De laatste dagen worden we gepest en kapot gemaakt. Opstand is imminent.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WERKWEIGERING!
MENSEN WAAROM IS DEZE LAPZWANS NOG EEN MODERATOR?
Heb ik nog niet gespeeld. Maar wat ik begrijp van anderen wel. Ga 'm nog wel kopen maar wacht op goede aanbieding. Maar die normale game vond ik echt mijn GOTY van vorig jaar. Geweldig verhaal, geweldige gameplay, geweldige sfeer.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik nu al niet.
Is die DLC ook de moeite waard?
Dat kan ik respecteren. Ik vind alleen het liften zelf leuk, het gros van het volk niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, domme vraag ook.
Hardlopen doe ik wel, en squashen soms. Sportscholen vind ik aids.
Je bent weer helemaal in je element als user hè?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WERKWEIGERING!
MENSEN WAAROM IS DEZE LAPZWANS NOG EEN MODERATOR?
Is GGMM weer weg?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedemoniseerd en alles. 3k schulden, wijf kwijt alles. René weg.
EN TOT OVER MAAT VAN RAMP HEET TIES02 NU HEUBACH.
Mensen, waar gaat dit toch naar toe?
Hoeveel squat racks?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ben bij die van Science Park vorig jaar 4 keer gegaan Ties. Wel nice hoor
Ik verbaasde me er ook overquote:Op maandag 19 maart 2018 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Heubach is echt een bazennaam dat die nog beschikbaar was
Marketingtechnisch ook sterk?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Heubach is echt een bazennaam dat die nog beschikbaar was
Dat was Boerenbach toch?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik vraag me af of Ties Heubach de voetballer eert of z'n overleden kinderen..
Ik ben in functie maar had een gevoel dat ik even nodig was in de SC.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:15 schreef KingRoland het volgende:
I
[..]
zeer zeker
ben je nu ambtenaar in functie of vrij?
We zijn GGMM onderweg weer verloren maat. Maar samen gaan we de strijd aan.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit neigt naar een politiestaat waarin alles geoorloofd lijkt te zijn. Ik krijg er koude rillingen van als ik eraan denk. De tranen springen in mijn ogen, dat zijn de emoties. Pijnlijk om te zien hoe deze SC allerlei tegenslagen te verwerken krijgt en een mongolenforum als KLB of een mongolenuser als Vasion haar gang kan gaan. Ik vertrouw niemand meer, mijn huis niet meer, 's nachts durf ik niet door het donker naar de WC, ik durf niets meer. De lange arm kan overal zijn. Ik overweeg al verzetsblogjes te gaan openen om de macht tegen te houden.
Over de onverwachte winst van Poetin?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga nu maar weer een memotje tikken.
quote:
GGMM heeft op ons zijn vertrouwen gesteld opdat deze SC niet afbrokkelt. Daar doen we het vanaf nu voor. Voor de eer en glorie van je base.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn GGMM onderweg weer verloren maat. Maar samen gaan we de strijd aan.
Gvd wat een poppenkast is dat hèquote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Over de onverwachte winst van Poetin?
Ik ga eerst weer aan het werk, net als opper, maar dan leuk werk..quote:Op maandag 19 maart 2018 15:19 schreef KingRoland het volgende:
Befbekje en ik gaan deze week naar duitsland - spanje kijken
Het is bijna Goede Vrijdag.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stemt me alleen maar droeviger. Ik probeer mezelf te beheersen.
Ja vastquote:Op maandag 19 maart 2018 15:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dikke zeug, nu wordt alles wat je eet linea recta in vet op je nog vettere lichaam omgezet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |