kortom een topper
 kortom een topper 

Younes in de jaren dat ajax kampioen werd?quote:Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef LethalNinja het volgende:
Younes was in de jaren dat Ajax kampioen werd één van mijn favoriete spelers. Kon/ durfde tenminste langs een verdediger gaan.Hoe voorspelbaar zijn doelpunten ook waren hij scoorde wel meerdere malen. Verder in interviews uitgesproken toegewijd etckortom een topper
maar nu wtf, waar ging 't mis

ja dat jaar van de graafschap uit in ronde 34. Toen zouden jullie kampioen werden.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Younes in de jaren dat ajax kampioen werd?

Ik weet wel waar het mis ging. In jouw hoofd.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef LethalNinja het volgende:
Younes was in de jaren dat Ajax kampioen werd één van mijn favoriete spelers.
maar nu wtf, waar ging 't mis

Ok Hans.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Younes vind zichzelf te goed voor ajax
duits international tussen allemaal junioren van 18, dan wordt je toch belachelik gemaakt
en dan ook nog in de 90ste minuust in laten vallen zogenaamd als beloning
ten hag is een randdebiel zo ga je niet om met iemand van de WELTMEISTER UND DIE MANSCHAFFT
respectloos
daar los van younes kan er natuurlijk geen tering van
Hoewel ik hem vorig seizoen in de europa L een van de beste spelers van ajax vond

younes haterzquote:Op maandag 26 maart 2018 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het mis ging. In jouw hoofd.
 ja op basis van hoe hij vorig jaar speelde en zijn houding van nu begrijp ik dat. Maar er was een tijd dat hij het prima deed.
 ja op basis van hoe hij vorig jaar speelde en zijn houding van nu begrijp ik dat. Maar er was een tijd dat hij het prima deed.

Zijn eerste seizoen deed hij het prima, was de enige creatieve speler in dat betonelftal van Frank.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
younes haterzja op basis van hoe hij vorig jaar speelde en zijn houding van nu begrijp ik dat. Maar er was een tijd dat hij het prima deed.

Ja, in de kampioensjaren van Ajax was hij supergoed, toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
younes haterzja op basis van hoe hij vorig jaar speelde en zijn houding van nu begrijp ik dat. Maar er was een tijd dat hij het prima deed.

Dat was één van de redenen dat hij toen op viel denk ik. De rest speelde alleen maar balletjes breed etc, breed of terug. Paar keer de landstitel gepakt maar helaas vaak met saai voetbal. Ik weet nog dat ik toen wel eens in slaap viel bij de wedstrijd.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zijn eerste seizoen deed hij het prima, was de enige creatieve speler in dat betonelftal van Frank.
Daarna werd hij een one-trick-pony helaas.

Ik weet niet of je loopt te trollen? of dat je loopt te janken? gaat mij er oom dat Younes van nu niet zoals als dat hij was in het begin. En dat vind ik gewoon erg jammer. Het was een kleine snelle man die langs zijn man kon......quote:Op maandag 26 maart 2018 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, in de kampioensjaren van Ajax was hij supergoed, toch?

Voor zover ik weet heeft Napoli meerdere kopieen van een getekend contract en kan Younes ondanks veel advocaten niet hard maken dat hij niet of onder druk getekend heeft.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, wat me wel verbaast is dat er van al die clubwatchers van oa VI en Telegraaf geen enkele nog met dat Napoli verhaal van hem komt, ik zou toch willen weten wat daar allemaal gebeurd is.

Nee die is nu op zeker weg deze zomerquote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef BobW het volgende:
Zouden we De Ligt nog een seizoen kunnen houden?

quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die is nu op zeker weg deze zomer

Volgens de echte kenners hier moeten we blij zijn als we hem kwijt raken en moeten we er dan voor bijbetalen..quote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef BobW het volgende:
Zouden we De Ligt nog een seizoen kunnen houden?

Geen verstand van voetbal die mensen. Zijn daardoor ook vast fan van Feyenoord.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Volgens de echte kenners hier moeten we blij zijn als we hem kwijt raken en moeten we er dan voor bijbetalen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |