abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:22:48 #176
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177951418
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:21 schreef speknek het volgende:

[..]

De prostituees waren niet ingezet door Steele maar door de Russen. Waar heb je het over.
Volgens mij is Oleg Deripaska toen ik onlangs nog controleerde een Rus, dus ik weet niet waar JIJ het over hebt?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177951424
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:19 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Iedereen die wil kan overal gegevens (laten) verzamelen door hackers.
Fake nieuws kan ook iedereen de wereld in (laten) sturen.
Facebook, Windows, etc zijn zo lek als een mandje, en hebben achterdeurtjes omdat de politiek in de VS dat wil. Wie is er nu crimineel bezig.
Heb je de berichten überhaupt gelezen? Facebook was bij CA om hun gegevens waarschijnlijk te waarborgen, en is teruggefloten door de regering in de UK. Ze worden in de media, terecht, keihard aangepakt en moeten al voor hoorzittingen in de UK en VS verschijnen.

Niemand verdedigt Facebook. Dit is ook op geen enkele manier een antwoord op mijn vraag.
pi_177951446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maakt niet uit om welk product of dienst het gaat, de techniek is hetzelfde. Politiek is ook een product
Politiek is niet een inlegkruisje, toch? Je kunt toch wel inzien dat dat an sich verschijnselen zijn van een andere orde?
I´m back.
pi_177951452
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Link CA en Trump is duidelijk, met Baudet niet. Of ik moet wat missen? TS wil het niet verduidelijken iig. En nee, ik ben geen Baudet-aanhanger fyi.
TS heeft net tegen je gezegd dat de link op pagina 1 staat, maar je wil liever moeilijk doen, lijkt het, dus ik zoek hem wel voor je op, zodat je niet nog langer in onzekerheid hoeft te zitten.
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

https://www.ftm.nl/artikelen/thierry-baudet-net-als-trump?share=1

Alexander Nix heeft dit overigens tegengesproken en gezegd dat hij geen Nederlandse politieke partijen als klant heeft, maar goed, gezien bovenstaand filmpje hecht ik daar niet ál te veel waarde aan.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:25:12 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_177951462
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Volgens mij is Oleg Deripaska toen ik onlangs nog controleerde een Rus, dus ik weet niet waar JIJ het over hebt?
Jij beweert dat opposition research gebruik maakt van prostituees, dat is niet zo. De opposition research heeft alleen naar boven gebracht dat Trump mogelijk gechanteerd wordt door de Russen. De Russen zelf hebben niet de opposition research uitgevoerd, die hebben gewoon Trumps escapades met prostituees gefilmd. Je whataboutism slaat dus de plank behoorlijk mis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177951468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:19 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Iedereen die wil kan overal gegevens (laten) verzamelen door hackers.
Fake nieuws kan ook iedereen de wereld in (laten) sturen.
Facebook, Windows, etc zijn zo lek als een mandje, en hebben achterdeurtjes omdat de politiek in de VS dat wil. Wie is er nu crimineel bezig.
"Ja, overal ter wereld vind je corruptie en criminaliteit, dus waarom hier moeilijk over doen?"

:')
pi_177951498
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

TS heeft net tegen je gezegd dat de link op pagina 1 staat, maar je wil liever moeilijk doen, lijkt het, dus ik zoek hem wel voor je op, zodat je niet nog langer in onzekerheid hoeft te zitten.

[..]

O, thanks, dat heb ik dus gemist idd. Even lezen.

(Eerste vraag hoe komt hij aan het geld om CA in te huren? Erik de Vlieger, al dan niet via strooman?)

PS wat ik dus ook al eerder concludeerde: twee-partijen stelsel is kwetsbaarder voor deze beïnvloeding/manipulatie. Ook referenda zijn beïnvloedbaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 20-03-2018 10:35:53 ]
I´m back.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:28:01 #183
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177951509
Even een beetje offtopic. Ik vind het bijzonder hoe de wat linksere users van fok! hier echt flink geanimeerd over kunnen worden maar hoe diezelfde mensen in de topics over Telford... niet aanwezig zijn of daar heel lauwtjes doen. Echt bizar.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_177951511
Maar goed, de information commissioner wil vandaag een huiszoekingsbevel regelen en gaat blijkbaar ook onderzoeken of Facebook, door gisteren fysiek aanwezig te zijn in het kantoor van CA, heeft geprobeerd het onderzoek te beïnvloeden.
pi_177951512
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dit idd, het grote publiek is naief en dom, fabrikanten en politici maken er graag gebruik van.
Dat is altijd al zo geweest, eerst door kranten, toen door de TV en nu met internet.
Tegelijkertijd moet je waken voor complotversies.

Via algoritmes worden onze gegevens gebruikt voor reclames, inclusies reclames voor politieke campagnes.

Dus de burger heeft indirect wel invloed op de verkiezingen want die geeft vervolgens weer zijn mening.

Maar we weten allemaal dat een slip of the tong de uitslag van een verkiezing kan beïnvloeden. Kijk alleen al naar het historische debat tussen Roemer en Rutte waar Rutte recht in het gezicht van Roemer loog maar in beeldvorming het debat won. Door deze beeldvorming constant te herhalen verloor Roemer zijn hoge positie in de peilingen.

Dan blijft het een interessante vraag wie de verkiezingen beïnvloedde, de media of simpelweg het toeval dat het debat zo verliep?
pi_177951523
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:28 schreef SpecialK het volgende:
Even een beetje offtopic. Ik vind het bijzonder hoe de wat linksere users van fok! hier echt flink geanimeerd over kunnen worden maar hoe diezelfde mensen in de topics over Telford... niet aanwezig zijn of daar heel lauwtjes doen. Echt bizar.
Dit heeft niets met links-rechts te maken. Dit heeft te maken met het feit dat Facebook en een informatie-vergarings-bureau op film gepakt zijn. Dit is gewoon groot nieuws.

Als blijkt dat groenlinks hier gebruik van heeft gemaakt, zou het net zo'n groot schandaal zijn. Ik vind het bijzonder dat verdedigd moet worden waaróm dit nieuws is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2018 10:30:43 ]
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:29:41 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177951535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij beweert dat opposition research gebruik maakt van prostituees, dat is niet zo. De opposition research heeft alleen naar boven gebracht dat Trump mogelijk gechanteerd wordt door de Russen. De Russen zelf hebben niet de opposition research uitgevoerd, die hebben gewoon Trumps escapades met prostituees gefilmd. Je whataboutism slaat dus de plank behoorlijk mis.
Nee. Ik weet precies wat ik stelde, dus ik weet nog steeds niet waar JIJ het over hebt!
Ik had het over de "praktijken eromheen".

quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:08 schreef dellipder het volgende:

Ik heb die reportage van Channel 4 News gezien en mij deed "de praktijken eromheen" daar heel sterk op lijken.
Pee pee gate was niet alleen de memo, maar ook het inzetten van prostitués op precies dezelfde wijze waarop dit in het filmpje wordt besproken..
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:30:53 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_177951555
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. Ik weet precies wat ik stelde, dus ik weet nog steeds niet waar JIJ het over hebt!

[..]

Okay dus je hebt geen punt, maar probeert in je whataboutism ook nog eens een slechte guilt by association.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:32:14 #189
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177951582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit heeft niets met links-rechts te maken. Dit heeft te maken met het feit dat Facebook en een informatie-vergarings-bureau op film gepakt zijn. Dit is gewoon groot nieuws.
Groter dan 100-den (als het er niet 1000-den zijn) minderjarige meisjes die door pedofiele grooming gangs zijn misbruikt die 30 tot 40 jaar lang ongestoord hebben kunnen werken onder de neus van de Britse politie die weigerde hun werk te doen omdat het pakistanen waren en het als racisme zou worden gezien?

Echt waar? Laatste post hierover omdat ik weet dat het offtopic is. Ik wil gewoon even dat je het opmerkt wat het verschil is in reactie bij bepaalde mensen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:32:53 #190
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177951594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als blijkt dat groenlinks hier gebruik van heeft gemaakt, zou het net zo'n groot schandaal zijn.
Hoe jammer vind je het dat de Trump-campagne niet van de diensten van Cambridge Analytica gebruikt heeft gemaakt tijdens de presidentsverkiezingen?
En hoe jammer vind je het dat het er toch steeds meer op begint te lijken (zelfs meer dan dat) dat Donald Trump de verkiezingen eerlijk heeft gewonnen?
Crooked Hillary
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:32:53 #191
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177951595
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

[..]

Dus als ik het goed begrijp zie jij overeenkomsten in de manier waarop de Russen prostituees hebben ingezet bij Trump en de manier waar CA dat doet?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:34:36 #192
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177951623
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Okay dus je hebt geen punt, maar probeert in je whataboutism ook nog eens een slechte guilt by association.

[ afbeelding ]
Wat een onzin.
Mijn punt is dat ik vind de praktijken waar de ophef in zit veel lijken op die van Fusion GPS en Oleg Deripaska.
Hoezo is dat gen punt? Retorische vraag, want dit wil ik gewoon kwijt of jij het daarmee eens bent of niet.
Crooked Hillary
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:35:41 #193
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177951639
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Mijn punt is dat ik vind de praktijken waar de ophef in zit veel lijken op die van Fusion GPS en Oleg Deripaska.
Hoezo is dat gen punt? Retorische vraag, want dit wil ik gewoon kwijt of jij het daarmee eens bent of niet.
Wat heeft Fusion GPS precies gedaan volgens jou?

En wat heeft Oleg Deripaska precies gedaan volgens jou?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_177951642
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Groter dan 100-den (als het er niet 1000-den zijn) minderjarige meisjes die door pedofiele grooming gangs zijn misbruikt die 30 tot 40 jaar lang ongestoord hebben kunnen werken onder de neus van de Britse politie die weigerde hun werk te doen omdat het pakistanen waren en het als racisme zou worden gezien?

Echt waar? Laatste post hierover omdat ik weet dat het offtopic is. Ik wil gewoon even dat je het opmerkt wat het verschil is in reactie bij bepaalde mensen.
Waarom is dit überhaupt relevant in jouw ogen? Waarom moet ik over dat onderwerp gepost hebben, om hier een mening over te mogen hebben? Wat een waanzin is dit? Moet elke post een disclaimer hebben met 'by the way, ik vind het ook verschrikkelijk dat aids nog steeds bewust wordt verspreid en Wilders bedreigingen krijgt'? Ik voel me in deze aangesproken omdat ik het topic heb geopend, maar alleen al de insinuatie dat je daardoor links zou zijn is natuurlijk bi-zar. Ik heb op een ander forum over het door jou aangehaald topic gediscussieerd, moet ik dat voortaan linken om te mogen posten?

Je pakt een heel raar argument aan om binnen te komen, dus inderdaad, volledig offtopic.
pi_177951679
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoe jammer vind je het dat de Trump-campagne niet van de diensten van Cambridge Analytica gebruikt heeft gemaakt tijdens de presidentsverkiezingen?
En hoe jammer vind je het dat het er toch steeds meer op begint te lijken (zelfs meer dan dat) dat Donald Trump de verkiezingen eerlijk heeft gewonnen?
Gast. Het boeit me geen flikker, áls Trump op eerlijke wijze gewonnen heeft. Ik ben niet tegen Trump. Ik ben al helemaal niet tegen Baudet. Dit topic gaat over het handelen van CA. Als daaruit blijkt dat er strafbare feiten zijn gepleegd, heeft dat gevolgen ja. Zo ver zijn we nog niet.

Hou alsjeblieft op met dit een pro-anti-Trump topic te maken. Je vervalt weer in je oude gedrag.
pi_177951696
Overigens op 18 maart liet FvD dit weten bij monde van woordvoerder:

quote:
Woordvoerder Jeroen de Vries kwam hier later echter op terug. Zijn reactie: 'Op geen enkel moment in de huidige verkiezingscampagne maar ook niet in eerdere campagnes heeft FvD gebruik gemaakt van de diensten van Cambridge Analytica. We onderhouden geen contacten met Cambridge Analytica.'
I´m back.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:38:27 #197
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177951715
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp zie jij overeenkomsten in de manier waarop de Russen prostituees hebben ingezet bij Trump en de manier waar CA dat doet?
Ik heb het ook over de backchannel van Mark Warner, maar dit gaat weer wat dieper op een ander onderwerp in.
Het in compromitterende situaties brengen van politieke opponenten zoals die senior officials van Cambridge Analytica omschreven deden mij daar stek aan denken, inderdaad.
En de omschrijvingen van opposition research deed me sterk denken aan de praktijken van Fusion GPS.
Crooked Hillary
pi_177951721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens op 18 maart liet FvD dit weten bij monde van woordvoerder:

[..]

Klopt, is ook al eerder gepost.

Wordt iedereen wellicht minder hysterisch als Trump en Baudet uit de TT worden gehaald?
pi_177951739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wordt iedereen wellicht minder hysterisch als Trump en Baudet uit de TT worden gehaald?
Ja.
pi_177951750
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker laten staan.
Misschien wat plaatjes uit de Guardian erbij in de OP.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')