Voor de WIV? Waaromquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef marcodej het volgende:
Voor de WIV gestemd, en voor de ChristenUnie.
Inderdaad deze was alleen voor het debat toch :Squote:Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef KingRadler het volgende:
Welk topic moeten we volgen vanavond mods
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb besloten dat dit het uitslagen topic is
2x Leefbaar Rdam en tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef marcodej het volgende:
Voor de WIV gestemd, en voor de ChristenUnie.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Groter rondje genot.
#MindGames
Omdat ik het een goede wet vind.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Groter rondje genot.
#MindGames
Wat een gaar lettertypequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Groter rondje genot.
#MindGames
MOORDERNAAR.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb op een lokale partij gesteld en blanco bij het referendum
Waarvan akte
NSDAPgodenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Groter rondje genot.
#MindGames
Als viering de kraan de hele nacht laten doorlopenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Poll: WORDT AAD DE MOS DE GROOTSTE IN DEN HAAG
• Ja
• b
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom?quote:
Omdat het geen tyfus uitmaakt, bij een tegen gaan ze het toch naast zich neerleggen.quote:
Stem dan niet..quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het geen tyfus uitmaakt, bij een tegen gaan ze het toch naast zich neerleggen.
When I was seventeeeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uw politiek commentator vanuit Purmerend
Dan dien je een kiezerspas aan te vragen maar dat is onzinnig want die is alleen geldig voor het referendum.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Wat als je alleen voor het referendum wilt stemmen en dat graag in Maastricht wil doen, omdat je de hele dag daar bent?
Dat was ook wat ik me afvroeg bij die vraag inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef KennyPowers het volgende:
"Wat is daarop uw antwoord?"
Gaan ze trouwen?
Omdat ik een dergelijk referendum onzin vind.quote:
Gas terug.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:47 schreef monkyyy het volgende:
Een soort Maurice de Hond maar dan anders
Xanderquote:
Lekker op tijd weerquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:49 schreef Houtenbeen het volgende:
POL / Het grote gemeenteraadverkiezing-voorspel topic 2018
Weert is een heel erg gemiddelde gemeentequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom in godsnaam we een exitpoll hebben voor Emmen en Weert. Die plaatsen doen er niet toe. Weg ermee
Doet PVV daar mee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Weert is een heel erg gemiddelde gemeente
zelfde geldt voor jouquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom in godsnaam we een exitpoll hebben voor Emmen en Weert. Die plaatsen doen er niet toe. Weg ermee
Jantje Dekkerquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk want die mannen daar, dat zijn allemaal jonge goden met strakke lijven. Een genot voor het oog.quote:
En dan beweren dat hij zelf geen overeenkomsten zietquote:
Volgens mij is Drenthe die provincie waar echt helemaal niks te doen is toch?quote:
Zou JR Dominique niet in de kont willen plassen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:53 schreef KingRadler het volgende:
Mannen met een slappe lul en een vrouw met hangtieten
TT Assen. En binnenkort F1.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Drenthe die provincie waar echt helemaal niks te doen is toch?
Wat jou het best uitkomt lieverd, maar ik kijk met mijn hand in de broek dus er moet wel wat te genieten zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Tuurlijk want die mannen daar, dat zijn allemaal jonge goden met strakke lijven. Een genot voor het oog.
Maar serieus, het gaat toch om wat ze zeggen, en niet om hoe ze eruit zien?
Die legende houden we in stand om te zorgen dat er geen vervelende mensen die kant op komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Drenthe die provincie waar echt helemaal niks te doen is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |