilden ze me in zo’n koker stoppen, dat ik zo helemaal ingeklemd zou zitten, maar dat vond ik niks. Kon je geen kant op. Toen hebben ze wat hapjes uit mijn blaas genomen en die onderzocht. Uiteindelijk krijg je dan het resultaat: die ziekte. Kanker. Ik dacht alleen maar: Zo hé! De dokter zei wel dat het in een vroeg stadium was ontdekt, da’s dan de mazzel van zo’n routinecontrole. Hij vertelde er ook bij: “Als je tachtig was, hadden we je niet eens behandeld, dan overleef je het wel”. Maar ik moest de molen in.’

Prostaatkanker is een ouwemannenkwaal. Ik sprak laatst bij de golfclub een arts. Die wees een groepje mannen aan. Van de twaalf konden zeven van hen die ziekte hebben. Het rottige is: je merkt er niks van. Bij het plassen ondervond ik geen problemen, maar blijkbaar had ik het al wel onder de leden. Nu is mijn leeftijd ineens een voordeel. Ben je vijftig, dan heb je pas echt een probleem. Dat schijnt voor deze vorm van kanker een gevaarlijke leeftijd te zijn, doordat die ziekte zich dan sneller ontwikkelt. Onbewust ga je er dan toch op letten. Die oude spits van België, kom, hoe heet-ie nou? Weber, Josip Weber, ja. Die is eraan gestorven, 52 jaar. Mijn vriend Peter-Paul Muller heeft ook een goede bekende verloren, in de vijftig. Als je daarover nadenkt... Maar ik voel me goed en inmiddels heb ik de uitslagen teruggekregen. Die zijn goed. De behandelingen hebben hun werk gedaan.’

‘De plek waar die ziekte dan zit, hebben ze gemarkeerd met vier gouden ankertjes. Zo wisten ze precies waar ze moesten bestralen. In feite duurt zo’n behandeling niet lang, vaak stond ik na een kwartiertje weer buiten, maar leuk is het nooit. Toen ik voor het eerst in dat ziekenhuis was... Dan zie je mensen, jonger dan jij, sommigen helemaal geel, of kaal. Ik heb daar nooit goed tegen gekund, ziektes, de dood, noem het maar op. Daarmee word je dan hard geconfronteerd. Als trainer van Feyenoord gingen we een keer per jaar naar het Sofia Kinderziekenhuis. Ik kwam nooit hoger dan de eerste etage, daar lagen de kleinste kinderen, sommigen nog baby. Zat ik na een kwartier alweer buiten op de stoep, gewoon omdat ik het niet aankon, al die ellende bij die kinderen en die ouders. Ik werd er helemaal naar van. Laatst las ik dat het dochtertje van Antoine van der Linden was overleden. Een kindje nog maar. Dan denk ik aan die mensen, die familie. Dan krijg ik het te kwaad.’

SPELERS I
‘De invloed van één goede speler is vele malen groter dan die van iedere trainer’

‘Wat ik nou zo frappant vind, is dat je wáár je ook bent, je altijd over voetbal kunt praten. Ook in het ziekenhuis, ja. Ik was elke dag met mensen die daar ook maar zo’n beetje zaten te wachten totdat ze werden geholpen. Je raakt dan snel in gesprek en vaak gaat het over voetbal. Zat er een vrouwtje dat fan is van PSV, dus spraken we over die club. Dat vind ik nou het fascinerende aan voetbal, je raakt er maar niet over uitgepraat. Ik stel mezelf al jaren de vraag hoe het nou kan dat het spel almaar slechter wordt. En hoe het toch mogelijk is dat die elftallen maar zo’n beetje lopen aan te klooien. Uiteindelijk kom je dan tot de conclusie dat elk team vroeger over goede spelers beschikte, terwijl je nu blij bent als je er maar één of twee hebt.’

In dat boek vertel ik over Lucian Sanmartean, die Roemeen die ik bij FC Utrecht had. Goeie speler, beetje onderschat, maar je kon hem voorin overal neerzetten. Waar die gozer voor zorgde, was dat de spelers om hem heen vertrouwen kregen, maar ook zélf leerden denken en met hem gingen meedoen. De invloed van één goede speler is vele malen groter dan die van iedere trainer. Die moet juist herkennen en erkennen dat zulke voetballers belangrijk zijn, de ploeg beter maken en daarmee het verschil bepalen. Jij als trainer kan misschien af en toe iets aangeven, meer niet. En zeker niet denken dat jij al die spelers moet vertellen wat ze allemaal dienen te doen op dat veld. Bestaat niet.’

‘Als ik nu naar voetbal kijk, zie ik trainers die zichzelf schromelijk overschatten. Bij NEC rent er zo’n type met een coachbord in zijn ene en een stopwatch in zijn andere hand tijdens de oefeningen zijn spelers achterna. Als ik dat hoor, moet ik niet eens lachen. Dan denk ik: Jij moet worden opgenomen. Terwijl zo’n jongen ook gewoon afhankelijk is van zijn spelers. Als hij nou één of twee goeie heeft lopen, is hij al spekkoper. Dat soort jongens doen het voor hem, hoor, want als ze echt goed zijn, trekken ze de anderen mee in het niveau.’

TOEVAL
‘Totaalvoetbal? Wij regelden dat zelf wel’

‘Voetbal wordt tegenwoordig bijna wetenschappelijk benaderd. Allerlei methodieken, statistieken en weet-ik-veel-wat laten ze erop los. Terwijl als je gewoon goed kijkt naar de meest succesvolle teams in de historie, die vaak bij toeval zijn ontstaan. Dacht je dat we in 1974 een geweldig masterplan hadden bedacht voor de manier waarop we toen speelden? Dacht je soms dat Rinus Michels dat helemaal tot in de perfectie had uitgedokterd? Schei uit, wij regelden dat zelf.’

‘Laatst zat ik op YouTube beelden te kijken van dat toernooi. Hunting heet dat filmpje. Dan zit ik mezelf nog steeds te verbazen. Zie je ons met zes tegelijk een tegenstander insluiten. Totaalvoetbal werd het genoemd, of Hollandse School, maar het geheim was dat er in dat team gewoon allemaal goede spelers liepen die elkaar hielpen. Het voetbal ontstond. Je bent kwetsbaar als de ruimtes groot worden, dus zorgden wij dat het niet gebeurde. Dan moet je nog een beetje geluk hebben dat een elftal in elkaar past. Toen Rinus Israel geblesseerd wegviel, kwam Arie Haan centraal achterin te spelen en Wim Jansen erbij op het middenveld. Dat bleek een heel aardige formatie. Toen zijn we gaan voetballen. We hebben nooit gesproken over de manier waarop, hebben er ook nooit op getraind. Het kwam van de spelers zelf. De kracht van Michels was weer dat hij het ons liet doen.’

‘Het Barcelona van Pep Guardiola is naar mijn mening het mooiste en beste elftal aller tijden, maar dat begon pas echt te draaien toen Sergio Busquets op het middenveld kwam te spelen. Hij bleek de ontbrekende schakel, de rotonde waarlangs alles draaide. Ik weet uit betrouwbare bron dat Guardiola op een gegeven moment voor een wedstrijd heeft gezegd: “Jullie zijn mijn basisspelers, veel succes en ga het zelf maar uitzoeken”. Daarmee legde hij verantwoordelijkheid neer bij degenen die het voor hem moeten doen. En ze deden het. Dat te horen, was voor mij een klein hoogtepunt. Zie je wel, dacht ik. Zo denk ik er ook over. Los van het feit dat Guardiola natuurlijk wel aardig met die ploeg aan de gang is gegaan, ligt de basis bij die spelers zelf: Lionel Messi, Andrés Iniesta, Xavi, Busquets. Zíj bedachten de oplossingen, zíj corrigeerden elkaar op het veld. Voor mij is dat de essentie van voetbal.’

SPELERS II
‘Als je voetbal niet ziet, zie je het ook niet door een speciale bril’

‘Als je spelers nooit in de gelegenheid stelt te voetballen, kom je er nooit achter of ze goed zijn. Of goed kunnen wórden. Het probleem is dus dat we dat niet meer doen. Ik zie het al gebeuren bij de jongste jeugd. Jongetjes van tien jaar die hun looplijnen in de gaten moeten houden... Ik word daar heel erg verdrietig van.’

‘Ik hoor dat ze bij AZ trainen met speciale brillen, zodat spelers een beter overzicht krijgen, ruimtes leren zien. Ze lopen daar ook met computerchips om, zodat de geleerden weer alle gegevens kunnen checken: hoeveel, vaak en snel lopen ze? Ik zou als trainer liever hebben dat ze góéd lopen, op het juiste moment. Wie het voetbal niet ziet, ziet het nooit, ook niet door een speciale bril. AZ heeft nu de mazzel dat het beschikt over een goede lichting spelers, of dacht je dat die jongens daar in de opleiding zijn gekomen zonder dat ze ooit tegen een bal hadden getrapt? Nu denken zij weer dat het aan de brillen en die chippies ligt, dat is het verneukeratieve. Maar had Feyenoord een paar jaar terug ook niet een aardige lichting? Die jongens trainden niet met hypermoderne brillen, maar gewoon op Varkenoord, waar de douches het niet deden. Nou, wat die dan nog meekregen, was in ieder geval een beetje karakter, want als je AZ onlangs zag spelen in De Kuip, blijkt dat je lef er dus niet in krijgt met allerlei moderne technologieën.’

Ons voetbal wordt gekaapt door wijsneuzen, uitvinders, inspanningsfysiologen, professoren, diëtisten en mental coaches. Ik heb daar vaker wat van gezegd. Wat is dat nou allemaal voor flauwekul? Het leidt lekker af, dat wel. Kunnen mensen zeggen: Moet je eens zien hoe professioneel ze daar bezig zijn. Maar als ik dan kijk wat er op het veld wordt gepresteerd, zie ik er niks van terug. Als het nou aan het eten lag, zou er toch wel beter worden gevoetbald dan vroeger? Ik at gewoon wat ik wilde, nooit problemen mee gehad. Nu weet ik niet wat ze allemaal tot zich nemen, maar ze gaan er in ieder geval niet beter van voetballen. Ik constateer toch niets raars als ik dat zeg? Iederéén ziet dat toch? Nou, ga dan aan dat voetballen werken en laat al die gekkigheid achterwege.’

‘Ik zat laatst met mijn zoon Boy een wedstrijd te kijken. Moet je opletten, zei ik, die spelers lijken wel PlayStation-mannetjes. De een speelt de bal naar de ander, die neemt ’m aan, kijkt, gaat lopen en de volgende actie is precies hetzelfde. Alsof de trainer in de dug-out met een joystick zit te spelen. Maar als wij nou samen een elftal trainen en we laten die jongens gewoon spélen, vanuit hun gevoel. Dan ontwikkelen ze zich toch veel beter dan wanneer ze met allerlei opdrachten het veld op worden gestuurd? Ik zou denken: Laat ze zo veel mogelijk doen, komen wij er wel achter wat hun kwaliteiten zijn. Als ik vroeger bij jeugdwedstrijdjes stond te kijken... Wat je dan hoorde... Trainers die alleen maar spelers liepen te beperken in wat ze mochten. “Nog één keer en ik haal je eruit”, dat werk. Zo’n ventje denkt na drie maanden: Krijg de kolere, ik stop ermee. En dan heeft-ie nog gelijk ook.’

‘Weet je wie ik wel een aardige speler vind? Die jongen die hangend op rechts loopt bij PEC Zwolle. Younes Namli, ja. Ik zag hem laatst in een wedstrijd, dat-ie de bal kreeg en meteen door drie tegenstanders onder druk werd gezet. Maar achter die drie zag hij er één van PEC vrij staan. Hij legde de bal met gevoel over dat trio op die andere jongen, die meteen door kon voetballen. Een simpele pass, op het oog, maar moeilijk in de uitvoering, want je moet die bal wel met heel veel gevoel geven. Van zo’n pass word ik blij. Hakim Ziyech zie ik geregeld ook ballen geven die je nergens anders ziet. Hem vind ik de beste, al moet hij leren dat er op de beste wat vaker wordt gelet. Dan krijg je weleens kritiek, maar wees blij. Het betekent dat de mensen je serieus nemen. Naar de rest wordt al niet eens meer gekeken.’

TRAINERS
‘Ik zie tegenwoordig meer control freaks dan trainers’

‘Nu moeten de Duitsers ons redden, lees en hoor ik overal. Invloeden van buitenaf, goed voor ons voetbal. Op televisie zie ik die ex-trainer van NEC heel gewichtig over voetbal praten. Peter Hyballa, ja. Schijnt bij alle clubs genoemd te worden, of hij noemt zichzelf, geen idee. Ik ben ooit naar Bochum gereden, daar gaf Hyballa een paar demonstratietrainingen. Als je erheen ging, kreeg je de benodigde punten voor je trainersdiploma. Wat ik zag was niks, wat ik hoorde was een hoop kabaal. Na een kwartier wilde ik alweer weg. Het zou toch je trainer zijn, zeg. Al dat gegil... Het vreemde is dan dat er mensen zijn die in zo’n jongen de redding van ons voetbal zien. Nee, de redding van ons voetbal is als we met z’n allen weer een beetje normaal gaan doen.’

‘Ik zie tegenwoordig meer control freaks dan trainers. Ze willen alles maar in de hand hebben, praten over processen alsof het een soort hoger doel betreft. In wezen kun je zeggen dat ze dus geen vertrouwen hebben in hun eigen spelers. Of dat ze onzeker zijn van zichzelf. Anders hadden ze wel veel meer uit handen gegeven. Nu lijkt het erop alsof er alleen gepresteerd kan worden doordat zij zogenaamd zo met hun vak bezig zijn. Flauwekul natuurlijk. Ze hebben hun invloed op het trainingsveld, daar kunnen ze die spelers helpen, maar meer is het toch niet? Ik vind het allemaal interessantdoenerij. De taak van een trainer is spelers goed samen te laten spelen en nadenken over voetbal. De grootste fout die ze tegenwoordig begaan, is dat ze denken dat zíj het verschil maken.’

‘Ik heb van mezelf nooit gedacht dat ik met mijn trainingen allesbepalend was. Ben je mal?! Het enige wat ik heb geprobeerd is mijn spelers zelf oplossingen laten verzinnen voor de problemen die ze op het veld tegenkomen. Vaak zijn dat dezelfde problemen, dus trainde ik ook vaak dezelfde dingen. Ik kan ze het allemaal wel vertellen, maar zij moeten het gaan zien. Bij mij was de basis positiespel, altijd positiespel. Vier-tegen-twee, van daaruit bouw je dat verder uit naar vormen die wedstrijdgericht zijn. Je begint met drie keer raken en als ze dat beheersen, wordt het twee keer, totdat ze in staat zijn één keer te raken. Dan krijg je voetbal. Maar soms liet ik ze verplicht drie keer raken. Daarmee dwing je spelers tot handelen, vooruit te denken. Tegelijkertijd moeten ook de anderen dan meedoen, want hoe stellen die zich op? Wanneer zijn ze aanspeelbaar? Zo dwing je die gasten tot nadenken. Maar daar hoef je dan toch niet interessant over te doen, met coachborden en allerlei andere onnozele dingen?’

‘Het mooie is dat spelers zelf ontdekken wat ze kunnen. Ze hebben een basis waarop ze kunnen terugvallen. En dan maakt het dus niet uit hoe de tegenstander speelt, want ze hebben altijd een antwoord. Bijkomend voordeel is dat ze het leuk gaan vinden, want in mijn beleving is dát waarom je voetbalt. In essentie doe je dat omdat je van het spel houdt. Nou, spéél dat spel dan! Tegenwoordig zie ik voetballers acteren op een manier dat ik me niet kan voorstellen dat ze er nou heel veel plezier in hebben. Omdat ze meer dingen móéten dan mógen. Omdat alles ze wordt voorgezegd.’

KRITIEK I
‘Ik zie spelers elkaar met duimpjes bedanken voor waardeloze ballen’

‘In dat boek van Frans vertel ik gewoon hoe ik over dingen denk. In de hoop dat het beter wordt. Maar het kan alleen beter worden als we wat kritischer op elkaar worden. Trainers, spelers, maar ook die wijsneuzen in de praatprogramma’s op televisie. Die durven ook maar niet te zeggen wat eraan schort, omdat de eigenbelangen zwaarder wegen. Waarom mag slecht niet meer worden benoemd?’

‘Ik zie nu spelers elkaar met duimpjes bedanken voor waardeloze ballen. Tot niet zo lang geleden zaten ze je achterna als je een klotebal gaf. Bij een duimpje dacht je dat je in de maling werd genomen. Spelers die nu met elkaar op de vuist gaan, dat wordt ineens een heel item. Wij sloegen elkaar tijdens tennisvoetbal al de hersens in, bij wijze van spreken. Ooit had ik twee gebroken tenen, maar daarmee trainde je gewoon. Trok je schoenen aan van twee maten groter. Maar dan ging bij de eerste de beste bal Theo Laseroms op die tenen staan, dat je verging van de pijn. Bij een oefening voor het koppen sloeg hij me steeds in mijn rug, maar ik wist: Mijn tijd komt zo. Dan greep ik mijn kans. Dat-ie net in de lucht hing en op het moment van landen ik hem zo een punter onder zijn kont gaf. Kon hij een week niet naar de wc. Misschien is dat ook niet goed, hoor, maar het kwam wel voort uit een ongelooflijke drang te willen winnen. Tegenwoordig staat Feyenoord 24 punten achter op PSV en iedereen vindt het best. Ja, hoor je dan, Van Hanegem werd na de titel ook geen kampioen. Klopt, maar we verloren wel slechts twee wedstrijden.’

MENSEN
‘Je probeert elkaar zo goed en zo kwaad als het kan een beetje te helpen’

‘Weet je wat ik gek vind? Dat ik die structuur van die medische molen toch begin te missen. Of beter gezegd: de mensen. Ik kwam uiteindelijk in Hoofddorp terecht, in een dependance van het Van Leeuwenhoek. Dat was goed aan te rijden. Elke dag begon hetzelfde. Opstaan, je blaas leeg maken, daarna een flesje water leeg drinken zodat-ie weer vol zat en – dat hoorde ik dan later – goed los kwam te liggen, zodat die bestraling erbij kon. Zo heb ik het 35 keer gedaan in zeven weken.’

‘In het begin is de behandeling intensief, later bouwen ze het wat af, maar zat ik nog steeds regelmatig in die wachtkamer. Wat dan snel opvalt, is dat je met dezelfde mensen zit. Af en toe kwam er één bij, maar het merendeel was steeds dezelfde groep. Nou, als je daar dan toch zit, kun je er maar beter het beste van maken. Voordat je het weet, heb je met die mensen toch een band. Je leert elkaar kennen, je probeert elkaar zo goed en zo kwaad als het kan een beetje te helpen, je leeft mee en ondersteunt elkaar. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Maar nu ik er voorlopig van af ben, mis ik toch die mensen. Terwijl ik natuurlijk wel blij ben.’

KRITIEK II
‘Als je hebt gezien hoe goed voetbal vroeger was, kost het moeite er nu naar te kijken’

Soms denk ik: Ik stop gewoon met alles. Al jaren schrijf ik die column in het Algemeen Dagblad. Ik vind dat leuk om te doen, maar vaak hoor je dan dat ik zo kritisch ben. Maar als ík het niet benoem, wie dan nog wel? Ik merk aan mezelf dat ik het allemaal minder leuk begin te vinden. Nu gaat Ronald Koeman weer besloten trainen met Oranje. Wat is dat nou voor gekkigheid? We zouden eens kunnen horen dat hij een speler op zijn flikker geeft. Is dat dan erg? Dan ziet zo’n jongen juist dat het menens is. Ik ben voor Koeman, hij lijkt me als bondscoach het allerbeste alternatief, een normale jongen. Maar als hij nu ook al raar begint te doen...’

‘Ik kan de reacties al uittekenen. Ze zullen wel zeggen dat ik een ouwe zeur ben die vroeger verheerlijkt. Dat toen alles beter was en zo. Nou, niet alles, maar het voetbal wel. Die mensen van vroeger mogen blij zijn, die hebben nog acceptabel voetbal gezien. Zij kwamen als liefhebber nog aan hun trekken. Als ik nu zit te kijken, denk ik: Het is bijna op sterven na dood, dat voetbal van ons. Boy zegt ook weleens tegen me: “Pa, het gaat nu zo veel sneller dan vroeger”. Tja, wat moet je daar nou mee? Nota bene je eigen zoon. Ja, ze lopen harder, ze zijn sterker, ongetwijfeld waar, maar de afmetingen van het veld zijn niet veranderd en de doelen even groot. Ook toen stonden we met z’n allen op één helft, dus ruimtes waren er ook toen niet. Mijn probleem is dat ik het allemaal heb meegemaakt, van dichtbij. Als je hebt gezien hoe goed het voetbal vroeger was, kost het moeite er nu naar te kijken.’

MENSEN II
‘Nu snap ik waarom mensen graag post ontvangen’

‘Ik las vroeger weleens verhalen van mensen die ernstig ziek waren en als laatste wens hadden zoveel mogelijk kaarten te ontvangen. Ik begreep nooit goed waarom ze dat nou zo graag wilden, totdat bij ons thuis de post werd bezorgd. Elke dag kwamen er ladingen kaarten, brieven en tekeningen binnen. Vanuit het hele land. Zó veel dat ik er een beetje stil van werd. Ik heb nog steeds niet alles gelezen. Om de dag pak ik een stapel post en ga die dan op mijn gemak doornemen. Wat je dan leest, ja, dat raakt mij wel. Het liefst had ik ze allemaal iets teruggestuurd, alleen zijn het er daarvoor gewoon veel te veel.’

‘Nu snap ik wel waarom mensen graag post ontvangen. Het is gewoon een hart onder de riem. Dat die spelers van Feyenoord en Ajax voor hun wedstrijd in zo’n shirt liepen met Sterkte, Willem, vond ik wel bijzonder. Wist ik niets van, maar het deed me toch wel wat. Henk ten Cate belde op. “Als je dat voor elkaar krijgt, moet je wel een hele grote zijn”. Tja, wat moet ik daar dan op zeggen? Zo kijk ik helemaal niet naar mezelf. Het enige dat ik doe, is voetbal beoordelen en zeggen wat ik ervan vind. Dat heb ik gedaan in dat boek van Frans. Dan doet het me pijn als ik moet constateren dat we met z’n allen weliswaar heel interessant doen, maar steeds meer afdrijven van waarover het zou moeten gaan: het voetbal.’
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 maart 2018 @ 15:14:01 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177984496
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat mentale is juist die kwaliteit die ze dan missen natuurlijk.

En dat is ook belangrijker dan het missen van fysiek als buitenspeler, dat is dan niet perse heel erg nodig (behalve dat je snelheid en wendbaarheid moet hebben)
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Goed interview was dit ja.
Oh.
  woensdag 21 maart 2018 @ 15:26:09 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177984756
quote:

[..]

leuk :)
pi_177985350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat mentale is juist die kwaliteit die ze dan missen natuurlijk.

En dat is ook belangrijker dan het missen van fysiek als buitenspeler, dat is dan niet perse heel erg nodig (behalve dat je snelheid en wendbaarheid moet hebben)

[..]

Goed interview was dit ja.
Elia had echt overal schijt aan, dat was heerlijk om te zien. Waarschijnlijk heb je dat ook wel een beetje nodig om op niveau te voetballen.
blablablabla
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:25:50 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177986026
Speelt Bijlow of is hij al bij jong oranje ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:34:07 #43
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177986220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Elia had echt overal schijt aan, dat was heerlijk om te zien. Waarschijnlijk heb je dat ook wel een beetje nodig om op niveau te voetballen.
Niet perse, want als je een echte topper bent kan je ook wel kritiek ter harte nemen en daar iets mee doen om jezelf te verbeteren.

Maar spelers die faalangst hebben gaan het nooit redden nee, zeker niet als je een creatieve speler bent.
Oh.
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:37:46 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177986317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt Bijlow of is hij al bij jong oranje ?
Ten Hove gaat spelen
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:38:19 #45
268260 Dr.Mikey
pi_177986337
Fijn dat wij met Boetius en Bilal twee van die onzekere jochies hebben lopen.
R.I.P DTS.
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:47:15 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177986525
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:51:03 #47
268260 Dr.Mikey
pi_177986598
quote:
Gelijk vanavond in de spits.
R.I.P DTS.
pi_177988255
Staat er stuur CASPER naar 4333, maaar als je dat in all-caps doet, herkent ie de donatie niet :')

Stuur je 'Casper'doet ie het wel :+

Edit: laat maar, is niet waar, ik had een spatie voor de naam staan :')

[ Bericht 10% gewijzigd door ace_eleven op 21-03-2018 19:32:31 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:04:43 #49
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177988333
quote:
Ventje moet nog een hoop leren. Had zijn medespeler die de assist gaf moeten bedanken.
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:05:41 #50
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177988370
Benieuwd naar Hansson en Wehrmann
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:10:58 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177988502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:04 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ventje moet nog een hoop leren. Had zijn medespeler die de assist gaf moeten bedanken.
Zit je tampon weer scheef?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:11:34 #52
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177988523
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Zit je tampon weer scheef?
Na slikken niet meer.
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:14:15 #53
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177988599
Dat was lekker van Malacia.
pi_177988670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb vooral het idee dat Boetius goed voetbalde omdat Pelle in de spits stond. Beetje vergelijkbaar met Immers, die had ook rendement met Pelle.

Het is ook wel makkelijk buitenspeler te zijn als er een beest van een spits aanwezig is die alles kan controleren.
#12 is not for sale!
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:22:25 #55
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177988783
Nice.
pi_177988786
Wel lekker overtuigend afgerond ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_177988801
Bilal _O_
pi_177988805
Zelfs als ie scoort erger ik me mateloos aan Bilal.
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 18:24:27 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177988839
Precies de 2 die volgend seizoen moeten wieberen die scoren.
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:24:54 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_177988840
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:23 schreef Scrummie het volgende:
Zelfs als ie scoort erger ik me mateloos aan Bilal.
Mondjes gesnoerd in de benefietwedstrijd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177988856
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mondjes gesnoerd in de benefietwedstrijd
Ik denk echt dat hij dat zo wel ervaart.
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:29:24 #63
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177988950
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hopelijk na dit seizoen pleite. ^O^
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:29:43 #64
319979 Fok-it
All is well
pi_177988956
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vind Diks het de laatste weken toch wel heel behoorlijk doen moet ik zeggen. Niet verwacht dat hij concurrentiestrijd van Nieuwkoop zou gaan winnen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177989004
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind Diks het de laatste weken toch wel heel behoorlijk doen moet ik zeggen. Niet verwacht dat hij concurrentiestrijd van Nieuwkoop zou gaan winnen
Zo jammer dat er niets over is vd nieuwkoop v vorig jaar
pi_177989033
quote:

[..]

Klopt, had ik ook niet verwacht maar hij doet het prima sinds een paar wedstrijden.

Maar ja, die is ook weer weg deze zomer. Werk aan de winkel voor Geel.
pi_177989040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:34:08 #68
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177989061
quote:

[..]

Blijft elke wedstrijd toch wel rare dingen doen. Het is minder slecht dan voorheen maar dat kon ook niet anders.
pi_177989067
Jaaaaa
pi_177989091
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:34 schreef Klummie het volgende:

[..]

Blijft elke wedstrijd toch wel rare dingen doen. Het is minder slecht dan voorheen maar dat kon ook niet anders.
Wel een betere back dan Nieuwkoop.
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:36:43 #71
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177989113
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wel een betere back dan Nieuwkoop.
Is 'ie wel eens langere tijd fit?
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:37:21 #72
319979 Fok-it
All is well
pi_177989126
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt, had ik ook niet verwacht maar hij doet het prima sinds een paar wedstrijden.

Maar ja, die is ook weer weg deze zomer. Werk aan de winkel voor Geel.
Of je moet hem overnemen. Hij is met zijn 21 ook nog best jong. Als hij zijn spel wat stabieler krijgt.
pi_177989221
NIeuwkoop is echt wel beter dan diks

NIeuwkoop is door die blessures dit seizoen gewoon nooit in een ritme gekomen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_177989227
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of je moet hem overnemen. Hij is met zijn 21 ook nog best jong. Als hij zijn spel wat stabieler krijgt.
Ja zoals hij de laatste tijd speelt is hij welkom, maar ik heb de eerste maanden nog in mijn geheugen staan denk ik :').
pi_177989360
Geen Jones op doel. O+
BFF met GGMM
  woensdag 21 maart 2018 @ 18:49:55 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177989416
Hoe doet Hansson het?
pi_177989509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:49 schreef fetX het volgende:
Hoe doet Hansson het?
Gewoon zoals iedereen het doet, loopt op 2 benen en schopt zo nu en dan tegen een bal. Vanwaar je vraag?
* Verwijderd *
pi_177989614
John kijk eens dom.
pi_177989636
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:57 schreef Duveldrinker het volgende:
John kijk eens dom.
moet niet allemaal aan die lolly willen likken daar voorin
pi_177989651
Kunnen de supportersgroepen van ado en fey niet gewoon vriendjes worden O+
Zonder wrijving geen glans
pi_177989725
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet als jullie met vuurwerk blijven gooien en proberen ons vak op te stormen.
* Verwijderd *
pi_177989732
quote:
Wij zijn al vriendjes.
pi_177989747
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:02 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Niet als jullie met vuurwerk blijven gooien en proberen ons vak op te stormen.
:? Tegenwoordig nauwelijks nog gezeik onderling.
pi_177989754
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wij zijn al vriendjes.
Dat is zo O+
pi_177989771
quote:
Ik heb zat de Haag vrienden en we hebben allemaal een kanku..uhh..tering hekel aan de Joden.
pi_177989819
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:? Tegenwoordig nauwelijks nog gezeik onderling.
Vorig jaar in de bekerwedstrijd, notabene de wedstrijd na die toffe knuffelactie van jullie :')
* Verwijderd *
pi_177989839
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Vorig jaar in de bekerwedstrijd, notabene de wedstrijd na die toffe knuffelactie van jullie :')
OK, daar heb ik niks over gehoord verder.
pi_177989857
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

OK, daar heb ik niks over gehoord verder.
Maar verder wil ik wel vriendjes zijn hoor :)
* Verwijderd *
pi_177989871
Ik ken die Zwarts niet. Is dat wat?
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:09:29 #90
268260 Dr.Mikey
pi_177989908
Is toure geblesseerd ofzo?
R.I.P DTS.
pi_177989944
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:07 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Maar verder wil ik wel vriendjes zijn hoor :)
JeeJ *G*
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:12:15 #92
319979 Fok-it
All is well
pi_177989987
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken die Zwarts niet. Is dat wat?
Feyenoord: Evora, Van Leeuwen, Haps, Boetius, Reith, Lewis, Zwarts, Van der Kust

Ken er sowieso weinig. Had spelers als Geertruida, Kokcu, Bouchataoui en Toure idd wel op bank verwacht.
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:12:17 #93
268260 Dr.Mikey
pi_177989990
Dat Larsson speelde was een verrassing ik dacht dat hij nog langer geblesseerd was.
R.I.P DTS.
pi_177990011
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Feyenoord: Evora, Van Leeuwen, Haps, Boetius, Reith, Lewis, Zwarts, Van der Kust

Ken er sowieso weinig. Had spelers als Geertruida, Kokcu, Bouchataoui en Toure idd wel op bank verwacht.
Hm, idd onbekende namen. Apart.
pi_177990060
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hm, idd onbekende namen. Apart.
De bekende namen opgeroepen voor jeugdvoetbal misschien?
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:16:46 #96
319979 Fok-it
All is well
pi_177990099
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Scherp :+
pi_177990128
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Och ja, die spelen morgen dacht ik. |:(
pi_177990228
_O_
pi_177990232
Goeie goal
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:23:01 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177990233
Die Zwarts is wel een aparte buitenspeler
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:23:02 #101
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177990234
Fraaie voorzet. _O_
pi_177990314
Ik zie een stuk of zes spelers die wat met een bal kunnen in tegenstelling tot toornstra

Je zag het zondag ook weer als je een voetballer eruit haalt en een non voetballer erin zet(toornstra)
pi_177990429
Jammer had meer van Hansson verwacht speelt een beetje op 1 tempo. Vente vind ik wel een goede spits.
pi_177990603
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie een stuk of zes spelers die wat met een bal kunnen in tegenstelling tot toornstra

Je zag het zondag ook weer als je een voetballer eruit haalt en een non voetballer erin zet(toornstra)
Jouw hetze tegen Jens begint komische vormen aan te nemen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:42:52 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_177990628
Jammer dat ze het laatste gedeelte zo lamlendig uitspelen
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:43:52 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177990651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat ze het laatste gedeelte zo lamlendig uitspelen
Inderdaad, waar is toch de tijd gebleven dat ze elkaar tijdens een oefenwedstrijd voor het goede doel helemaal de kanker inschopten

WE WILLEN SCHUIM OP DIE BEKKEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:45:15 #107
319979 Fok-it
All is well
pi_177990680
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad, waar is toch de tijd gebleven dat ze elkaar tijdens een oefenwedstrijd voor het goede doel helemaal de kanker inschopten

WE WILLEN SCHUIM OP DIE BEKKEN
_O-

Naja, verschil tussen eerste en tweede helft is toch aardig groot. Die supporters beetje vermaken kom op
pi_177990779
Wel leuk die witte vlakken, zijn het overgebleven Champions League shirts of zo?
pi_177990797
Hoe laat is de huldiging?
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:51:46 #110
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177990820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe laat is de huldiging?
Direct na de loting.
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:52:44 #111
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177990841
Helene heeft een muts en John ook. :')
pi_177990939
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:57 schreef Duveldrinker het volgende:
John kijk eens dom.
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:58:34 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_177990975
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waf een ongelofelijk dom verdrietige hoopje voorhuid is het toch.
Dit, dus.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:03:30 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177991082
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O-

Naja, verschil tussen eerste en tweede helft is toch aardig groot. Die supporters beetje vermaken kom op
Je moet die kleine teringapies ook niet teveel verwennen. Straks denken ze nog dat het normaal is om elke pot met 5-0 te winnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177991287
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bedankt Hans
* Verwijderd *
pi_177991386
Zwarts in Oranje
pi_177991518
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:41 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Jouw hetze tegen Jens begint komische vormen aan te nemen.
jouw aanwezigheid hier begint komische vormen aan te nemen
pi_177991698
quote:

[..]

pi_177994170
quote:

[..]

Mooi stuk!
pi_177994422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:

Dan heb je die actie van toornstra in de 1e helft gemist zeker? :P
pi_177994818
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177995781
quote:
Nicolai Jørgensen heeft zich gemeld bij het nationale elftal van Denemarken. De spits van Feyenoord bereid zich voor op wedstrijden tegen Panama en Chili. In aanloop naar de twee oefenwedstrijd spreekt Jørgensen met de pers over de interesse van Newcastle United afgelopen winter.

"Het was best vervelend", zegt hij in gesprek met Tipsbladet.dk. "Het is altijd fijn om te merken dat clubs interesse in je hebben en zo veel geld voor je willen betalen. Dat gaf vertrouwen. Het is een droom van me om ooit in een grote competitie te spelen.Van een deal was nooit echt sprake. Feyenoord wilde niet meewerken."

"Dat is oké, ik ben hier graag. Ik was een beetje van slag omdat het een droom van me is, het is een droom voor elke voetballer," geeft Jørgensen aan. De verwachtingen zijn nu dat de spits na het WK een transfer gaat maken. "We moeten kijken wat er komende zomer gebeurt. Twee of tweeënhalf jaar bij Feyenoord was het plan."
T lijkt 'm toch wel geraakt te hebben.. T valt voor 'm te hopen dat ie dan weer een beetje in vorm komt en een goed wk speelt :@
  woensdag 21 maart 2018 @ 21:59:33 #123
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177995922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

T lijkt 'm toch wel geraakt te hebben.. T valt voor 'm te hopen dat ie dan weer een beetje in vorm komt en een goed wk speelt :@
Ik kan er niet wakker van liggen, hij heeft toch met z’n volle verstand dat 5 jarig contract ondertekend mag ik hopen?
  woensdag 21 maart 2018 @ 22:09:49 #124
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_177996594
Woohoo, voor het eerst in mn leven in de Kuip geweest. Natuurlijk een pauperpot, maar toch nog echt genoten. Volgend seizoen van plan wat meer wedstrijden te gaan bezoeken
pi_177997110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik kan er niet wakker van liggen, hij heeft toch met z’n volle verstand dat 5 jarig contract ondertekend mag ik hopen?

@4:13

quote:
Nicolai Jørgensen is nu al een échte Feyenoorder, zo blijkt uit het interview wat hij gehouden heeft met Voetbal International. Als het aan hem ligt, is het geen noodzaak om nog naar een andere club te gaan. ‘Feyenoord is wat mij betreft het eindstation.’
https://www.fr-fans.nl/ni(...)reft-het-eindstation

Vind het niet zo gek dat hij toch hogerop (sportief en/of financiëel) wil als hij de kans krijgt, en geen enkele Feyenoordsupporter zal hem dat misgunnen, maar dat mag je wel gewoon eerlijk zeggen hoor. Aan de andere kant: hij gedraagt zich hartstikke netjes ondanks het mislopen van een transfer naar Newcastle in de winter, en hij heeft bewust een vijfjarig contract getekend. Veel meer kun je op zich niet verwachten van een speler die je uit het buitenland haalt, toch?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 21 maart 2018 @ 22:21:28 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177997179
Dus een speler in de eredivisie droomt ervan om in de premier league te spelen?

Mind=blown
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177998231
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:21 schreef Caland het volgende:
Dus een speler in de eredivisie droomt ervan om in de premier league te spelen?

Mind=blown
Zijn ook spelers die liever in bed blijven
pi_178005034
Allemaal nog gefeliciteerd met de Caspercup. :Y
Gio = prijzenpakkert. *O*
BFF met GGMM
pi_178005195
Trouwens best knap, in een team met allemaal jeugdspelers en verder alleen Bilal en Botteghin is toch Toornstra verreweg de zwakste schakel... :')
BFF met GGMM
pi_178005517
quote:

[..]

Dat was pas een verdediger
pi_178005612
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:31:04 #132
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_178010691
WAAR IS SUPPORT ORLANDO?

Feyenoord :')
graag op anoniem
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:35:24 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178010794
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:31 schreef KingRoland het volgende:
WAAR IS SUPPORT ORLANDO?

Feyenoord :')
Wilden ze eerst wel doen maar die actie is een beetje in het water gevallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178011004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Windwalker88 het volgende:
Woohoo, voor het eerst in mn leven in de Kuip geweest. Natuurlijk een pauperpot, maar toch nog echt genoten. Volgend seizoen van plan wat meer wedstrijden te gaan bezoeken
Mooi man.
pi_178011021
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Windwalker88 het volgende:
Pak dan ook keertje een Open Dag mee dan.
pi_178011064

Lee EuromastGod..
pi_178012521
pi_178012798
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Lee EuromastGod..
Lee Towers > Twin Towers
pi_178014458
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 15:14 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Lee Towers > Twin Towers
:D :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:33:31 #140
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_178016669
Fout van Bijlow bij Jong Oranje.
pi_178016680
quote:
18s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:33 schreef Wicky15 het volgende:
Wordt hij een 2e Mulder?
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:35:04 #142
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_178016703
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:34 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wordt hij een 2e Mulder?
Mwah, denk dat Bijlow veel meer talent heeft.
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:35:22 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178016711
quote:
Bijlow uit oranje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178016745
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:35 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Mwah, denk dat Bijlow veel meer talent heeft.
Die neger van België is volgens mij 32 jaar en 2,03 meter.
pi_178017114
Die scheids is een drama zeg. Allemachtig. Is er ook een topic voor deze wedstrijd?
pi_178019240
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:34 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wordt hij een 2e Mulder?
blunders maken hoort bij het keepersvak
pi_178019299
quote:
alweer
slecht keepertje
pi_178022609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 20:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

alweer
slecht keepertje
Hij speelt dan ook met een reden bij Feyenoord
pi_178023711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 15:14 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Lee Towers > Twin Towers
Laten we hopen dat beide slachtoffer zullen zijn van een inkomend vliegtuig
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:13:32 #150
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178026120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:28 schreef Brammess het volgende:

[..]

Laten we hopen dat beide slachtoffer zullen zijn van een inkomend vliegtuig
Resultaat van beide zou meer esthetiek bezitten dan de Amsterdam Arena.
Van alles is weer waardeloos.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 10:14:08 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178030282
quote:
Pellè had geen idee dat hij mij zo in de problemen bracht''

Jan-Joost van Gangelen kwam in 2014 in aanvaring met Graziano Pellè. De verslaggever van FOX Sports interviewde de toenmalige Feyenoord-spits na een nederlaag tegen Ajax kritisch. Volgens de Italiaan zou Van Gangelen partijdig zijn en een 'Ajax-hoofd' hebben.

"Na afloop van Feyenoord-Ajax een aantal jaar geleden stelde ik een paar kritische vragen aan toenmalig Feyenoord-spits Graziano Pellè", zo blikt Van Gangelen terug. "Hij zei toen dat ik partijdig was en een typisch Ajax-hoofd had. Hij had geen flauw idee dat hij mij daarmee zo in de problemen bracht."

"Op sociale media gingen mensen dingen tegen me roepen als 'je gezin moet dood'. Ik kon toen twee dingen doen: of aangifte, of ik kon met sociale media stoppen. Dat laatste heb ik gedaan", zegt de verslaggever in gesprek met De Volkskrant.

Of Van Gangelen een clubvoorkeur heeft? "Als je twintig jaar de Eredivisie verslaat, gaat je voorkeur uit naar clubs waar het gezellig is, waar ze lekker eten hebben, waar de stewards aardig zijn. Bijvoorbeeld bij Heerenveen, de club waarvan mijn moeder fan is, krijg je suikerbrood en drink je achteraf een Berenburg."

"Dat gebeurt niet in de Arena; Ajax is vreselijk saai en kil. Het is natuurlijk een groot stadion, maar dat heeft Feyenoord ook. En de ontvangst daar, door mensen die er al honderd jaar werken, is leuker en beter."
Pelgod _O_

Zoveel waarheid sprak die man
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178030507
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Pelgod _O_

Wat een bullshit verhaal v jan jood...
Gaat t om clubvoorkeur beschrijft hij alleen zijn favoriete werkomgeving dat staat los van je clubvoorkeur
pi_178031092
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 11:15:28 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178031369
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Pelgod _O_

Pelle :D

Nog steeds 40 miljoen per jaar of zo? _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 23 maart 2018 @ 11:41:34 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178031910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Pelle :D

Nog steeds 40 miljoen per jaar of zo? _O-
Ik volg hem en zijn vriendin een beetje op insta, die man is het hele jaar door op vakantie en voetbalt af en toe een keer een potje voor dat bedrag ja. Wat een god _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:03:27 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178033476
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik volg hem en zijn vriendin een beetje op insta, die man is het hele jaar door op vakantie en voetbalt af en toe een keer een potje voor dat bedrag ja. Wat een god _O_
Voetballers volgen op Instagram _O-
pi_178034051
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voetballers volgen op Instagram _O-
Überhaupt instagram :')
* Verwijderd *
pi_178035889
Instagram is cool :)

Ik heb pelle ook in mijn volgers staan toevallig.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:14:13 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178036076
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Instagram is cool :)

Ik heb pelle ook in mijn volgers staan toevallig.
Hebben jullie samen op harvard gezeten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:16:27 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178036126
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Überhaupt instagram :')
Instagram is de kanker van deze tijd.
pi_178036167
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Hebben jullie samen op harvard gezeten?
nee hij is jonger
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:19:53 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178036200
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat je moeder nog ouderwets een kinky.nl profiel heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:29:02 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178036383
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat je moeder nog ouderwets een kinky.nl profiel heeft.
Bijzonder dat jij dat als 14-jarige instagramvolger allemaal bijhoudt.

Maar goed, het kan zijn dat ze dat vergeten is te verwijderen. Ik zal het haar van het weekend eens vragen als ik de urn afstof. ^O^
pi_178036590
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee dat zijn psv supporters die hun eigen club te klein vinden en zich heel de dag bezighouden met andere clubs
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:50:04 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178036848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee dat zijn psv supporters die hun eigen club te klein vinden en zich heel de dag bezighouden met andere clubs
Haha mad.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:14:12 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178040894
Fraser trainer van Sparta

Thank god
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:20:14 #167
268491 fetX
pi_178041018
Mooi dat Fräser naar Sparta gaat. Krijgen we die gelukkig niet.
pi_178041036
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:14 schreef Caland het volgende:
Fraser trainer van Sparta

Thank god
Scheelt iig dat hij niet gaat komen maar hoop dat dit de kans dat Gio vertrekt niet verkleint
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:21:12 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178041038
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:20 schreef fetX het volgende:
Mooi dat Fräser naar Sparta gaat. Krijgen we die gelukkig niet.
We krijgen uberhaupt geen nieuwe trainer, maar gelukkig ook geen Fraser for now.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:23:03 #170
268491 fetX
pi_178041075
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:21 schreef Caland het volgende:

[..]

We krijgen uberhaupt geen nieuwe trainer, maar gelukkig ook geen Fraser for now.
Ik mag toch hopen dat Gio na dit seizoen einde verhaal is. Anders kunnen we’t bestuur ook niet meer serieus nemen.
pi_178041141
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat Gio na dit seizoen einde verhaal is. Anders kunnen we’t bestuur ook niet meer serieus nemen.
nee we moeten supporters serieus nemen die denken dat een bal vierkant is.
pi_178041159
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:23 schreef fetX het volgende:

[..]

*cringe*
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:30:11 #173
268491 fetX
pi_178041264
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

*cringe*
Dat gevoel heeft de rest van dit forum altijd als jij inhoudelijk gaat posten. Doe maar niet meer.
pi_178041302
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat gevoel heeft de rest van dit forum altijd als jij inhoudelijk gaat posten. Doe maar niet meer.
Het zit diep hè :')

Kan jij ook wat anders dan meehuilen met de rest?
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:37:34 #175
268491 fetX
pi_178041449
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan jij ook wat anders dan meehuilen met de rest?
Ah, een mening die meerdere mensen hebben is meteen ‘meehuilen met de rest’. Wat zet jij jezelf vaak voor schut zeg. :')

Bovendien, waar heb je het over? Ik geef al vanaf oktober/november aan dat ik het mooi vind geweest met Gio. Niet vanaf januari/februari, zoals de meesten. Zoek het gerust terug.

Leuk geprobeerd verder. Volgende keer beter.
pi_178041511
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Ah, een mening die meerdere mensen hebben is meteen ‘meehuilen met de rest’. Wat zet jij jezelf vaak voor schut zeg. :')

Bovendien, waar heb je het over? Ik geef al vanaf oktober/november aan dat ik het mooi vind geweest met Gio. Niet vanaf januari/februari, zoals de meesten. Zoek het gerust terug.

Geen idee waar je het nu weer over hebt. Ik doelde op wat anders in elk geval :')

Maar leuk geprobeerd verder, volgende keer beter.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:40:08 #177
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178041522
quote:

[..]

Beetje rustig met Scrummie. Hij mag niet DM'en dus alle reacties moet hij in het forum kwijt. Daar wordt niemand blij van als je hem triggered.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:41:15 #178
268491 fetX
pi_178041550
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen idee waar je het nu weer over hebt. Ik doelde op wat anders in elk geval :')

Maar leuk geprobeerd verder, volgende keer beter.
Misschien moet je jezelf dan wat beter verwoorden. Lijkt me sowieso een goed plan. Word je misschien nog serieus genomen :O
pi_178041567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:41 schreef fetX het volgende:

[..]

Misschien moet je jezelf dan wat beter verwoorden. Lijkt me sowieso een goed plan. Word je misschien nog serieus genomen :O
pi_178041606
quote:

[..]

Er is een grote meerderheid die vind dat gio helemaal niet weg moet.

Jij behoort tot een minderheidsgroepering met je verhaal dat gio weg moet.

Gio heeft zelf aangegeven dat hij niet zelf zal opstappen en hij heeft nog een jaar contract. 1+1 =2
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:45:48 #181
268491 fetX
pi_178041674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zal best. Ik beweer ook helemaal niet dat er een meerderheid is die zegt dat Gio weg moet.
pi_178041754
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Gio heeft zelf aangegeven dat hij niet zelf zal opstappen en hij heeft nog een jaar contract. 1+1 =2
Waar zie je die grote meerderheid? Ik zie het iig niet om me heen en zo zijn de geluiden op R ook niet
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:51:44 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178041826
Ik gok dat ze iemand naast Gio gaan neerzetten die tactisch wat beter onderlegd is. Beetje zoals PSV met Ruud Brood heeft gedaan.

Supporters gaan niet in opstand komen tegen Gio en Van Geel ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178042127
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:51 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat ze iemand naast Gio gaan neerzetten die tactisch wat beter onderlegd is. Beetje zoals PSV met Ruud Brood heeft gedaan.

Supporters gaan niet in opstand komen tegen Gio en Van Geel ook niet.
Dat was toch het hele idee achter die Jan Wouters?
  vrijdag 23 maart 2018 @ 20:06:27 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178042192
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 20:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat was toch het hele idee achter die Jan Wouters?
Ja dat heeft niet echt gewerkt he

Heb sowieso nooit begrepen waarom Wouters niet gewoon weg ging toen Advocaat even kwam helpen. Dat was het hele punt waarom Wouters er zat _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178044162
Het helemaal geen klote met tactiek te maken maar alleen met kwaliteiten in de spelersgroep

beter halen ze wat spelers die technische onderlegd zijn en tactieken kunnen uitvoeren
pi_178045565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het helemaal geen klote met tactiek te maken maar alleen met kwaliteiten in de spelersgroep

beter halen ze wat spelers die technische onderlegd zijn en tactieken kunnen uitvoeren
Lekker bezig klaasje heb je het te lang niet kunnen zeggen😂😂😂
  zaterdag 24 maart 2018 @ 08:32:59 #188
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178051929
Bilul vindt de ophef over zijn rode kaart maar wat overdreven. Want het was niet de druppel na jarenlang geëikel natuurlijk 8)7 "Ja het was op de middellijn en jammer maar een leermoment en muh tweede been kwam er ook ineens bij."
pi_178053275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 08:32 schreef Qarrad het volgende:
Bilul vindt de ophef over zijn rode kaart maar wat overdreven. Want het was niet de druppel na jarenlang geëikel natuurlijk 8)7 "Ja het was op de middellijn en jammer maar een leermoment en muh tweede been kwam er ook ineens bij."
Die gozer is gewoon verstandelijk beperkt. Raar dat hem wijs gemaakt wordt dat het een voetballer is.
pi_178055301
Supportjecasper

Bilalgod.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:45:18 #191
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178056257
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:54 schreef Scrummie het volgende:
Supportjecasper

Bilalgod.
Hij bedoelde supportjekapper.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:58:20 #192
268260 Dr.Mikey
pi_178056458
Bilul
R.I.P DTS.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:00:43 #193
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056495
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 08:32 schreef Qarrad het volgende:
"Als je in de lucht een sliding maakt".

Euhja, daar gaat het dus mis.
  Moderator zaterdag 24 maart 2018 @ 15:11:40 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178057742
TheCalcioGuy twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 14:26:35 Peru was so impressive against Croatia. The holding midfielder Renato Tapia (currently at Feyenoord) stood out as the best against a team with the likes of Modric, Rakitic, Perisic, Brozovic... reageer retweet
TaapGod
pi_178058729
Dus Tapia op het middenveld zetten en wat vertrouwen geven.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 17:21:35 #196
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178059896
De Taap _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_178062361
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 16:06 schreef macca728 het volgende:
Dus Tapia op het middenveld zetten en wat vertrouwen geven.
Kan prima ballen maar heeft wel die mannen in zijn rug nodig bij zijn slippertjes
pi_178062386
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 15:11 schreef Slobeend het volgende:
TheCalcioGuy twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 14:26:35 Peru was so impressive against Croatia. The holding midfielder Renato Tapia (currently at Feyenoord) stood out as the best against a team with the likes of Modric, Rakitic, Perisic, Brozovic... reageer retweet
TaapGod
Gewoon verkopen voor 15 miljoen van de zomer samen met Jorgensen en dan flink doorselecteren.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 19:51:20 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178062413
Ik heb in de kwalificaties wat potjes van Peru gekeken en wat Tapia daar liet zien was doorgaans vrij indrukwekkend. Ben ervan overtuigd dat hij op ‘6’ een van de betere middenvelders in de eredivisie kan worden maar dan moet hij daar wel neergezet worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178062475
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb in de kwalificaties wat potjes van Peru gekeken en wat Tapia daar liet zien was doorgaans vrij indrukwekkend. Ben ervan overtuigd dat hij op ‘6’ een van de betere middenvelders in de eredivisie kan worden maar dan moet hij daar wel neergezet worden.
Een domme fout is een domme fout. Ook als verdedigende middenvelder. Ik vind dat hij bij Feyenoord als een halve zool risicos neemt ook op het middenveld. Doet hij dat bij Peru ook?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 19:57:22 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178062529
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een domme fout is een domme fout. Ook als verdedigende middenvelder. Ik vind dat hij bij Feyenoord als een halve zool risicos neemt ook op het middenveld. Doet hij dat bij Peru ook?
Ik zeg toch ook kan worden, dan zullen die foutjes er inderdaad uitmoeten. Maar hij zoekt in ieder geval wel altijd de oplossing naar voren in plaats van risicoloze balletjes breed, dat is wel fijn op die positie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178062827
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook kan worden, dan zullen die foutjes er inderdaad uitmoeten. Maar hij zoekt in ieder geval wel altijd de oplossing naar voren in plaats van risicoloze balletjes breed, dat is wel fijn op die positie.
Volgend jaar Tapia en Clasie samen met Ayoub. Ahmadi op de bank. Rechts Berghuis en links hopen dat Boetius een pilletje voor zn zelfvetrouwen krijgt.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:15:00 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178062900
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgend jaar Tapia en Clasie samen met Ayoub. Ahmadi op de bank. Rechts Berghuis en links hopen dat Boetius een pilletje voor zn zelfvetrouwen krijgt.
Ik denk dat Feyenoord meer geholpen is met een ander pilletje voor Boetius.
pi_178062982
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja lekker scorend vermogen met die 3.
pi_178063264
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Veel van die 'domme fouten' zijn gewoon (onnodig) risico nemen, wat dan leidt tot balverlies. Of je dat als 6 doet of als verdediger is wel een behoorlijk verschil. Op 6 wil ik dat (voorlopig) nog wel door de vingers zien.

Ik denk ook dat je er veel plezier aan kan beleven op het middenveld. Heeft ook nog wel behoorlijke diepgang, gaat dus ook nog wel de nodige goals gaan maken vanaf het middenveld :)
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:52:02 #206
262211 hhh38
pi_178063820
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:18 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja lekker scorend vermogen met die 3.
Inderdaad, het moet Tapia óf Clasie met Ayoub zijn en een creatieve middenvelder daarvoor.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:53:51 #207
268260 Dr.Mikey
pi_178063857
Hoezo clasie
R.I.P DTS.
pi_178064130
tapia zo snel mogelijk verkopen na het wk

ongeschikt voor Feyenoord
pi_178078536
T blijft kut zo'n interland weekend.
pi_178099108

Boot(je) voor de verjaardag, ach ja.
blablablabla
pi_178099982

Oud nieuws verder, maar wat vinden jullie van de argumenten die Leo noemt aangaande de logistiek van de beoogde locatie?

Als ex-Rotterdammer onderschrijf ik zijn verhaal wel, parkeren en de stad in en uit komen is een drama in de huidige situering .Laat staan op die plek met een nog groter stadion.
blablablabla
  maandag 26 maart 2018 @ 15:08:23 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178100138
Ze willen uiteindelijk naar een situatie toe waarbij mensen en meer met het ov komen en massaal gebruik maken van p+r’s.

Ik moet zeggen dat ik sinds kort met enige regelmaat gebruik maak van Beverwaard en dat bevalt eigenlijk best wel prima.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178100335
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:08 schreef Caland het volgende:
Ze willen uiteindelijk naar een situatie toe waarbij mensen en meer met het ov komen en massaal gebruik maken van p+r’s.

Ik moet zeggen dat ik sinds kort met enige regelmaat gebruik maak van Beverwaard en dat bevalt eigenlijk best wel prima.
Weet niet of wat hij stelt van 80/20 correct is maar meeste mensen komen waarschijnlijk wel van buitenaf, die gaan echt niet met het OV komen.

Al zou je de metro doortrekken doen ze dat nog niet. Dat is eigenlijk alleen relevant voor mensen uit de stad zelf.

Beverwaard is vooral chill omdat je geen 15 euro hoeft af te tikken voor een parkeerkaart zeker? :D
blablablabla
  maandag 26 maart 2018 @ 15:18:53 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178100418
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Weet niet of wat hij stelt van 80/20 correct is maar meeste mensen komen waarschijnlijk wel van buitenaf, die gaan echt niet met het OV komen.

Al zou je de metro doortrekken doen ze dat nog niet. Dat is eigenlijk alleen relevant voor mensen uit de stad zelf.

Beverwaard is vooral chill omdat je geen 15 euro hoeft af te tikken voor een parkeerkaart zeker? :D
Nah ik parkeer hem altijd gratis, gebruik Beverwaard vooral als ik wat later ben aangezien dat industrieterrein tegenover de mcdonalds vrijwel geheel afgesloten is (dus die parkeerplekken zijn weg)

Meeste mensen die ik ken die met de auto gaan planten de auto gewoon ergens gratis rondom de Kuip. Als dat nauwelijks meer kan en je biedt meerdere goede alternatieven in de vorm van p+r’s gaan die daar wel gebruik van maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 15:19:41 #215
268260 Dr.Mikey
pi_178100435
Beverwaard dat is toch die wijk die 15 jaar geleden voor Rotterdamse wijken keurig was en wat nu een soort Mollenbeek is.
R.I.P DTS.
pi_178100450
Als ik kijk vanuit Oud Beijerland, dan ben je vanaf Zuidplein zo in de Kuip. Alleen vervolgens duurt het nog minimaal een half uur voor je thuis bent.

Mis je een bus is het zo anderhalf uur reistijd. Woon je op amper 20 kilometer van De Kuip :') Laat staan als je ergens in een dorp op de Veluwe woont.... :N Die mensen komen echt nooit met het OV
blablablabla
  maandag 26 maart 2018 @ 15:21:25 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178100473
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:20 schreef Elan het volgende:
Als ik kijk vanuit Oud Beijerland, dan ben je vanaf Zuidplein zo in de Kuip. Alleen vervolgens duurt het nog minimaal een half uur voor je thuis bent.

Mis je een bus is het zo anderhalf uur reistijd. Woon je op amper 20 kilometer van De Kuip :') Laat staan als je ergens in een dorp op de Veluwe woont.... :N Die mensen komen echt nooit met het OV
Met de auto ben ik binnen een uurtje bij de Kuip

Met het ov ben ik zo 2,5 uur onderweg
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178100537
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Nah ik parkeer hem altijd gratis, gebruik Beverwaard vooral als ik wat later ben aangezien dat industrieterrein tegenover de mcdonalds vrijwel geheel afgesloten is (dus die parkeerplekken zijn weg)

Meeste mensen die ik ken die met de auto gaan planten de auto gewoon ergens gratis rondom de Kuip. Als dat nauwelijks meer kan en je biedt meerdere goede alternatieven in de vorm van p+r’s gaan die daar wel gebruik van maken.
Ik zet hem vaak bij mijn oude school vlakbij het oude zuiderziekenuis laatste stukje met de tram.
Maar bereikbaarheid an sig is natuurlijk wel dramatisch als je je op de begaande paden begeeft.
blablablabla
pi_178100549
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Met de auto ben ik binnen een uurtje bij de Kuip

Met het ov ben ik zo 2,5 uur onderweg
Precies ja.
blablablabla
pi_178100606
Idee van meer mensen met de OV is bullshit, ze kunnen beter voor goede aansluitingen op oa de A16 zorgen dan creëer je doorstroming..
blablablabla
pi_178100661
Er komen ook best wel veel mensen wel met de trein hoor. Het is alleen dat de kwaliteit van het openbaar vervoer in Zeeland en Westbrabant dermate treurig is, dat die mensen massaal met de auto komen. Zeker als er extra stimulans is, denk ik dat veel mensen die gewoon een directe treinverbinding hebben, wel bereid zijn daar gebruik van te maken.

Dat je nu nog altijd als veevervoer wordt afgevoerd na zo een wedstrijd helpt overigens niet natuurlijk. Iedereen die twijfelt om de auto te laten staan, het een keer probeer en die overvolle treinen meemaakt zit zo weer in de auto... Die trams is vaak ook wel echt vrij vol, vind ik verder geen probleem, maar ik kan me wel voorstellen dat als je gewend bent lekker in je auto te zitten, relaxt, muziekje/ interviews erbij, dat dat wel iets is wat je tegenstaat...

Dat ze voor een meer iconische en minder goedkope locatie gaan, tsja daar valt iets voor te zeggen, als je een eyecatcher wilt maken wil je die wel in het zicht maken, en ja, er is een groot braakliggend terrein daar, direct naast de nieuwe locatie van het nieuwe trainingscomplex, lijkt me ook wel een goede (en veel goedkopere) locatie, maar dat lost alle verkeersproblemen verder niet op natuurlijk. Zelfs als je daar voldoende parkeerplaatsen maakt voor alle auto's, dan blijft de aan- en afvoer natuurlijk een drama. Dan moet er echt wel meer op de schop.

Ik zou persoonlijk na de wedstrijd die stadionweg richting de A16 gewoon volledig afsluiten voor inkomend verkeer en eventueel zelfs zoveel mogelijk opritten (voor zover mogelijk), en alle banen eenrichtings maken, alles naar de A16, je zit dan zo op de ring. Dan is alles zo leeggestroomd, kan alles zich daar wel herverdelen, ben je ook zo weer in de stad.. , maar ja..dat kan al jaren :+
pi_178100698
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:08 schreef Caland het volgende:

Dan mag dat openbaar vervoer wel drastisch beter worden, dat is nu echt ruk!
  maandag 26 maart 2018 @ 15:34:11 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178100755
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:27 schreef Elan het volgende:
Idee van meer mensen met de OV is bullshit, ze kunnen beter voor goede aansluitingen op oa de A16 zorgen dan creëer je doorstroming..
Je begrijpt het denk ik ook verkeerd. Bij mensen die met het ov komen rekenen ze dus ook mensen die de auto ergens op de ring zetten en vanaf daar met de tram verder gaan. Als die faciliteiten echt verbeterd worden zie ik wel dat mensen daar ook massaal gebruik van gaan maken

Nu is dat alsnog een drama met die 2 lullige tramspoortjes voor de Kuip
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178100758
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je je auto gewoon bij Kralingsezoom neer kan zetten en je bent 15 minuten later met de metro bij het stadion zullen er zat zijn die dat doen als de andere optie is dik in de file staan om weg te komen na de wedstrijd.
pi_178100821
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:30 schreef ace_eleven het volgende:
Die trams is vaak ook wel echt vrij vol
De trams mogen ook onder de noemer 'veevervoer' wat mij betreft.
Op de heenweg is hier zelfs bijna niet in te komen vanaf bijvoorbeeld Wilhelminaplein (tenzij je heel vroeg gaat), en qua terugweg is het echt een wonder dat er hier geen grote incidenten hebben voorgedaan, met het dringen op het perron en de bestormen op deze tram als er eentje aan komt. Ik kom wel met de metro, maar tegenwoordig loop ik vaak vanaf Rijnhaven, dat is sneller dan de metro helemaal vanaf Centraal pakken.
pi_178100837
Ik pak zelf genoeg de tram maar kan me voorstellen dat je met kleine kinderen en/of slecht ter been dit graag vermijd gezien het hoge hufter gehalte met het duwen

Als je je bek open trekt om rustig aan te doen vanwege slecht ter been of kinderen wordt er wel naar geluisterd. Het zijn alleen vaak niet de mensen waarvoor het nodig is die zelf die opmerkingen maken.

Dat een keer meegemaakt hebben en je kiest wel andere opties
pi_178100843
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Je begrijpt het denk ik ook verkeerd. Bij mensen die met het ov komen rekenen ze dus ook mensen die de auto ergens op de ring zetten en vanaf daar met de tram verder gaan. Als die faciliteiten echt verbeterd worden zie ik wel dat mensen daar ook massaal gebruik van gaan maken

Nu is dat alsnog een drama met die 2 lullige tramspoortjes voor de Kuip
Een beetje zoals bij Ajax, trein en metro pal voor de deur dan komen mensen vanzelf met het OV....
o wacht :N
blablablabla
pi_178101043
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Als je je auto gewoon bij Kralingsezoom neer kan zetten en je bent 15 minuten later met de metro bij het stadion zullen er zat zijn die dat doen als de andere optie is dik in de file staan om weg te komen na de wedstrijd.
Zoiets ja.
Weet niet of de metro doortrekken nog een serieuze optie is gezien de enorme kostenpost. Is wel al ter sprake geweest, maar kost gruwelijk veel geld.

Maar dan mag je parkeren rondom de Kuip wel 50 euro maken ook, mensen hebben al gauw een aversie tegen OV. Helemaal als het veevervoer-actie vormen begint aan te nemen.
blablablabla
  maandag 26 maart 2018 @ 15:58:02 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178101253
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Een beetje zoals bij Ajax, trein en metro pal voor de deur dan komen mensen vanzelf met het OV....
o wacht :N
Geen idee hoe het bij de arena werkt, maar je zal er in ieder geval meer en betere alternatieven hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178101345
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee hoe het bij de arena werkt, maar je zal er in ieder geval meer en betere alternatieven hebben
Bus en trein letterlijk voor de deur. Maar als John Mayer optreedt in die Ziggo Dome (wie?) En Ajax speelt sta je nog een uur in de file.

Dat is nadeel van zo'n multifunctioneel gebied. Plus dat mensen toch wel gewoon met de auto blijven komen.

Idealiter creeër je inderdaad een diversiteit aan p+r's op verschillende logistiek praktische locatie's in en rond de stad. Maar dan nog hou je dat mensen liever met de auto komen als je eerst een half uur hutje mutje tussen (dronken) medesupporters moet staan om überhaupt bij je auto te komen.
blablablabla
pi_178103735
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:03 schreef Elan het volgende:

Oud nieuws verder, maar wat vinden jullie van de argumenten die Leo noemt aangaande de logistiek van de beoogde locatie?

Als ex-Rotterdammer onderschrijf ik zijn verhaal wel, parkeren en de stad in en uit komen is een drama in de huidige situering .Laat staan op die plek met een nog groter stadion.
wat een debiel verhaal van beenhakker

kijk naar engelse clubs die hun stadions midden in de stad hebben ...en dan soms 3 clubs tegelijk in engeland

kijk naar barca madrid parijs

daar kan het allemaal wel en dan in rotterdam zeiken over infrastructuur...wat een lul verhaal

beenhakker is bang dat zijn appartementje minder waard wordt enzovoorts....

Dan verkoopt hij gewoon dat appartement van hem en gaat hij ergens anders wonen

hij klaagt dat het nu al zo is....dat wist hij toch van te voren toen hij op die locatie ging wonen...
pi_178105128
Hebben Londense clubs niet veel meer een lokale fanbase?
blablablabla
  maandag 26 maart 2018 @ 18:48:06 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178105164
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:46 schreef Elan het volgende:
Hebben Londense clubs niet veel meer een lokale fanbase?
Plus daar heb je een metronetwerk dat best wel redelijk werkt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 18:50:06 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178105207
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Bus en trein letterlijk voor de deur. Maar als John Mayer optreedt in die Ziggo Dome (wie?) En Ajax speelt sta je nog een uur in de file.

Dat is nadeel van zo'n multifunctioneel gebied. Plus dat mensen toch wel gewoon met de auto blijven komen.

Idealiter creeër je inderdaad een diversiteit aan p+r's op verschillende logistiek praktische locatie's in en rond de stad. Maar dan nog hou je dat mensen liever met de auto komen als je eerst een half uur hutje mutje tussen (dronken) medesupporters moet staan om überhaupt bij je auto te komen.
Het is ook een utopie om te denken dat als 40-45.000 man in één klap een gebied willen verlaten je nergens knelpunten hebt. Maar de situatie rondom de Kuip is weer een ander uiterste. Veel dramatischer kan het niet hoor, en heb toch best al wat stadions bezocht inmiddels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 19:06:38 #235
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178105567
Ik vind het juist een hele toekomstgerichte visie om in te zetten op OV. Maar dan moet de club inderdaad wel flink inzetten op nieuwe verbindingen (vooral die metro) bij de gebiedsontwikkeling.

Zo'n achterlijke parkeergarage als bij de Allianz Arena moet je echt voorkomen. Dat was zelfs 10 jaar geleden al ouderwets.
pi_178105877
Ik heb echt totaal geen last van files eigenlijk. Ik ga altijd met de auto en inclusief het lopen vanaf het stadion naar mijn auto ben ik altijd in een minuut of 35-40 weer thuis in Vlaardingen. Dat vind ik een heel acceptabele tijd hoor.

En nee, ik ga nooit voor het laatste fluitsignaal weg :')
pi_178105935
Wij parkeerden (vroeger) ook altijd bij Beverwaard. 15 minuten (propvol) tram altijd beter dan 3 kwartier file.
  maandag 26 maart 2018 @ 19:29:25 #238
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178105997
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt totaal geen last van files eigenlijk. Ik ga altijd met de auto en inclusief het lopen vanaf het stadion naar mijn auto ben ik altijd in een minuut of 35-40 weer thuis in Vlaardingen. Dat vind ik een heel acceptabele tijd hoor.

En nee, ik ga nooit voor het laatste fluitsignaal weg :')
Dan blijf je zeker nog een uur hangen? :D Vrijwel altijd een verkeersinfarct rond de Kuip. Wij parkeren net na berwaard en doen het laatste stuk met de tram. Veel relaxter.
pi_178106128
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:29 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dan blijf je zeker nog een uur hangen? :D Vrijwel altijd een verkeersinfarct rond de Kuip. Wij parkeren net na berwaard en doen het laatste stuk met de tram. Veel relaxter.
Niet eens :D

Ik parkeer altijd bij het voormalig ziekenhuis, daar is nu een groot parkeerterrein. Als je daar uit komt en dan niet de Olympiaweg volgt (die staat idd wel altijd vast) maar rechtdoor gaat over die rotonde rij je door een woonwijkje en kom je uiteindelijk uit bij station Lombardijen. Daar aan het einde van de straat heb je een stoplicht waar je misschien even moet wachten, maar verder is die route helemaal filevrij. Je gaat dan bij Vaanplein de A15 op, dus als je de A16 moet hebben, heb je er minder aan.

Vroeger stond ik vaak helemaal aan het einde van de Olympiaweg bij zo'n flat langs de Adriaan Volker-laan. Dan zit je nog achter die rotonde aan het einde van de Olympiaweg die ze altijd afsluiten en dan reed je altijd zo de A16 op (omdat het verkeer vanaf de Olympiaweg die kant niet op mag). Alleen het is een kloteneind lopen naar het stadion en vrij recent hebben ze die weg versmald waardoor het daar nu ook druk is.
pi_178106872
Het maakt echt geen fuck uit waar je dat stadion neerzet, het zal overal het zelfde effect hebben

heel veel drukte

maar dat geld voor elk stadion in de wereld ,,,klein of groot

Mensen die nu ineens daarover gaan huilen

het is toch wat
pi_178107054
De overvolle trams (soms moet je er een paar overslaan voordat je kan beginnen met jezelf erin te vechten) kunnen niet echt niet meer. De absurde files en het absurde verkeer ook niet.

Ik juich een nieuwe metrolijn via de Kuip en een nieuw intercitystation Stadion alleen maar toe, ondanks de kostenpost. Een investering voor later. In een stad als Rotterdam komt het alleen maar ten goede.
pi_178107244
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:09 schreef TRON2.0 het volgende:
De overvolle trams (soms moet je er een paar overslaan voordat je kan beginnen met jezelf erin te vechten) kunnen niet echt niet meer. De absurde files en het absurde verkeer ook niet.

Ik juich een nieuwe metrolijn via de Kuip en een nieuw intercitystation Stadion alleen maar toe, ondanks de kostenpost. Een investering voor later. In een stad als Rotterdam komt het alleen maar ten goede.
volgens mij is dat niet eens zo ingewikkeld en niet een zo een kostbaar verhaal

die metro kan gewoon een splitsing maken vanaf het station wilhelmina plein naar het nieuwe stadion.

Dat is relatief maar een kleine stukje wat dan erbij moet komen.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:21:39 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107355
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

die metro kan gewoon een splitsing maken vanaf het station wilhelmina plein naar het nieuwe stadion.

Je hebt het over een miljardenkostend project Klaas, iets wat al tijden op de planning staat van de gemeente en waarvoor het rijk uiteindelijk flink zal moeten dokken. De vraag is of het komende college dit plan er doorheen kan krijgen. Feyenoord is daar niet echt een partij in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 20:28:15 #244
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178107549
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:09 schreef TRON2.0 het volgende:

Volgens mij gaat er met die treinstations inderdaad sowieso iets gebeuren. Een Station Rotterdam Zuid iets zuidelijker gelegen dan nu en met aansluiting op de IC is geen slecht idee. Ook wel nodig als je Rotterdam Zuid echt wil ontwikkelen. Kun je niet op de metro en sprinters alleen af.
pi_178107604
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt het over een miljardenkostend project Klaas, iets wat al tijden op de planning staat van de gemeente en waarvoor het rijk uiteindelijk flink zal moeten dokken. De vraag is of het komende college dit plan er doorheen kan krijgen. Feyenoord is daar niet echt een partij in.
JA dus

Ze hebben toch zelf al aangegeven dat de infrastructuur aangepast gaat worden naar de nieuwe situatie?

Dan zal het openbaar vervoer dus ook aangepast moeten worden.

Wat denk je zelf dat het RET daar geen belang bij heeft? Die kunnen op zo een lijn naar het stadion weet ik veel hoeveel 100000 den reizigers per jaar zo erbij krijgen wat zal betekenen dat de investering op lange termijn zo terug verdient kan worden. Het kan zo de meest rendebale metro verbinding van de RET gaan worden. Daar is of wordt toch gewoon allang over nagedacht?
pi_178107645
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is een zeer kostbaar verhaal, maar nodig. Het moet uiteindelijk zoiets worden (negeer dat VVD-gedoe, maar kan geen beter plaatje vinden).

Metrolijn F :)
  maandag 26 maart 2018 @ 20:31:17 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107651
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

JA dus

Ze hebben toch zelf al aangegeven dat de infrastructuur aangepast gaat worden naar de nieuwe situatie?

Dan zal het openbaar vervoer dus ook aangepast moeten worden.

Wat denk je zelf dat het RET daar geen belang bij heeft? Die kunnen op zo een lijn naar het stadion weet ik veel hoeveel 100000 den reizigers per jaar zo erbij krijgen wat zal betekenen dat de investering op lange termijn zo terug verdient kan worden. Het kan zo de meest rendebale metro verbinding van de RET gaan worden. Daar is of wordt toch gewoon allang over nagedacht?
Ja, maar het ligt er niet voor een paar tientjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178107696
De nieuwe metrolijn wordt trouwens niet alleen in het belang van de (nieuwe) Kuip gebruikt, hoofddoel is om uiteindelijk het drukste stuk van het metronetwerk, Beurs - Zuidplein v.v., te ontlasten.
pi_178107732
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, maar het ligt er niet voor een paar tientjes.
Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd

kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...

Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret

dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
pi_178107772
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Oldground het volgende:

[..]

Volgens mij gaat er met die treinstations inderdaad sowieso iets gebeuren. Een Station Rotterdam Zuid iets zuidelijker gelegen dan nu en met aansluiting op de IC is geen slecht idee. Ook wel nodig als je Rotterdam Zuid echt wil ontwikkelen. Kun je niet op de metro en sprinters alleen af.
Dat is zeker een veel beter idee. Tussen de hudige stations Zuid en Stadion (ter hoogte van de moskee zo'n beetje) een nieuwe intercitystation maken die toegangkelijk is voor meerdere gebruiken. Woon-werkverkeer, Feyenoordverkeer etc. Op trams, metro's en sprinters kunnen we het niet alleen inderdaad :).
  maandag 26 maart 2018 @ 20:36:01 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107797
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret

dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
De RET doet die investering nauwelijks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178107823
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.
pi_178107872
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Caland het volgende:

[..]

De RET doet die investering nauwelijks.
Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....

het geld van de kaartverkoop op al die lijnen komen toch gewoon op de bankrekening van de ret

de RET is een zelfstandig bedrijf al jaren, vroeger was het inderdaad een onderdeel van de gemeente maar dat is het allang niet meer
pi_178107899
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.
dat is allang niet meer zo volgens mij

ret is al jaren een zelfstandig bedrijf

natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
  maandag 26 maart 2018 @ 20:41:12 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107966
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....

het geld van de kaartverkoop op al die lijnen komen toch gewoon op de bankrekening van de ret

de RET is een zelfstandig bedrijf al jaren, vroeger was het inderdaad een onderdeel van de gemeente maar dat is het allang niet meer
Log maar weer gewoon uit Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 20:41:19 #256
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178107970
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.

Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje? :D

_O_ FredGod _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_178108010
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:

- Het Rotterdamse metronetwerk, dus het spoor en de stations, is de verantwoordelijkheid van de overheid cq. de gemeente Rottedam in samenwerking met de overige gemeentes waar de metro doorheen raast.

- De RET is een zelfstandig bedrijf die 100% in handen is van de gemeente Rotterdam, kunnen invloed hebben op het netwerk, hebben het niet direct. Hun enige directe invloed is ervoor zorgen dat hun bussen, trams en metrotreinen op tijd en schoon rijden. De stations zijn in hun beheer, niet in hun eigendom.

Oftewel het ontwikkelen en realiseren van de metrolijn naar/via de Kuip is niet de verantwoordelijkheid van de RET.

Verder nog vragen?
pi_178108020
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.

Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje? :D

_O_ FredGod _O_
Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:43:22 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178108046
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.
Nee. Toen hadden we Kongolo op LB. En natuurlijk Indi en Nelom.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:44:32 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178108087
In dit systeem is het ook meer een linkshalf natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 20:46:19 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178108140
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Caland het volgende:
In dit systeem is het ook meer een linkshalf natuurlijk
Klopt hoor. Maar het ontslag van Rutten zit me nog steeds een beetje diep. ;) Die had gewoon een heel matig elftal t.o.v. de teams van Koeman en Gio. Moest het doen met Kazim, Verhoek en Manu.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:47:28 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178108169
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:

_O_ FredGod _O_
Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.

Fredsj had een rechtsback nodig, dus maakte ie dat van Karsdorp. Prima, maar niemand weet hoe ver hij het had geschopt op de positie die ie gewend is, lijkt me.
Laffe huichelaar
pi_178108178
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:

- Het Rotterdamse metronetwerk, dus het spoor en de stations, is de verantwoordelijkheid van de overheid cq. de gemeente Rottedam in samenwerking met de overige gemeentes waar de metro doorheen raast.

- De RET is een zelfstandig bedrijf die 100% in handen is van de gemeente Rotterdam, kunnen invloed hebben op het netwerk, hebben het niet direct. Hun enige directe invloed is ervoor zorgen dat hun bussen, trams en metrotreinen op tijd en schoon rijden. De stations zijn in hun beheer, niet in hun eigendom.

Oftewel het ontwikkelen en realiseren van de metrolijn naar/via de Kuip is niet de verantwoordelijkheid van de RET.

Verder nog vragen?
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Log maar weer gewoon uit Klaas.
ga fietsen stelen

de RET is al jaren een volledig zelfstandig bedrijf dat financieel zelf zijn boontjes moet doppen

quote:
Ook dit jaar is het weer gelukt om de winst te realiseren, die we moeten behalen om het bedrijf financieel gezond te houden, zo’n 5 miljoen. De groei in reizigerskilometers kwam uit op ruim 1,5 procent. De aanpak van het zwartrijden bleef ook in 2016 succesvol. Bij de metro 0,8%, bij tram 0,4% en bij bus 0,2%.

Goede resultaten zijn niet mogelijk zonder de inzet van alle collega’s en de goede samenwerking met de ondernemingsraad en vakbonden. Daarvoor wil ik hen hartelijk danken.

Het jaarverslag geeft ook gedetailleerde informatie over de juridische structuur en financiële ontwikkelingen van ons bedrijf, inclusief de jaarrekening. Zo kunt u zich een beeld vormen van de RET in 2016.

pi_178108230
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

ga fietsen stelen

de RET is al jaren een volledig zelfstandig bedrijf dat financieel zelf zijn boontjes moet doppen

[..]

Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?

https://www.antesgroep.nl/
  maandag 26 maart 2018 @ 20:49:03 #265
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178108237
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.

Fredsj had een rechtsback nodig, dus maakte ie dat van Karsdorp. Prima, maar niemand weet hoe ver hij het had geschopt op de positie die ie gewend is, lijkt me.
Heb je Karsdorp wel eens met de bal aan de voet rond de 16 van de tegenstander gezien, Hoe kan die gast in de jeugd zoveel goals hebben gemaakt :') !!
pi_178108547
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:48 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?

https://www.antesgroep.nl/
hoezo woon je daar?

op het moment dat de ret materiaal zoals bussen trams metroos enzovoorts aan moet schaffen dan moeten ze dat helemaal volledig uit hun eigen vermogen doen

de gemeente rotterdam heeft daar al jaren niets meer mee te maken

jij leeft nog in de jaren 89 denk ik zo...

De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
pi_178108584
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien moet je beter lezen, pik, dan heb ik al tig posts terug al gezegd.
pi_178110263
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoezo woon je daar?

op het moment dat de ret materiaal zoals bussen trams metroos enzovoorts aan moet schaffen dan moeten ze dat helemaal volledig uit hun eigen vermogen doen

de gemeente rotterdam heeft daar al jaren niets meer mee te maken

jij leeft nog in de jaren 89 denk ik zo...

En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.
pi_178111232
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef jsuijker het volgende:

[..]

En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?

Maar dit is een beetje debiele discussie

Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
  maandag 26 maart 2018 @ 22:28:10 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178111272
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178111494
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

quote:

[..]

Je kan beter zeggen dat een RET wat invloed heeft (of eens NS)

Omdat het zelfstandige vervoers(!!!)bedrijven zijn betekent niet dat zij ff een verlegging of verlenging van sporen bepalen en betalen.
  maandag 26 maart 2018 @ 23:20:04 #272
268491 fetX
pi_178112480
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn behoorlijke bedragen idd. Vraag is wel; doe je het nu, over een aantal jaar (wanneer het hoogstwaarschijnlijk nóg meer gaat kosten) of helemaal niet?
  maandag 26 maart 2018 @ 23:27:22 #273
262211 hhh38
pi_178112622
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor welke route precies?

Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
  maandag 26 maart 2018 @ 23:39:06 #274
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178112850
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Dat is ook wel een beter bruikbare route, aangezien er op zowel Marconiplein als Kralingse Zoom geen treinen stoppen. :)

Klaas _O_
pi_178113062
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Halve cirkel van Kralingse zoom naar marconiplein? Komt dat er?
  maandag 26 maart 2018 @ 23:52:36 #276
262211 hhh38
pi_178113099
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Halve cirkel van Kralingse zoom naar marconiplein? Komt dat er?
Niet dat ik weet, maar dat wordt vaak aangehaald als voorbeeld om Zuid/Feyenoord (beter) aan te sluiten op het metronetwerk
pi_178113129
Iemand trouwens een idee hoelang die werkzaamheden aan de tram bij Rotterdam centraal nog gaan duren?
pi_178113990
Leuk detail is dat er onder station Lombardijen reeds al een metrostation ligt wat nooit in gebruik is genomen.

Naar mijn mening heeft de lijn marconiplein - zuidplein - kralingsezoom de meeste kansen. Omdat deze de verbinding zuid en de Erasmus universiteit Rotterdam ook sterk verbeterd.
* Verwijderd *
pi_178116489
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:39 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat is ook wel een beter bruikbare route, aangezien er op zowel Marconiplein als Kralingse Zoom geen treinen stoppen. :)

Klaas _O_
Rond het feyenoord stadion en in dat gebied ligt al genoeg spoor waarop het aangesloten kan worden.

Is toch allemaal allang over nagedacht hoe dat gaat gebeuren....
pi_178116688
quote:

[..]

Leuk dat je in Paint lijntjes op een kaart kunt tekenen, maar als je ook maar 1 keer was wezen kijken bij Wilhelminaplein en een greintje logica bezit, dan had je kunnen zien dat aftakken van de Erasmuslijn niet kan.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:24:11 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178117648

Tonygod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178118179
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Tonygod
Godverdomme zo maar even krantje kopen _O_
blablablabla
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:06:12 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178118276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Godverdomme zo maar even krantje kopen _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178118377
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer dat het in Oranje-shirt is anders zou ik hem uitprinten in posterformaat en boven m'n nest hangen.
blablablabla
pi_178121360
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is ook een utopie om te denken dat als 40-45.000 man in één klap een gebied willen verlaten je nergens knelpunten hebt. Maar de situatie rondom de Kuip is weer een ander uiterste. Veel dramatischer kan het niet hoor, en heb toch best al wat stadions bezocht inmiddels.
Ben altijd zo thuis, rij zo weg zonder file.
pi_178121383
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:29 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Sportdorp, zelden problemen met weg komen, en ga gelijk na de wedstrijd weg.
pi_178121518
quote:
[ afbeelding ]

Tonygod
Zo, die Cristiano weet nu ook wie Tonny Trindade de Vilhena is .
pi_178122898
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Jammer dat het in Oranje-shirt is anders zou ik hem uitprinten in posterformaat en boven m'n nest hangen.
Ben je kleurenblind? :P
pi_178128896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Leuk dat je in Paint lijntjes op een kaart kunt tekenen, maar als je ook maar 1 keer was wezen kijken bij Wilhelminaplein en een greintje logica bezit, dan had je kunnen zien dat aftakken van de Erasmuslijn niet kan.
Er zijn zat verbindings punten waar het mogelijk zou zijn

waar een wil is is een weg

Rotterdam is goed in bouwwerken
pi_178128926
quote:
[ afbeelding ]

Tonygod
ik had het hier ook een paar keer eerder geroepen vorig seizoen en ook dit seizoen dat tony met goede spelers om zich heen veel beter is dan wat hij bij Feyenoord laat zien

Lekker hoor met toornstra om je heen spelen.....
pi_178142650
Oke dus 46% kans op een kaart. Ik ben benieuwd morgen!
pi_178142954
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:08 schreef jsuijker het volgende:
Oke dus 46% kans op een kaart. Ik ben benieuwd morgen!
Ik ook :D

Vorige keer was ik zo laag geëindigd dat ik nog steeds niet aan de beurt was gekomen als NIEMAND van de ingelote mensen een kaart zou hebben gekocht :') hopelijk iets beter deze keer!
pi_178143322
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ook :D

Vorige keer was ik zo laag geëindigd dat ik nog steeds niet aan de beurt was gekomen als NIEMAND van de ingelote mensen een kaart zou hebben gekocht :') hopelijk iets beter deze keer!
Het aantal niet koper zal nu zo goed als 0 zijn.

Voorheen konden duos gesplit worden en dat daardoor kaarten overbleven.

Nu staan die als duos ingeschreven dus aantal niet kopers zullen nihil zijn
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:39:59 #294
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178143341
Hoe zit het eigenlijk als je je als groep opgeeft? Allemaal wel of geen kaart of kan het ook zo zijn dat sommige wel en sommige geen kaarten krijgen?
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:41:13 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178143366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:39 schreef satecl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je je als groep opgeeft? Allemaal wel of geen kaart of kan het ook zo zijn dat sommige wel en sommige geen kaarten krijgen?
Is dit een serieuze vraag of wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178143369
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:39 schreef satecl het volgende:
Allemaal wel of allemaal geen kaart inderdaad. Dat was het hele idee achter die groepsinschrijving, omdat vorige keer de meest gehoorde klacht was dat sommige mensen uit een groep wel een kaart hadden en anderen niet.
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:53:37 #297
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178143681
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag of wat
Wou het even zeker weten, maar evengoed bedankt Caland.
pi_178143987
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:31 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Het is een zeer kostbaar verhaal, maar nodig. Het moet uiteindelijk zoiets worden (negeer dat VVD-gedoe, maar kan geen beter plaatje vinden).
[ afbeelding ]

Metrolijn F :)
Alleen De Esch Groene Hilledijk en stadion op die lijn F?
Ejgenlijk kan je dat stadion beter heel ergens anders neerzetten, richting Waalhaven bij de Poort van Charlois aan de andere kant van de A15 of zo, dan kan je gewoon gebruik maken van bestaande metroaansluiting tussen Slinge en Rhoon en zit je direct aan de snelweg.

En nee dat is geen droomlocatie :P , en ja waarschijnlijk kan dat allemaal niet ivm bestemminsplan, boze bewoners, Kuip hoort aan de Maas enz enz :( maar men staart zich wel enorm blind op dat kleine stukje grond. Wat door de aanwezigheid van die o zo iconische Maas wel op een enorme tyfusplek zit qua ontsluiting.

Dat die metro juist daar zo enorm duur is daar komt grotendeels omdat hij onder het water door moet en dat is enorm kostbaar, boven de grond kost een fractie..

[ Bericht 11% gewijzigd door Elan op 28-03-2018 11:15:05 ]
blablablabla
pi_178145503
quote:
Lazio nam Stefan de Vrij in de zomer van 2014 voor een bedrag van zeven miljoen euro over van Feyenoord. De Rotterdammers hebben nog twee miljoen euro tegoed van de Italiaanse club, maar dat bedrag is volgens Il Tempo nu in handen gevallen van hackers. Lazio zou in een zogenaamde 'phishing e-mail' zijn getrapt.

De mail aan Lazio leek afkomstig van Feyenoord, aangezien de criminelen het logo van de Rotterdammers gebruikten en het schrijven dusdanig hadden ingericht alsof het afkomstig was van de regerend landskampioen. De Romeinen maakten vervolgens de nog verschuldigde twee miljoen euro over op het rekeningnummer dat in de mail genoemd werd, maar men bleek het bedrag dus niet naar Feyenoord te sturen.

Toen Lazio contact opnam met Feyenoord, bleek dat de Rotterdammers het bedrag niet ontvangen hadden. De criminelen hebben het bedrag vervolgens op een ander rekeningnummer ondergebracht dan in de mail genoemd werd. De Italiaans aanklager heeft de betaling kunnen herleiden en constateerde dat het bedrag op een rekening van een Nederlandse bank staat.
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:37:18 #300
262211 hhh38
pi_178145649
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Amateurs :')
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:48:58 #301
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178145889
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah joh, met die transfersom die ze vangen voor zijn overstap naar Internazionale is dat prima op te hoesten. Oh, wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')