Daar zijn het talenten voor..quote:Op zondag 25 maart 2018 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was gewoon een inkoppertje
Overigens valt natuurlijk nog maar te bezien hoe ver hij gaat komen, ik heb dit vaker gezien met talentjes van jullie.
is gewoon afwachten inderdaad maar het is geen aanvaller en hij ontwikkelt zich voorspoedigquote:Op zondag 25 maart 2018 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit was gewoon een inkoppertje
Overigens valt natuurlijk nog maar te bezien hoe ver hij gaat komen, ik heb dit vaker gezien met talentjes van jullie.
jaquote:Op zondag 25 maart 2018 14:16 schreef blessed19 het volgende:
Heren,
Ik wil graag via telfort ADSL de wedstrijd van jong Ajax - AZ live zien, maar fox sports laat dat schijnbaar alleen via tv aanbieden. Is er een andere mogelijkheid voor me om toch die wedstrijd te kunnen zien?
Ik moest lachen.quote:
Nee, daarom had ik een betje open staan voor az. Dikke winst gepakt.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax wil ook geen kampioen worden.
Nederland tegen Engeland toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan?
Nee hoor, in de 1ste helft kan ik me al 3 ballen herinneren die netjes op de stropdas bij de Engelsen kwamen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat vond jij, maar klopt dus niet op basis van de cijfers die ik je presenteerde. Volgens mij gaf hij 2 ballen verkeerd en dat waren cross passes in de tweede helft.
Dan zouden de feiten niet kloppen. Ik gaf je de cijfers...quote:Op zondag 25 maart 2018 17:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, in de 1ste helft kan ik me al 3 ballen herinneren die netjes op de stropdas bij de Engelsen kwamen.
Ik denk dat je cijfers niet kloppen maat.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zouden de feiten niet kloppen. Ik gaf je de cijfers...
Koeman vond hem in ieder geval de beste man van Oranje.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat je cijfers niet kloppen maat.
Hij was niet de enige. Maar goed, met Nick die als PSV fan natuurlijk volledig objectief is, hebben we een absolute kenner in huis.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Koeman vond hem in ieder geval de beste man van Oranje.
Nja weet niet precies wat younes rol er in is, maar hij blijft in ieder geval to aan eind van het seizoen bij jong ajax omdat Ten Hag geen spelers kan gebruiken die niet 100% gemotiveerd zijn.quote:
Hij kan een app-groep starten met Boilesen. Dat ze buiten zijn gesloten door hun kille gemene ex-club.quote:
Oja godver dat waren zijn woorden he, mr ajax worden. Wat een lulhannes.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij kan een app-groep starten met Boilesen. Dat ze buiten zijn gesloten door hun kille gemene ex-club.
Mr Ajax.
Younes speelt al heel lang heel erg kut. Daar mis je niks aan joh.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Mocht kluivert of Neres geblesseerd raken ben ik benieuwd of ten hag en overmars nog zo een grote bek hebben...
inderdaad, wat me wel verbaast is dat er van al die clubwatchers van oa VI en Telegraaf geen enkele nog met dat Napoli verhaal van hem komt, ik zou toch willen weten wat daar allemaal gebeurd is.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Younes speelt al heel lang heel erg kut. Daar mis je niks aan joh.
er was vorige wel even iets uit Napels dat door de journalisten is opgepakt. Ze claimen een getekend contract met tig handtekeningen van onze duitse vriend te hebben.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, wat me wel verbaast is dat er van al die clubwatchers van oa VI en Telegraaf geen enkele nog met dat Napoli verhaal van hem komt, ik zou toch willen weten wat daar allemaal gebeurd is.
Die gaat het toch nooit redden. Dat is een typische speler voor Excelsior oidquote:Op maandag 26 maart 2018 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan gewoon Vince Gino Dekker in Ajax 1
Dan krijgt Klaas-Jan tenminste nog wat voorzetten
Younes in de jaren dat ajax kampioen werd?quote:Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef LethalNinja het volgende:
Younes was in de jaren dat Ajax kampioen werd één van mijn favoriete spelers. Kon/ durfde tenminste langs een verdediger gaan.Hoe voorspelbaar zijn doelpunten ook waren hij scoorde wel meerdere malen. Verder in interviews uitgesproken toegewijd etckortom een topper
maar nu wtf, waar ging 't mis
ja dat jaar van de graafschap uit in ronde 34. Toen zouden jullie kampioen werden.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Younes in de jaren dat ajax kampioen werd?
Ik weet wel waar het mis ging. In jouw hoofd.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef LethalNinja het volgende:
Younes was in de jaren dat Ajax kampioen werd één van mijn favoriete spelers.
maar nu wtf, waar ging 't mis
Ok Hans.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Younes vind zichzelf te goed voor ajax
duits international tussen allemaal junioren van 18, dan wordt je toch belachelik gemaakt
en dan ook nog in de 90ste minuust in laten vallen zogenaamd als beloning
ten hag is een randdebiel zo ga je niet om met iemand van de WELTMEISTER UND DIE MANSCHAFFT
respectloos
daar los van younes kan er natuurlijk geen tering van
Hoewel ik hem vorig seizoen in de europa L een van de beste spelers van ajax vond
younes haterzquote:Op maandag 26 maart 2018 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het mis ging. In jouw hoofd.
Zijn eerste seizoen deed hij het prima, was de enige creatieve speler in dat betonelftal van Frank.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
younes haterzja op basis van hoe hij vorig jaar speelde en zijn houding van nu begrijp ik dat. Maar er was een tijd dat hij het prima deed.
Ja, in de kampioensjaren van Ajax was hij supergoed, toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
younes haterzja op basis van hoe hij vorig jaar speelde en zijn houding van nu begrijp ik dat. Maar er was een tijd dat hij het prima deed.
Dat was één van de redenen dat hij toen op viel denk ik. De rest speelde alleen maar balletjes breed etc, breed of terug. Paar keer de landstitel gepakt maar helaas vaak met saai voetbal. Ik weet nog dat ik toen wel eens in slaap viel bij de wedstrijd.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen deed hij het prima, was de enige creatieve speler in dat betonelftal van Frank.
Daarna werd hij een one-trick-pony helaas.
Ik weet niet of je loopt te trollen? of dat je loopt te janken? gaat mij er oom dat Younes van nu niet zoals als dat hij was in het begin. En dat vind ik gewoon erg jammer. Het was een kleine snelle man die langs zijn man kon......quote:Op maandag 26 maart 2018 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, in de kampioensjaren van Ajax was hij supergoed, toch?
Voor zover ik weet heeft Napoli meerdere kopieen van een getekend contract en kan Younes ondanks veel advocaten niet hard maken dat hij niet of onder druk getekend heeft.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, wat me wel verbaast is dat er van al die clubwatchers van oa VI en Telegraaf geen enkele nog met dat Napoli verhaal van hem komt, ik zou toch willen weten wat daar allemaal gebeurd is.
Nee die is nu op zeker weg deze zomerquote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef BobW het volgende:
Zouden we De Ligt nog een seizoen kunnen houden?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die is nu op zeker weg deze zomer
Volgens de echte kenners hier moeten we blij zijn als we hem kwijt raken en moeten we er dan voor bijbetalen..quote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef BobW het volgende:
Zouden we De Ligt nog een seizoen kunnen houden?
Geen verstand van voetbal die mensen. Zijn daardoor ook vast fan van Feyenoord.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Volgens de echte kenners hier moeten we blij zijn als we hem kwijt raken en moeten we er dan voor bijbetalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |