Espresso goden.quote:
Ik in de middag, 's ochtends waterquote:Op maandag 19 maart 2018 10:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet en zal koffie drinken in de ochtend
ik ook s'middags drink ik het nietquote:Op maandag 19 maart 2018 10:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet en zal koffie drinken in de ochtend
Die is delusionalquote:Op maandag 19 maart 2018 10:55 schreef Tarado het volgende:
Memphis: 'Ik mis niks om bij de besten ter wereld te horen'
altijd bescheiden gebleven die jongen
als je denkt dat je niks mist maar je hoort er toch niet bij moet je toch gaan denken dat je wel wat mistquote:
Deze moest ik even twee keer lezen.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je denkt dat je niks mist maar je hoort er toch niet bij moet je toch gaan denken dat je wel wat mist
quote:Op maandag 19 maart 2018 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt, ik schat dat Memphis deze zelfs na 10 keer lezen niet begrijpt
Wat vind je er van dat de Clásico waarschijnlijk de eerste wedstrijd sinds het kampioenschap van Barça is? Dan moet Real Madrid een guard of honor geven (lol).quote:
Negeren en de CL pakkenquote:Op maandag 19 maart 2018 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat de Clásico waarschijnlijk de eerste wedstrijd sinds het kampioenschap van Barça is? Dan moet Real Madrid een guard of honor geven (lol).
Is toch al eerder andersom geweest? Ik kan mij nog de leus ' Barca cabron, saluda el campeon' herinneren.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat de Clásico waarschijnlijk de eerste wedstrijd sinds het kampioenschap van Barça is? Dan moet Real Madrid een guard of honor geven (lol).
2007-08, ja.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch al eerder andersom geweest? Ik kan mij nog de leus ' Barca cabron, saluda el campeon' herinneren.
Oei, boos.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negeren en de CL pakken
CL > La Liga
hoop toch wel op een andere CL winnaar dit keerquote:Op maandag 19 maart 2018 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negeren en de CL pakken
CL > La Liga
Doublepain en ik hebben ons geld staan op Real Madrid.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop toch wel op een andere CL winnaar dit keer
Barca is het enige alternatief, dan liever Real..quote:Op maandag 19 maart 2018 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop toch wel op een andere CL winnaar dit keer
zo goed vind ik Barca niet, tenminste laat ik zeggen defensief kwetsbaarquote:Op maandag 19 maart 2018 11:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Barca is het enige alternatief, dan liever Real..
Ik zou eerder City en Bayern serieus nemen dan Barça.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Barca is het enige alternatief, dan liever Real..
Schei uit.. Liverpool gaat stunten tegen City..quote:Op maandag 19 maart 2018 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eerder City en Bayern serieus nemen dan Barça.
Over twee duels niet. Over een duel had het gekund.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Schei uit.. Liverpool gaat stunten tegen City..
2-1 in Liverpool, 1-1 in Manchester..quote:Op maandag 19 maart 2018 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee duels niet. Over een duel had het gekund.
Al zou City een slecht resultaat halen in het eerste duel; Pep is op zijn best in tweeluiken.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
2-1 in Liverpool, 1-1 in Manchester..
Ken je Lirik?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR
Onze held heeft een nieuwe video
De Champions League is een toernooi op zich, Stijn..quote:Op maandag 19 maart 2018 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zou City een slecht resultaat halen in het eerste duel; Pep is op zijn best in tweeluiken.
https://www.twitch.tv/lirikquote:
Die is al afgevinkt op de clichébingokaart.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De Champions League is een toernooi op zich, Stijn..
Die we vergaten onszelf te belonen is nog niet voorbij gekomen?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al afgevinkt op de clichébingokaart.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2018 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al afgevinkt op de clichébingokaart.
[ afbeelding ]
Omdat het kan, en omdat Heubach een held is.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is de username van Ties02 veranderd naar Heubach?
Jammer dat Caland zijn naamchange niet kon houden.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Raarquote:Op maandag 19 maart 2018 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb je gedaan Ties???quote:Op maandag 19 maart 2018 11:43 schreef Heubach het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/lirik
Mijn fav streamer op Twitch
Ook veel PUBG, in het verleden Arma 3 BR
quote:Op maandag 19 maart 2018 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat Caland zijn naamchange niet kon houden.
Is dat een boy van cityquote:Op maandag 19 maart 2018 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/antoniodegarcia/status/975686298609553408.
hoi tiesquote:Op maandag 19 maart 2018 11:46 schreef Heubach het volgende:
GOED IN DE CONCENTRATIE/DISCIPLINE STAAN
Zeer benieuwd naar Den Haag, Rotterdam en Leiden. De rest kan me geen fuck interesseren.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
Al zin in woensdag na half 9 Stijn? DE UITSLAGEN
Ik zal eens foto uploaden van dat paint krantje hierquote:Op maandag 19 maart 2018 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer benieuwd naar Den Haag, Rotterdam en Leiden. De rest kan me geen fuck interesseren.
quote:Op maandag 19 maart 2018 12:04 schreef Caland het volgende:
Toch altijd weer spannend wie in Nijmegen de grootste wordt
SP of Groenlinks
Hebben jullie daar al een communistische partij?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:04 schreef Caland het volgende:
Toch altijd weer spannend wie in Nijmegen de grootste wordt
SP of Groenlinks
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 19-03-2018 om 12:02:51Al tien jaar doe ik mijn stinkende best om mijn dochter een goede opvoeding te geven. Vandaag, ziek thuis, meldt ze dat ze op school op GroenLinks heeft gestemd. Waar ging het mis?!?!1! reageer retweet
Zwedenquote:Op maandag 19 maart 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie het beste land qua chicks om te doen?
Nederlandquote:Op maandag 19 maart 2018 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet ze daadwerkelijk gedaan hebben he
Ja want Saind woont in Amsterdamquote:
Jammer dat we dan geen vrienden meer kunnen zijnquote:Op maandag 19 maart 2018 12:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik word gedwongen om op FvD te gaan stemmen
Alsof ze met je meekijken als je je stembiljet invult, lapzwans.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik word gedwongen om op FvD te gaan stemmen
quote:Op maandag 19 maart 2018 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik maak een tekening en weet al wat
Niet daardoor. Maar VVD is kansloos in Adam, dus als tegengewicht voor denk moet ik wel FvD stemmen.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze met je meekijken als je je stembiljet invult, lapzwans.
Die werken nietquote:Op maandag 19 maart 2018 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Pomp dit eens vol gas door die speakers van je
Ze lijken op jou dus?quote:
Met de speakers niksquote:
Gisteren nog met een bord gestaan bij de demonstratie?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:15 schreef Smoofie het volgende:
Kut denk, tyfus turken en marokkanen in Adam verneuken mn stad
Brasilquote:Op maandag 19 maart 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie het beste land qua chicks om te doen?
Kan je niet zon afstandsbediening lenen bij de plaatselijke hifi shop?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de speakers niks
Maar mn versterker ben ik de afstandsbediening kwijt. Je kan dat ding alleen op Wi-Fi aansluiten met de afstandsbediening. En zonder Wi-Fi werkt ie niet
En denon wil 110 euro voor een nieuwe
Wat een fuckersquote:Op maandag 19 maart 2018 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de speakers niks
Maar mn versterker ben ik de afstandsbediening kwijt. Je kan dat ding alleen op Wi-Fi aansluiten met de afstandsbediening. En zonder Wi-Fi werkt ie niet
En denon wil 110 euro voor een nieuwe
Hmm goeiequote:Op maandag 19 maart 2018 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan je niet zon afstandsbediening lenen bij de plaatselijke hifi shop?
In de boot van liefde en vrede van FvD.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren nog met een bord gestaan bij de demonstratie?
gaat denk zo groot worden dan, meeste van die mensen stemmen nietquote:Op maandag 19 maart 2018 12:15 schreef Smoofie het volgende:
Kut denk, tyfus turken en marokkanen in Adam verneuken mn stad
Je kunt voor veel dingen trouwens ook wel app vinden op je telefoonquote:Op maandag 19 maart 2018 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm goeie
Was tot nu toe bezig met marktplaats
Denk (haha) het wel. Met de 2e kamer verkiezingen hadden ze echt veel stemmen in Amsterdamse kiesdistricten.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat denk zo groot worden dan, meeste van die mensen stemmen niet
Saind...quote:Op maandag 19 maart 2018 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet spruitjes met twee gehaktballen in peper-cognacsaus.
we gaan het zien, ik verwacht er niet zoveel vanquote:Op maandag 19 maart 2018 12:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk (haha) het wel. Met de 2e kamer verkiezingen hadden ze echt veel stemmen in Amsterdamse kiesdistricten.
Als de moskeen stemadvies geven en oproepen te stemmen...quote:Op maandag 19 maart 2018 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik verwacht er niet zoveel van
Barça v Real Madrid is waarschijnlijk het eerste duel na het kampioenschap van Barçaquote:Op maandag 19 maart 2018 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan iemand dit mysterie voor mij oplossen aub?
I just don't care manquote:Op maandag 19 maart 2018 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen momenteel makker. Het Ties02-mysterie om precies te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça v Real Madrid is waarschijnlijk het eerste duel na het kampioenschap van Barça
Het Ties02-mysterie interesseert me niet. Ties blijft Ties, al zou hij in een vat zuur springen.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen momenteel makker. Het Ties02-mysterie om precies te zijn.
dan hadden ze dat afgelopen vrijdag moeten doen, ik heb er weinig over gehoordquote:Op maandag 19 maart 2018 12:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de moskeen stemadvies geven en oproepen te stemmen...
Hij eert hiermee een speler bij een club die in het rijtje van Fc Wageningen en Fc Amersfoort komt.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen momenteel makker. Het Ties02-mysterie om precies te zijn.
Was jij niet blauw?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Een beetje zoals N1ek- N1ek- blijft, in plaats van die naam die hij nu met zich mee draagtquote:Op maandag 19 maart 2018 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Ties02-mysterie interesseert me niet. Ties blijft Ties, al zou hij in een vat zuur springen.
Waarom kan het?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij eert hiermee een speler bij een club die in het rijtje van Fc Wageningen en Fc Amersfoort komt.
quote:Op maandag 19 maart 2018 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet spruitjes met twee gehaktballen in peper-cognacsaus.
Zuchtquote:Op maandag 19 maart 2018 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blauw is een staat lieverd, geen kleur.
FB / Username wijzigenquote:Op maandag 19 maart 2018 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drizzt. Wat is er gebeurd met Ties02?
Poetingod. Six more years.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uses-maken~a4f54cd0/
Eindelijk spreekt de grote leider
Putingodquote:Londen stelt dat de Russische leider zelf het bevel heeft gegeven om de voormalige Russische dubbelspion Sergej Skripal met de chemische stof Novitsjok om het leven te brengen. De stof is als chemisch wapen ontwikkeld in de voormalige Sovjet-Unie. Poetin benadrukte dat Skripal op slag dood zou zijn geweest, als de oud-spion daadwerkelijk met Russisch gifgas was vergiftigd.
Man man manquote:Op maandag 19 maart 2018 12:33 schreef Saind het volgende:
Hm hier doen er partijen mee als Brede Beweging Linksom, Forum 0veertig, Lijst Pim Fortuyn Eindhoven en Blanco (met als eerste kandidaat J. Vlemmix)
Mensen die lokaal stemmen moeten ze echt ruimen
twitter:WdeGelder twitterde op maandag 19-03-2018 om 12:17:40De enige lokale partij die meedoet in Leiden, de Partij Sleutelstad, heeft burgerinspraak hoog op de agenda staan. Daarom mogen alle kiezers meediscussiëren op hun website. Het lullige is alleen: bijna niemand maakt daar gebruik van... https://t.co/k69YIMb9yp reageer retweet
Je krijgt er van lanks in de FB.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:38 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd of mijn legitieme vraag in FB wederom gewoon gesloten gaat worden zonder enige uitleg. Dat zou wel het failliet van FOK! betekenen in mijn ogen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren was een goede dag voor de SC jongens en meisjes
Ik wil gewoon mijn vraag beantwoord zien.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:39 schreef onlogisch het volgende:
PIK JE DIT SCRUMMIE???????????????????????
Klopt dit?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn vraag beantwoord zien.
quote:
Inderdaad. Niet verlagen naar dat niveau.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn vraag beantwoord zien.
Geen idee. Ik weet niet hoe goed Ties kan pijpen, jij wel?quote:
Dat mag.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie laat over zich heen lopen in dat FB topic.
Caland en ik walgen hiervan.
xcachet (ofzo) moet opdonderenquote:Op maandag 19 maart 2018 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag.
xcachet (ofzo) zegt dat ik niet mee moet doen met jullie niveauloze gebrabbel.
Gut gut, het heeft een open schotwond tussen der benen en Scrummie volgt braaf hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag.
xcachet staat op de shitlist in deze SC dus het is nogal vreemd dat je heult met dat soort mensen. Ken je wel eergevoel, Scrummie? Het gaat om de trots van deze SC. Wij zijn VBL, niet hun, dat zijn passanten. Allemaal 3000 euro schuld, wijf kwijt, alles. We moeten naar de uitkeringsinstanties, het UWV draait overuren voor ons en dan toon jij zo'n lage slechte smerige inzetquote:Op maandag 19 maart 2018 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heul met niemand.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
xcachet staat op de shitlist in deze SC dus het is nogal vreemd dat je heult met dat soort mensen. Ken je wel eergevoel, Scrummie? Het gaat om de trots van deze SC. Wij zijn VBL, niet hun, dat zijn passanten. Allemaal 3000 euro schuld, wijf kwijt, alles. We moeten naar de uitkeringsinstanties, het UWV draait overuren voor ons en dan toon jij zo'n lage slechte smerige inzet![]()
![]()
.
quote:Op maandag 19 maart 2018 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
xcachet staat op de shitlist in deze SC dus het is nogal vreemd dat je heult met dat soort mensen. Ken je wel eergevoel, Scrummie? Het gaat om de trots van deze SC. Wij zijn VBL, niet hun, dat zijn passanten. Allemaal 3000 euro schuld, wijf kwijt, alles. We moeten naar de uitkeringsinstanties, het UWV draait overuren voor ons en dan toon jij zo'n lage slechte smerige inzet![]()
![]()
.
bespaard*quote:Op maandag 19 maart 2018 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Beter hadden ze Stijn gister een weekban gegeven, dan was mij deze afgang bespaart gebleven.
Het is altijd nog wachten op de pics.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:47 schreef Smoofie het volgende:
Xcachet. Waarom de haat. Laat 'r lekker gaan joh. Broekie uit alles.
Jammer dat je weer zout in deze open wond strooitquote:Op maandag 19 maart 2018 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Beter hadden ze Stijn gister een weekban gegeven, dan was mij deze afgang bespaart gebleven.
Het feit dat je deze vraag durft te stellen doet mij pijn.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Zou Scrummie soms voor Twente zijn? Daar moet ook de gifbeker helemaal leeg.
Ja wat was dat dan? Jammer dat Drizzt zich voor dat karretje liet spannenquote:Op maandag 19 maart 2018 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zout in deze open wond strooit.
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel trots op onze GGMM: laatste bezoek: 14 uur, 14 minuten geleden.
Juist wel.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat was dat dan? Jammer dat Drizzt zich voor dat karretje liet spannen
Dat verwacht je toch niet van 'm.
Deze donderslag bij heldere hemel heeft me diep in het hart getroffen. Altijd netjes als mod iedereen een waarschuwing geven, elkaar op het rechte pad helpen en dan krijg ik deze steek vanuit het niets. Het zit diep, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begint het niet weer te kriebelen dus? Ik heb vermoedens van matchfixing namelijk. Dat men je bewust een onterechte ban gaf, zodat jij je weer geroepen voelt om orde te herstellen in deze ongelofelijke chaos.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zout in deze open wond strooit.
Nee, waarom zou ik. De vrije geest moet worden blijven behouden.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begint het niet weer te kriebelen dus? Ik heb vermoedens van matchfixing namelijk. Dat men je bewust een onterechte ban gaf, zodat jij je weer geroepen voelt om orde te herstellen in deze ongelofelijke chaos.
Ik heb er geen bewijs voor hoor.
Welk karretje?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tiesgod heeft z'n naam aan laten passenquote:
Waarom?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tiesgod heeft z'n naam aan laten passen
Aangezien je zo goed op de hoogte bent: HOE KAN DAT?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tiesgod heeft z'n naam aan laten passen
Nou ja, hoe het kan lijkt me wel duidelijk. Gewoon een aanpassing in de database. WAAROM MOET IK JOU DIT UITLEGGEN???? Het WAAROM en WAAROM KAN DAT lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aangezien je zo goed op de hoogte bent: HOE KAN DAT?
quote:
Wacht het antwoord nou maar gewoon af in dat Feedbacktopic.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aangezien je zo goed op de hoogte bent: HOE KAN DAT?
Klopt, dat bedoelde ik dan ook. Ik weet inderdaad heel goed hóe het moet. Mijn excuus.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hoe het kan lijkt me wel duidelijk. Gewoon een aanpassing in de database. WAAROM MOET IK JOU DIT UITLEGGEN???? Het WAAROM en WAAROM KAN DAT lijkt me meer op zijn plaats.
Waarom moeten we wachten op de FB als jij het ons al kan vertellen?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wacht het antwoord nou maar gewoon af in dat Feedbacktopic.
Dat is de organisatiestructuur van FOK! onlo. WAAROM MOET IK JOU DIT UITLEGGEN?!?!?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom moeten we wachten op de FB als jij het ons al kan vertellen?
Drizzt moet kruipen voor de macht.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom moeten we wachten op de FB als jij het ons al kan vertellen?
Kontje in de lucht, alles.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drizzt moet kruipen voor de macht.
Zo Scrummie. Dat zal ze leren.quote:Nou... Je hebt slecht en extreem slecht. Dat laatste is wel van toepassing op de customerservice van PSN. Je mail wordt niet gelezen krijg je het gevoel, want het enige wat je terugkrijgt is een standaard mailing met suggesties die ik allemaal al geprobeerd heb.
Zo klaar mee. De PS4 staat inmiddels op marktplaats.
Nee natuurlijk niet idioot. Dankzij jou was het toch gelukt om mijn account aan te maken.quote:
Dat doet mijn baas altijd tegen het CVOM. Halve mail vol met waarom die toko zuigtquote:Op maandag 19 maart 2018 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet idioot. Dankzij jou was het toch gelukt om mijn account aan te maken.
Desalniettemin vond ik het leuk om even, zo recalcitrant als ik ben, van me te laten horen aangezien ik zo'n standaardmailing voor mijn kiezen kreeg.
Ties02.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:21 schreef Heubach het volgende:
Sjonge jonge het is wat allemaal he jongens
DMquote:Op maandag 19 maart 2018 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ties02.
VERTEL ONS ALLES.
Wat is er gebeurd makker?
Is goed Sjors de rapperquote:Op maandag 19 maart 2018 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga meteen even naar mijn DM kijken Ties02.
quote:Op maandag 19 maart 2018 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet idioot. Dankzij jou was het toch gelukt om mijn account aan te maken.
Desalniettemin vond ik het leuk om even, zo recalcitrant als ik ben, van me te laten horen aangezien ik zo'n standaardmailing voor mijn kiezen kreeg.
Red Bull genotquote:Op maandag 19 maart 2018 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik zie dat Leipzig Bayern heeft verslagen #genot
Ik had Zwart Wit aan.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:39 schreef Heubach het volgende:
[..]
Vertel eens jongen, wat zit je dwars?
Al gezien.quote:
Bang geworden voor wat?quote:Op maandag 19 maart 2018 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al gezien.
Jammer dat Ties02 bang is geworden nu Twente laatste staat.
Ik post daar niet zoveel meer vanwege bovenstaande reden.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie veel onzin voorbij komen in het Feyenoordtopic. Hoe voel je je daarbij?
''Weinig trainers maken spelers beter''quote:Op maandag 19 maart 2018 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post daar niet zoveel meer vanwege bovenstaande reden.
'een trainer is zo goed als zijn materiaal'quote:Op maandag 19 maart 2018 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Weinig trainers maken spelers beter''
De koffie druipt van mijn beeldscherm af.
Luni, Klaas en Timmmm kunnen een gezellig praatgroepje vormen.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'een trainer is zo goed als zijn materiaal'
De username is tot daaraan toe... Maar met die usernamechange hebben we ook afscheid moeten nemen van Hélènequote:
Sommige mensen denken echt dat zo'n groepje van 11 gasten een voetbalteam vormen uit zichzelf en de trainer er alleen maar is voor nietszeggende praatjes achteraf.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Weinig trainers maken spelers beter''
De koffie druipt van mijn beeldscherm af.
Ze zal wel weer terugkomen, als ze weer eens gek doet.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De username is tot daaraan toe... Maar met die usernamechange hebben we ook afscheid moeten nemen van Hélène
Het is alleen de schuld van de trainer als het slecht gaat. Als het goed gaat heeft ie goede spelers.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen denken echt dat zo'n groepje van 11 gasten een voetbalteam vormen uit zichzelf en de trainer er alleen maar is voor nietszeggende praatjes achteraf.
Nou ja, misschien krijg je dat gevoel van de Eredivisie maar het is toch zeker niet wat je wil.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen denken echt dat zo'n groepje van 11 gasten een voetbalteam vormen uit zichzelf en de trainer er alleen maar is voor nietszeggende praatjes achteraf.
Is dit Ties?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:19 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ze zal wel weer terugkomen, als ze weer eens gek doet.
Tles02 is vast nog vrij.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat nu een Ties02 kloon aanmaken?
Nee. Ik ga alleen de UI overnemen.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat nu een Ties02 kloon aanmaken?
Dat mag niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ga alleen de UI overnemen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ga alleen de UI overnemen.
(rip)quote:Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je hem niet? Hij is verdwenen van FOK! sinds Twente onderaan staat. Tragisch wel.
Achja, waait wel weer overquote:Op maandag 19 maart 2018 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Ties02 had zich beter eerst in kunnen lezen omtrent het verhaal van N1ek-, nietwaar Stijn?
Denken dat je met een andere nick je originele naam kwijt raakt
Hoe verder naar het Oosten, hoe minder wijs. De bijbel is derhalve aan fabeltje.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Ties02 had zich beter eerst in kunnen lezen omtrent het verhaal van N1ek-, nietwaar Stijn?
Denken dat je met een andere nick je originele naam kwijt raakt
Hierom is Paxcon ook vertrokkenquote:Op maandag 19 maart 2018 14:24 schreef Elan het volgende:
FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt?
Wie?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht N1ek- ook toen hij 1,5 jaar geleden Befbekje aanmaakte
Er wordt al sinds 2011 over de ondergang van FOK! gesproken. In 2021 zullen we dat ook nog steeds doenquote:Op maandag 19 maart 2018 14:27 schreef Heubach het volgende:
Pax zag de ondergang van FOK! al vroeg aankomen.
lolquote:Op maandag 19 maart 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt al sinds 2011 over de ondergang van FOK! gesproken. In 2021 zullen we dat ook nog steeds doen
Sport is ook altijd prima, en DRT maar op één of andere reden is dat maar een beperkt aantal maanden per jaar open.quote:
Misschien trekt Banny de stekker er wel gewoon uit een keer. Als het toch geen reet meer oplevert....quote:Op maandag 19 maart 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt al sinds 2011 over de ondergang van FOK! gesproken. In 2021 zullen we dat ook nog steeds doen
Alleen even een paar maanden dagjesmensen ingidsen en voor de rest wordt DRT een geweldig forum.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sport is ook altijd prima, en DRT maar op één of andere reden is dat maar een beperkt aantal maanden per jaar open.
FOK! was vroeger en stuk linkser, toen Remlof nog FA was kreeg je een maandban aan je kont als je zei dat je Turkse buurvrouw een snor had.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het geklaag over verrechtsing van FOK! is wel vermoeiend hoor.
Zolang het geld oplevert zal het blijven.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien trekt Banny de stekker er wel gewoon uit een keer. Als het toch geen reet meer oplevert....
Waarom lees je die stukken?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:30 schreef Heubach het volgende:
Ik heb nog flink wat Tubantia rommel te lezen merk ik.
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien trekt Banny de stekker er wel gewoon uit een keer. Als het toch geen reet meer oplevert....
Dit is een persoonlijke aanval, niet doen.quote:
Het is toch gewoon voor iedereen duidelijk dat er nauwelijks nog subfora op FOK! waar je fatsoenlijk kunt posten.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het geklaag over verrechtsing van FOK! is wel vermoeiend hoor.
MUZ dan? Of SES (lol)?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch gewoon voor iedereen duidelijk dat er nauwelijks nog subfora op FOK! waar je fatsoenlijk kunt posten.
Toen ik hier kwam was ONZ en zelfs KLB nog best leuk. Nu is het alleen maar anti-moslimgebash en ander gezeik. Heeft verder ook niet zo veel met verrechtsing te maken als je het mij vraagt.
VBL is een van de hoogtepunten tegenwoordig godverdomme, dat is alsof de Eredivisie de beste competitie van Europa is.
In 2011 had je nog best leuke initiatieven in ONZ. Daar heb ik een jaar vooral gezeten tot in 2012 de SC werd gesticht.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch gewoon voor iedereen duidelijk dat er nauwelijks nog subfora op FOK! waar je fatsoenlijk kunt posten.
Toen ik hier kwam was ONZ en zelfs KLB nog best leuk. Nu is het alleen maar anti-moslimgebash en ander gezeik. Heeft verder ook niet zo veel met verrechtsing te maken als je het mij vraagt.
VBL is een van de hoogtepunten tegenwoordig godverdomme, dat is alsof de Eredivisie de beste competitie van Europa is.
Banny zeggen is een persoonlijke aanval?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Dit is een persoonlijke aanval, niet doen.
Ja, en dont shoot the messenger. Had het je wel uit willen leggen per DM, maar dat mag niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Banny zeggen is een persoonlijke aanval?
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:32 schreef Heubach het volgende:
https://www.voetbalultras(...)stadion-te-verlaten/
Jeetje, heftig.
Agressief hoor.quote:Tijdens de eerste helft waren er agressieve spreekkoren in zijn richting: ‘Jantje, rot op’.
Je vergeet het spandoek.quote:
Ja, kom er maar op!quote:Op maandag 19 maart 2018 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vergeet het spandoek.
‘Van bijtertje in het veld naar zakkenvullende antiheld’.
SOW
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vergeet het spandoek.
‘Van bijtertje in het veld naar zakkenvullende antiheld’.
SOW
Hey, daar heb ik ook een account. Nooit gepost volgens mij.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:37 schreef Elan het volgende:
Onlogisch lijkt erg zeker van zijn zaak dat FOK! in 2021 nog steeds bestaat.
Tijd om mijn WZV-account eens af te stoffen.
Daar zit het extreemlinkse stormfront.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:38 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik ook een account. Nooit gepost volgens mij.
Antifaquote:Op maandag 19 maart 2018 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zit het extreemlinkse stormfront.
Heet ie Ties02?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:38 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik ook een account. Nooit gepost volgens mij.
Ideale plek voor Tchockquote:Op maandag 19 maart 2018 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles rechtser dan de D66 wordt met en pek en veren verjaagd daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |