De RET doet die investering nauwelijks.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd
kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...
Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret
dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd
kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...
Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret
dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....quote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De RET doet die investering nauwelijks.
dat is allang niet meer zo volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.
Log maar weer gewoon uit Klaas.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....
het geld van de kaartverkoop op al die lijnen komen toch gewoon op de bankrekening van de ret
de RET is een zelfstandig bedrijf al jaren, vroeger was het inderdaad een onderdeel van de gemeente maar dat is het allang niet meer
Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:quote:Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is allang niet meer zo volgens mij
ret is al jaren een zelfstandig bedrijf
natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.
Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje?
FredGod
Nee. Toen hadden we Kongolo op LB. En natuurlijk Indi en Nelom.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.
Klopt hoor. Maar het ontslag van Rutten zit me nog steeds een beetje diep. Die had gewoon een heel matig elftal t.o.v. de teams van Koeman en Gio. Moest het doen met Kazim, Verhoek en Manu.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Caland het volgende:
In dit systeem is het ook meer een linkshalf natuurlijk
Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.
Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje?
FredGod
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:
- Het Rotterdamse metronetwerk, dus het spoor en de stations, is de verantwoordelijkheid van de overheid cq. de gemeente Rottedam in samenwerking met de overige gemeentes waar de metro doorheen raast.
- De RET is een zelfstandig bedrijf die 100% in handen is van de gemeente Rotterdam, kunnen invloed hebben op het netwerk, hebben het niet direct. Hun enige directe invloed is ervoor zorgen dat hun bussen, trams en metrotreinen op tijd en schoon rijden. De stations zijn in hun beheer, niet in hun eigendom.
Oftewel het ontwikkelen en realiseren van de metrolijn naar/via de Kuip is niet de verantwoordelijkheid van de RET.
Verder nog vragen?
ga fietsen stelenquote:
quote:Ook dit jaar is het weer gelukt om de winst te realiseren, die we moeten behalen om het bedrijf financieel gezond te houden, zo’n 5 miljoen. De groei in reizigerskilometers kwam uit op ruim 1,5 procent. De aanpak van het zwartrijden bleef ook in 2016 succesvol. Bij de metro 0,8%, bij tram 0,4% en bij bus 0,2%.
Goede resultaten zijn niet mogelijk zonder de inzet van alle collega’s en de goede samenwerking met de ondernemingsraad en vakbonden. Daarvoor wil ik hen hartelijk danken.
Het jaarverslag geeft ook gedetailleerde informatie over de juridische structuur en financiële ontwikkelingen van ons bedrijf, inclusief de jaarrekening. Zo kunt u zich een beeld vormen van de RET in 2016.
Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ga fietsen stelen
de RET is al jaren een volledig zelfstandig bedrijf dat financieel zelf zijn boontjes moet doppen
[..]
Heb je Karsdorp wel eens met de bal aan de voet rond de 16 van de tegenstander gezien, Hoe kan die gast in de jeugd zoveel goals hebben gemaakt !!quote:Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.
Fredsj had een rechtsback nodig, dus maakte ie dat van Karsdorp. Prima, maar niemand weet hoe ver hij het had geschopt op de positie die ie gewend is, lijkt me.
hoezo woon je daar?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:48 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?
https://www.antesgroep.nl/
Misschien moet je beter lezen, pik, dan heb ik al tig posts terug al gezegd.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoezo woon je daar?
op het moment dat de ret materiaal zoals bussen trams metroos enzovoorts aan moet schaffen dan moeten ze dat helemaal volledig uit hun eigen vermogen doen
de gemeente rotterdam heeft daar al jaren niets meer mee te maken
jij leeft nog in de jaren 89 denk ik zo...
De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef jsuijker het volgende:
[..]
En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?
Maar dit is een beetje debiele discussie
Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is allang niet meer zo volgens mij
ret is al jaren een zelfstandig bedrijf
natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
Je kan beter zeggen dat een RET wat invloed heeft (of eens NS)quote:Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?
Maar dit is een beetje debiele discussie
Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
Zijn behoorlijke bedragen idd. Vraag is wel; doe je het nu, over een aantal jaar (wanneer het hoogstwaarschijnlijk nóg meer gaat kosten) of helemaal niet?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
Voor welke route precies?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
Dat is ook wel een beter bruikbare route, aangezien er op zowel Marconiplein als Kralingse Zoom geen treinen stoppen.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor welke route precies?
Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Halve cirkel van Kralingse zoom naar marconiplein? Komt dat er?quote:Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor welke route precies?
Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Niet dat ik weet, maar dat wordt vaak aangehaald als voorbeeld om Zuid/Feyenoord (beter) aan te sluiten op het metronetwerkquote:Op maandag 26 maart 2018 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Halve cirkel van Kralingse zoom naar marconiplein? Komt dat er?
Rond het feyenoord stadion en in dat gebied ligt al genoeg spoor waarop het aangesloten kan worden.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beter bruikbare route, aangezien er op zowel Marconiplein als Kralingse Zoom geen treinen stoppen.
Klaas
Leuk dat je in Paint lijntjes op een kaart kunt tekenen, maar als je ook maar 1 keer was wezen kijken bij Wilhelminaplein en een greintje logica bezit, dan had je kunnen zien dat aftakken van de Erasmuslijn niet kan.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?
Maar dit is een beetje debiele discussie
Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
Godverdomme zo maar even krantje kopenquote:
quote:
Jammer dat het in Oranje-shirt is anders zou ik hem uitprinten in posterformaat en boven m'n nest hangen.quote:
Ben altijd zo thuis, rij zo weg zonder file.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook een utopie om te denken dat als 40-45.000 man in één klap een gebied willen verlaten je nergens knelpunten hebt. Maar de situatie rondom de Kuip is weer een ander uiterste. Veel dramatischer kan het niet hoor, en heb toch best al wat stadions bezocht inmiddels.
Sportdorp, zelden problemen met weg komen, en ga gelijk na de wedstrijd weg.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan blijf je zeker nog een uur hangen? Vrijwel altijd een verkeersinfarct rond de Kuip. Wij parkeren net na berwaard en doen het laatste stuk met de tram. Veel relaxter.
Ben je kleurenblind?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat het in Oranje-shirt is anders zou ik hem uitprinten in posterformaat en boven m'n nest hangen.
Er zijn zat verbindings punten waar het mogelijk zou zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2018 07:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Leuk dat je in Paint lijntjes op een kaart kunt tekenen, maar als je ook maar 1 keer was wezen kijken bij Wilhelminaplein en een greintje logica bezit, dan had je kunnen zien dat aftakken van de Erasmuslijn niet kan.
ik had het hier ook een paar keer eerder geroepen vorig seizoen en ook dit seizoen dat tony met goede spelers om zich heen veel beter is dan wat hij bij Feyenoord laat zienquote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:08 schreef jsuijker het volgende:
Oke dus 46% kans op een kaart. Ik ben benieuwd morgen!
Het aantal niet koper zal nu zo goed als 0 zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook
Vorige keer was ik zo laag geëindigd dat ik nog steeds niet aan de beurt was gekomen als NIEMAND van de ingelote mensen een kaart zou hebben gekocht hopelijk iets beter deze keer!
Is dit een serieuze vraag of watquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:39 schreef satecl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je je als groep opgeeft? Allemaal wel of geen kaart of kan het ook zo zijn dat sommige wel en sommige geen kaarten krijgen?
Allemaal wel of allemaal geen kaart inderdaad. Dat was het hele idee achter die groepsinschrijving, omdat vorige keer de meest gehoorde klacht was dat sommige mensen uit een groep wel een kaart hadden en anderen niet.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:39 schreef satecl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je je als groep opgeeft? Allemaal wel of geen kaart of kan het ook zo zijn dat sommige wel en sommige geen kaarten krijgen?
Wou het even zeker weten, maar evengoed bedankt Caland.quote:
Alleen De Esch Groene Hilledijk en stadion op die lijn F?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:31 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Het is een zeer kostbaar verhaal, maar nodig. Het moet uiteindelijk zoiets worden (negeer dat VVD-gedoe, maar kan geen beter plaatje vinden).
[ afbeelding ]
Metrolijn F
quote:Lazio nam Stefan de Vrij in de zomer van 2014 voor een bedrag van zeven miljoen euro over van Feyenoord. De Rotterdammers hebben nog twee miljoen euro tegoed van de Italiaanse club, maar dat bedrag is volgens Il Tempo nu in handen gevallen van hackers. Lazio zou in een zogenaamde 'phishing e-mail' zijn getrapt.
De mail aan Lazio leek afkomstig van Feyenoord, aangezien de criminelen het logo van de Rotterdammers gebruikten en het schrijven dusdanig hadden ingericht alsof het afkomstig was van de regerend landskampioen. De Romeinen maakten vervolgens de nog verschuldigde twee miljoen euro over op het rekeningnummer dat in de mail genoemd werd, maar men bleek het bedrag dus niet naar Feyenoord te sturen.
Toen Lazio contact opnam met Feyenoord, bleek dat de Rotterdammers het bedrag niet ontvangen hadden. De criminelen hebben het bedrag vervolgens op een ander rekeningnummer ondergebracht dan in de mail genoemd werd. De Italiaans aanklager heeft de betaling kunnen herleiden en constateerde dat het bedrag op een rekening van een Nederlandse bank staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |