De username is tot daaraan toe... Maar met die usernamechange hebben we ook afscheid moeten nemen van Hélènequote:
Sommige mensen denken echt dat zo'n groepje van 11 gasten een voetbalteam vormen uit zichzelf en de trainer er alleen maar is voor nietszeggende praatjes achteraf.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Weinig trainers maken spelers beter''
De koffie druipt van mijn beeldscherm af.
Ze zal wel weer terugkomen, als ze weer eens gek doet.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De username is tot daaraan toe... Maar met die usernamechange hebben we ook afscheid moeten nemen van Hélène
Het is alleen de schuld van de trainer als het slecht gaat. Als het goed gaat heeft ie goede spelers.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen denken echt dat zo'n groepje van 11 gasten een voetbalteam vormen uit zichzelf en de trainer er alleen maar is voor nietszeggende praatjes achteraf.
Nou ja, misschien krijg je dat gevoel van de Eredivisie maar het is toch zeker niet wat je wil.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen denken echt dat zo'n groepje van 11 gasten een voetbalteam vormen uit zichzelf en de trainer er alleen maar is voor nietszeggende praatjes achteraf.
Is dit Ties?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:19 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ze zal wel weer terugkomen, als ze weer eens gek doet.
Tles02 is vast nog vrij.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat nu een Ties02 kloon aanmaken?
Nee. Ik ga alleen de UI overnemen.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat nu een Ties02 kloon aanmaken?
Dat mag niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ga alleen de UI overnemen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ga alleen de UI overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |