PEC?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe slecht pek is voor het milieu?
Ja leukquote:Op maandag 19 maart 2018 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Zal ik mijn signature wijzigen naar Heubach = Ties02?
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:46 schreef Tchock het volgende:
Ik steun Heubach hoor, met al deze pesterijen.
Zo.
En jouw moeder heeft spijt van je geboortequote:Op maandag 19 maart 2018 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Ties02 heeft nu al spijt van zijn namechange
Zo'n kind daar maar binnen laten zitten lijkt me vervelender voor de moeder.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:49 schreef Heubach het volgende:
[..]
En jouw moeder heeft spijt van je geboorte
Ja, een beetje inderdaad. Irritante Feyenoord-users ook altijd.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ties begint licht geïrriteerd te raken.
Tegen wie heb je het nu?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:51 schreef onlogisch het volgende:
Ties02 weet het niet meer en start met persoonlijke aanvallen.
Juist niet, dan had je iets gezegd als "dat ligt aan de omstandigheden van het geval" of "dat ligt eraan of mevrouw de rechter gister nog goed genomen is". Maar dat laatste is iets typisch binnen het strafrecht en hou je uiteraard binnen het kantoor..quote:
Oké wijsneusquote:Op maandag 19 maart 2018 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Juist niet, dan had je iets gezegd als "dat ligt aan de omstandigheden van het geval" of "dat ligt eraan of mevrouw de rechter gister nog goed genomen is". Maar dat laatste is iets typisch binnen het strafrecht en hou je uiteraard binnen het kantoor..
Ik ga de aangifteformulieren al uitprinten.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:51 schreef onlogisch het volgende:
Ties02 weet het niet meer en start met persoonlijke aanvallen.
Wie heeft er nou bijna 5 jaar kantoorervaring? Jij of ik?quote:
Humble bragquote:Op maandag 19 maart 2018 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie heeft er nou bijna 5 jaar kantoorervaring? Jij of ik?
"Onlogisch openbaart geen DM."quote:Op maandag 19 maart 2018 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Juist niet, dan had je iets gezegd als "dat ligt aan de omstandigheden van het geval" of "dat ligt eraan of mevrouw de rechter gister nog goed genomen is". Maar dat laatste is iets typisch binnen het strafrecht en hou je uiteraard binnen het kantoor..
Ik beveel het kantoor van napoleon dan ook niet aanquote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Onlogisch openbaart geen DM."
- dat ligt eraan of mevrouw de rechter gister nog goed genomen is
Uh, oké.
Zo rollen we in VBL.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Onlogisch openbaart geen DM."
- dat ligt eraan of mevrouw de rechter gister nog goed genomen is
Uh, oké.
uitloggen.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef Saind het volgende:
Zijn er ook scriptjes ofzo om mensen te negeren zodat ik geen geld hoef te geven aan de grote leider
Ja.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef Saind het volgende:
Zijn er ook scriptjes ofzo om mensen te negeren zodat ik geen geld hoef te geven aan de grote leider
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef onlogisch het volgende:
DE TT IS AANGEPAST!
OP NAAR HET FEEDBAKTOPIC!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja heel lang je adem inhouden.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef Saind het volgende:
Waarom zou iemand befbekje verkiezen boven N1ekquote:Op maandag 19 maart 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi N1ek-.
Sinds vandaag ben je niet langer alleen.
Ik heb zo lang gewacht uit m'n isolement te komen..quote:Op maandag 19 maart 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi N1ek-.
Sinds vandaag ben je niet langer alleen.
*N1ek-quote:Op maandag 19 maart 2018 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou iemand befbekje verkiezen boven N1ek
Dacht ik ook ja.quote:
Het zou ook niet goed zijn als een van jullie bij ons terecht komt.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:54 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik beveel het kantoor van napoleon dan ook niet aan
Omdat het andere account een permban heeft?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou iemand befbekje verkiezen boven N1ek
Die heeft ie zelf aangevraagd. Daarbij bestaat een permban niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het andere account een permban heeft?
Had een 10 voor formeel strafrecht.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zou ook niet goed zijn als een van jullie bij ons terecht komt.
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef Heubach het volgende:
Hey Tchock ik luister nu A Made Up Sound
Zo voelt het soms welquote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft ie zelf aangevraagd. Daarbij bestaat een permban niet.
Donderdag is ie weer terug toch?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo voelt het soms wel
kleine shoutout naar jc
Leuk.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef Heubach het volgende:
Hey Tchock ik luister nu A Made Up Sound
Ik wist niet dat jij ook een naamswijziging heb gehad tong.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heeft ook een naamswijziging gehad. Hij heeft nu Elan.
Die staat nog op mijn backlogquote:Op maandag 19 maart 2018 14:59 schreef Tchock het volgende:
Ik heb Horizon: Zero Dawn gekocht en het is vet.
/dagboek
Ja, want die zou mod kunnen worden.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een naamswijziging heb gehad tong.
10, tevens een 10 voor materieel.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef Heubach het volgende:
[..]
Had een 10 voor formeel strafrecht.
Jij?
Ja, wanneer wissel jij weer terug naar Braddie?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:59 schreef Saind het volgende:
We zouden wel een soort nickname stoelendans kunnen doen met z'n allen
Ik had maar een 9 voor materieel..quote:Op maandag 19 maart 2018 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10, tevens een 10 voor materieel.
Dit gaat echt nergens heen, maar als je bij ons terecht komt houdt dat in dat je verdachte bent. Dat zou niet goed zijn, denk je niet?
Dat ligt er aan.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zou ook niet goed zijn als een van jullie bij ons terecht komt.
Geweldige game, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:59 schreef Tchock het volgende:
Ik heb Horizon: Zero Dawn gekocht en het is vet.
/dagboek
Beter dan No Man's Sky?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geweldige game, ga je geen spijt van krijgen.
JE KAN OOK JE WERK DOEN EN ALS DE WIEDEWEERGA NAAR HET FB-TOPIC GAAN OM DAAR VRAGEN TE BEANTWOORDEN.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Je jongenskutje moeten verkopen voor wat extra barkie..
Man man man...
Sluit dan af met twee puntjes..quote:Op maandag 19 maart 2018 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man...
Drizzt heeft vannacht al het "Lach hier Twente uit"-topic gesloten, dus zijn werk zat erop voor de week.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JE KAN OOK JE WERK DOEN EN ALS DE WIEDEWEERGA NAAR HET FB-TOPIC GAAN OM DAAR VRAGEN TE BEANTWOORDEN.
Ja, alleen krijg je geen kortingquote:Op maandag 19 maart 2018 08:41 schreef Heubach het volgende:
Mensen uit Amsterdam;
Kan je bij USC trainen zonder dat je student aan de UvA bent?
quote:Op maandag 19 maart 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt heeft vannacht al het "Lach hier Twente uit"-topic gesloten, dus zijn werk zat erop voor de week.
Als er zelfs gedisst wordt door JR dan kunnen we beter de tent sluiten mensen.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt heeft vannacht al het "Lach hier Twente uit"-topic gesloten, dus zijn werk zat erop voor de week.
Heb ik nu al niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geweldige game, ga je geen spijt van krijgen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sow koekoekquote:Op maandag 19 maart 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er zelfs gedisst wordt door JR dan kunnen we beter de tent sluiten mensen.
Doe niet zo stoer joh.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JE KAN OOK JE WERK DOEN EN ALS DE WIEDEWEERGA NAAR HET FB-TOPIC GAAN OM DAAR VRAGEN TE BEANTWOORDEN.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je werk doen en de TT terugzetten.
Wow bedankt maatquote:Op maandag 19 maart 2018 15:07 schreef KingRoland het volgende:
Oke even serieus @Ties
Categorie I
Bachelor en Master studenten UvA (ook contract-student) en HvA, ook part-time.
Bachelor en Master studenten overige Nederlandse (dag)universiteiten, ook part-time.
Uitwisselingsstudenten UvA, HvA en andere Nederlandse (dag)universiteiten.
Leerlingen 6VWO (alleen Universum).
Studenten die in afwachting zijn van hun coschappen.
Categorie II
Medewerkers UvA, HvA en AMC.
Medewerkers AMOLF, CWI, NIKHEF en SARA (alleen Universum).
Partners van medewerkers UvA, HvA, AMC (partnerregeling)
Afgestudeerden UvA (mits lid AUV = Amsterdamse Universiteits Vereniging – voor alumni van de UvA).
Afgestudeerden HvA.
Studenten van alle overige door de overheid bekostigde HBO-instellingen, ook part-time.
AIO’s, OIO’s en post-docs UvA.
Categorie III
dus
[ afbeelding ]
Er zijn meerdere locaties, weet niet welke je heen wil? Die bij Science Park is prima.quote:
Liefste in West of Zuid.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn meerdere locaties, weet niet welke je heen wil? Die bij Science Park is prima.
Al heb ik er nog nooit gesport moet ik zeggen, veel te ver weg. Wel geslapen en tentamens gemaakt
168,50 is wel een mooie prijs.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:07 schreef KingRoland het volgende:
Oke even serieus @Ties
Categorie I
Bachelor en Master studenten UvA (ook contract-student) en HvA, ook part-time.
Bachelor en Master studenten overige Nederlandse (dag)universiteiten, ook part-time.
Uitwisselingsstudenten UvA, HvA en andere Nederlandse (dag)universiteiten.
Leerlingen 6VWO (alleen Universum).
Studenten die in afwachting zijn van hun coschappen.
Categorie II
Medewerkers UvA, HvA en AMC.
Medewerkers AMOLF, CWI, NIKHEF en SARA (alleen Universum).
Partners van medewerkers UvA, HvA, AMC (partnerregeling)
Afgestudeerden UvA (mits lid AUV = Amsterdamse Universiteits Vereniging – voor alumni van de UvA).
Afgestudeerden HvA.
Studenten van alle overige door de overheid bekostigde HBO-instellingen, ook part-time.
AIO’s, OIO’s en post-docs UvA.
Categorie III
dus
[ afbeelding ]
Wat nou?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man...
Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij in een sportschool zou komen..quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn meerdere locaties, weet niet welke je heen wil? Die bij Science Park is prima.
Al heb ik er nog nooit gesport moet ik zeggen, veel te ver weg. Wel geslapen en tentamens gemaakt
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WERKWEIGERING!
MENSEN WAAROM IS DEZE LAPZWANS NOG EEN MODERATOR?
Nee, domme vraag ook.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat jij in een sportschool zou komen..
De laatste dagen worden we gepest en kapot gemaakt. Opstand is imminent.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WERKWEIGERING!
Heb ik nog niet gespeeld. Maar wat ik begrijp van anderen wel. Ga 'm nog wel kopen maar wacht op goede aanbieding. Maar die normale game vond ik echt mijn GOTY van vorig jaar. Geweldig verhaal, geweldige gameplay, geweldige sfeer.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik nu al niet.
Is die DLC ook de moeite waard?
Dat kan ik respecteren. Ik vind alleen het liften zelf leuk, het gros van het volk niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, domme vraag ook.
Hardlopen doe ik wel, en squashen soms. Sportscholen vind ik aids.
Je bent weer helemaal in je element als user hè?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WERKWEIGERING!
Is GGMM weer weg?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedemoniseerd en alles. 3k schulden, wijf kwijt alles. René weg.
EN TOT OVER MAAT VAN RAMP HEET TIES02 NU HEUBACH.
Mensen, waar gaat dit toch naar toe?
Hoeveel squat racks?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ben bij die van Science Park vorig jaar 4 keer gegaan Ties. Wel nice hoor
Ik verbaasde me er ook overquote:Op maandag 19 maart 2018 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Heubach is echt een bazennaam dat die nog beschikbaar was
Marketingtechnisch ook sterk?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Heubach is echt een bazennaam dat die nog beschikbaar was
Dat was Boerenbach toch?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik vraag me af of Ties Heubach de voetballer eert of z'n overleden kinderen..
Ik ben in functie maar had een gevoel dat ik even nodig was in de SC.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:15 schreef KingRoland het volgende:
I
[..]
zeer zeker
ben je nu ambtenaar in functie of vrij?
We zijn GGMM onderweg weer verloren maat. Maar samen gaan we de strijd aan.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit neigt naar een politiestaat waarin alles geoorloofd lijkt te zijn. Ik krijg er koude rillingen van als ik eraan denk. De tranen springen in mijn ogen, dat zijn de emoties. Pijnlijk om te zien hoe deze SC allerlei tegenslagen te verwerken krijgt en een mongolenforum als KLB of een mongolenuser als Vasion haar gang kan gaan. Ik vertrouw niemand meer, mijn huis niet meer, 's nachts durf ik niet door het donker naar de WC, ik durf niets meer. De lange arm kan overal zijn. Ik overweeg al verzetsblogjes te gaan openen om de macht tegen te houden.
Over de onverwachte winst van Poetin?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga nu maar weer een memotje tikken.
quote:
GGMM heeft op ons zijn vertrouwen gesteld opdat deze SC niet afbrokkelt. Daar doen we het vanaf nu voor. Voor de eer en glorie van je base.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn GGMM onderweg weer verloren maat. Maar samen gaan we de strijd aan.
Gvd wat een poppenkast is dat hèquote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Over de onverwachte winst van Poetin?
Ik ga eerst weer aan het werk, net als opper, maar dan leuk werk..quote:Op maandag 19 maart 2018 15:19 schreef KingRoland het volgende:
Befbekje en ik gaan deze week naar duitsland - spanje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |