tja geen busse he?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Waar menigeen het allemaal lelijk vond. Want of te hipster, of te modern, of te ouderwets. De barbaren.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zucht. Dus nu moet ik naar NL komen om hem samen met jou te gaan bedreigen als grote broers zijnde?
Fine.
die zijn er toch in allerlei lengtes?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:01 schreef Lot88 het volgende:
skater is voor mij veel te kort, of ik ben te lang
Dat is niet stom.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:00 schreef Lot88 het volgende:
softy als ik ben heb ik net voor mijn hond zijn verjaardag speciaal een of ander stom botje gekocht
Jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen wijde geplooide jurkjes meer voor deze dikkerd. Dankje. Wist ik niet.
In de poeperd, viespeuk ook nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah Dino overdrijft gigantisch! Er was nog geen condoom of MAP nodig
Vreemd genoeg wil ik het nu zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen wijde geplooide jurkjes meer voor deze dikkerd. Dankje. Wist ik niet.
Ik zit altijd al bijna op het stuur met mijn gezicht tegen het raam en dan zit die hele petticoat ook nog overal, en naast de auto probeer je dat al zo goed mogelijk samen te vouwen, zitten en rap de deur dicht trekken, zodra je los laat is het POEF! compleet ontploftquote:
Nou ja, als jij er vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit op welke partij je stemt, als je maar gaat stemmen. Maak gebruik van je stemrecht dit dat.
Voor mij part vouw je beide biljetten om tot vliegtuigjes alvorens je ze beide blanco in de bus stoptHeb ik tenminste wat te doen morgenavond
Beetje rimmen toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah Dino overdrijft gigantisch! Er was nog geen condoom of MAP nodig
ik kom ze alleen maar kort tegenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:02 schreef Allures het volgende:
[..]
die zijn er toch in allerlei lengtes?
Naja ik hou soms wel van kort
First base is toch droog anaal tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje rimmen toch?first base, met Lotje.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet stom.
Mijn hond kreeg dat ook toen die laatst 2 werd.
ja grote plooien en niet veel doe ikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die plooitjes zijn vaak de makkeMaar eens, skater, a-lijn.
[..]
oh ik ben ancient, het kwartje valt nu pas. Maar toch zijn de frietjes lachwekkender!
Nee?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat hahaha![]()
Over circus gesproken
Hebben jullei die gast van circus du soleil zien vallen?
Gezien het hier steevast halfoverleden 80-plussers zijn denk ik het niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon doen, kijken of de stembureauleden humor hebben
Beter dat er nog kiezers langs komen. Van 06:30 tot 22:30 uur is een lange dag. Misschien maar toch de e-reader meenemen voor de dooie momentenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als jij er vrolijk van wordt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje rimmen toch?first base, met Lotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |