De Ilse bash hahaquote:Op maandag 19 maart 2018 17:27 schreef ato het volgende:
Ik luister nu jailbird, ook een lekker nummer.
Hmmm, DB kreeg iets van 75% van zijn punten van de jury?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:41 schreef ato het volgende:
Ik zit de puntentellingen terug te kijken, DouweBob scoorde iets beter bij de televoters.
OG3NE beter bij de jury.
Oh hij bengelde buiten top 10 bij de jury, bij televoting kreeg hij aardig wat punten.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, DB kreeg iets van 75% van zijn punten van de jury?
Dat zou ik niet durven zeggen, maar behalve bij The Common Linnets scoorde NL recent wel altijd beter bij de jury dan bij het publiek.quote:
Ja wel een beetje met die eerste halve finale, maar nu ze sinds vorig jaar twee keer na de repetities al 30 seconden van het optreden online zetten met de daadwerkelijke beelden kun je al wel een beetje zien hoe het wordt en daardoor zou de hype ook al eerder kunnen beginnen.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:27 schreef Zen90 het volgende:
Het enige wat ik wel weer zie gebeuren is dat NL wéér heel laat wordt genoemd bij de uitslag van de tweede semi.. Met als gevolg, laat aan de beurt bij loting. En vorig jaar waren toen bij het grabbelen alle lootjes met 2th half voor de finale al weg. Al is bij plaats 10-13 in de eerste helft ook geen man overboord natuurlijk...
Hebben jullie niet het idee dat in de eerste semi zitten voordeliger is? Omdat de optredens van die landen langer ‘gehyped’ kunnen worden op YouTube.En sowieso meer rust tussen semi en finale.
Btw... Over een maand ga ik Waylongod weer Live zien![]()
Yay 21 april.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:57 schreef Greys het volgende:
De eerste semi is ook gunstiger omdat je dan wat rustdagen hebt voor je weer volle bak moet. Aan de andere kant heb je daar een tegenstander meer..
Wat leuk dat je weer naar een concert gaat! Mijn eerste keer Waylon live wordt EIC!
Hope so! Stel dat-ie 1e of 2e wordt in de semi, en 1th half trekt, dan plaatsen ze hem hopelijk niet op plaats 2-8quote:Op maandag 19 maart 2018 21:13 schreef OudeSchaterhand het volgende:
SF2 wordt gezien als een wat mindere semi. Dat betekent dat Waylons liedje meer kans heeft om uit te blinken. Een mooi plaatje tussen meuk valt zo meer op. En daardoor loten we ook geen flutplek in de finale.
Ook #12 in Zweden en #39 in Spanje. Staan overigens wel meerdere Songfestivalnummers in.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:41 schreef grazz het volgende:
Kwam deze tegen
Gisteren stond onze Waylon op #25 in de Viral 50 op Spotify Finland
https://spotifycharts.com/viral/fi/daily/2018-03-18
Nice héquote:Op maandag 19 maart 2018 23:14 schreef messi124 het volgende:
[..]
Ook #12 in Zweden en #39 in Spanje. Staan overigens wel meerdere Songfestivalnummers in.
Ja hij is waarschijnlijk inderdaad de enige van het hele veld die live beter is dan opgenomen. Da's stiekem best awesome!quote:Op maandag 19 maart 2018 23:39 schreef grazz het volgende:
Nou, net de studio versie en daarna de live versie nog eens beluisterd, maar dat is toch gewoon zo vet?Veel artiesten zijn live of zwak of ongeveer even goed, maar er zijn er maar weinig die nog beter zijn wanneer ze live performen. Dit gaat echt indruk maken in mei, ik voel het weer. Ja, ja ik was em ff kwijt, maar hup *drie vingers in de lucht, de W van Will....... ehhhhm.....
Waylon
*
Edgyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef MaLo het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat ik blauwe sokken heb aangetrokken terwijl ik een zwarte broek en zwarte schoenen draag.
Dat is de Outlaw in mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |