Hij zuigt wel enorm, telt dat ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:01 schreef SpecialK het volgende:
Tsja.. kan iemand getuigen van hoe lekker je kan pijpen hier? Dat zou helpen.
Zijn moeder gaf mij 50 euro voor een half uurtje. Misschien beter je best doen?quote:
Zo weinig? Ik kreeg 100 euro van haar voor een kwartiertje...misschien wat beter je best doen ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:32 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Zijn moeder gaf mij 50 euro voor een half uurtje. Misschien beter je best doen?
Ze vroeg voor die prijs zeker dat je haar ook zou beffen? Daar heb ik mijn grens getrokken. Dan maar 50 euro minder.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik kreeg 100 euro van haar voor een kwartiertje...misschien wat beter je best doen ?
Je zult wel begrijpen dat 5 euro voor een uur dus een mats prijsje is
Gewoon erop duiken alsof je al in maanden geen piemel hebt gehad, TS.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:01 schreef SpecialK het volgende:
Tsja.. kan iemand getuigen van hoe lekker je kan pijpen hier? Dat zou helpen.
Wanneer heb jij voor het laatst piemel gehad?quote:Op zondag 18 maart 2018 09:04 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Gewoon erop duiken alsof je al in maanden geen piemel hebt gehad, TS.
Te lang geleden.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst piemel gehad?
quote:Op zondag 18 maart 2018 12:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een keertje daten om te kijken of het past?
Beschrijving van de piemel?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:57 schreef Slacentrifuge het volgende:
Uitgebreide beschrijvingen en foto’s van de piemels in kwestie graag.
Aan de andere kant is er ook een markt voor poepseks.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als je van tevoren ff een doucheslang in je poepertje aanbrengt om alles schoon te spoelen, levert het je waarschijnlijk meer op. Plus de kans wordt groter dat je lekker wordt schoongebaft.
Dat weet jij dan weer, bedankt voor de tip..quote:Op zondag 18 maart 2018 19:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als je van tevoren ff een doucheslang in je poepertje aanbrengt om alles schoon te spoelen, levert het je waarschijnlijk meer op. Plus de kans wordt groter dat je lekker wordt schoongebaft.
Niet zo'n chagrijnige smilie gebruikenquote:Op zondag 18 maart 2018 19:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer, bedankt voor de tip..
Ik ben bottom, lees de TT eens goed..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:19 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Niet zo'n chagrijnige smilie gebruiken![]()
Wat denk je wat je gaat verdienen als je klanten in de poep moeten reuren?
Die las ik goed.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben bottom, lees de TT eens goed..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |